Michał
Faber
ABI/Audytor ODO &
ISO 27001
Temat: Czy obsługa klienta przeniesie się na Facebook-a?
Czy obsługa klienta przeniesie się na Facebook-a? Czy firmyprzeniosą komunikację z klientami i self-service do mediów
społecznościowych? Czy customer care zamieni się w social care?
Jak analizować i wykorzystywać informacje i zapytania zgłaszane
przez klientów poprzez media społecznościowe?
Zapraszamy na pierwsze spotkanie społeczności Open Outbox - jak
zawsze w pierwszy piątek miesiąca - tym razem w piątek 5.
listopada 2010 r. w godz. 17.00-21.00 w siedzibie firmy Outbox -
ekspertów rozwiązań CRM (Warszawa, ul. Grójecka 5, Biuro Outbox,
6. piętro).
KLIKNIJ - potwierdź swój udział:
http://biznes.net/events/view/3168-Open_Outbox_First_F...
Wstęp wolny. Selekcja zgłoszeń ze względu na ograniczoną
liczbę miejsc.
Spotkanie odbywa się w nieformalnej atmosferze otwartej wymiany
poglądów. Zapraszamy wszystkich zainteresowanych tematem. Czekamy
na sprzeczne opinie, prowokacje oraz intelektualny ferment! Będzie
się działo!
Dla spragnionych na spotkaniu czekać będzie piwo oraz
pizza!
EKSPERCI INSPIRATORZY
W spotkaniu wezmą udział znawcy tematu mediów społecznościowych
oraz obsługi klienta. Będą oni dzielić się swoimi
przemyślaniami i opiniami, czym doprowadzą dyskusję do stanu
wrzenia.
Albert Hupa
Prezes Interactive Research Center Sp. z o.o. (http://ircenter.com).
Absolwent Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych na Uniwersytecie
Warszawskim. Socjolog zajmujący się sieciami społecznymi i
przetwarzaniem języka naturalnego. Jego główne zainteresowania
są skoncentrowane wokół badań internetu: m.in. semantycznej
ekstrakcji społeczności internetowych i analizy dyfuzji
informacji. Podstawowym przedmiotem jego badań jest dyskurs
polityczny. Sieci społecznych uczył się na uniwersytetach w Essex
i Ljubljanie. Prowadzi zajęcia z Informatyki Społecznej w Polsko
Japońskiej Wyższej Szkole Technik Komputerowych oraz ISNS na UW.
Łukasz Jonak
Socjolog, zajmuje się analizą sieci społecznych, innowacyjności
i dyfuzji innowacji. Stara się odpowiedzieć na pytania "skąd
biorą się dobre pomysły?" oraz "dlaczego jak coś jest gdzieś to
będzie wszędzie?". W związku z Pythonem i R-em. Status związku:
it's complicated.
Damian Legawiec
Założyciel i główny inżynier portalu Gametrade.pl
(http://gametrade.pl), czyli transakcyjnego serwisu społecznościowego
służącego do legalnej wymiany gier komputerowych i konsolowych.
Gametrade.pl jest laureatem nagród branżowych Auler dla
najlepszego start-upu internetowego 2009 i konkursu '7 minutes'
organizowanego w ramach konferencji TMT. Gametrade.pl, w którym co
miesiąc właściciela zmieniają gry o wartości ponad miliona
złotych, jest w pełni zintegrowane z Facebook, a Damian na
codzień obsługuje 27 tysięcy bardzo wymagających klientów
znających go "osobiście" i mówiących mu po imieniu. Ewentualnie
Panie Prezydencie. W relacjach biznesowych jest często mylony z
Markiem Zuckerbergiem ze względu na uderzające podobieństwo.
KLIKNIJ - potwierdź swój udział:
http://biznes.net/events/view/3168-Open_Outbox_First_F...
Wstęp wolny. Selekcja zgłoszeń ze względu na ograniczoną
liczbę miejsc.
Open Outbox to społeczność
profesjonalistów Customer Experience! Jesteśmy specjalistami
zajmującymi się zarządzaniem relacjami z klientem końcowym oraz
doskonaleniem doznań klientów związanych z kupowanymi produktami,
czy usługami.