Sławomir Kurek

Sławomir Kurek Wspieranie, promocja
i wdrażanie idei
wolnorynkowej
przed...

Temat: Ogłoszenia

Znajoma firma niemiecka planuje wprowadzić na rynek Polski nowe(?) narzędzie marketingowe. Polega ono na zestawie składającym się z profesjonalnie wykonanego filmu reklamowego, tak jak na przykładowej stronie http://royal-capital.de lub parę innych przykładów na http://apario.de/index.php?article_id=202 oraz pozycjonowania w Google, które skutkują w wyszukiwarce efektem podobnym do widocznego na poniższym obrazku.
Jest możliwa współpraca prowizyjna ze sprzedawcami tego produktu.


Obrazek
Artur Rochowiak

Artur Rochowiak Kiedy czegoś nie da
się zrobić, to
należy znaleźć
kogoś, ...

Temat: Ogłoszenia

Witam,

Jest okazja zarobić parę groszy przy bardzo małym wkładzie własnym, oraz systematycznej pracy. Co najważniejsze nie trzeba wychodzić z domu, a wszystko robimy przed monitorem komputera. Jedynym warunkiem jest konto bankowe i 17zł na koncie bankowym.

Schemat działania jest prosty.
Jak na tym można zarobić. Otóż wchodząc do organizacji partnerskiej wpłacamy 17zł. Co najważniejsze wpłacamy to nie dla jakieś firmy, organizacji itp tylko na konto prywatnej osoby która jest już w tym systemie. Po wpłacie stajemy się aktywnymi partnerami i mamy możliwość zapraszania kolejnych partnerów do naszych grup.

Każda osoba wprowadza 3 partnerów, i każda następna 3 partnerów itd... Aż do 5 poziomu. Wpłaty dokonywane przez ludzi z 5 poziomu są wpłatami generowanymi na nasze konto. W wyniku prostego obliczenia matematycznego daje to: 3^5 = 243. Czyli 243 osoby wpłacą na nasze konto 17zł co da nam kwotę = 4131 zł. Oczywiście wymaga to pewnego nakładu pracy i trochę czasu, ale żadna lokata nie da takiego oprocentowania.

Moim zdaniem warto w to zainwestować bo można wyciągnąć trochę pieniędzy za systematyczną pracę w internecie...

Jak to działa:

1. Wchodzi na stronę: http://depth.com.pl/?ID=2646
2. Dokonujesz darmowej niezobowiązującej rejestracji
3. Oczekujesz na aktywację przeze mnie, twojej osoby w strukturze
4. Po aktywacji masz tzw status tymczasowy, oraz otrzymujesz dane kontaktowe do osoby dla której jesteś 5 poziomem
5. Kontaktujesz się z tą osobą (mail, sms, telefon) z prośbą o dane do wpłaty
6. Po otrzymaniu danych dokonujesz przelewu na jej prywatne konto (np poprzez polecany bluecash.pl)
7. Osoba po otrzymaniu wpłaty - aktywuje twoje członkostwo
8. Od tego momentu to ty zaczynasz zapraszać i aktywować ludzi, a od 5 poziomu dostawać wpłaty.

Schemat jasny i prosty, zainteresowanych proszę o kontakt ze mną lub rejestrację
http://depth.com.pl/?ID=2646

Zauważcie, że jest niespełna 3000 członków dopiero, a więc każdy kto wcześniej się zarejestruj szybciej zyska na tym, ponieważ program zapewne szybko się spopularyzuje i chętnych będzie wielu.
Martyna Świetlik

Martyna Świetlik Dyrektor
Zarządzająca,
Questus

Temat: Ogłoszenia

Program Professional Diploma in Marketing na licencji brytyjskiego The Chartered Institute of Marketing startuje w tym roku jeszcze w 3 miastach:

17 września w Krakowie
24 września w Warszawie
5 listopada w Łodzi


Spotkania informacyjne o tym prestiżowym programie odbędą się:
7 września w Krakowie
8 września w Warszawie

Zapraszamy wszystkich zainteresowanych - prosimy jedynie o potwierdzenie udziału najpóźniej na dzień przed spotkaniem: mswietlik@questus.pl

Osoby zainteresowane programem DM i/lub przesłaniem materiałów informacyjnych o wybranej edycji zapraszam do kontaktu:
Martyna Świetlik
mswietlik@questus.pl
603 480 155
42 662 00 07
Michał Zając

Michał Zając Poszukuję
najlepszych
kandydatów z obszaru
księgowości, k...

Temat: Ogłoszenia

Szanowni Państwo,

Serdecznie zapraszam do udziału w warsztatach:

Skuteczna promocja w Internecie. Co trendy a co passe?
23-24 września, Warszawa

Obrazek
Patronat medialny:
Obrazek

Dzień I - 23 września

1. Reklama internetowa – co trendy a co passe?
• Rodzaje i formy reklamy internetowej
• Zasady budowy reklam interaktywnych
• Metody pomiaru skuteczności i efektywności kampanii reklamowych w Internecie
• Planowanie kampanii reklamowych w Internecie – krok po kroku
• Jak przeprowadzić skuteczną i efektywną kampanię reklamową w sieci?
• Case studies

2. Marketing w wyszukiwarkach
• Co to SEM i dlaczego jest tak ważny?
• Optymalizacja serwisu internetowego
• Budowanie popularności serwisu w Internecie
• Płatna obecność w wyszukiwarkach

3. Internet PR czyli jak kreować swój wizerunek w sieci
• Dlaczego InternetPR? - Znaczenie Internetu dla kreowania wizerunku
• InternetPR w serwisie firmowym
• E-media relations – czyli wszystko o komunikowaniu się z dziennikarzami poprzez Internet
• News prasowy w Internecie – jak pisać, jak wysłać i do kogo?
• Narzędzia Internet PR w komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej
• Case studies

4. Badania marketingowe w Internecie, czyli jak zbadać rynek?
• Badania typu site-centric i user centric
• Narzędzia badawcze, zasady ich wykorzystywania i konstrukcja
• Case studies

5. Jak dobrze przeprowadzić projekt e-biznesowy?
• Przygotowanie briefu
• Rynek agencji interaktywnych w Polsce
• Kryteria wyboru agencji interaktywnej
• Zasady dobrej współpracy z agencją interaktywną
• Etapy projektu

Dzień II - 24 września

1. Znaczenie Internetu dla działań biznesowych - fakty i mity
• potencjał sieci dla biznesu w Polsce i za granicą
• zakres narzedzi e-biznesowych oraz e-marketingowych
• strategie e-marketingu i e-handlu - rodzaje i przykłady wykorzystania
• pułapki i zagrozenia wykorzystania Internetu do handlu on-line
• e-handel i e-marketing w Polsce - jak to realnie wygląda

2. Serwis internetowy jako oś komunikacji i transakcji w Internecie
• 10 najczęstszych błędów w tworzeniu witryn internetowych
• Metodyka budowy skutecznego serwisu internetowego
• Konstrukcja dobrego serwisu www – ergonomia, kreacja i technologia
• CMS – czyli czym jest profesjonalne zarządzanie treścią serwisu i jak dobrać optymalny system klasy Content Management
• Funkcjonalność transakcyjna w Internecie - kreowanie realnego e-biznesu
• pułapki i błędy w tworzeniu i zarządzaniu handlem i marketingiem w Internecie

3. Budowanie lojalności w Internecie - dlaczego i po co klient ma wracać do nas?
• „Skracanie dystansu” – blogi korporacyjne i podcasty
• Aplikacje do obsługi klienta
• Identyfikacja i personalizacja
• Cykliczna komunikacja - e-biuletyn/ newsletter
• Dostarczenie unikalnej wartości

4. E-mail marketing – Skuteczne wykorzystanie e-mail marketingu do kształtowania sprzedaży i lojalności Internatów
• strategie wykorzystanie e-maila
• co to znaczy dobry e-mail marketing?
• aspekty prawne e-mail marketingu?

5. Mierzalność działań w Internecie - co i jak warto mierzyć
• mierniki skuteczności
• mierniki efektywności
• innowacyjne mierniki działań e-biznesowych i e-marketingowych
• ćwiczenia

Koszt uczestnictwa: 1290 PLN

Formularz zgłoszenia

W razie jakichkolwiek pytań zapraszam do kontaktu.

Obrazek

Pozdrawiam,
Michał Zając
tel.: 022 379-23-07
michal.zajac@kdkinfo.com.pl

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Dowiedz sie za darmo czym
jest klub oraz jak Ty mozesz
zaczac zarabiac na fakcie
konsumpcji.
Zarejestruj sie jeszcze dzisiaj w Pro$ument Club - Money Cycler, aby zaczac zarabiac natychmiast!
http://www.prosumentclub.eu/cfs?katrin

katarzyna.grzesiuk1976@gmail.com
Łukasz Skorupski

Łukasz Skorupski Kierownik sekcji
kreacja & internet -
Szkoła Wyższa
Psych...

Temat: Ogłoszenia

Zapraszam na innowacyjne studia podyplomowe Design Management w Wyższej Szkole Nauk Humanistycznych i Dziennikarstwa w Poznaniu.

Jeśli Macie Państwo pytania dotyczace studiów chetnie odpowiem. Zapraszam równiez na stronę http://dm.wsnhid.pl


Obrazek


Kiedy potrzebny jest Design Management?
Efektywne Zarządzanie Designem potrzebne jest w przedsiębiorstwie, organizacji czy instytucji na każdym etapie jej funkcjonowania:

•rozpoczęcie działalności
•budowanie strategii
•stanie się liderem
•zarządzanie projektem
•wdrożenie nowego produktu bądź usługi
•wzrost udziałów w rynku
•odzyskanie udziałów w rynku
•wejście na nowe rynki - rozszerzenie marki i produktów
•poprawa polityki działania w zakresie badań i rozwoju
•budowanie autorytetu.
Dla kogo przeznaczone są studia Design Management?
Studia menedżerskie z zakresu Zarządzania Designem skierowane są do kadry menedżerskiej wyższego i średniego szczebla: dyrektorów zarządzających, dyrektorów i menedżerów, działów rozwoju, marketingu, badań i analiz, dyrektorów i kierowników produkcji, władz i menedżerów samorządów terytorialnych, absolwentów studiów projektowych, absolwentów studiów technicznych, inżynierów, absolwentów studiów ekonomicznych, projektantów, grafików.

Program Design Management:
1) ZARZĄDZANIE INNOWACJĄ – 16 h
2) DESIGN MANAGEMENT – 16 h
3) HISTORIA DESIGNU – 12 h
4) PSYCHOLOGIA W DESIGNIE – 8 h
5) ANATOMIA TRENDÓW – 16 h
6) TWORZENIE STRATEGII BIZNESOWEJ
OPARTEJ NA DESIGNIE – 20 h
7) KREOWANIE TOŻSAMOŚCI MARKI
ZA POMOCĄ DESIGNU – 16 h
8) CORPORATE IDENTITY – 8 h
9) ZARZĄDZANIE PROJEKTEM – 8 h
10) NOWE MATERIAŁY I TECHNOLOGIE – 16 h
11) ROZWÓJ NOWYCH PRODUKTÓW I USŁUG – 20 h
12) BADANIA W DESIGNIE – 16 h
13) ASPEKTY FINANSOWE DESIGN MANAGEMENTU– 8 h
14) PRAWO WŁASNOŚCI INTELEKTUALNEJ W ZARZĄDZANIU DESIGNEM – 8 h
15) KONSULTACJE PROJEKTOWE – 8h

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

ELZBIETA KOTECKA:
Dowiedz sie za darmo czym
jest klub oraz jak Ty mozesz
zaczac zarabiac na fakcie
konsumpcji.
Zarejestruj sie jeszcze dzisiaj w Pro$ument Club - Money Cycler, aby zaczac zarabiac natychmiast!
http://www.prosumentclub.eu/cfs?katrin

katarzyna.grzesiuk1976@gmail.com

Dla ciekawości prosze mi napisać czy znacie jakiś bank który wypłaca aż 255% ,z inwestycji tylko 230 $ ,bo ja żadnego ,i to w bardzo krótkim czasie
Jacek Jaroszewicz

Jacek Jaroszewicz Lubię poznawać świat

Temat: Ogłoszenia

ELZBIETA KOTECKA:
ELZBIETA KOTECKA:
Dowiedz sie za darmo czym
jest klub oraz jak Ty mozesz
zaczac zarabiac na fakcie
konsumpcji.
Zarejestruj sie jeszcze dzisiaj w Pro$ument Club - Money Cycler, aby zaczac zarabiac natychmiast!
http://www.prosumentclub.eu/cfs?katrin

katarzyna.grzesiuk1976@gmail.com

Dla ciekawości prosze mi napisać czy znacie jakiś bank który wypłaca aż 255% ,z inwestycji tylko 230 $ ,bo ja żadnego ,i to w bardzo krótkim czasie

Bank nie , ale z nam coś takiego co daje 900 % lub 1160 % , a czas w jakim mu sie pomnoży jest uzależniony od danego użytkownika , jak pracuje ...

Firma nazywa się Lyoness , i ma nawet normę ISO 9001:2008.
Marta S.

Marta S. psycholog, socjolog

Temat: Ogłoszenia

Witam,

mam przyjemność zaprosić Państwa do udziału w szkoleniu "Social media w komunikacji sektora farmaceutycznego i medycznego z otoczeniem".

Obrazek

Cel i opis szkolenia:
Szkolenie ma na celu prezentację wiedzy i praktycznych wskazówek z zakresu wykorzystania social media w budowaniu i realizacji efektywnych projektów komunikacyjnych wpływających na jakość dialogu firm z konsumentami, pracownikami. Firmy farmaceutyczne w głównym stopniu kształtują swoją pozycję na rynku poprzez wykorzystanie tradycyjnych działań marketingowych. Ewolucja nowych technologii, dostępność narzędzi wirtualnych umożliwia prowadzenie działań komunikacyjnych przy użyciu nowych kanałów informacyjnych. Szkolenie ma na celu przedstawienie social media, jako możliwości do prowadzenia skutecznego dialogi z odbiorcami.

Zakres tematyczny:
Marketing internetowy - tradycja czy nowoczesność?
Marketing internetowy w kontekście prowadzenia działań komunikacyjnych;
Różnica w wykorzystaniu nośników informacji w przeszłości i obecnie.
• Czym są social media i jak je wykorzystać w komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej?
• Różnice pomiędzy mass media a social media.
• Monitorowanie rozmów klientów i wyciąganie wniosków.
• Narzędzia social media, a skuteczność komunikacji.
• Wykorzystanie narzędzi social media do budowania wizerunku firmy.
• Social media - źródło kryzysu w firmie.
• Jak prawo odnosi się do działań prowadzonych w internecie przez instytucje państwowe w obszarze zdrowia publicznego i firmy budujące sektor farmaceutyczny?

Prelegenci:

Obrazek
Iwona Kubicz - Associate, Head of Strategy&Development Department
Członek International Public Relations Association i juror w konkursie IPRA Golden World Awards w kategorii komunikacja w kryzysie i Public Affairs and Lobbing. Specjalizuje się w projektach z zakresu Corporate PR i zarządzania kryzysowego. Nadzorowała procesy komunikacyjne poprzedzające prywatyzację spółek z sektora energetycznego m.in. Energa. W On Board PR koordynowała projekty realizowane dla firm takich jak: TEVA, Zentiva, Adamed, Europalnt oraz projektów wspierających rozwój R&D w Polsce m.in. dla Polskiej Platformy Technologicznej Innowacyjnej Medycyny. Swoje doświadczenie w On Board zdobywała prowadząc projekty z wielu obszarów komunikacji od audytów komunikacyjnych i Internal PR po kampanie public relations i zarządzanie komunikacją w kryzysie dla m.in. takich firm jak: markety OBI, HBO, Hallmark Channel. Jest autorką licznych publikacji na łamach pism marketingowych oraz wydawnictw akademickich. Pracowała w działach PR takich firm, jak: TUiR Warta S.A., VIVA Art Music. Poza pracą w On Board PR prowadziła zajęcia w Instytucie Dziennikarstwa UW na specjalizacji Marketing Medialny i Public Relations. Doktorantka w Zakładzie Komunikacji Społecznej i Public Relations Instytutu Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. Ukończyła studia z zakresu organizacji i zarządzania oraz studia dziennikarskie na UW.

Obrazek
Ewa Marczyk-Chłopecka - Head of Department, Pharmaceuticals, Biotechnology and Medical Market
Zarządza działem obsługującym klientów z sektora farmaceutycznego. Jest Absolwentką Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego ze specjalizacją Public Relations i Media Marketing oraz London School of Public Relations, obecnie studiuje Zarządzanie Projektami na SGH. Z branżą public relations związana jest od ponad 5 lat. Specjalizuje się w projektach z dziedziny Healthcare oraz FMCG. Obecnie koordynuje realizację projektów PR dla firmy farmaceutycznej: Zentiva, Adamed i Fresenius Kabi Polska. Realizowała strategie komunikacyjne dla takich Klientów, jak: Teva, OPDF, Europlant PhytoPharm, Blau Farma i UCB Pharma oraz Unilever (marka Flora), Grupa Żywiec (marka Żywiec). We współpracy z towarzystwami medycznymi i lekarskimi prowadziła następujące projekty w obszarze Healthcare: Polskie Towarzystwo Psychiatryczne - Ogólnopolski Program Zmiany Postaw Wobec Psychiatrii "Odnaleźć siebie", Polskie Towarzystwo Kardiologiczne - "Serce na nowo", Polskie Towarzystwo Epileptologiczne - "Pomagaj bez obaw", Klinika Zaburzeń Snu "Dobrze śpij - aktywnie żyj", Unia Farmaceutów - Właścicieli Aptek - "Bezpieczne stosowanie leków". Realizowane przez nią kampanie były wielokrotnie nagradzane, w tym m.in.: IPRA Golden World Award w kat. Public Affairs oraz w kat. Healthcare, Magellan Award w kat. Corporate/Organizational Communication.

Obrazek
dr Jacek Wędrowski - Partner, Szef zespołu "life science", Radca Prawny
Posiada ponad dwudziestoletnie doświadczenie zawodowe. Przed dołączeniem do Bird & Bird pełnił funkcję Corporate International Counsel w RJR/JTInternational (Genewa) i Baxter AG (Zurych). Był doradcą prawnym międzynarodowych transakcji o zasięgu globalnym zawieranych poza Polską, w tym m.in. w USA, Szwajcarii, Holandii, Wielkiej Brytanii i Japonii. Jacek Wędrowski wykładał na University of California w Los Angeles; wykłada na studiach MBA w Wyższej Szkole Handlu i Finansów Międzynarodowych im. Fryderyka Skarbka w Warszawie. Publikował artykuły w periodykach: Studia Północnoamerykańskie PAN i Ruch Ekonomiczny, Prawniczy i Socjologiczny. Jest autorem książek o prawie międzynarodowym, które ukazały się nakładem wydawnictwa PAN, PWN i Ossolineum. Główne specjalizacje Jacka Wędrowskiego obejmują: prawo farmaceutyczne i medyczne, korporacyjne, energetyczne, fuzji i przejęć oraz kontraktowe. Włada biegle językiem polskim, angielskim, duńskim i rosyjskim, zna francuski i niemiecki.

Cena: 1 390 zł brutto

Termin i miejsce najbliższego szkolenia:
4 października 2010 – Warszawa, Hotel InterContinental, ul. Emilii Plater 49

Koordynator Projektu:
Emilia Jasiak
tel. 32 258 15 90 w.76
tel. kom. 510 280 615
email: e.jasiak@ckl.pl

Formularz zgłoszeniowy
Więcej informacji o szkoleniu

Organizator:

Obrazek


Partnerzy merytoryczni:

Obrazek

Obrazek


Partnerzy medialni:

Obrazek

Obrazek


Pozdrawiam serdecznie mając nadzieję, że temat będzie dla Państwa interesujący,
Marta Suska-Jach
specjalista ds. szkoleń
Centrum Kreowania Liderów S.A.

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Aroma Group start 27-09-2010r!

Produkty w ofercie AROMA Group

Na początku chciałbym krótko przedstawić, jakie produkty znajdziecie Państwo w ofercie firmy Aroma Group.

Już we wrześniu dostępne będą produkty perfumeryjne znane na rynku i sprawdzone przez Klientów. Będą to – cameline – perfumy, antyperspiranty, wody toaletowe, kosmetyki. W sumie około 60 zapachów na początek. Również we wrześniu dostępne będą olejki eteryczne – około 40 różnych zapachów.

W październiku pojawią się sole mineralne oraz olejki do masażu. I tak, co miesiąc, będą wprowadzane do oferty kolejne grupy produktów, tak aby każdy mógł znaleźć coś dla siebie lub do swojego domu.

Wiele z naszych produktów będzie miało zastosowanie w tzw. „aromaterapii”. Obecnie jest to dziedzina bardzo szybko się rozwijająca, będąca połączeniem medycyny naturalnej i zielarstwa. Polega na wprowadzeniu do organizmu pacjenta, poprzez układ oddechowy - inhalacje lub przez skórę - masaż, kąpiel lub kompresy, czynnych biologicznie substancji zapachowych z olejków eterycznych pochodzenia roślinnego.

Aromaterapia traktuje pacjenta jako integralną całość, jej zabiegi mają na celu poprawę ogólnej kondycji organizmu człowieka poprzez przywrócenie mu równowagi (homeostazy) i pobudzenie jego naturalnych sił odpornościowych. Likwidacja doraźnej dolegliwości miejscowej jest niejako produktem ubocznym kuracji.

Rejestracja nowych współpracowników już od poniedziałku

Mały starter cena 50 zł.
- próbki 20 perfum i 12 olejków wraz z piórnikiem,
- katalogi z produktami
- dostęp do własnego biura online (czyli miejsce gdzie będziemy
śledzić swoje zamówienia, zamówienia naszych partnerów, oraz cały
rozwój struktury),
- dostęp do pakietu materiałów promocyjnych między innymi banery teksty
prezentacje itd.
oraz co uważam za najważniejsze to spersonalizowany sklep internetowy.


Duży starter cena 100 zł.
- próbki 60 perfum i 40 olejków,
- katalogi z produktami
- dostęp do własnego biura online (czyli miejsce gdzie będziemy
śledzić swoje zamówienia, zamówienia naszych partnerów, oraz cały
rozwój struktury)
- dostęp do wszystkich ponad 200 materiałów promocyjnych,
oraz co uważam za najważniejsze to spersonalizowany sklep internetowy.

Startery będą różnić sie zawartością.
Natomiast wykupienie tego czy innego startera nie bedzie wpływać na nasze
późniejsze prowizje. Utrzymana jest miesięczna kwalifikacja na poziomie
tylko 31 pkt.

Zainteresowanym przesyłam plan marketingowy.
Kontakt pracawdomu85@gmail.com w temacie "Aroma Group - szczegóły"

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Jacek Jaroszewicz:
ELZBIETA KOTECKA:
ELZBIETA KOTECKA:
Dowiedz sie za darmo czym
jest klub oraz jak Ty mozesz
zaczac zarabiac na fakcie
konsumpcji.
Zarejestruj sie jeszcze dzisiaj w Pro$ument Club - Money Cycler, aby zaczac zarabiac natychmiast!
http://www.prosumentclub.eu/cfs?katrin

katarzyna.grzesiuk1976@gmail.com

Dla ciekawości prosze mi napisać czy znacie jakiś bank który wypłaca aż 255% ,z inwestycji tylko 230 $ ,bo ja żadnego ,i to w bardzo krótkim czasie

Bank nie , ale z nam coś takiego co daje 900 % lub 1160 % , a czas w jakim mu sie pomnoży jest uzależniony od danego użytkownika , jak pracuje ...

Firma nazywa się Lyoness , i ma nawet normę ISO 9001:2008.

Sory troszke czytałam i dowiadywałam sie o Lyoness,i stwierdziąłm ze z drogi jest ,to moje stwierdzenie .wole swoje programy uż wyprubowane
http://www.prosumentclub.eu/cfs?katrin

Janusz P.

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Witaj
Już dzisiaj możesz sam zdecydować czy pracujesz w sposób tradycyjny (pokazujesz znajomym próbki, katalog i zbierasz zamówienia czy zapełniasz swój klub stałego klienta w Twoim sklepie internetowym).

Przystępując do współpracy z firmą Aroma Group wykupujesz starter (dwa do wyboru)

Starter mały - w cenie 50 zł - zawiera
- próbki 20 perfum i 12 olejków wraz z piórnikiem,
- katalogi,
- dostęp do własnego biura online (czyli miejsca, gdzie będziemy mogli kontrolować nasze zamówienia, zamówienia naszych partnerów oraz cały rozwój struktury),
- dostęp do pakietu materiałów promocyjnych (między innymi: banery, teksty, prezentacje, itd.),
- spersonalizowany sklep internetowy.

Starter duży - w cenie 100 zł - zawiera:
- próbki 60 perfum i 40 olejków,
- katalogi,
- dostęp do własnego biura online (czyli miejsca, gdzie będziemy mogli kontrolować nasze zamówienia, zamówienia naszych partnerów oraz cały rozwój struktury),
- dostęp do wszystkich ponad 200 materiałów promocyjnych,
- spersonalizowany sklep internetowy.

Zobacz jak taki sklep wygląda http://swiatzapachow.aromagroup.pl - taki otrzymasz tylko że o Twoim unikalnym adresie! Zapoznaj się z produktami.
W razie pytań jestem do dyspozycji aromagroupteam@o2.pl.

Jestem z Wrocławia więc osoby z tego pięknego miasta zapraszam na spotkanie informacyjne. W celu umówienia spotkania proszę o kontakt na adres aromagroupteam@o2.pl

pozdrawiam

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Zapraszam do współpracy z EDS Everyone !

„Posiadanie pieniędzy jest lepsze od ich braku, przynajmniej z powodów finansowych”. – Woody Allen

EDS Everyone jest to nowy MLM, który działa w naszym kraju już od paru miesięcy!
Szukamy wszystkich tych, którzy chcą wziąć los w swoje ręce, którzy mają zamiłowanie do sprzedaży usług telekomunikacyjnych i telewizji cyfrowej oraz tych, którzy lubią pracę z ludźmi!

Oferujemy:
- brak opłaty startowej/ licencyjnej – co oznacza brak wydatków na inwestycje!
- możliwość współpracy na podstawie umowy zlecenie lub działalności gospodarczej!
- wynagrodzenie od 45% aż do 100% za każdą podpisaną umowę, a do tego dodatkowe profity!
- jasny klarowny plan marketingowy, zrozumiały dla każdego

Możesz pracować z innymi firmami MLM, nie ma to żadnego znaczenia.

Więcej informacji na eds-everyone.com

Jeśli jesteś zainteresowany to proszę o kontakt: paulina.glinkowska@eds-everyone.com

Glinkowska Paulina

Temat: Ogłoszenia

Szkolenia/prezentacje Możliwości Oriflame.

Zapraszam do współpracy z firmą która od ponad 40 lat działa na rynku i gwarantuje stabilność. Jest stale na bieżąco z najnowszymi trendami w modzie i kosmetykach. Wychodzi także naprzeciw Nowym Technologiom takim jak Internet.
Tworzy aplikacje ułatwiające pracę on-line.

więcej na naszeori.pl lub sebastian@naszeori.pl

Zbieram osoby do nowego Zespołu Marketingowego!!!

Spotkania w formie WebMeeting

Pozdrawiam
Sebastian Knitter

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Zapraszam do sprawnie rozwijającej się
polskiej grupy Financial Freedom, w
skład tej grupy wchodzą liderzy polskiego
e-biznesu i marketingu sieciowego, plus
1500 aktywnych członków zespołu.

Naszą idea jest wolność finansowa,
współpracujemy z TWR Power System,
sprawdzony, legalny, zarejestrowany system.

Tak wygląda matryca:

Poziom 1: 2 osoby x $15 = $30
Poziom 2: 4 osoby x $1=4$
Poziom 3: 8 osoby x $1=8$
Poziom 4: 16 osoby x $1=16$
Poziom 5: 32 osoby x $1=32$
Poziom 6: 64 osoby x $1=64$
Poziom 7: 128 osoby x $1=128$
Poziom 8: 256 osób x $8=2048$ Razem:2330$ , 510 osób.

Może wydawać Ci się, że 510 osób to bardzo dużo,
jednak weź pod uwagę, że pracujemy zespołowo.

Osoby chętne do współpracy zapraszam do zapisu na darmowy
kurs tutaj: Darmowy Kurs

Kontakt
ff.michal.witkowski@gmail.com
gg: 1958026

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Masz trochę wolnego czasu ? I chcesz dorobić? Zapraszam do uczestnictwa w świetnym programie partnerskim gdzie za korzystanie z produktów i polecanie go, otrzymujesz wynagrodzenie:)
Zajrzyj na stronę http://gmalion.pl i sprawdź sam, a jak będziesz miał pytania pisz gg: 1482080, mail: tomek_bchw@wp.pl lub dzwoń 793-164-301

http://gmalion.pl

Serdecznie zapraszam
Tomasz WardaTomasz Warda edytował(a) ten post dnia 26.10.10 o godzinie 17:35
Marcin K.

Marcin K. Przedsiębiorca,
publicysta, trener,
pasjonat życia...

Temat: Ogłoszenia

Marketing Internetowy w Praktyce!


Obrazek


Czy wiesz:

=> Jak zarabiać w sieci?
=> Jak zwiększyć dochody ze sprzedaży on-line?
=> Jak budować bazy adresowe i prowadzić kampanie marketingowe?

Na te i na inne pytania dowiesz znajdziesz odpowiedzi na darmowym kursie marketingu internetowego! Zapisz się teraz:
http://praktycznyemarketing.pl/

Nie ważne, czy już masz firmę i chcesz poprawić jej wyniki z handlu w sieci, czy dopiero chcesz ją założyć. Zapisz się na ten kurs, aby krok po kroku dowiedzieć się co robią najlepsi w naszej branży!

http://praktycznyemarketing.pl/
Joanna K.

Joanna K. Dyrektor Operacyjny

Temat: Ogłoszenia

Witam,

w imieniu Akredytowanego Centrum Szkoleniowo-Egzaminacyjnego QUESTUS (http://questus.pl) pragnę zaprosić do udziału w prestiżowym programie szkoleniowym "Professional Diploma in Marketing", który realizowany jest na licencji The Chartered Institute of Marketing.

NOWE EDYCJE PROGRAMU:
- od 5 listopada 2010 w Łodzi
- od 21 stycznia 2011 we Wrocławiu

SPOTKANIE INFORMACYJNE:

Zapraszamy do udziału w spotkaniu informacyjnym na temat łódzkiej edycji programu, które odbędzie się 19 października w Łodzi, w Hotelu Ibis (al. Piłsudskiego 11) o godzinie 18:00. Udział w spotkaniu jest oczywiście bezpłatny. Osoby zainteresowane udziałem proszę o potwierdzenie obecności z uwagi na kwestie organizacyjne.

WSTĘPNA INFORMACJA O PROGRAMIE:

Program Professional Diploma in Marketing (DM) kształtuje kompetencje marketerów na poziomie strategiczno-operacyjnym.
Jest adresowany, między innymi, do menedżerów marketingu średniego i wyższego szczebla, brand managerów, analityków marketingowych, specjalistów o spraw marketingu, sales managerów oraz wielu innych osób, które mają styczność z klientem i rynkiem.
Uczestnikami DM są także osoby z innych działów firm (IT, logistyki, finansów i księgowości, HR) – gdzie posiadanie podstawowej wiedzy z zakresu funkcjonowania przedsiębiorstwa na rynku jest niezbędne miedzy innymi do zarządzania łańcuchem dostaw, wdrażania i zarządzania systemami CRM, kalkulacji rentowności klientów czy też opracowywania programów marketingu wewnętrznego.
Liczną grupą uczestników są również absolwenci studiów wchodzący na rynek pracy, dla których ukończenie tego programu może okazać się ważnym krokiem w rozwoju kariery zawodowej.

Program składa się z czterech bloków tematycznych:
1. Planowanie Marketingowe
2. Marketing Wartości
3. Zarządzanie Marketingiem
4. Zarządzanie Projektami Marketingowymi

Dyplom ukończenia programu Professional Diploma in Marketing wydawany przez The Chartered Institute of Marketing jest międzynarodowym dyplomem potwierdzającym kwalifikacje profesjonalne w zakresie marketingu i zarządzania.

KONTAKT:

Zapraszam wszystkie zainteresowane osoby do kontaktu celem uzyskania szczegółowych informacji na temat edycji w Łodzi oraz Wrocławiu:

Joanna Kozielska
e-mail: jkozielska@questus.pl
tel. +48 667 898 977
Dawid Martynowski

Dawid Martynowski Ambitny Manager

Temat: Ogłoszenia

POD RZĄDAMI MARKI – Wykorzystanie Public Relations w Budowaniu Marki

Szkolenie „POD RZĄDAMI MARKI – Wykorzystanie Public Relations w Budowaniu Marki” to vademecum nowoczesnych narzędzi brandingu dla wszystkich managerów i specjalistów marketingu odpowiedzialnych za kreowanie i zarządzanie markami.

POD RZĄDAMI MARKI – Wykorzystanie Public Relations w Budowaniu Marki

Podczas szkolenia możesz wzbogacić swoje kompetencje i dowiedzieć oraz:
• Poznasz aspekty prawne funkcjonowania marek.
• Dowiesz się jak możesz wycenić swoją markę.
• Nauczysz się wykorzystywać nowoczesne narzędzia (CSR i Social Media) w kreowaniu brandu.
• Opanujesz techniki public relations wykorzystywane w budowaniu marek.
• Zdobędziesz wiedzę niezbędną do zarządzania marką w sytuacji kryzysowej.
• Dowiesz się jak należy posługiwać się badaniami marki i jak należy je interpretować.
• Poznasz strategiczne aspekty zarządzania markami.

CZEKAMY NA TWOJE ZGŁOSZENIE!


Obrazek

POD RZĄDAMI MARKI – Wykorzystanie Public Relations w Budowaniu Marki

Zapraszamy



Wyślij zaproszenie do