konto usunięte

Temat: Neurobranding a neuromarketing jakie różnice?

Neurobranding jest jedną z dziedzin współczesnej ekonomi kwantowej. Obok neuromarketingu, brandingu emocjonalnego bardzo dynamicznie rozwijającą neuronauką jest neurobranding. Teorie zachowań konsumentów to dziś za mało. Neuronauki pokazują jak przebiegają procesy uczenia się, uzależnienia od emocji. Kluczem w budowaniu dobrego neurobrandu są emocjonalne interakcje i wymiana energii kapitału między ludźmi. Klasyczne pojęcia typu klient, partner, kontrahent, oferent nie maja żadnego praktycznego zastosowania w podejściu neurobrandingowym. Kluczem jest koncentracja na człowieku i jego pozytywnych emocjach. Ujęcie fraktalne storytellingu to często wykorzystywane narzędzie w procesie tworzenia neurobrandu.
Współczesna nauka dostarcza nam dowodów jak wpływać na swoje emocje na swoją inteligencję i na swoją przyszłość. Komórki nerwowe, które są równocześnie pobudzane łącza się ze sobą. Jeżeli neurobrand powtarza dowolne proces bardzo często, to pobudza te same neurobrandy, które zaczynają się łączyć w sieć tworząc automatyzm.