Adam P.

Adam P. Lider MLM w branży
FMCG

Temat: Ogłoszenia

Czy możliwe jest nabycie wiedzy ze szkolenia typu PRAKTYK NLP,
nie płacąc absolutnie nic?
Odpowiedź jest dwojaka - możesz i nie możesz.
Jedno jest pewne - dzięki darmowemu e-kursowi NLP POWER,
poznasz materiał jaki jest na zaawansowanych szkoleniach NLP.

9 bardzo obszernych lekcji, przez 9 dni, wraz z 9 dokładnymi mapami
myśli - za darmo!

Jednak zanim zapiszesz się, zobacz czego między innymi
nauczysz się na bezpłatnym e-kursie:

1. Jakie są podstawowe założenie NLP
2. Jak powinna wyglądać dobra komunikacja
3. Czym są "pozycje percepcyjne"
4. Co to jest i jak wykorzystywać kotwiczenie.
5. Jak rozebrać człowieka na czynniki pierwsze, dzięki meta-modelowi
6. Dlaczego ten tekst pisze modelem Miltona
7. Jak ustalać i realizować swoje cele
8. Jak korzystać i czym są submodalności
9. W jaki sposób pomagać sobie i innym dzięki technikom NLP
10. Jak stworzyć "kółeczko doskonałości"
11. Jak etycznie wykorzystywać NLP
... i wiele, wiele więcej!

Tak naprawdę otrzymasz zastraszającą większość wiedzy z Praktyka NLP!
Ponad to każda z dziewięciu lekcji, które otrzymasz będzie wzbogacona o
profesjonalną mapę myśli w postaci PDF![/b]


Obrazek


Skorzystaj za darmo z darmowego e-kursu na temat inteligencji finansowej!
Przez 8 dni będziesz dostawał maile z kolejnymi fascynującymi
porcjami informacji!


Aby zapisać się na darmowy kurs wypełnij formularz na
http://nlppower.pl

Kto stworzył dla Ciebie ten e-kurs?

Adam Przemyk,
Certyfikowany Praktyk i Master NLP.
(Practitioner & Master in the Art of NLP)
Mówca motywacyjny, pasjonat życia I rozwoju osobistego.

Obrazek


Kacper Bisanz
Certyfikowany Praktyk i Master NLP.
(Practitioner & Master in the Art of NLP)
Business Coach, autor szkoleń i kursów, prakyk biznesowy

Obrazek
Artur Penar

Artur Penar "A co jeśli to
mogłoby zadziałać
dla Ciebie, a Ty
tego ni...

Temat: Ogłoszenia

Zapraszam do współpracy dystrybutorów różnych branż i firm, a także osoby bez doświadczenia.
Na rynek europejski, w tym i do Polski wchodzi Firma Monavie.
Jeśli dotychczas nic nie słyszałaś/łeś o Monavie to proszę zapoznaj się z ogromną szansą jaką możesz wykorzystać.
Jeśli chcesz zarabiać naprawdę duże pieniądze to dowiedz się.
MonaVie oferuje:
- legalną pracę zdalną nie kolidującą z innymi zajęciami ( szkoła , studia , praca na etacie , firma)
- bardzo dobre wynagrodzenie uzależnione tylko i wyłącznie od naszego zaangażowania i pracy
- wirtualne biuro przez które będziemy dokonywać wszystkich transakcji
- materiały reklamowe, gadżety firmowe, odzież firmową, akcesoria marketingowe
- fachową i profesjonalną pomoc partnerów
- wprowadzenie do działalności i bezpłatne szkolenia
- przyjemną i miłą atmosferę w pracy, w której każdy chce, byś zarabiał lepiej od niego.
-szkolenia prowadzone przez Internet - Nie musisz ruszać się z domu aby dowiedzieć się więcej !
Napisz do mnie. Udzielę Ci dodatkowych informacji i pomogę w zarejestrowaniu się.
Bądź we właściwym miejscu, we właściwym czasie.
To może być Twój czas.
Jak nie Ty, to kto? Jak nie teraz to kiedy?

http://www.sukcesdlaciebie.pl/
http://apenar.mymonavie.com/index.html

Temat: Ogłoszenia

Kraków - Asystent/-ka działu marketingu (praktyka/staż)

Poszukuję Kandydatów na stanowisko asystenta w dziale marketingu.

Wymagania:
wysokie zdolności analityczne,
wiedza z zakresu marketingu,
elastyczność i bezstresowość w działaniach w warunkach wysokiej niepewności,
zorientowanie na cel,
asertywność, asertywność i jeszcze raz asertywność,
student(-ka) lub absolwent(-ka) kierunków ścisłych lub ekonomicznych,
bardzo dobra znajomość pakietu MS Office

Zainteresowane osoby proszę o kontakt na priv.

Pozdrawiam.

Joanna Golec

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Dom Szkoleń i Doradztwa zaprasza pracowników oraz właścicieli micro- i małych firmy z Małopolski do udziału w dofinansowanym z EFS projekcie szkoleniowym "Kluczowe kompetencje w biznesie".

Szkolenia będą miały charakter krótkich, intensywnych kursów z najważniejszych (kluczowych) kompetencji biznesowych.

Pierwsze szkolenia już w lutym!

Kurs „Marketing” – 4 dni

Program i terminy:
• Marketing strategiczny: 2 dni, 11.02 i 12 .02
• Marketing operacyjny: 1 dzień, 11.03
• Współczesne trendy w marketingu i e-marketingu: 1 dzień, 12.03

Podczas szkolenia prezentowane będą najnowsze trendy marketingu, w tym również e-marketingu. Uczestnicy poznają zasady budowania strategii marketingowej oraz planowania opartych na niej działań operacyjnych. Będzie możliwość omówienia praktycznych zagadnień marketingowych, które mają rzeczywisty wpływ na osiąganie efektów również w e-biznesie.


Obrazek


W ramach projektu obędą się również szkolenia „Skuteczna sprzedaż”, „Kluczowe kompetencje menedżerskie” i „Kluczowe kompetencje lidera zespołu”.

Informacje o programach wszystkich modułów szkoleniowych oraz pełne zestawienie terminów można znaleźć na stronie http://domszkolen.com/kkb.

Zapraszamy!

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

OGŁOSZENIE O REKRUTACJI OSOBY
uczestniczącej w pracach Komitetu Sterującego
[TB-12]

http://technoboard.pl/o-nas/zapytania/335-tb-12.html

Dotyczy:
Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka
Działanie 3.1. Inicjowanie działalności innowacyjnej
Nr projektu: POIG.03.01.00-00-029/09

Szanowni Państwo.

Zarząd TechnoBoard Sp. z o.o. w związku z realizacją w ramach „Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, lata 2007-2013, Działanie 3.1 projektu „TechnoBoard – pre- i in-kubator komercjalizacji przedsięwzięć gospodarki elektronicznej” (POIG-03.01.00-00-029/09) – przekazuje niniejszym zaproszenie do składania ofert-kandydatur na realizację (przez oso-bę fizyczną) roli:

OSOBY w ramach ZESPOŁU PREINKUBACYJNEGO
uczestniczącej w pracach KOMITETU STERUJĄCEGO

za okres luty 2011 r. - 31 maja 2013 r.

I. Warunki składania ofert:
A. Aby oferta została uznana za ważną, należy przesłać zgłoszenie wraz z niezbędnymi klauzulami upoważniającymi do przetwarzania danych osobowych wyłącznie na cele rekrutacji.
B. Zgłoszenie można składać bezpośrednio na biuro TechnoBoard Sp. z o.o. w formie papierowej lub korespondencją elektroniczną na adres zarzad@technoboard.pl
C. Zarząd TechnoBoard skontaktuje się tylko z wyselekcjonowanymi (na bazie przesła-nych zgłoszeń) osobami.
D. Aby zgłoszenie zostało uznane za ważne, musi:
i. Zawierać propozycję formy współpracy (umowa zlecenie lub umowa o pracę) oraz wstępnie oczekiwanej kwoty wynagrodzenia:
- brutto w przypadku stałej umowy zlecenia;
- brutto-brutto (wraz z ubezpieczeniem społecznym po stronie pracodawcy) w przypadku umowy o pracę.
ii. Zawierać termin ważności oferty do 28 lutego 2011 r.
iii. Zostać złożona zgodnie z punktem B powyżej w terminie do 7 lutego 2011 r., o ile firma TechnoBoard nie ogłosi na swojej stronie interne-towej zmiany tego terminu (adres: http://technoboard.pl/o-nas/zapytania.html )

II. Podstawowe obowiązki i wymagania:

Wykształcenie:
- preferowane wyższe ekonomiczne lub wyższe techniczne lub równoważne

Wymagane doświadczenie i umiejętności z zakresu:
- aktywnego udziału menedżerskiego w efektywnym procesowaniu projektów infor-matycznych lub internetowych, przy zachowaniu pozytywnej i partnerskiej komunikacji pomiędzy uczestnikami zespołu projektowego i otoczenia projektowego;
- bezpośredniego kontaktu w relacjach partnerskich (np. handlowych, logistycznych lub innych w których reprezentowana jest firma przez pracownika);
- minimum średnio-zaawansowanej obsługi pakietu MS Office wersja minimum 2007;
- obsługa poczty elektronicznej oraz komunikacji z firmą poprzez smartphone;
- zachowaniu poufności danych oraz tajemnic firmowych dla atrakcyjnych pomysłów biznesowych;
- mile widzianego (nie obowiązkowego) doświadczenia konsultingowego w obszarach związanych z wnioskowaniem unijnym lub równoważnym, polegającego na umiejęt-nościach doradzania właściwej konstrukcji Planu Projektu w obszarze technologii internetowych (8.1, 8.2 PO IG lub równoważne regionalne) lub doświadczenia w ob-szarze nadzoru nad wykonaniem technologii internetowych (np. wykonanie portalu);
- mile widzianego (nie obowiązkowego) doświadczenia w prowadzeniu własnej dzia-łalności w obszarze e-biznesowym;

Wymagana znajomość języków:
- biegła znajomość języka polskiego w mowie i piśmie;
- dobra znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację oraz lekturę anglojęzycznych pism branżowych w tematyce e-commerce, e-biznes oraz portali internetowych i społecznościowych dotyczących tej tematyki.

Wymagane podstawy znajomości legislacji:
- znajomość uregulowań prawnych w zakresie komunikacji elektronicznej (w tym świadczenia usług drogą elektroniczną);
- ochrony danych osobowych

Podstawowy zakres obowiązków:

Proces ciągły/ogólne:
- Działania na rzecz zachęcania i motywowania do składania pomysłów w systemie projektowym TechnoBoard;
- Obsługa nowo zarejestrowanych użytkowników;
- Monitorowanie systemu projektowego na obecność nowych projektów w systemie,
- Bezpośrednia komunikacja z Projektodawcami, w szczególności odpowiedzi z zakre-su FAQ;
- Bieżące czytanie dokumentacji Projektodawców dla danej fazy współpracy z Projek-todawcą;
- Pomoc Projektodawcom w wyjaśnianiu zadań, jakie są charakterystyczne dla danej fazy w oparciu o regulamin inkubatora, procedury wewnętrzne oraz pozostałe doku-menty dedykowane danej fazie współpracy z Projektodawcą;
- Przekazywanie okresowych, końcowych raportów dla każdej z faz współpracy Pro-jektodawców z Inkubatorem do Komitetu inwestycyjnego;
- Współpraca z Koordynatorem Jakości dla celów CQI (Constant Quality Improve-ment), wspomaganie w przeglądach jakości w terminach kluczowych wykonania prac wykonawców zewnętrznych;
- Współpraca z osobą odpowiedzialna na merytoryczną stronę rozliczeń i sprawozdań z PARP w celach prawidłowej archiwizacji dokumentacji unijnej przez osobę odpo-wiedzialną na merytoryczną stronę rozliczeń i sprawozdań z PARP;
- Monitorowanie pism branżowych, portali branżowych (m.in. pb.pl, e-komercyjnie.pl, mambiznes.pl, web.gov.pl, itp.).

Faza selekcji:
- Pełnienie funkcji Kierownika Selekcji, tj. osoby odpowiedzialnej za proceduralne nadzorowanie procesu selekcji;
- Wypełnianie kart ocen w fazie selekcji (Karta Selekcyjna) zgodnie z procedurą selek-cji, tworzenie zestawień dla Komitetu Inwestycyjnego, raportów i opinii do Projektów zgłoszonych w systemie w czasie selekcji;

Faza weryfikacji:
- Pełnienie funkcji Kierownika Weryfikacji, tj. osoby odpowiedzialnej za proceduralne nadzorowanie procesu weryfikacji;
- Interpretacja i coaching w fazie weryfikacji Projektodawców względem dokumen-tów proceduralnych TehnoBoard;
- Nadzór proceduralny (m.in. nadzór w systemie projektowym, uczestnictwo w przy-gotowaniu raportu i rekomendacji dla Komitetu Inwestycyjnego).

Faza właściwej preinkubacji:
- Wspomaganie Projektodawców w okresie prac z wykonawcami zewnętrznymi, w szczególności nadzór nad komunikacją pomiędzy Projektodawcą, a Wykonawcami;
- Aktywny udział w Komitetach Inwestycyjnych w charakterze wsparcia Projektodaw-ców oraz wsparcia wiedzy o współpracy podczas tworzenia produktów fazy właściwej preinkubacji;
- Nadzór proceduralny (m.in. nadzór w systemie projektowym, przygotowanie raportu i rekomendacji dla Komitetu Inwestycyjnego).

Fazy dalsze (m.in. negocjacji)
- Wspomaganie w kompletowaniu dokumentów raportów do PARP, kompletowaniu dokumentów na potrzeby wejścia kapitałowego

Cechy osobowe:
- systematyczność
- uczciwość
- wysoka komunikatywność, umiejętność prowadzenia konsultacji
- dążenie do poznawania nowych narzędzi informatycznych
- dążenie do zgłębiania wiedzy o branży e-biznes
- myślenie analityczne (procesowe)

Opcjonalne certyfikaty:
- mile widziany ECDL (Excel, Word) lub równoważne szkolenie, umożliwiające swo-bodną pracę we wskazanych programach
- mile widziane szkolenie z zarządzania projektami lub równoważne, nadające umie-jętność pracy w rygorze struktury projektowej organizacji

Dodatkowo:
- zapewniamy organizację czasu pracy w rygorze zadaniowym, nieregulowanym go-dzinami pracy, z zachowaniem obecności w czasie istotnych zdarzeń podczas realizacji zadań;
- umożliwiamy obecność w biurze w godzinach od 9 do 17 w dni robocze, w zależności od potrzeb osoby wykonującej obowiązki danej roli;
- oferujemy komputer klasy notebook z odpowiednim oprogramowanie oraz telefon komórkowy lub refundację rozmów telefonicznych prowadzonych z prywatnego tele-fonu komórkowego do limitu 200 zł brutto.

Spotkanie rekrutacyjne i testy rekrutacyjne:
- przeprowadzone zostanie spotkanie rekrutacyjne celem uzyskania wyja-śnień/dodatkowych informacji z obu stron;
- przeprowadzony zostanie ustny test znajomości legislacji - określonej w ogłoszeniu;
- przeprowadzony zostanie komputerowy test umiejętności obsługi Microsoft Office;
- zostanie przeprowadzony ustny test języka angielskiego w zakresie rozumienia treści artykułów o e-biznesie;
- zostanie przeprowadzony ustny test z wiedzy o rynku e-biznes w Polsce.

III. Dane teleadresowe TechnoBoard Sp. z o.o.

TechnoBoard Sp. z o.o.
ul. Św. Barbary 1
00-686 Warszawa
Godziny pracy:
Poniedziałek – Piątek Godz. 9:00 – 17:00

tel +48 22 556 85 21 lub +48 22 628 12 03, fax +48 22 266 02 09
biuro@technoboard.pl technoboard.pl
Facebook http://facebook.com/TechnoBoardPL

IV. Zastrzeżenia

A. Niniejsze zapytanie nie podlega Prawu Zamówień Publicznych. TechnoBoard Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo wyboru przez Zarząd Spółki odpowiedniej osoby zgodnie z n/w kryteriami w ramach zasad oceny ekonomicznej złożonych ofert.

Prosimy o zgłoszenie osoby zawierające propozycję zgodnie z w/w warunkami oraz dopaso-wanej do kryteriów. Kryteria wyboru osoby:

1. Doświadczenie w realizacji podobnych zadań – ewentualne referencje z realizacji podob-nych prac
2. Zaproponowana cena wykonywania roli
3. Wyniki testów wskazanych w ogłoszeniu
Artur Petkiewicz

Artur Petkiewicz PL Consulting Sp. z
o.o.

Temat: Ogłoszenia

PL Consulting Sp. z o.o. zaprasza do wzięcia udziału w konkursie "PL Consulting - start up" 100 000 zł na start.

W celu poznania szczegółowych informacji zapraszam na stronę
pl-consulting.pl

Z poważaniem,

Artur Petkiewicz
Prezes Zarządu
PL Consulting Sp. z o.o.

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

SZKOLENIE

Link: "Zarządzanie sobą w czasie"
Autor: Marcin Godlewski
Cena: 27zł.

Opis

"Czas to pieniądz", kto z nas nie zna tego przysłowia? Niestety bardzo często nam go brakuje, przez co niemożliwe staje się spełnienie wszystkich założonych sobie celów. Głównym tego powodem jest zła organizacja własnych działań oraz nieumiejętność wykorzystania narzędzi, które mogłyby nam w tym pomóc. Jak często zdarza Wam się niezdążyć z wykonaniem wszystkich zaplanowanych działań? Jak często musicie wybierać między różnymi czynnościami wiedząc, że na wszystkie nie starczy Wam czasu?

Z pomocą przychodzi wysoko ocenione przez ludzi z branży szkolenie Marcina Godlewskiego, dzięki któremu dowiecie się jak skutecznie planować własny czas, by skutecznie wykonać założone cele. W trakcie 45 minutowego szkolenia Marcin przedstawia również szereg narzędzi, pozwalających nam zarządzać czasem tak by osiągać jak najwyższą efektywność w pracy. Dzięki temu praktycznemu kursowi dowiecie się także jak wykonywać rzeczy niemożliwe, pokonując własne ograniczenia.

Jest to jedno ze szkoleń które możemy polecić naprawdę każdemu. Wiedza w nim zawarta pozwala nie tylko skuteczniej zaplanować własny czas pracy, lecz także podnieść jej efektywność i samozadowolenie z uzyskanych efektów.


Obrazek
Artur Smolicki edytował(a) ten post dnia 05.02.11 o godzinie 22:10

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

SZKOLENIE

Link: "Jak zdobyć 1000 fanów na Facebooku w 10 dni albo krócej?"
Autor: Mirosław Skwarek
Cena: 27zł.

Opis

Szkolenie to jest efektem panującej na całym świecie mody na Facebooka. Na przestrzeni ostatnich miesięcy serwis ten przestał być tylko i wyłącznie portalem społecznościowym, stał się bowiem idealnym wręcz narzędziem marketingowym dla firm i przedsiębiorstw. Kurs ten ma więc na celu pokazanie nam, jak w łatwy i skuteczny sposób osiągnąć poziom 1000 fanów w 10 dni na oficjalnym profilu naszej firmy. W jednym miejscu otrzymujemy spis rad oraz poradników, dzięki którym zbudujemy trwałe relacje z naszymi klientami.

Szkolenie to trwa 80 minut, w trakcie których poznacie wszystkie możliwe sposoby budowania własnej marki dzięki Facebookowi. Autor w czasie trwania kursu zdradza nam 10 metod, dzięki którym liczba fanów naszego profilu zacznie rosnąć w tempie którego wcześniej się nie spodziewaliśmy.

Powyższe wideo-szkolenie przeznaczone jest również dla wszystkich tych, którzy chcieliby zacząć zarabiać dzięki temu najpopularniejszemu portalowi społecznościowemu na świecie. Jeżeli jesteście gotowi już dziś rozpocząć promocję własnego biznesu dzięki Facebookowi, zapraszam serdecznie do zapoznania się z tym fantastycznym szkoleniem.

Autor tego kursu od ponad 6 lat zajmuje się szkoleniami z zakresu NLP, perswazji, negocjacji, copywritingu, sprzedaży Allegro i przedsiębiorczości. W sumie na salach treningowych spędził prawie 1000 godzin! Wiedza zawarta przez niego w tym szkoleniu wykracza zdecydowanie poza to, co na codzień odnaleźć możemy w sieci.


Obrazek
Artur Smolicki edytował(a) ten post dnia 05.02.11 o godzinie 22:10
Anna Dziaduszyńska

Anna Dziaduszyńska HR Business Partner
Wydawnictwo Naukowe
PWN S.A.

Temat: Ogłoszenia

Dla naszego Klienta firmy działającej w branży materiałów specjalistycznych, w związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy kandydata na stanowisko:

KIEROWNIK DZIAŁU MARKETINGU

Opis stanowiska:
• Tworzenie wraz z zarządem, spójnej z wizją rozwoju firmy, strategii marketingowej oraz planów marketingowych zapewniających realizację planów sprzedażowych

• Odpowiedzialność za realizację planów marketingowych.

• Tworzenie i nadzór nad realizacją budżetu marketingowego

• Poszukiwanie innowacyjnych sposobów skutecznej komunikacji z grupą docelową firmy
• Zarządzanie obszarem PR i kontaktu z mediami
• Koordynowanie wszystkich rozpoczętych projektów oraz kreowanie nowych
• Odpowiedzialność za przygotowanie i udział w targach i imprezach branżowych
• Nadzór nad współpracą z firmami zewnętrznymi w zakresie tworzenia materiałów BTL

Wymagania:
• Wykształcenie wyższe
• Minimum 5 letnie doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu marki
• Doświadczenie na rynku klientów instytucjonalnych
• Doświadczenie w kontaktach z mediami
• Doświadczenie w przygotowaniu do udziału w targach
• Świetna organizacja pracy, dyspozycyjność, kreatywność, dynamika w działaniu, zdolność analitycznego myślenia


Jeśli jest Pani zainteresowana proszę o kontakt:
Anna Dziaduszyńska
tel: 606 649 866
biuro@peoplefirst.pl

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

KATALOG NAJLEPSZYCH W SIECI KURSÓW ORAZ SZKOLEŃ INTERNETOWYCH

Witamy serdecznie w oficjalnym katalogu najlepszych w sieci kursów oraz szkoleń internetowych. Wszystkie prezentowane tutaj materiały stworzone zostały przez osoby które odniosły już spory sukces w e-biznesie, dzięki czemu oferowana przez nie wiedza posiada najwyższe walory jakościowe oraz merytoryczne. Każde z zamieszczonych tutaj szkoleń otrzymało najwyższe oceny od osób, które zdecydowały się zaufać ich autorom. Spis ten będzie stale uaktualniany, tak by oferować Wam tylko najlepsze, sprawdzone szkolenia, dzięki którym nie tylko poszerzycie swoją wiedzę, lecz także odniesiecie niespodziewany dotąd sukces.

http://www.szkolenia.newcreative.pl


Obrazek
Paweł Ilnicki

Paweł Ilnicki 40 lat i .......czas
na sukces

Temat: Ogłoszenia

Witaj Paweł!

Nie wiem czy wiesz, że jeden z Top Liderów MLM w Polsce -
Jacek Dudzic - stworzył obecnie własne ultra nowoczesne
narzędzie marketingowe, czyli własny system do
automatycznego budowania struktury.

Dodatkowo oferuje dołączenie się do jego zespołu
marketingowego (działalność w branży wellnes anti-aging) za
mniej niż 10% opłaty startowej!

Chcesz wiedzieć więcej? Wejdż na:

http://www.wellbiznes.info/ikaphu

Pozdrowienia!

Paweł Ilnicki
Tel 512710376

mail: ikaphu@op.pl
skyp:ika_phu

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia


Obrazek

http://www.newcreative.pl

Witamy serdecznie w oficjalnym ogłoszeniu Centrum E-Biznesu! Serwis ten powstał z myślą o wszystkich tych, którzy chcieliby zarabiać w sieci, lecz nie wiedzą jak. Jest to jednak również portal dla tych, którzy już aktywnie działają w sieci i chcieliby podzielić się swoją wiedzą z innymi. W skład naszego projektu wchodzą forum oraz blog, które już wkrótce stanowić będą obszerne źródło informacji na temat wszelkich aspektów e-biznesu.

W związku z planowanym startem projektu poszukujemy osób które już w tym momencie aktywnie działają w sieci, posiadając wiedzę i doświadczenie ze sprzedażą oraz promocją w sieci. Wychodzimy z założenia, że nie jesteśmy wszechwiedzący i nieomylni, dlatego też postanowiliśmy poprosić Was o ocenę projektu jeszcze przed jego startem. Poszukujemy więc osób które gotowe są wytknąć nam wszelkie zauważone błędy.

Jednocześnie poszukujemy osób zainteresowanych aktywną sprzedażą w sieci. W naszym projekcie oferujemy tylko najlepsze według nas, sprawdzone Programy Partnerskie, które umożliwiają budowanie własnej niezależności finansowej. Jednocześnie w ramach projektu oferujemy pełną pomoc oraz wsparcie w budowaniu własnego biznesu w sieci. W naszym programie znajdą Państwo niezbędne informacje na temat marketingu w sieci, portali społecznościowych oraz kreowania własnej marki.

Zapraszamy do współpracy również osoby posiadające własne projekty w sieci. Oferujemy bardzo korzystne warunki reklamy ze względu na fakt, że projekt jest dopiero w fazie startu, dlatego też jest to idealny moment by reklamować własny serwis w momencie nasilonej promocji naszego projektu.

W przypadku zainteresowania powyższymi sposobami współpracy zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez Prywatną Wiadomość, a także poprzez adres e-mail centrum@newcreative.pl. Jeszcze raz zapraszamy serdecznie osoby gotowe pomóc nam w ocenie serwisu, w zamian oferując chociażby specjalne rangi na forum. Będziemy wdzięczni za każdą okazaną pomoc oraz cenne rady.

http://www.newcreative.pl

Obrazek

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Zapraszam na stronę http://efektplanu.pl- najciekawsze artykuły z sieci, e-prasa, e-booki, audiobooki z dziedzin: biznes, reklama i marketing, negocjacje handlowe, PR, motywacja, zarządzanie, inwestycje.
Piotr Brożek

Piotr Brożek ?‍? Przedsiębiorca |
Stwórzmy razem coś
wspaniałego, przy...

Temat: Ogłoszenia

Jesteś osobą zainteresowaną współpracą z firmą Akuna? W takim razie zapraszam Cię do zapoznania się z nowymi możliwościami, jakie w ramach „Akuna Benefit Program 2011” przygotowała dla Ciebie firma Akuna Polska.

„Akuna Benefit Program 2011” to możliwość działania zarówno w dotychczasowy tradycyjny sposób jaki i wyłącznie z domu wykorzystując do tego celu sieć internet.


Obrazek

Pakiet „Zestaw Powitalny” to:
• 4 butelki ALVEO Grape lub ALVEO Mint
• Deklaracja Członkowska
• Transport kurierem

Cena pakietu „Zestaw Powitalny”: 528 zł

Pakiet „Zestaw Powitalny” to doskonała propozycja, gdy chcesz rozpocząć współpracę z firmą Akuna jako pracę dodatkową. Dzięki niemu jesteś Partnerem firmy i korzystasz ze wszystkich benefitów przewidzianych w ramach „Akuna Benefit Program 2011”, a z ewentualnej odsprzedaży otrzymanych preparatów Alveo osiągasz natychmiastowy zysk.

Gdy w Twojej grupie w maksymalnie trzech poziomach pojawi się 12 pakietów „Zestaw Powitalny” osiągasz pozycję Lider, czyli pierwszą pozycję menedżerska.
4 pakiety „Zestaw Powitalny” zastępuje zakup jednego pakietu „Złoty Zestaw”.

Więcej informacji: http://akuna-zestaw-powitalny.pl


Obrazek

Pakiet „Złoty Zestaw” to:
• Komplet wszystkich produktów firmy Akuna
• Deklaracja Członkowska
• Automatyczny awans na pozycję Lider
• Uzyskanie statusu „Złoty Partner”
• Komplet materiałów reklamowych, 3 firmowe czasopisma i 2 książki przydatne w Twoim biznesie
• Kupon na losowanie samochodu Hyundai i20 (1 samochód jest losowany co miesiąc)

Cena pakietu „Złoty Zestaw”: 3388 zł

„Złoty Zestaw” to idealne rozwiązanie gdy chcesz rozpocząć poważną współpracę biznesową z firmą Akuna. Dzięki niemu od razu jesteś Partnerem na pozycji menedżerskiej Lider, korzystasz ze wszystkich benefitów przewidzianych w ramach „Akuna Benefit Program 2011” oraz ze specjalnych benefitów przeznaczonych wyłącznie dla Złotych Partnerów.

Ponadto każdy zakupiony bezpośrednio pod Tobą pakiet „Złoty Zestaw” to kolejny kupon na losowanie samochodu.

Benefity finansowe w ramach „Akuna Benefit Program 2011”

Pakiet „Zestaw Powitalny” zawiera benefit finansowy w wysokości 100 zł, który wypłacany jest w trzech poziomach:
I – 50 zł
II – 25 zł
III – 25 zł

Pakiet „Złoty Zestaw” zawiera benefit finansowy w wysokości 1000 zł, który wypłacany jest w trzech poziomach:
I – 500 zł
II – 250 zł
III – 250 zł

Dla osób rozliczających się z firmą Akuna na podstawie umowy zlecenia premie wynoszą:
Za zakup pakietu „Zestaw Powitalny”: 40 zł / 20 zł / 20 zł
Za zakup pakietu „Złoty Zestaw”: 400 zł / 200 zł / 200 zł

Benefity finansowe oraz nowe sposoby awansu na pozycję Lider dostępne w ramach „Akuna Benefit Program 2011” są niezależne od obecnego programu zniżek oraz planu marketingowego i nawzajem się uzupełniają.

Kontakt:
Piotr Brożek
GSM: 664 165 301 (Era)
GSM: 503 96 58 96 (Orange)
piotr.brozek@akuna.pl
Skype: piotr_brozekPiotr Brożek edytował(a) ten post dnia 24.04.11 o godzinie 22:28
Artur Penar

Artur Penar "A co jeśli to
mogłoby zadziałać
dla Ciebie, a Ty
tego ni...

Temat: Ogłoszenia

Ludzie na całym świecie poznają rewelacyjny smak i wspaniałe zalety produktów MonaVie. Dołącz do nas, biorąc udział w jednej z naszych dynamicznych imprez i odkryj wiadomość w naszej butelce — wiadomość niosącą zdrowie, nadzieję oraz witalność poprzez MonaVie.

Spotkanie Pięciogwiazdkowej Szansy w Krakowie
10 lutego 2011
18:30–20:30
Hotel Atrium
Krzywa 7
31-149 Kraków

Wstęp Na Spotkania Jest Bezpłatny

http://www.poznajrozwiazanie.com/
http://www.zdrowydarnatury.pl/

Artur Penar
mailto:mapenar@poczta.fm
http://apenar.mymonavie.com/
Tel. kom. 531 658 415Artur Penar edytował(a) ten post dnia 09.02.11 o godzinie 07:39
Aleksander Majewski

Aleksander Majewski Emeryt,
hobbystycznie trener
:)

Temat: Ogłoszenia

ZDEMASKUJ SEKRETY PRAKTYKA BIZNESOWEGO!

KLUCZ DO ZARABIANIA PIENIĘDZY...CZYLI JAK W CIĄGU NAJBLIŻSZYCH MIESIĘCY BEZKOSZTOWO ZARABIAĆ WIĘCEJ OD 31% DO 980%!

Zapisz się na (jeszcze )darmowy e-trening, dzięki któremu:

- poznasz sekrety pomnażania pieniędzy
- dowiesz się ile KONKRETNIE pieniędzy jest warta Twoja praca
- nauczysz się pracować wydajniej i mądrzej
- odkryjesz, że najlepszą walutą NIE SĄ pieniądze
- dowiesz się jak kupować prawie każdą rzecz, lub usługę od 30 do 70% taniej
- sprawdzisz dlaczego Kacper bierze za godzinę konsultacji minimum 600 zł*
- przeczytasz 10 zasad nowoczesnych zakupów
- odnajdziesz swoje alternatywne źródła dochodu
- dowiesz się jak Kacper Bisanz notorycznie zwiększa swoje zarobki od 31% do 980% w skali miesiąca!
- będziesz wiedział w co najlepiej inwestować i to niekoniecznie duże pieniądze... niekoniecznie pieniądze
- przekonasz się dlaczego najmłodszy milioner w Polsce - Kamil Cebulski, robił wywiad właśnie z Kacprem
- zrozumiesz jak dużą rolę w kwestii zarabiania pieniędzy odgrywa zdolność do ryzyka
- zaczniesz oszczędzać pieniądze, bez ich odkładania
- Oprócz wiedzy Kacpra, weźmiesz sobie za darmo wiedzę od takich ludzi jak dr. Joe Vitale, Robert Kiyosaki, czy Brian Tracy, którą Kacper nabył płacąc ogromne pieniądze za ich szkolenia.

Co konkretnie otrzymasz?

- 9 starannie przygotrowanych lekcji w formacie PDF
- 9 profesjonalnych MAP MYŚLI w formacie PDF
- Ćwiczenia dla Ciebie, abyś od razu wykorzystał wiedzę w praktyce
- Pomysły na zarobienie dodatkowych pieniędzy
- 100% konkretów, 0% lania wody
- Gotowe rozwiązania, poprawiające Twoje finanse

TEN E-TRENING WKRÓTCE BĘDZIE WKRÓTCE PŁATNY... sprawdź tutaj

KLIKNIJ

Aby zapisać się na darmowy kurs wypełnij formularz na http://pieniadzewedlugkacpra.pl

Aby dostać dodatkowe informacje, tylko dla fanów, wejdź tutaj
Dodatkowe, darmowe i cenne informacje

Kto stworzył dla Ciebie ten e-kurs?

Kacper Bisanz,
Business Coach, praktyk biznesowy autor szkoleń, kursów, produktów DVD i audio.

Obrazek
Magdalena D.

Magdalena D. Autorka TERAMEDO/
International
Trainer /
Specjalista Luk...

Temat: Ogłoszenia

Talk Fusion – technologia internetowa

talkfusionplanet.com/index.php?/Articles/

TalkFusion.com/1799272
Artur C.

Artur C. Logistics Director

Temat: Ogłoszenia

Witam,

Serdecznie zapraszam chętnych przystąpienia do wielkiej społeczności zakupowej jaką jest Lyoness - zrób to zanim zrobią to Twoi znajomi.

Lyoness jest to niezwykły program lojalnościowy dający korzyści zakupowe w wielu znanych sieciach handlowych i usługowych. (m.in. ORLEN, Carrefour, Alma, C&A, PoloMarket i wiele wiele innych)

Już dziś zacznij zarabiać na codziennych zakupach swoich własnych i swoich przyjaciół.

"Zwrot pieniędzy przy każdym zakupie" jako wyjątkowa idea łączy ze sobą coraz więcej ludzi i firm w ponadkrajową i ponadbranżową wspólnatę zakupową.

Korzyści:
- zwrot pieniędzy przy każdym zakupie
- ponadbranżowo i ponadkrajowo
- wyjątowa karta ważna u ponad tysiąca partnerów handlowych
- 10 różnych sposobów zarabiania

Chętnie zaprezentuję szczegóły, osobą chętnym, na indywidualnym spotakni/prezentacji w Gdyni, dlatego szczególnie zapraszam do kontaktu osoby z Trójmiasta i okolic.

Szczegóły na priv.
Joanna D.

Joanna D. Ceń słowa! Każde
może być twoim
ostatnim.

Temat: Ogłoszenia

chetnie zajmę sie jakąś sprzedaża przez internet. Uprzedzam - akurat na tym zupełnie się nie znam, ale chętnie poznam coś nowego, gdzie bez konieczności posiadania niewiadomo jakiej liczby własnych znajomych, zarobic można rozsądne pieniądze bez wychodzenia z domu.
Jeśli znasz taki interes, gdzie pracujac w sieci uczciwie każdego dnia, pod koniec miesiąca zarobię godziwe pieniądze - napisz do mnie. Interesują mnie tylko uczciwe i dochodowe propozycje.
Oczekuje też intensywnego w propwadzenia w interes i pokazania wszystkich sztuczek działania.
Jesli znasz coś takiegi i jesteś dobrym mentorem- napisz na priv. Czekam na propozycje do konca lutego. Jesli wazne są kontakty "oko w oko" - jestem z Warszawy
Piotr Brożek

Piotr Brożek ?‍? Przedsiębiorca |
Stwórzmy razem coś
wspaniałego, przy...

Temat: Ogłoszenia

joanna domostowicz:
chetnie zajmę sie jakąś sprzedaża przez internet. Uprzedzam - akurat na tym zupełnie się nie znam, ale chętnie poznam coś nowego, gdzie bez konieczności posiadania niewiadomo jakiej liczby własnych znajomych, zarobic można rozsądne pieniądze bez wychodzenia z domu.
Jeśli znasz taki interes, gdzie pracujac w sieci uczciwie każdego dnia, pod koniec miesiąca zarobię godziwe pieniądze - napisz do mnie. Interesują mnie tylko uczciwe i dochodowe propozycje.
Oczekuje też intensywnego w propwadzenia w interes i pokazania wszystkich sztuczek działania.
Jesli znasz coś takiegi i jesteś dobrym mentorem- napisz na priv. Czekam na propozycje do konca lutego. Jesli wazne są kontakty "oko w oko" - jestem z Warszawy
Joanno, napisz ile gotowa jesteś zainwestować w swój biznes. Będzie to wg mnie bardzo ważna informacja dla osób, które zechcą złożyć Ci propozycje współpracy.
Pisząc o inwestycji mam na myśli zarówno koszt przyłączenia się do danej firmy jak i kwotę na ksizki i narzędzia potrzebne do e-marketingu.



Wyślij zaproszenie do