Grzegorz Krzemiński

Grzegorz Krzemiński 600+ projektów w
bezpieczeństwie |
Trener | RODO | HSSE
|...

Temat: Szkolenia, konferencje, inne wydarzenia - proszę ogłaszać...

http://ibii.eu/2-aktualnosci/92-szkolenia-wracamy-od-w...

Wracamy do szkoleń. Szkolenie prowadzę osobiście, więc pewnie sporo będzie można podyskutować o zagrożeniach dla danych osobowych, z punktu widzenia miejscowych, osób, ale również jak ich poszukać w dokumentacji innych zakresów niż ODO.

Zapraszam i warto z maila skorzystać, bo na razie tylko Klientom powiedzieliśmy (niektórym) że wracamy ze szkoleniami otwartymi i już wstępnie połowa grupy jest.
Grzegorz Krzemiński

Grzegorz Krzemiński 600+ projektów w
bezpieczeństwie |
Trener | RODO | HSSE
|...

Temat: Szkolenia, konferencje, inne wydarzenia - proszę ogłaszać...

Analiza zagrożeń, szacowanie ryzyka dla ABI
W pracy Administratora Bezpieczeństwa Informacji działanie bardzo istotne, niestety, często pomijane. W dyskusjach, czy ABI powinien być informatykiem, czy prawnikiem, często zapominamy, że powinien być również specjalistą bezpieczeństwa w zakresie szacowania i oceny ryzyka.

Art. 36 Ustawy o ochronie danych osobowych mówi precyzyjnie, co powinno być podstawą tworzenia. Ochrona danych osobowych musi być ODPOWIEDNIA DO ZAGROŻEŃ, oraz kategorii danych objętych ochroną.

Jak widać Ustawodawca wprost określił, że ABI tworząc system bezpieczeństwa danych osobowych MUSI WIEDZIEĆ, jakie zagrożenia występują w określonej organizacji dla bezpieczeństwa danych osobowych. A dokładniej, dla ich atrybutów.

Nasze szkolenie ma za zadanie pokazać i przećwiczyć:
Jak zidentyfikować zagrożenia (konstrukcja katalogu zagrożeń w odniesieniu do atrybutów)
Jak poszukiwać źródeł informacji o zagrożeniach
Jak utworzyć systemy analizy zagrożeń, czyli jak zbudować skale prawdopodobieństwa i skale skutku
Jak wykorzystać incydenty bezpieczeństwa informacji w szacowaniu ryzyka (ocenie zagrożeń co do skutku i prawdopodobieństwa)
I jak to wszystko przełożyć na ochronę w aspektach organizacyjnym i technicznym.

Wiedza o zabezpieczeniach w ochronie danych osobowych
W szkoleniu podyskutujemy o zakresie ochrony fizycznej, która powoduje, że nasz obszar przetwarzania jest bezpieczny. Pokażemy, jak tworzyć systemy kontroli dostępu, skąd czerpać informacje o wymaganiach dla systemów sygnalizacji włamania i jak organizować ochronę fizyczną. W aspektach bezpieczeństwa pożarowego i zagrożeń miejscowych, pokażemy, skąd i w jaki sposób możemy się dowiedzieć, jak nasze serwery, akta osobowe i inne miejsca przetwarzania danych są zagrożone.

Czego nie pokażemy?
Jako, że czas szkolenia jest ograniczony, nie zdublujemy innych szkoleń dostępnych na rynku. Nie będziemy mówić o ochronie kryptograficznej, firewallach, IPS-ach, czy IDS-ach.

Uniwersalność…
Uniwersalność naszego szkolenia wynika z podejścia Instytutu Bezpieczeństwa i Informacji do całości zarządzania bezpieczeństwem. Rozwiązania na pewnym poziomie są identyczne. Tak samo budujemy system bezpieczeństwa zasobów fizycznych, informacyjnych, ciągłość działania, czy funkcjonowanie urzędu.
Krok 1. Za każdym razem i w każdym zakresie musimy sobie najpierw sprecyzować co tak naprawdę robimy.
Krok 2 określamy, jakie zasoby są nam potrzebne do realizacji naszego procesu podstawowego.
Krok 3 – na końcu, jakie zagrożenia oddziaływają na te zasoby. Zagrożenia, które jak się zmaterializują, spowodują, że nie będą one (zasoby) dostępne lub nie będą spełniać określonych wymagań. Czyli nie zrealizujemy naszego działania podstawowego.

Otwieramy furtki…
Zasady szacowania, oceny i zarządzania ryzykiem są praktycznie identyczne w sektorze publicznym i prywatnym. W firmach usługowych i produkcyjnych. Różni je rodzaj zasobu i procesu. Ale nie oznacza to, że nie możemy korzystać z wielu osiągnięć innych zakresów bezpieczeństwa – i to staramy się w naszym szkoleniu zawrzeć. Jak najwięcej praktyki, stosowania różnych modeli szacowania i oceny ryzyka i … wymiana wiedzy – to najważniejsze atuty naszego szkolenia.

Kto prowadzi?
Grzegorz Krzemiński. Wieloletni pracownik administracji rządowej i samorządowej. Specjalista w bezpieczeństwie korporacyjnym. Audytor i twórca metodyki audytu, na tyle uniwersalnej, że stosowana jest w audycie bezpieczeństwa informacji, audycie bezpieczeństwa fizycznego, audycie bezpieczeństwa pożarowego, audycie BCP/BCM (systemów zarządzania ciągłością działania) i wielu innych.

Jak i czego uczy?
Myślenia i praktycznego podejścia do szacowania ryzyka. Istoty analizy ryzyka, a nie tylko odtwarzania i wypełniania tabelek. Czyli po prostu ZROZUMIENIA, czym jest proces szacowania i oceny ryzyka i jak jest ważny w organizacji. Oraz co najważniejsze – jak stworzyć system adekwatny dla danej organizacji, jej procesów i zasobów. I to wszystko w formie maksymalnie praktycznej. Wstęp teoretyczny ograniczony do minimum, praktyczne zadania – to większość. Bo wiedzę można wyczytać z książek i standardów.

Koszt szkolenia:
615 PLN brutto
Warunki:
Przesłanie wypełnionego formularza na adres:
szkolenia@ibii.eu
oraz wpłata na 7 dni przed szkoleniem na konto wskazane w formularzu. W przypadku braku możliwości spełnienia tego warunku, prosimy o kontakt.

Więcej:
http://www.ibii.eu

Ilość miejsc ograniczona

Dołącz:
http://www.goldenline.pl/spotkanie/analiza-zagrozen-sz...

konto usunięte

Temat: Szkolenia, konferencje, inne wydarzenia - proszę ogłaszać...

Witam serdecznie
W imieniu MM Koncept zapraszam Państwa na szkolenie połączone z warsztatami :
ADMINISTRATOR BEZPIECZEŃSTWA INFORMACJI
3-4 września, Centrum Konferencyjno- Wypoczynkowe VESTA w Jeleśni

Adresaci szkolenia:
Szkolenie w głównej mierze kierowane jest do osób pełniących funkcję ABI lub mogących pełnić taką funkcję w przyszłości, osób odpowiadających za bezpieczeństwo informacji, menadżerów projektujących system zarządzania bezpieczeństwem informacji oraz najwyższego kierownictwa.

Program szkolenia:
Przed czym się chronić- omówienie zagrożeń, podatności, incydentów oraz technik kradzieży danych
- Przepisy prawa polskiego,
- Ustawa o ochronie danych osobowych
- Zmiany w przepisach dotyczących ochrony danych osobowych
- Miejsce Administratora Bezpieczeństwa Informacji w strukturze organizacji
- Przetwarzanie danych osobowych
- Tworzenie dokumentacji Polityki Bezpieczeństwa w tym Instrukcji Zarządzania Systemem Informatycznym
- Tworzenie Polityki Bezpieczeństwa- ćwiczenia

Cena szkolenia:
Dzień 1 (szkolenie) - 549 zł netto
Dzień 2 (szkolenie+warsztaty)- 649 zł netto
Całość: 1149 zł netto

Cena zawiera: zakwaterowanie (w przypadku opcji 2 dniowej), wyżywienie, materiały szkoleniowe, certyfikat ukończenia szkolenia.

Szczegółowy zakres szkolenia już wkrótce na stronie http://mmkoncept.pl
Kontakt:
Marceli Mila
m.mila@mmkoncept.pl
GSM +48 660 416 499

ZAPRASZAM!!
Karolina Nowicka

Karolina Nowicka specjalista ds.
rekrutacji, Grupa
Ergo Sp. z o.o.

Temat: Szkolenia, konferencje, inne wydarzenia - proszę ogłaszać...

Grupa Ergo Sp. z o.o. ma przyjemność zaprosić Państwa do udziału w bezpłatnych jednodniowych szkoleniach, realizowanych w ramach projektu Unijnego.

Temat: OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH W PRAKTYCE
Ilość godzin: 8
Miejsce szkolenia: ŁÓDŹ

I. Podstawy prawne systemu ochrony danych osobowych:
1. Systematyka aktów prawnych w porządku prawnym RP.
2. Charakterystyka umów międzynarodowych oraz norm prawa stanowionego przez instytucje Unii Europejskiej.
3. Ochrona danych osobowych w Konstytucji RP.
4. Omówienie dokumentów Polskich i Unijnych.

II. Dane osobowe na gruncie ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych:
1. Pojęcie danych osobowych i podstawowe zasady dotyczące przetwarzania danych osobowych.
2. Administrator danych osobowych – pojęcie i obowiązki.
3. Zbiór danych osobowych – pojęcie i konieczność rejestracji, ze szczególnym uwzględnieniem przedsiębiorców świadczących usługi drogą elektroniczną.
4. Obowiązki i zakres odpowiedzialności podmiotów, którym zlecono przetwarzanie danych osobowych i zarządzanie zbiorami danych osobowych.
5. Prawa osób, których dotyczą dane osobowe.
6. Zabezpieczanie danych osobowych. Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych – zadania i uprawnienia.
7. Odpowiedzialność administracyjna i karna za naruszenie przepisów o ochronie danych osobowych.

III. Omówienie wybranych decyzji GIODO i wyroków sądów administracyjnych w przedmiocie przetwarzania i ochrony danych osobowych.

IV. Obowiązki pracodawcy w zakresie ochrony danych osobowych pracowników:
1. Pojęcie pracodawcy i pracownika – na gruncie Kodeksu pracy i ustawy o ochronie danych osobowych.
2. Zbieranie danych osobowych o kandydatach na pracowników; obowiązki firm rekrutacyjnych.
3. Uprawnienia i obowiązki pracodawcy związane z prowadzeniem akt osobowych pracowników.
4. Kontrola pracowników a ochrona danych osobowych.

V. Dane osobowe przedsiębiorców:
1. Zakres udostępniania danych osobowych przedsiębiorcy umieszczanych w rejestrach publicznych:
a) Ewidencja Działalności Gospodarczej,
b) Krajowy Rejestr Sądowy,
c) Rejestr Dłużników Niewypłacalnych.
2. Udostępnianie danych osobowych przedsiębiorcy w rejestrach dłużników.
3. Ochrona danych osobowych przedsiębiorcy w kontekście tajemnicy przedsiębiorstwa.
4. Ochrona danych osobowych przedsiębiorcy w kontekście tajemnicy bankowej, tajemnicy skarbowej, tajemnicy postępowania cywilnego, administracyjnego i karnego.

VI. Dobra osobiste przedsiębiorcy w kontekście ochrony danych osobowych:
1. Pojęcie dóbr osobistych na gruncie Kodeksu cywilnego.
2. Środki ochrony dóbr osobistych.
3. Zabezpieczenie powództwa o ochronę dóbr osobistych.
4. Ochrona dóbr osobistych w kontekście prawa prasowego.

Po zakończeniu warsztatów, każdy z uczestników otrzyma zaświadczenie potwierdzające udział w szkoleniu.

Po zorganizowaniu przez nas 15 osobowej grupy (z danego zakresu tematycznego) szkolenie odbędzie się w Łodzi w budynku Betinex przy ul. Gdańskiej 91/93w ustalonym wcześniej terminie (o którym poinformujemy Państwa z co najmniej tygodniowym wyprzedzeniem).

Warunkiem udziału w szkoleniu jest zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
A. w firmie, która jest zarejestrowana na terenie województwa łódzkiego,
B. i/lub zamieszkanie osoby zainteresowanej na terenie województwa łódzkiego.

Jedna osoba może wziąć udział tylko w jednym szkoleniu.
Zapisy są prowadzone na podstawie kolejności zgłoszeń.

Proponujemy Państwu do wyboru również inne bloki tematyczne:
Obsługa Klienta i zasady skutecznej sprzedaży
Kreowanie wizerunku firmy kluczem do sukcesu
Ochrona danych osobowych
Podatki i Rachunkowość w MŚP
Księgi wieczyste i hipoteka
Narzędzia informatyczne w zarządzaniu firmą

Jeżeli są Państwo zainteresowani naszymi szkoleniami prosimy o kontakt w celu zapisania się na nie oraz skonsultowania ich terminu odbywania się.

TERMIN SZKOLENIA PLANOWANY JEST WSTĘPNIE NA KOŃCA SIERPNIA

Z wyrazami szacunku,
Karolina Nowicka

tel.: 0 42 633 10 89
(w dniach: poniedziałek i środa w godzinach 11-16 oraz w piątki od 8 do 13)
e-mali: k.nowicka@spinacz.info.pl
http://spinacz.info.plKarolina Nowicka edytował(a) ten post dnia 01.08.12 o godzinie 11:25
Bernadeta J.

Bernadeta J. Centrum Zarządzania
Jakością INFOX Sp. z
o.o.

Temat: Szkolenia, konferencje, inne wydarzenia - proszę ogłaszać...

Witam,
Zapraszam do skorzystania z całkowicie bezpłatnej usługi w ramach projektu „Przekształcanie przedsiębiorstw w inteligentne organizacje – wsparcie doradcze dla firm w Małopolsce” realizowanym w ramach Działania 8.1 „Rozwój pracowników i przedsiębiorstw w regionie”, Poddziałania 8.1.1 „Wspieranie rozwoju kwalifikacji zawodowych i doradztwo dla przedsiębiorstw”, Priorytetu VIII „Regionalne kadry gospodarki” Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego”.
Oferujemy BEZPŁATNE doradztwo przy opracowaniu i wdrożeniu dokumentów:

 Polityka Bezpieczeństwa Danych Osobowych
 Instrukcja Zarządzania Systemem Informatycznym
 Procedury w zakresie usprawnień zarządczych

Udział w Projekcie jest bezpłatny w 100%, finansowany w oparciu o zasadę pomocy de minimis.
Strona projektu http://www.inteligentnafirma.frrr.pl/

Zainteresowanych zapraszam do kontaktu b.jekot@czj-infox.pl
Jarosław Żabówka

Jarosław Żabówka Administrator
Bezpieczeństwa
Informacji (ABI).

Temat: Szkolenia, konferencje, inne wydarzenia - proszę ogłaszać...

Zapraszam pracowników pomocy i integracji społecznej (OPS-y, NGO-sy,...) województwa śląskiego, do korzystania z usług doradczych z zakresu ochrony danych osobowych, w ramach projektu realizowanego przez ROPS - http://efs.rops-katowice.pl/obszary-wsparcia-merytoryc...

konto usunięte

Temat: Szkolenia, konferencje, inne wydarzenia - proszę ogłaszać...

Szanowni Państwo,
Firma MM Koncept zaprasza Państwa na szkolenie połączone z warsztatami:
ADMINISTRATOR BEZPIECZEŃSTWA INFORMACJI

Plan szkolenia został opracowany w taki sposób, by zapoznać uczestników z obowiązkami nałożonymi na przedsiębiorców, pracowników, kontrahentów, urzędników oraz osoby fizyczne przez „Ustawę o Ochronie danych osobowych” oraz wskazać praktyczne rozwiązania w tym temacie.
Do końca 2012 roku odbędą się 2 edycje szkolenia w następujących terminach:
15-16 Październik 2012 oraz 8-9 listopad 2012
Szkolenie odbędzie się w Centrum Konferencyjno- Wypoczynkowym VESTA w Jeleśni.
Zakres szkolenia znajdą Państwo na naszej stronie http://mmkoncept.pl , lub zostanie Państwu przesłany wraz z pozostałymi dokumentami na wskazany adres email.
Zapraszam serdecznie do udziału!!
Marceli Mila
m.mila@mmkoncept.pl
GSM 660 416 499
Bernadeta J.

Bernadeta J. Centrum Zarządzania
Jakością INFOX Sp. z
o.o.

Temat: Szkolenia, konferencje, inne wydarzenia - proszę ogłaszać...

http://czj-infox.pl

ZapraszamyBernadeta J. edytował(a) ten post dnia 21.08.12 o godzinie 12:48
Filip Turyk

Filip Turyk właściciel, Idcon
ochrona danych
osobowych

Temat: Szkolenia, konferencje, inne wydarzenia - proszę ogłaszać...

Serdecznie zapraszam na szkolenie USTAWA O OCHRONIE DANYCH OSOBOWYCH W PRAKTYCE w dniu 2 paździenika 2012 r. w Warszawie

Szkolenie skierowane jest do osób początkujących oraz chcących poszerzyć swoją wiedzę na temat danych osobowych oraz dowiedzieć się jak w praktyce należy stosować przepisy o ochronie danych osobowych. Szczególnie zapraszamy administratorów bezpieczeństwa informacji oraz osoby odpowiadające za procesy związane z danymi osobowymi

CZĘŚĆ I - Obowiązki wynikające z ustawy o ochronie danych osobowych – wskażemy istotne definicje oraz zinterpretujemy je pod kątem praktycznego zastosowania

Najważniejsze pojęcia wynikające z ustawy o ochronie danych osobowych (dane osobowe, zbiór, administrator danych)
Szczególne obowiązki podmiotów przetwarzających dane osobowe
Projekt nowelizacji ustawy o ochronie danych osobowych - jawny rejestr ABI, zwolnienie z rejestracji
Rewolucyjne propozycje zmian w prawie europejskim - projekt roporządzenia Komisji Europeksjiej
Najczęstsze rodzaje zbiorów występujące w organizacjach oraz sposoby ich wyodrębniania (pracownicy, klienci, kontrahenci)
Wymagania prawne dotyczące nadzoru nad bezpieczeństwem danych osobowych – status i rola administratora bezpieczeństwa informacji oraz innych podmiotówZasady przekazywania informacji organom administracji publicznej lub innym podmiotom
Jaką dokumentację musi prowadzić podmiot przetwarzający dane osobowe – wskażemy jak przygotować politykę bezpieczeństwa i co powinno się w niej znaleźć
Odpowiedzialność kadry zarządzającej, ABI oraz osób dopuszczonych do przetwarzania danych osobowych

CZĘŚĆ II – Ochrona danych osobowych w praktyce – pokażemy na praktycznych przykładach pułapki i najczęstsze błędy popełniane przy przetwarzaniu danych osobowych

Pracownicy, klienci, kontrahenci, osoby wchodzące do budynku - przykłady praktyczne zbiorów najczęściej występujących w organizacjach
Kiedy i jak należy zgłosić zbiór do rejestracji w biurze Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych
Jak prawidłowo informować oraz jak sporządzić klauzule informacyjne
Kiedy i na co należy uzyskać dodatkową zgodę
Jak w praktyce zabezpieczyć dokumentację papierową oraz bazy danych oraz na co zwrócić uwagę przy zakupie dedykowanego oprogramowania
Przykłady częstych błędów i łamania ustawy – dane w arkuszu Excel, outsourcing IT, braki w dokumentacji

Cena 470 PLN + VAT
W cenie materiały, certyfikat ukończenia oraz przerwa kawowa i posiłek

SZCZEGÓŁY SZKOLENIA

konto usunięte

Temat: Szkolenia, konferencje, inne wydarzenia - proszę ogłaszać...

Szanowni Państwo,

Jesteśmy coraz bliżej wejścia w życie rozporządzania unijnego - "ROZPORZĄDZENIE PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i swobodnym przepływem takich danych (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)", które ma ujednolicić przepisy dotyczące ochrony danych osobowych w Uni Europejskiej.

Od 1 stycznia 2012 roku dane osobowe osób prowadzących jednoosobowe działalności gospodarcze podlegają zasadą przetwarzania opisanym w Ustawie o ochronie danych osobowych!

Od 7 marca 2011 r. weszły w życie nowe przepisy ustawy o ochronie danych osobowych!

Przepisy uprawniają GIODO min do:

- nakładania kar pieniężnych w wysokości: do 10 tys zł dla osób fizycznych oraz do 50 tys zł dla osób prawnych,
- nakładania kar ograniczenia wolności lub pozbawienia wolności do 2 la

Między innymi dlatego firma MM Koncept ma zaszczyt zaprosić Państwa na 2 dniowe szkolenie:
ADMINISTRATOR BEZPIECZEŃSTWA INFORMACJI

Termin i miejsce szkolenia: 15-16 październik oraz 8-9 listopad, Centrum Konferencyjne Vesta w Jeleśni.

Szczegóły dotyczące szkolenia znajdą Państwo na naszej stronie internetowej:
http://mmkoncept.pl/30_08_2012.html

Zapraszam do udziału
Marceli Mila
GSM: 660 416 499
m.mila@mmkoncept.pl

konto usunięte

Temat: Szkolenia, konferencje, inne wydarzenia - proszę ogłaszać...

Szanowni Państwo,

Jesteśmy coraz bliżej wejścia w życie rozporządzania unijnego - "ROZPORZĄDZENIE PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i swobodnym przepływem takich danych (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)", które ma ujednolicić przepisy dotyczące ochrony danych osobowych w Uni Europejskiej.

Od 1 stycznia 2012 roku dane osobowe osób prowadzących jednoosobowe działalności gospodarcze podlegają zasadą przetwarzania opisanym w Ustawie o ochronie danych osobowych!

Od 7 marca 2011 r. weszły w życie nowe przepisy ustawy o ochronie danych osobowych!

Przepisy uprawniają GIODO min do:

- nakładania kar pieniężnych w wysokości: do 10 tys zł dla osób fizycznych oraz do 50 tys zł dla osób prawnych,
- nakładania kar ograniczenia wolności lub pozbawienia wolności do 2 la

Między innymi dlatego firma MM Koncept ma zaszczyt zaprosić Państwa na 2 dniowe szkolenie:
ADMINISTRATOR BEZPIECZEŃSTWA INFORMACJI

Termin i miejsce szkolenia: 15-16 październik oraz 8-9 listopad, Centrum Konferencyjne Vesta w Jeleśni.

Szczegóły dotyczące szkolenia znajdą Państwo na naszej stronie internetowej:
http://mmkoncept.pl/30_08_2...

Zapraszam do udziału
Marceli Mila
GSM: 660 416 499
m.mila@mmkoncept.pl
Grzegorz Krzemiński

Grzegorz Krzemiński 600+ projektów w
bezpieczeństwie |
Trener | RODO | HSSE
|...

Temat: Szkolenia, konferencje, inne wydarzenia - proszę ogłaszać...


Obrazek


Przypominamy o szkoleniu, które już za 10 dni. Audyt bezpieczeństwa. Nie tylko teoria – przede wszystkim dużo praktyki. Ćwiczenia, warsztat, wymiana informacji.

Czyli jak sprawdzić, czy:
O wszystkim pamiętałeś? Jak pamiętałeś, to jak zrobić, aby w trakcie audytu też nie zapomnieć.
Twój system bezpieczeństwa funkcjonuje?
Jak zaplanować sprawdzenie kluczowych elementów i jak szybko i sprawnie je ocenić?
Jak przygotować dokumentację, aby odpowiedziała na wszystkie zadane pytania?

Na te i inne pytania odpowiemy w trakcie szkolenia, które już 17 września w Warszawie.

Jeśli masz swój dokument wiodący w zakresie organizacji bezpieczeństwa (plan lub instrukcja ochrony, polityka bezpieczeństwa danych osobowych, instrukcje bezpieczeństwa pożarowego etc) – przynieś go na warsztat. Wyjdziesz ze szkolenia z gotowymi wzorcami.
Zajęcia prowadzone są na podstawie naszych doświadczeń, które umożliwiły skrócenie czasu audytu z jednego zakresu (np. bezpieczeństwo pożarowe, fizyczne, ochrona informacji) z ponad 30 dni do 8 dni roboczych.

Szkolenie prowadzi doświadczony audytor bezpieczeństwa, prowadzący oceny stanu bezpieczeństwa oraz realizowanej ochrony od 12 lat. Audytował ponad 200 obiektów w Polsce – od urzędów administracji centralnej, samorządowej, przez obiekty usługowe i użyteczności publicznej, po biurowce, fabryki obiekty szczególnie zagrożone dla obronności, obiektach klasyfikowane jako ZZR/ZDR (zagrożone poważną awarią przemysłową).

Więcej – na stronie Instytutu:
http://ibii.eu/oferta/szkolimy/szkolenia-otwarte/104-a...

konto usunięte

Temat: Szkolenia, konferencje, inne wydarzenia - proszę ogłaszać...

Warsztaty: Administrator Bezpieczeństwa Informacji- dokumentacja

DLA KOGO:

• Warsztaty skierowane są do administratorów bezpieczeństwa informacji
• osób odpowiedzialnych za ochronę danych osobowych w organizacjach, w których zakresie obowiązków pozostaje wykonywanie wymogów ochrony danych osobowych
• osób początkujących, rozpoczynających lub pełniących rolę ABI od niedawna, jak też do osób pragnących ugruntować swoją wiedzę związaną z ochroną danych osobowych

KORZYŚCI:

• Zdobycie podstawowej wiedzy związanej z prowadzeniem dokumentacji ochrony danych osobowych we własnej organizacji
• Praktyczne wskazówki dotyczące opracowywania dokumentacji przetwarzania danych osobowych (Polityka Bezpieczeństwa Informacji, Instrukcja Zarządzania Systemem Informatycznym) , następnie monitorowania jej przestrzegania
• Tworzenie elementów Polityki Bezpieczeństwa i Instrukcji Zarządzania Systemem Informatycznym – ćwiczenia na konkretnym przykładzie organizacji sektora prywatnego przetwarzającej dane osobowe.
• Ćwiczenia praktyczne odnoszące się do najważniejszych czynności wykonywanych przez ABI
• Praktyczne przygotowanie do kontroli GIODO
• Omówienie aktualnych prawnych problemów przestrzegania przepisów o ochronie danych osobowych

Centrum Zarządzania Jakością INFOX Sp. z o.o.,
Kraków, ul. Wadowicka 8a.
Terminy szkolenia: 19.10.2012
Cena : 665 zł netto.
Cena zawiera materiały szkoleniowe w wersji papierowej i elektronicznej.
Pełna oferta szkoleń znajduje się na naszej stronie internetowej http://czj-infox.pl
Organizujemy szkolenia zamknięte na terenie całej Polski

Kontakt:
szkolenia@czj-infox.pl
Tel./fax.: 12 653 20 13
http://czj-infox.pl

Zapraszamy
LICZBA MIEJSC OGRANICZONA

konto usunięte

Temat: Szkolenia, konferencje, inne wydarzenia - proszę ogłaszać...

Administrator Bezpieczeństwa Informacji

DLA KOGO:

• dla osób nadzorujących przestrzeganie stosowania środków technicznych i organizacyjnych, zapewniających ochronę przetwarzania danych osobowych;
• dla osób odpowiedzialnych za bezpieczeństwo informacji;
• dla menadżerów projektujących system zarządzania bezpieczeństwem informacji oraz najwyższego kierownictwa;

KORZYŚCI:

Uczestnicy szkolenia poznają m.in.:
• zasady zarządzania ochroną danych osobowych w organizacji;
• zakres obowiązków ABI;
• zasady tworzenia polityki bezpieczeństwa informacji i instrukcji zarządzania systemem informatycznym.

Centrum Zarządzania Jakością INFOX Sp. z o.o.,
Kraków, ul. Wadowicka 8a.
Termin szkolenia 17-18.10.2012 r.
Cena promocyjna: 855 zł netto.
Cena zawiera materiały szkoleniowe w wersji papierowej i elektronicznej.
Pełna oferta szkoleń znajduje się na naszej stronie internetowej http://czj-infox.pl
Organizujemy szkolenia zamknięte na terenie całej Polski

Kontakt:
szkolenia@czj-infox.pl
Tel./fax.: 12 653 20 13
http://czj-infox.pl

Zapraszamy
LICZBA MIEJSC OGRANICZONA

konto usunięte

Temat: Szkolenia, konferencje, inne wydarzenia - proszę ogłaszać...

Ostatnia edycja warsztatów: ADMINISTRATOR BEZPIECZEŃSTWA INFORMACJI w roku 2012!!
Termin 8-9 listopad, miejsce: CKW Vesta w Jeleśni ( woj. Śląskie)
Plan szkolenia został opracowany w taki sposób, by zapoznać uczestników z obowiązkami nałożonymi na przedsiębiorców, pracowników, kontrahentów, urzędników oraz osoby fizyczne przez „Ustawę o Ochronie danych osobowych” oraz wskazać praktyczne rozwiązania w tym temacie.
Administrator Bezpieczeństwa Informacji to osoba, która musi dysponować szeroką wiedzą z kilku różnych dziedzin, w tym: prawo, zarządzanie, informatyka, analiza ryzyka a nawet psychologia. Zagadnienia poruszane na warsztatach praktycznych zawierają kwestie dotyczące tworzenia oraz pracy z elementami Polityki Bezpieczeństwa oraz sposobów praktycznego ich zastosowania w oparciu o metodę Case Study

Szczegółowy zakres szkolenia oraz formularz zgłoszeniowy do pobrania na naszej stronie internetowej: http://mmkoncept.pl/30_08_2012.html

CENA:
Dzień I (szkolenie)- 549zł netto
Dzień II (warsztaty)- 649zł netto
SZKOLENIE 2 DNIOWE- 1149zł netto
Cena zawiera: materiały szkoleniowe, certyfikaty ukończenia szkolenia, wyżywienie, przerwy kawowe a w przypadku szkolenia 2 dniowego również nocleg.

Zapraszam serdecznie Państwa do udziału w szkoleniu!
Marceli Mila
m.mila@mmkoncept.pl
GSM: 660 416 499Marcel Mila edytował(a) ten post dnia 16.10.12 o godzinie 11:50

konto usunięte

Temat: Szkolenia, konferencje, inne wydarzenia - proszę ogłaszać...

Administrator Bezpieczeństwa Informacji

DLA KOGO:

• dla osób nadzorujących przestrzeganie stosowania środków technicznych i organizacyjnych, zapewniających ochronę przetwarzania danych osobowych;
• dla osób odpowiedzialnych za bezpieczeństwo informacji;
• dla menadżerów projektujących system zarządzania bezpieczeństwem informacji oraz najwyższego kierownictwa;

KORZYŚCI:

Uczestnicy szkolenia poznają m.in.:
• zasady zarządzania ochroną danych osobowych w organizacji;
• zakres obowiązków ABI;
• zasady tworzenia polityki bezpieczeństwa informacji i instrukcji zarządzania systemem informatycznym.

Centrum Zarządzania Jakością INFOX Sp. z o.o.,
Kraków, ul. Kalwaryjska 69.
Termin szkolenia 05--06.11.2012 r.
Cena promocyjna: 855 zł netto.
Cena zawiera materiały szkoleniowe w wersji papierowej i elektronicznej.
Pełna oferta szkoleń znajduje się na naszej stronie internetowej http://czj-infox.pl
Organizujemy szkolenia zamknięte na terenie całej Polski

Kontakt:
szkolenia@czj-infox.pl
Tel./fax.: 12 653 20 13
http://czj-infox.pl

Zapraszamy
LICZBA MIEJSC OGRANICZONA

konto usunięte

Temat: Szkolenia, konferencje, inne wydarzenia - proszę ogłaszać...

Dzień Otwarty GIODO w Krakowie - zapraszamy!

http://www.giodo.gov.pl/1520157/id_art/4923/j/pl/
Jacek Kapłon

Jacek Kapłon Accredited Senior
Analyst

Temat: Szkolenia, konferencje, inne wydarzenia - proszę ogłaszać...

Szanowni Państwo,

Chciałbym zaprosić na szkolenie:

Kurs Administratorów Bezpieczeństwa Informacji (ABI)

Ostatnie wolne miejsca!

Stawiamy sobie bardzo prosty cel – przekazać Państwu jak najwięcej wiedzy praktycznej uzupełnionej o najlepsze praktyki i niezbędne elementy teorii w zakresie ochrony danych osobowych oraz obowiązujących przepisów prawa w tym zakresie, a więc tych wszystkich dziedzin, które są niezbędne do tego, by firma mogła bezpiecznie i w zgodzie z przepisami prawa prowadzić swoją działalność.

Grupa docelowa:
- Osoby mające pełnić funkcję administratora bezpieczeństwa informacji (ABI)
- Administratorzy bezpieczeństwa informacji
- Osoby odpowiedzialne za ochronę danych osobowych

Cele szkolenia:
- Zdobycie praktycznej wiedzy na temat sposobów realizacji obowiązków ciążących na administratorze bezpieczeństwa informacji (ABI)
- Zdobycie wiedzy na temat sposobów przygotowania i prowadzenia dokumentacji ochrony danych osobowych oraz wniosków rejestracyjnych do GIODO
- Zdobycie praktycznej wiedzy dotyczącej zapewnienia bezpieczeństwa danych osobowych
- Zdobycie wiedzy na temat kontroli GIODO
- Omówienie nowelizacji ustawy o ochronie danych osobowych w kontekście pracy ABI

Korzyści ze szkolenia:
- Umiejętność tworzenia i dbania o aktualność dokumentacji wymaganej przez ustawę o ochronie danych osobowych
- Wiedza na temat rejestrowania i aktualizowania w GIODO zbiorów danych osobowych
- Zdobycie praktycznej wiedzy związanej z reagowaniem na sytuacje zagrożenia bezpieczeństwa ochrony danych osobowych
- Zdobycie wiedzy na temat zabezpieczania danych osobowych

Termin: 13 grudnia 2012r.

Lokalizacja: Warszawa

Cena:
600 zł brutto (w tym 23% VAT) za udział 1 osoby
550 zł brutto (w tym 23% VAT) za udział drugiej i kolejnej osoby (z tej samej firmy)

Informacje dodatkowe:
Cena zawiera: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe (prezentacje w wersji elektronicznej i drukowanej), certyfikat ukończenia szkolenia, lunch, przekąski i napoje w przerwach

Więcej informacji: tutaj

Kontakt:
tel.: 22 379 63 95
kontakt@isecure.pl
Jacek Kapłon

Jacek Kapłon Accredited Senior
Analyst

Temat: Szkolenia, konferencje, inne wydarzenia - proszę ogłaszać...

Czy w Twojej firmie został już wyznaczony Administrator Bezpieczeństwa Informacji? A może sam myślisz o tym, by pełnić tę funkcję?

W takim razie może zainteresuje Cię nasz Kurs dla Administratorów Bezpieczeństwa Informacji, który odbędzie się w 16 stycznia 2013 r. w Warszawie. Organizatorem kursu jest firma iSecure Sp. z o.o. zajmująca się profesjonalnym doradztwem w zakresie ochrony danych osobowych, co gwarantuje, że nie będzie to kolejne nudne szkolenie, tylko praktyczny przewodnik pełen wziętych z życia przykładów dla osób zainteresowanych tą tematyką.

Szkolenie podzielone jest na dwie części:
• część prawną, gdzie uczestnicy będą mieli okazję poznać i przećwiczyć najważniejsze aspekty związane z przetwarzaniem danych, począwszy od ich zbierania, poprzez dopełnienie obowiązków informacyjnych, a skończywszy na ich udostępnianiu
• część warsztatową, podczas której będą omawiane i częściowo tworzone takie dokumenty jak polityka bezpieczeństwa danych osobowych, instrukcja zarządzania systemem informatycznym służącym do przetwarzania danych, a także wnioski rejestrowe do GIODO

Koszt szkolenia to 600 zł brutto od osoby.

Uczestnikom szkolenia zapewniamy:
• komplet materiałów szkoleniowych wraz z certyfikatem uczestnictwa
• obiad i przerwy kawowe

Kontakt:
tel.: 22 379 63 95
kontakt@isecure.pl

Więcej informacji na stronie iSecure

konto usunięte

Temat: Szkolenia, konferencje, inne wydarzenia - proszę ogłaszać...

Administrator Bezpieczeństwa Informacji

DLA KOGO:

• dla osób nadzorujących przestrzeganie stosowania środków technicznych i organizacyjnych, zapewniających ochronę przetwarzania danych osobowych;
• dla osób odpowiedzialnych za bezpieczeństwo informacji;
• dla menadżerów projektujących system zarządzania bezpieczeństwem informacji oraz najwyższego kierownictwa;

KORZYŚCI:

Uczestnicy szkolenia poznają m.in.:
• zasady zarządzania ochroną danych osobowych w organizacji;
• zakres obowiązków ABI;
• zasady tworzenia polityki bezpieczeństwa informacji i instrukcji zarządzania systemem informatycznym.

Centrum Zarządzania Jakością INFOX Sp. z o.o.,
Kraków, ul. Kalwaryjska 69.
Termin szkolenia 28--29.01.2013 r.
Cena promocyjna: 855 zł netto.
Cena zawiera materiały szkoleniowe w wersji papierowej i elektronicznej.
Pełna oferta szkoleń znajduje się na naszej stronie internetowej http://czj-infox.pl
Organizujemy szkolenia zamknięte na terenie całej Polski

Kontakt:
szkolenia@czj-infox.pl
Tel./fax.: 12 653 20 13
http://czj-infox.pl

Zapraszamy
LICZBA MIEJSC OGRANICZONA

Następna dyskusja:

Szkolenia z Ochrony Danych ...




Wyślij zaproszenie do