Temat: Nowe media coraz ważniejsze
Karol C.:
Natomiast z tego co mi wiadomo to kampania Magnuma wykorzystująca net spowodowała 26-procentowy wzrost sprzedaży produktu w sezonie licząc rok do roku (info za mediarun.pl).
- a w tamtym, bazowym sezonie, czy tam nie było żadnej kampanii?
- jeśli była, czy poprzednia kampania okazała się gorsza? (o całe 26%)
- czy jest jakiś bazowy sezon, w którym producent nie miał kampanii reklamowej i była jakaś sprzedaż niewspierana, do której można by się odnieść? (oczywiście, że nie ma, bo nie ma roku bez kampanii)
- czy sezon bazowy był lepszym, czy gorszym sezonem jeśli chodzi o pogodę, a sprzedaż tego produktu zależy od pogody ściśle.
- czy skoro sezon w pełni a w pl powodzie i leje bez ustanku 3. tydzień, to nieuzyskanie wzrostu sprzedaży będzie brakiem efektywności reklamy tegorocznej? Brakiem sukcesu twórców? Oznaką słabości produktu?
Cholera, tylko ja tak długo mogę zadawać niewygodne pytania? Maciek, a Ty? ;)
Czyli jednak efektywne to było.
dalej tak myślisz? :)
marek mareksy szewczyk edytował(a) ten post dnia 01.07.09 o godzinie 01:34