Daniel Woźniak

Daniel Woźniak Coach, trener
psychologi sukcesu i
osiągnięć.

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


TEAMWORK - skuteczna kooperacja

Mamy XXI wiek i erę zdobywania, gdzie sukces osiągają najlepsi. W wielu dyscyplinach życia jest możliwy tylko jeden zwycięzca. Tak jest np. w polityce, gdzie tylko jeden człowiek zasiada na stanowisku prezydenta czy premiera. Podobnie jest w sporcie – mistrz jest tylko jeden. I tu pojawia się pytanie: kto tak naprawdę wygrywa? Czy tylko jednostka? Kto włożył pracę i wysiłek w to, aby czempion dobiegł na metę jako pierwszy? Czy Adam Małysz medale zdobywał sam? Czy Robert Kubica zwycięstwa zawdzięcza tylko sobie? Odpowiedź jest oczywista – każdy z nich odniósł tryumf współpracując ze swoim zespołem, z całą grupą ludzi, którzy tak samo jak oni zasługują na medale.

Za każdym zwycięstwem stoi zespół i od jakości jego kooperacji i współpracy zależy sukces jednostek. Nie ważne czy firma sprzeda super produkt, czy świetnie zdasz egzamin, albo zarobisz dużo gotówki – bez dobrze zorganizowanego zespołu specjalistów, super produkt by nie powstał; bez książek, które ktoś napisał, nie byłbyś w stanie zdobywać wiedzy a zarobioną gotówkę najczęściej wypłacisz w banku, gdzie również jest cała drużyna specjalistów.

Pracujesz, prowadzisz firmę, studiujesz, masz rodzinę lub robisz cokolwiek innego – praca zespołowa dotyczy każdego z nas i zrozumienie jej funkcjonowania oraz płynne poruszanie się w świecie kooperacji sprawi, że jakość Twojego życia zmieni się diametralnie.

Przed szkoleniem warto zadać sobie jedno ważne pytanie: czy potrafisz zawiesić swoje Ja na rzecz wyższej wartości – czy jesteś na to gotowy? Jeżeli tak to poznasz świat duplikacji, synergii, pracy zespołowej i nowych zasobów, które będziesz mógł wziąć ze sobą i wdrożyć w swoje życie.

Co będzie na szkoleniu
Jak być prawdziwym Liderem i tworzyć środowisko, w którym wiedza się pojawia
Jak zawieszać swoje ja na rzecz całej grupy
Jak budować otwartość, dzięki której grupa wznosi się o poziom wyżej
Jak słuchać, a nie tylko słyszeć pomysły
Jak przeprowadzać skuteczny Teamworking
Jak delegować obowiązki w grupie
Jak odnaleźć swoje miejsce przy współpracy z innymi
Jak budować zadania na linii czasu
Jak znaleźć wyższy wskaźnik odniesienia do wspólnej pracy
Jak utylizować konflikty w grupie
Jak zrobić tak, żeby każdemu chciało się tak, jak mu się nie chce
Jak widzieć zasoby tam gdzie inni widzą problemy
Jak znaleźć odpowiedź na pytanie „jak?”
I wiele wiele innych inspirująco ciekawych tematów, które będziesz poznawał w towarzystwie pozytywnie nastawionych osób, współpracując i odkrywając swój nowy potencjał.



Dla kogo jest to szkolenie?

Dla Ciebie jeżeli pracujesz, studiujesz lub masz kontakt z innymi ludźmi, bo tam gdzie są ludzie, tam potrzebne są umiejętności współpracy z nimi. Dlatego będzie to świetny warsztat dla każdego.
Zapraszam Cię serdecznie do świata wiedzy na temat współpracy o jakiej nie śniłeś. Będzie wyjątkowo.

http://EDDU.PL
Krzysztof Marczak

Krzysztof Marczak Przedsiębiorca,
Budowa struktur w
sieciach MLM

Temat: Ogłoszenia

Już za 10 dni rusza strona Host Then Profits po polsku. Jeśli chcesz skorzystać z najtańszych na rynku usług internetowych, zarejestruj się już dziś.

http://www.gvopolska.com/?=KrzysztofMarczak2

Pozdrawiam
Krzysztof MarczakKrzysztof Marczak edytował(a) ten post dnia 12.11.11 o godzinie 13:16

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

WSPOMAGANA KOMPUTEROWO ANALIZA DANYCH JAKOŚCIOWYCH ATLAS.TI FOR WINDOWS - dwudniowe szkolenie


Dlaczego Atlas.ti?

Mówi się, że badania jakościowe to sztuka, ale czy tę sztukę trzeba koniecznie wykonywać przy pomocy kartki, papieru i ołówka? Nie! Analizując dane jakościowe (teksty, grafikę, wywiady, teksty prasowe, dane archiwalne, strony internetowe, zdjęcia, materiały audio i wideo) przy pomocy programów wspomagających analizę danych jakościowych (CAQDA) możesz robić to szybciej, dokładniej i efektywniej.

Celem warsztatu jest zapoznanie uczestników z możliwościami analizy danych jakościowych, wspomaganej przy pomocy programu Atlas.ti. Jest to zdobywające coraz większą popularność narzędzie umożliwiające zintegrowane zarządzanie dużymi korpusami danych o charakterze jakościowym, wspomagające procedury ich kodowania oraz w końcu wstępną ich kwantyfikację – konwersję na dane ilościowe możliwe następnie do obróbki przez programy statystyczne typu SPSS, czy Excel.

Szkolenie skierowane jest zarówno dla pracowników naukowych, jak i badaczy marketingowych, którzy pracują z danymi jakościowymi.

Realizacja szkolenia:

Szkolenie ma formę seminarium połączonego z warsztatem. Każdy z uczestników pracuje na swoim komputerze z zainstalowanym demem Atlasa.ti (UWAGA uczestnicy warsztatu pracują na swoich komputerach, które powinni zabrać ze sobą na szkolenie). W pierwszej części uczestnicy zaznajamiają się z możliwościami programu Atlas.ti oraz jego wykorzystaniem w procesie badania jakościowego.

W drugiej części, prowadzący prezentuje możliwości Atlasa.ti, a uczestnicy wykonują pod jego kierownictwem mikro projekt badawczy. Uzupełnieniem projektu jest seria ćwiczeń, podczas której utrwalana jest znajomość poszczególnych funkcji programu.

Czas trwania szkolenia: 2 dni (16h szkoleniowych)

Program szkolenia: Czytaj więcej

Certyfikaty

Absolwenci szkolenia otrzymują certyfikat ukończenia kursu wraz z wykazem tematyki i godzin zajęć. Certyfikat posiada potwierdzenie FIRMY 2000, Fewreasons.com i Duńskiego Instytutu Technologicznego.

Koszt udziału - 2 500,00 PLN + 23%VAT / osoba

Koszt udziału w projekcie obejmuje:
• 16 godzin zajęć,
• materiały szkoleniowe,
• serwis kanapkowy i przerwy kawowe,
• proces egzaminacyjny,
• certyfikat.

Zgłoszenie: Wypełnij formularz

Trenerzy

Adrian Wójcik – Jedyny w Polsce trener certyfikowany przez Scientific Software, wytwórcę Atlasa.ti

Adiunkt na Wydziale Psychologii Wyższej Szkoły Finansów i Zarządzania w Warszawie. Od 2006 roku prowadzi na Uniwersytecie Warszawskim kursy poświęcone analizie danych jakościowych wspomaganej komputerowo, w tym z Atlasa.ti. Prowadzi także grupowe i indywidualne szkolenia i warsztaty z Atlasa.ti zarówno dla firm jak i dla instytucji naukowych. Jego klientami byli m.in. 4P Research, Akademia Pedagogiki Specjalnej, Instytut Studiów Społecznych Uniwersytetu Warszawskiego, Uniwersytet w Białymstoku.
Autor badań i raportów przygotowanych z wykorzystaniem programów do wspomaganej komputerowo analizy danych jakościowych m.in. dla Fundacji na rzecz Nauki Polskiej, Kancelarii Prezydenta RP, Forum Dialogu między Narodami, Ministerstwa Spraw Zagranicznych. Członek European Association of Methodology.

Gabriel Matwiejczyk - Ekspert w dziedzinie badań internetowych, wykładowca akademicki, prelegent kilkudziesięciu prestiżowych konferencji oraz seminariów branżowych

Posiada wieloletnie doświadczenie w badaniach Internetu i doradztwie biznesowym w obszarze e-commerce i e-marketingu. Obecnie pracuje w firnie Nielsen odpowiadając za rozwój badań online w Polsce. Wcześniej kierował zespołami badawczymi oraz pracował jako dyrektor ds. rozwoju w Gemius oraz kierował badaniami jakościowymi w portalu nk.pl. Pracował m.in. dla empik.com, Unilever, Castrol, Polsat, PKO, firm farmaceutycznych. Trener i wykładowca w zakresie badań, statystyki, psychologii reklamy i marketingu (głównie social media). Wykładowca na Uniwersytecie Warszawskim, w Wyższej Szkole Finansów i Zarządzania oraz w Wyższej Szkole Bankowej w Toruniu. Absolwent Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego.
Marcin Godlewski

Marcin Godlewski Właściciel
ProPartner.pl,
MiastoSzkolen.pl
itp.

Temat: Ogłoszenia


Obrazek

Zapraszam serdecznie na Spotkania Projektu Wspierania Przedsiębiorczości PWP w Polsce

Inwestycja- uczestnictwo + catering + wpis na platformie pośrednictwa + obsługa hostess = jedyne 29 + 1 (na cele charytatywne) PLN!

Uwaga! Wśród uczestników rozlosujemy cenne nagrody- od naszych sponsorów.

Szczegóły i obowiązkowa rejestracja:
PWP TARNÓW: 22.11.2011: http://oiola.com/e/799-spotkanie-projektu-wspierania-p...

PWP KATOWICE 23.11.2011: http://oiola.com/e/772-spotkanie-biznesowe-pwp-katowic...

PWP KRAKÓW 24.11.2011: http://oiola.com/e/769-spotkanie-biznesowe-pwp-krakow-...

PWP POZNAŃ 25.11.2011: http://oiola.com/e/798-spotkanie-projektu-wspierania-p...

PWP WROCŁAW 28.11.2011: http://oiola.com/e/794-spotkanie-projektu-wspierania-p...

PWP WARSZAWA 29.11.2011: http://oiola.com/e/795-spotkanie-projektu-wspierania-p...

W ramach spotkań:
- prezentacja projektu, możliwości biznesowych, efektywności;
- przedstawienie działalności gości. Każdy będzie mógł powiedzieć, czym się
zajmuje, jakich poszukuje kontaktów;
- rozmowy indywidualne, wymiana kontaktów i wizytówek.

Prosimy o zabranie ok. 40-tu wizytówek, kilku próbek towarów,
katalogów etc.


Można zaprosić swoich przedsiębiorczych znajomych.

Spotkanie ma swobodny charakter, jednak preferowany jest strój biznesowy.

Życzymy wielu wartościowych kontaktów.

Inwestycja: udział w spotkaniu, catering, wpis na platformie pośrednictwa = jedyne 29 + 1 (na cele charytatywne) PLN – płatne na miejscu.

--
Do zobaczenia
Marcin Godlewski
koordynator projektu
tel. 668039780
http://projektwp.pl

Arletta Daniluk

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Daniel Woźniak

Daniel Woźniak Coach, trener
psychologi sukcesu i
osiągnięć.

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Zapraszam już w najbliższe dwa weekendy. Podstawy coachingu z Eddu
Krzysztof Marczak

Krzysztof Marczak Przedsiębiorca,
Budowa struktur w
sieciach MLM

Temat: Ogłoszenia

Zapraszam w najbliższą sobotę - czyli już jutro - o godz. 11:00 na ostatni webinar informacyjny przed wielką premierą programu GVO POLSKA. Już w przyszłym tygodniu wystartuje oficjalna rejestracja użytkowników w języku polskim i cały system wraz z narzędziami (autoresponder, administracja pokojów webinarowych, wirtualny producent filmów video, etc.) też będzie całkowicie spolszczony.

Jutro w trakcie webinaru Akademii Nowoczesnego Marketingu najpierw będzie wykład o duplikacji w marketingu opartym na wielopoziomowych strukturach poleceń, a potem zobaczysz jak to wygląda za kulisami GVO i dlaczego w ostatnich tygodniach Polacy pobili nawet Amerykanów w tempie rozwoju tego programu partnerskiego.

Zapraszam - przyjdź i oceń sam, czy warto się przyłączyć czy nie:

http://www.gvoacademy.com/polska/?id=KrzysztofMarczak2

Zaczynamy punktualnie o 11:00 w sobotę!
Jolanta Lenart

Jolanta Lenart Wszystko co
odczuwalne zmyslami
jest zmienne, a
przez to ...

Temat: Ogłoszenia

W sobotę 19.11.2011 o godz.11.00 Akademia Nowoczesnego marketingu temat Duplikacja w systemach wielopoziomowych poleceń.
Wejście do pokoju konferencyjnego http://tinyurl.com/6cazeed
Przemysław Pazderski

Przemysław Pazderski multi-biznes.pl -
autorski projekt

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Mam przyjemność zaprosić na absolutnie wyjątkowe spotkanie, które gościnnie poprowadzi Joel Therien, specjalnie dla Polaków.

ZAPISZ SIĘ TUTUAJ

Joel będzie mówił o tym jak zbudować 7-cyfrowy biznes w marketingu sieciowym będąc zupełnie zwyczajnym człowiekiem. Bez specjalnych umiejętności marketingowych.
W trakcie spotkania oficjalnie otworzy serwis GVO Polska i ogłosi absolutnie wyjątkowy konkurs, w którym każdy będzie mógł zdobyć duże pieniądze. Nie tylko kilka pierwszych osób. O tym jednak dowiesz się więcej od Joela już w ten czwartek.

ZAPISZ SIĘ JUŻ TERAZ, a w czwartek koniecznie zarezerwuj sobie miejsce już przed godziną 21:00, bo spodziewamy się pełnego pokoju konferencyjnego.
Mirosław B.

Mirosław B.
ART-FASHION-BUSINESS
-MARKETING

Temat: Ogłoszenia

Witam bardzo serdecznie:)

Super oferta dla liderów MLM

Mam dla Ciebie super ofertę na zabawę Sylwestrową 2011/2012 w klubie Prominent w Krakowie (http://prominentclub.com)

Cena normalna 200 zł/osoba,
Jezeli będziesz posiadać grupę do 20 osób Ty otrzymujesz 1 bilet gratis! jeżeli twoja grupa bedzie liczyć powyżej 20 osób Ty otrzymasz 2 bilety gratis

Ważna informacja: ALKOHOL można przynosić we własnym zakresie
Jezeli masz pytania napisz lub zadzwoń do mnie: 602 35 03 56
Pozdrawiam
Mirek Bugajski

PS: Poniżej przedstawiam menu + oficjalny cennik

Sylwester 2011 / 2012

Impreza w stylu lat ’70 ’80 ‘90

1. Danie główne:
• Schab po cygańsku
• Ziemniaczki
• 3 rodzaje surówek ( biała kapusta, czerwona kapusta, marchew )

2. Danie gorące:
• Beef Strogonow w czarce chlebowej

3. Półmiski mięs zimnych:
• Galantyna z drobiu
• Schab w galarecie
• Roladki z boczku ze śliwką

4. Półmiski wędlin:
• Różne rodzaje szynki
• Różne rodzaje kiełbas
• Baleron
• Kabanos
• Salami
• Pasztet

5. Półmisek z faszerowanymi ogórkami i pomidorami

6. Półmiski rybne:
• Śledź po kaszubsku
• Śledziki z sosem miodowo musztardowym

7. Sałatki
• Sałatka meksykańska
• Sałatka królewska
• Sałatka warzywna
• Sałatka węgierska

8. Półmiski świeżych warzyw
• Ogórki
• Pomidorki

9. Marynaty
• Papryka marynowana
• Grzybki marynowane
• Ogóreczki marynowane

10. Patery z owocami
• Mandarynki
• Kiwi
• Winogrona
• Banany
• Pomarańcze

11. Dodatki
• Chrzan domowy
• Sos czosnkowy
• Sos Tysiąc Wysp
• Sos meksykański

12. Pieczywo mieszane

13. Ciasteczka deserowe

14. Napoje zimne (bez limitu)
• Coca cola, Fanta, Sprite
• Soki owocowe
• Woda mineralna

15. Napoje gorące (bez limitu)
• Kawa (dostępna we wszystkich salach)
• Herbata (dostępna we wszystkich salach)
• Gorąca czekolada (dostępna w barze)

16. Alkohole – lampka szampana na powitanie Nowego Roku 2012

Alkohol wysokoprocentowy można wnosić we własnym zakresie !!!

Cena biletu: 200zł/osoba

Dla grup powyżej 20 osób – cena promocyjna 180zł/osoba

Powyższa kwota obejmuje :
 menu
 obsługę kelnerską
 bezpłatny parking przed lokalem
 bezpłatną szatnię
 imprezę z Dj’em

Rezerwacja biletów jest możliwa po wpłacie zaliczki w wysokości 100zł od osoby.
Pozostałą część kwoty należy wpłacić najpóźniej do 01.XII.2011

Sprzedaż biletów do 19.XII.2011 lub do wyczerpania zapasów.

Przebrania mile widziane !!!

E-mail: krakow@prominentclub.com
http://prominentclub.com
http://facebook.com/ProminentClub

PROMINENT The Original Lounge Bar
Ul. Kamienna 17
30 – 001 Kraków
Dawid Martynowski

Dawid Martynowski Ambitny Manager

Temat: Ogłoszenia

Powstaje nowe MINISTERSTWO MARKI

Zobacz nowe zarządzenia

KONSTYTUANTA
- „Ministerstwo Sprawiedliwości” - PRAWNE ASPEKTY ZARZĄDZANIA MARKĄ
- „Ministerstwo Finansów” - WYCENA WARTOŚCI MARKI
marki premium, economy i lux
- „Ministerstwo Spraw Społecznych” - CSR W SŁUŻBIE MARKI
wybrane przykłady programów CSR (corporate social responsibility)
CSR na rynku finansowym.

Zapraszamy!
Justyna Czylok

Justyna Czylok "Największym
bogactwem jest to,
co wiemy.
Największym ryz...

Temat: Ogłoszenia

Szukam wartościowych ludzi do współpracy w Międzynarodowym Programie Ekonomicznym. Zależy mi, aby pracować z ludźmi uśmiechniętymi, pozytywnymi, którzy chcą spełniać swoje marzenia!!! Ta współpraca skierowana jest głównie do osób, które chciałyby nieustannie się rozwijać.
Polega ona na budowaniu rynku pod nowy program lojalnościowy! Najciekawsze jest, to że nie ma tu żadnego konkretnego produktu!
W razie pytań proszę pisać na mojego maila justynaczylok@gmail.comJustyna Czylok edytował(a) ten post dnia 23.02.12 o godzinie 21:19

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Multikarnety firmy OK System w MLM!

Multikarnety firmy OK System to nie tylko zniżki i darmowe wejścia do klubów fitnes, aqua parków, siłowni ale również oferty zniżek do solarium, szkół sztuk walki, salonów fryzjerskich, salonów SPA. To również wypady na paintball, tenis i wiele wiele innych.

Jeżeli chcesz posiadać zniżki na te wszystkie atrakcje oraz przy okazji zarobić peiniądze polecając Multikarnety swoim znajomym w naszym 10 poziomowym programie partnerskim napisz do mnie na priv.

Oferujemy karnet na cała polskę (ponad 2000 punktów współpracujących) z możliwościa korzystania z usług non stop (minimalna przerwa w czasie doby musi wynosić 10 h)

Jeżeli na liście nie ma Twojego punktu zgłoś to nam a my zrobimy wszystko aby specjalnie dla Ciebie Twoj ulubiony klub, fryzjer czy solarium rozpoczęło współpracę z nami a Ty w ramach Multikarnetu otrzymasz specjalne zniżki lub darmowe wejścia w swoim ulubionym klubie do którego chodzisz razem z przyjaciółmi.

Jeżeli interesuje Cię współpraca z nami napisz do mnie na priv, jeżeli interesuje Cię sam Multikarnet również czekam na wiadomość od Ciebie.

Jeszcze jedna ważna informacja - prowizja liczona jest od ceny brutto (detalicznej) Multikarnetu.

z pozdrowieniami

Piotr

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

REKRUTACJA I SELEKCJA - SZKOLENIE DLA MENEDŻERÓW I PRACOWNIKÓW HR


Obrazek



Obrazek


Cele i korzyści szkolenia:

Efektywna, o wysokim poziomie jakości selekcja i rekrutacja opiera się na kilku istotnych elementach:

• planowaniu procesu rekrutacji i selekcji
• budowaniu pozytywnego i budzącego zaufania wizerunku organizacji
• precyzyjnym opisie stanowiska pracy
• opisie profilu kandydata opartym o model kompetencyjny
• stworzeniu rzetelnego ogłoszenia rekrutacyjnego
• prowadzeniu profesjonalnej i efektywnej rozmowy kwalifikacyjnej
• diagnozie kluczowych kompetencji
• wyselekcjonowaniu najlepszego kandydata
• wdrożeniu nowego pracownika na dane stanowisko

Szkolenie ma na celu rozwinięcie powyższych kompetencji u osób z działów HR lub menedżerów, którzy zajmują się rekrutacją i selekcją. Warsztat jest skonstruowany wedle zasady 20% niezbędnej teorii i 80% praktyki. Podczas szkolenia odbędą się symulacje, case study, gry oraz dyskusje moderowane, które inspirują do rozwoju.

Czas, cena, miejsce szkolenia:

13 styczeń 2012, 590,00 + 23% VAT (725,70 PLN brutto) , Warszawa, gmach WSFiZ ul. Pawia 55, sala nr 53

Program szkolenia:

1. Rekrutacja i selekcja jako podejście systemowe

• definicja pojęć
• planowanie zatrudnienia
• etapy procesu rekrutacji i selekcji w organizacji

2. Narzędzia wykorzystywane do oceny kandydata

• wywiad telefoniczny
• rozmowa kwalifikacyjna
• testy psychologiczne
• testy psychometryczne
• model kompetencyjny
• assessment center
• życiorys zawodowy
• karta oceny kandydata
• rekomendacje
• próbki pracy

3. Proces rekrutacji

• metody naboru potencjalnych pracowników
• budowanie modelu kompetencyjnego danego stanowiska
• budowanie profilu kandydata
• tworzenie odpowiedniego ogłoszenia rekrutacyjnego
• źródła pozyskiwania najlepszych kandydatów
• rekrutacja wewnętrzna VS rekrutacja zewnętrzna

4. Proces selekcji

• trafna weryfikacja i analiza CV
• przygotowanie wywiadu telefonicznego
• przygotowanie się i trafne przeprowadzenie rozmowy kwalifikacyjnej
• dobór pytań do stanowiska pracy – rodzaje pytań rekrutacyjnych
• pytania zakazane podczas rozmowy kwalifikacyjnej
• odczytywanie sygnałów niewerbalnych kandydata
• jak poznać kiedy kandydat nie jest do końca szczery?
• jak korzystać z karty oceny kandydata
• najczęstsze błędy popełniane podczas rozmowy kwalifikacyjnej
• rzetelne i etyczne sprawdzanie referencje kandydata

5. Finalizacja procesu selekcji

• składanie oferty pracy wybranemu kandydatowi
• wdrożenie nowego pracownika na nowe stanowisko
• bezstresowa adaptacja nowego pracownika w zespole
• rozmowa oceniająca jako element rozwojowy nowego pracownika
• feedback dla kandydatów, którzy nie zostali wybrani

6. Kwestie etyczne w procesie rekrutacji i selekcji

• pytania zakazane
• różnice płciowe
• różnice wiekowe
• różnice rasowe

7. Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
• Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
• Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
• Zostawię za sobą – zostawiam stare niedziałające techniki za sobą

Trener prowadzący:

Anna Andrzejczyk

Certyfikowany Trener Biznesu, psycholog, ekspert ds. psychometrycznych narzędzi badania kompetencji i potencjału pracowniczego. Specjalista ds. zarządzania talentami, doradztwa zawodowego, partner biznesowy portalu dla szkoleniowców TRECO. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z zakresu motywowania, modeli kompetencyjnych, zarządzania talentami, sukcesji, selekcji i rekrutacji, kompetencji menedżerskich, anomii pracowniczej oraz szkoleń rozwojowych. Autor artykułów dotyczących komunikacji, anomii pracowniczej oraz badania potencjału pracowniczego. Przez wiele lat pracowała jako konsultant HR prowadząc projekty doradcze i rekrutacyjne dla korporacji w Polsce i w Wielkiej Brytanii. Obecnie pełni rolę Development Managera w firmie Adeptia, gdzie zajmuje się projektami doradczymi, zarządzaniem talentami oraz szkoleniami.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
przemyslaw.puzewicz@adeptia.pl
22 414 6001
ul. Rakowiecka 33/25
Warszawa
Arkadiusz W.

Arkadiusz W. Coach/Trener

Temat: Ogłoszenia

.Arkadiusz W. edytował(a) ten post dnia 13.12.12 o godzinie 13:10

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Serdecznie zapraszamy pomysłodawców oraz uczestników e-rynku na:


II Bezpłatną Konferencję e-biznesową Inkubatora TechnoBoard w dniu:



20 grudnia 2011 r.

Rejestracja i szczegóły: TUTAJ


Miejsce: Centrum Konferencyjne ul. Zielna 37, Warszawa (przy Metro Świętokrzyska)


W czasie bezpłatnej konferencji:



- wystąpi wiele ciekawych osób (przedstawicieli firm i instytucji)

- zaprezentujemy sukcesy spółek z portfolio TechnoBoard-u

- przeprowadzimy warsztaty z firmami na co dzień obsługującymi e-biznes

- stworzymy idealną sytuację do nawiązania interesujących kontaktów biznesowych

Cel: Promocja e-biznesu wśród pomysłodawców poprzez prezentację TechnoBoard i firm z Klubu TechnoBoard



a. Czas trwania: 1 dzień

b. Termin: 20 grudnia

c. Liczba uczestników: ok. 100 miejsc

d. Nagrania i materiały dostępne po konferencji w Internecie

e. Sygnał wideo na żywo, dostępny na stronie konferencji



Ramowy plan konferencji:

10.30 - 11.00 Rejestracja uczestników

11.00 - 11.15 Powitanie gości - Mariusz Sperczyński - Prezes TechnoBoard Sp. z o.o.
Podsumowanie dotychczasowej działalności, a także dokonanych w tym czasie nowych inwestycji. Przedstawianie planów spółki TechnoBoard na najbliższą przyszłość.

Wystąpienia gości specjalnych.

11.15 - 11.30 PARP - Dyr. Michał Bańka - Departament Wsparcia Instytucji Otoczenia Biznesu

11.30 - 11.45 Przedstawiciel GPW.

Temat: NewConnect

11.45 - 11.55 Program Narodów Zjednoczonych ds. Rozwoju (UNDP) - Magdalena Kostulska
Temat: Odpowiedzialność społeczna w e-biznesie.

11.55 - 12.05 Proseed - Marcin Zaremba

Wystąpienia przedstawicieli nowych firm Klubu TechnoBoard.

12.05 - 12.15 Aukcje Ziemi

12.15 - 12.25 Inpingo

12.25 - 12.35 e-Stolik w roli inwestora mypizzeria

12.35 - 12.45 Asecureo

12.45 - 12.55 e-Cop

12.55 - 13.15 Przerwa kawowa

13.15 - 13.18 Panoko

13.18 - 13.21 BiZi System

13.21 - 13.24 mKsięgowa

13.24 - 13.27 2buymedia

13.27 - 13.30 RedBelt

13.30 - 14.27 Sesja Pytań (Panel Dyskusyjny) do Klubu TechnoBoard

14.27- 14.30 Wręczenie nagrody specjalnej dla "Lidera Inkubacji Technoboard 2011"

14.30 - 15.00 Przerwa obiadowa

15.00 - 15.20 Losowanie atrakcyjnych nagród za aktywność w Panelu Dyskusyjnym.

15.20 - 16.00 Warsztaty o charakterze szkoleniowo-konsultacyjnym.

Warsztaty poprowadzi firma Afilo.


16.00 Podziękowania i oficjalne zakończenie konferencji.

OD 12-GO GRUDNIA ODDZIELNA STRONA KONFERENCYJNA Z DODATKOWYMI INFORMACJAMI, PREZENTACJAMI I ARCHIWUM KONFERENCJI

(http://www.konferencja-technoboard.pl)
Beata Twardowska

Beata Twardowska Co-founder
Dajemyslowo.com

Temat: Ogłoszenia

Witam,

informacja dla wszystkich mniejszych i większych przedsiębiorców, którzy jeszcze przed świętami chcieliby wypromować swoją firmę na Facebooku.

Platforma SocialApps.pl, udostępniająca gotowe narzędzia do przeprowadzania konkursów na Facebooku, wprowadza świąteczną promocję obejmującą całą ofertę.

Od dziś do 31 grudnia cena każdego konkursu o 30% niższa :-)

Zapraszamy na http://socialapps.pl
Zapytania proszę kierować na pomoc@socialapps.pl

pozdrawiam
Aleksandra Krawczyk

Aleksandra Krawczyk Właściciel saVer

Temat: Ogłoszenia

Firma Master-Life Sp. z o. o. jest obecnie w początkowej fazie tworzenia
struktur wielopoziomowego marketingu sieciowego.

Jest to niezwykłe wydarzenie, w którym możesz uczestniczyć od samego początku.

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat współpracy i planu kompensacyjnego pisz na e mail: mljob360@gmail.com

Jeśli jesteś osobą lubiącą kontakt z ludźmi, jesteś nastawiony na sukces, nie boisz się nowych wyzwań i masz na tyle ambicji aby dać sobie szanse zarabiania dużych pieniędzy, to pomyśl, jakie stwarza to możliwości właśnie dla Ciebie!

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Już od 2 stycznia 2012 rusza IV nabór innowacyjnych pomysłów e-biznesowych, które przez 12 kolejnych dni tj. do 14 stycznia 2012 do północy można rejestrować w systemie projektowym TechnoBoard.

O szczegółach dotyczących zasad naboru poczytacie Państwo w Przewodniku Inkubowanego (do pobrania na stronie rejestracji).

http://technoboard.pl/rejestruj

Projekty zgłoszone przed wskazanym terminem zostaną automatycznie przyporządkowane do IV naboru. Kolejność zgłoszeń nie ma wpływu na ocenę Komitetu Inwestycyjnego.

---

Od 2 stycznia 2012 roku w trybie ciągłym do 14 stycznia 2012 roku będzie prowadzony nabór i selekcja pomysłów na e-biznes zgłaszanych do Inkubatora Przedsiębiorczości TechnoBoard. W pomysły, które przejdą przez wszystkie fazy współpracy z Inkubatorem może zostać zainwestowane nawet 200 000 euo (ok. 850 tysięcy złotych w zależności od aktualnego kursu euro).

TechnoBoard m.in.:
a) Oferuje kapitał (inwestuje maksymalnie do 200 tys. EUR,
b) Obejmuje nie więcej niż 49,99% udziałów,
b) Oferuje pomoc merytoryczną (razem z pomysłodawcą specjaliści Technoboard weryfikują koncepcję biznesową i model finansowy, zwiększają szansę projektu na sukces rynkowy).

Co ważne, w przeciwieństwie do rynku Venture Capital, wystarczy sam pomysł, aby móc wziąć udział w procesie pre- i inkubacji.
Wystarczy zarejestrować się na stronie TechnoBoard i zgłosić pomysł w systemie projektowym.

Inkubator oferuje bezpłatnie w ramach przechodzenia Pomysłu przez kolejne fazy między innymi analizy prawne, analizy techniczne, optymalizację sprzedaży, badania rynku.

Dla osób zainteresowanych naborem Inkubator wprowadził Przewodnik Inkubowanego, który zawiera podstawowe informacje, m.in. sposób zgłoszenia pomysłu, ekstrakt z najczęściej zadawanych pytań, opisy etapów.

Zachęcamy już dziś do zarejestrowania swojego pomysłu w systemie http://technoboard.pl!

Informacje o podmiocie:

Nazwa: TechnoBoard Spółka z o. o. – Inkubator Small E-biznesu
Strona www: http://technoboard.pl, http://facebook.com/TechnoBoardPL

Projekt relizowany przez TechnoBoard jest wpółfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz budżet Państwa w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, Działanie PO IG 3.1.

Opis:

Od 1 stycznia 2010 r. TechnoBoard realizuje projekt inkubacji small e-biznesu, zapewniając wsparcie w zakresie tworzenia nowych przedsiębiorstw na bazie nowych pomysłów.

Co oferujemy?

TechnoBoard wspiera doradczo i finansowo osoby posiadające ciekawe i nieszablonowe pomysły na realizację przedsięwzięć e-biznesowych. Inwestujemy do 200 tysięcy euro (czyli do ok. 850 tysięcy złotych) w najciekawsze pomysły, zakładając wspólnie z pomysłodawcą nową spółkę, wcześniej przygotowując w sposób profesjonalny projektodawcę do wejścia na rynek.

Zaangażowanie kapitałowe TechnoBoardu w nowopowstałej spółce wynosi nie więcej niż 49,99% udziałów.

Czego szukamy?

Zapraszamy do współpracy wszystkich, którzy mają ciekawe, innowacyjne pomysły na e- biznes i chcą w krótkim terminie rozpocząć realizację własnego biznesu.

Portfolio:

Obecnie w portfolio znajduje się 12 spółek. Niedługo pojawią się kolejne (w grudniu kolejne 4). Szczegóły na fan page'u na Facebooku oraz na stronie TechnoBoard.

Zespół decyzyjny:
Mariusz Sperczyński - Prezes Zarządu, Kierownik Projektu

Zespół Preinkubacyjny (m.in.):
Grzegorz Sperczyński - Kierownik Preinkubacji, Członek Komitetu Inwestycyjnego
Ryszard Kasiński - Przewodniczący Komitetu Sterującego, Członek Komitetu Inwestycyjnego
Krzysztof Mrozowski - Opiekun Projektów, Członek Komitetu Sterującego

Adres:
ul. Św. Barbary 1
00-686 Warszawa

Telefon: (22) 556 85 21 lub 628 12 05
E-mail: biuro@technoboard.pl

zapraszamy
Zespół TechnoBoard
Wojtek W.

Wojtek W. nauczyciel
j.niemieckiego/
tłumacz/redaktor

Temat: Ogłoszenia

Zainteresowanym firmom proponujemy miejsce na reklamę na stronach polskojęzycznej wersji http://trustedwatch.de - 500.000 wejść miesięcznie (http://trustedwatch.pl).



Wyślij zaproszenie do