Agata Modzelewska

Agata Modzelewska PR, Centrum Promocji
Informatyki

Temat: VII FORUM MARKETINGU INTERNETOWEGO

Zapraszamy do udziału w VII FORUM MARKETINGU INTERNETOWEGO
- Marketing nowej generacji, czyli jak zdobyć nowoczesnego Klienta?
1 sierpnia 2013 roku, Warszawa

W dobie nowoczesnego Klienta kluczowa jest zarówno szybkość jak i jakość Informacji posiadanych o jego preferencjach, a właściwe dobranie strategii oraz narzędzi zapewnia kilkukrotnie wyższą sprzedaż z kanałów online.
Zapraszamy na VII edycję Forum Marketingu Internetowego podczas którego poznasz nie tylko nowe narzędzia i praktyczne zastosowania najskuteczniejszych strategii 2012/2013 r., ale również wspaniałych ludzi i znakomitych ekspertów którzy z pasją umożliwili osiągniecie sukcesu wielu markom na trudnym rynku i chętnie podzielą się z Tobą wiedzą, abyś mógł zwiększyć swoją sprzedaż.

Na podstawie poniższego FORMULARZA ZGŁOSZENIOWEGO, zapraszamy do skorzystania z 10% RABATU: http://www.cpi.com.pl/imprezy/2013/fmi/formularz_pr10.php

PROGRAM znajduje się na stronie http://www.cpi.com.pl/imprezy/2013/fmi/index.php , a w nim m.in.:
- O trendach inaczej, czyli co zmienia świat i naszych konsumentów?
Natalia Kucza, Senior Strategic Planner, OS3 multimedia
- Content Marketing – najmodniejszy trend w marketingu.
Krzysztof Urbanowicz, Prezes Mediapolis
- 36@ - inteligentny marketing na nowe czasy.
Michał Szczerba, Strategy Palnner, Lemon Sky
- Społeczności bez przyszłości.
Krzysztof Winnik, Brand Manager & Social Media Director, Ostryga
- Efektywne modele targetowania w kampaniach.
Marcin Kordowski, SMB and Technology Director, K2 Media
- Nowe modele rozliczeń w marketingu - szanse i zagrożenia.
Bartosz Majewski, New Business Developer, Divante
-Marketing Automation jako platforma do budowania relacji z Klientem.
Sebastian Brodowski, Marketing Manager, SARE
- Native Advertising - jako przyszłość reklamy online.
Jakub Zieliński , Managing Partner grupy NextWeb Media
- Death or glory. Burzliwe życie trendów w sieci. Czy zastosowanie innowacji w marketingu zawsze obarczone jest ryzykiem?
Anna Zawadzka, Kierownik Zespołu Rozwiązań Kreatywnych w Biurze Reklamy WP.PL
Jan Buze, Kierownik Działu Akcji Specjalnych, WP.PL
- Sex, kłamstwa i marketing szeptany czyli naga prawda o rekomendacji konsumenckiej w sieci
Adam Szudra, Managing Director, Faster And Better
-Spécialité de la maison: RTB z domieszką remarketingu i performance. Czyli najsmaczniejsze rozwiązania stosowane w strategiach e-marketingowych.
Dorota Bigo, Product Development Specialist, Goldbach Poland

Organizator: Centrum Promocji Informatyki sp. z o.o. ; Więcej Informacji: pr@cpi.com.pl