Anna Nagraba

Anna Nagraba Asystentka Prezesa

Temat: [b]Zgody w marketingu po 25 grudnia 2014 r[/b]

Zapraszamy na kolejną edycję warsztatów:
Zgody w marketingu po 25 grudnia 2014 r.,
które odbędą się:
20 maja 2015 r. w Warszawie
17 czerwca 2015 r w Warszawie
Uprzejmie informujemy, iż w dniu 25 grudnia 2014 r. wchodzi w życie nowy art. 172 Prawa Telekomunikacyjnego zmieniający przepisy w sprawie kontaktu telefonicznego z klientem (wykorzystywanie telekomunikacyjnych urządzeń końcowych dla celów marketingu bezpośredniego). W związku z tym proponujemy Państwu warsztaty, które pomogą Państwu zaimplementować nowe przepisy w Państwa firmie.
Podczas warsztatów dowiedzą się Państwo:
• Jak prawidłowo zebrać zgody marketingowe od klientów
• Które z kontaktów marketingowych możemy zachować po zmianie przepisów
• Jakich zgód potrzebujemy przy wykorzystywaniu poszczególnych kanałów komunikacji (np. telefon, poczta e-mail, voicemail)
• Jakich zgód potrzebujemy przy przekazywaniu poszczególnych rodzajów informacji (oferta, informacja o usługach lub produktach własnych i partnerów)
• Jak zebrać zgody od osób na potrzeby realizowanych celów marketingowych, aby nie ponieść nadmiernych kosztów
• Co oznacza „uprzednia zgoda”
• W jaki sposób zmienić skrypty w Call Center, aby być zgodnym z nowymi przepisami (do tej pory telefony do klienta nie wymagały jego zgody)
• Jak komunikować się z osobami, które sądzą, że złamaliśmy prawo, tak, aby nie doszło do skargi w GIODO, UOKiK, UKE
• Co możemy zrobić jeśli do takiej skargi dojdzie
• Jakie są sankcje za wysyłanie marketingu bez zgody klienta
W trakcie warsztatów będziemy odpowiadać na Państwa pytania.
Na warsztaty zapraszamy szczególnie:
• Osoby odpowiedzialne za realizację kampanii marketingowej
• Osoby przygotowujące bazy danych klientów do kampanii
• Kierowników sprzedaży
• Pracowników działów prawnych wspierających działy marketingu
• Pracowników działu marketingu
• Administratorów Bezpieczeństwa Informacji
Prowadzący ma wieloletnią praktykę we wspieraniu działań marketingowych (konstruowanie zgód, dobór bazy, udzielanie odpowiedzi klientom w zakresie podstaw prawnych działań marketingowych – pytania typu „dlaczego dostałem SPAM”; „skąd mają Państwo moje dane”):
• Barbara Pióro, Ekspert ds. Przetwarzania danych osobowych,


Zajęcia będą się odbywały w grupach nie przekraczających 20 osób.
Czas: 7 godzin
Cena szkolenia obejmuje udział w zajęciach, serwis kawowy i materiały szkoleniowe.
Zgłoszenia grupowe – zapytanie prosimy kierować na adres email gis@globinfosec.plTen post został edytowany przez Autora dnia 29.04.15 o godzinie 13:31