konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Serdecznie zapraszamy pomysłodawców oraz uczestników e-rynku na:



Pierwszą Konferencję e-biznesową Inkubatora TechnoBoard w dniu

19 kwietnia 2011 r.

Centrum Konferencyjne ul. Zielna 37, Warszawa (przy Metro Świętokrzyska)

http://www.technoboard.evenea.pl/

W czasie bezpłatnej konferencji:

- pokażemy jak można uzyskać od nas kapitał na własny e-biznes

- wystąpi wiele ciekawych osób/firm

- podsumujemy naszą działalność od 1.01.2010

- będzie można nawiązać interesujące kontakty biznesowe

Temat: Ogłoszenia

Oferuję ciekawe przedsięwzięcie biznesowe, niestety nie jest to praca dla każdego, dlatego wszelkie zapytania proszę poprzez mail:

kontakt@migdalskijarek.pl
Michał Zając

Michał Zając Poszukuję
najlepszych
kandydatów z obszaru
księgowości, k...

Temat: Ogłoszenia

"Bariery Komunikacyjne w Marketingu i Public Relations"

16-17 czerwca 2011, Warszawa


Obrazek


Co?

W dniach 16-17 czerwca 2011 r. w Warszawie organizujemy Konferencję Marketingową pod hasłem "Bariery Komunikacyjne w Marketingu i Public Relations"

Gdzie?

Spotkamy się w Hotelu Mercure Warszawa Fryderyk Chopin,
Aleja Jana Pawła II 22 w Warszawie,
w godzinach 9:30-16:45


Obrazek


Dlaczego?

Czy kiedykolwiek miałeś problemy, żeby wytłumaczyć grafikowi jak ma wyglądać Twoja ulotka?
Czy kontakty z działem IT w Twojej firmie to przysłowiowe „darcie kotów"?
Czy masz wrażenie, że ludzie z agencji reklamowej mówią do Ciebie obcym językiem?

Tak?

My też uważamy, że podstawą pracy w marketingu i public relations jest sprawna komunikacja.

Zauważ, że wszyscy koncentrują się na rozwijaniu umiejętności komunikacji z klientem zapominając o tym, jak ważne jest skuteczne porozumienie się przy tworzeniu przekazu. Nawet genialne pomysły mogą "nie wypalić", jeśli w trakcie pracy nie będziesz potrafił „dogadać się" z ludźmi, z którymi współpracujesz. Dlatego postanowiliśmy zebrać grupę niezależnych ekspertów, którzy bazując na własnym doświadczeniu objaśnią Ci, jak zwiększyć wydajność i poprawić skuteczność Twojej pracy w kontaktach z innymi grupami zawodowymi.

Po co?

* Będziesz wiedział jakie bariery komunikacyjne możesz napotkać w pracy i jak je minimalizować
* Poznasz słownictwo branżowe grup, z którymi najczęściej masz do czynienia
* Nabędziesz praktyczne umiejętności rozwiązywania problemów komunikacyjnych
* Zobaczysz jak z problemami podobnymi do Twoich radzą sobie eksperci wynajmowani przez renomowane firmy
* Otrzymasz leksykony branżowe, z których będziesz mógł korzystać na co dzień


Obrazek


Dla kogo?

Konferencję kierujemy do wszystkich pracujących na co dzień w obszarze marketingu i public relations, czyli:

* dyrektorów
* kierowników
* specjalistów
* niezależnych konsultantów
* rzeczników prasowych
* pracowników biur promocji
* menagerów projektu/produktu

Jak?

Nasi eksperci przekażą Ci swoją wiedzę poprzez:

* wykłady z elementami warsztatowymi
* case studies
* sesje pytań i odpowiedzi
* materiały dydaktyczne

Kto?

Jesteśmy firmą szkoleniowo-doradczą z Warszawy, działamy na rynku już od 10 lat. Prowadzimy szkolenia otwarte i zamknięte z wielu różnych obszarów tematycznych m.in. marketingu i public relations, organizujemy również konferencje, kongresy, targi i projekty EFS.

Więcej informacji o naszej firmie znajdziesz na stronie www.kdkinfo.pl

Dowiedz się więcej

Koszt uczestnictwa:

Cena udziału jednej osoby w Konferencji wynosi:

1777 zł + 23% VAT*

Wszystkich członków Polskiego Stowarzyszenia Public Relations obowiązuje 20% rabat.

*Cena obejmuje prelekcje, materiały szkoleniowe, dodatkowe materiały dydaktyczne, przerwy kawowe, lunch.

Serdecznie zapraszamy.

Obrazek

Zespół KDK Sp. z o.o.
Sławomir Grochowina

Sławomir Grochowina Niezależny
przedsiębiorca.
Inwestycje
alternatywne

Temat: Ogłoszenia

Witam

Zapraszam do współpracy z firmą Golden Drop

http://goldendrop.pl/37070204315

Pozdrawiam

Alfred F.

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Witam.

Dla wszystkich liderów, którzy nie wiedzą jeszcze, w jaki sposób skutecznie zarządzać czasem, przygotowałem DARMOWY Video-Kurs mojego autorstwa "Tajniki Organizacji Czasu".

Dowiesz się o:
-lokalizowaniu i eliminowaniu pochłaniaczy czasu
-skutecznym wyznaczaniu celów
-efektywnym planowaniu
-radzeniu sobie z odwlekaniem
-niegasnącej motywacji do zmieniania nawyków


Całość składa się na 10 nagrań video, na które możesz się zapisać tutaj:

http://www.piotrderkowski.pl/tajniki_organizacji_czasu/

Pozdrawiam,
Piotr DerkowskiPiotr Derkowski edytował(a) ten post dnia 20.04.11 o godzinie 13:44
Marek Jaczewski

Marek Jaczewski Właściciel,
goldenbiznes

Temat: Ogłoszenia

Zdrowie/Medycyna

- Nowa firma poszukuje czołowych osób z różnych regionów Polski do intratnej współpracy biznesowej, którzy gotowi są już teraz zająć najwyższe pozycje w kadrze menedżerskiej nowej w Polsce firmy, która pomimo kryzysu na świecie- w kapitalnym tempie rozwija się na rynkach światowych.

Bardzo wysokie zarobki i niezależność finansowa- to szansa jaką daje wyłącznie nowy w Polsce unikatowy Projekt Biznesowy w dynamicznie rozwijającej się branży oraz niedostępny nigdzie wcześniej, trafiony w niszę rynkową, bardzo konkurencyjny Produkt, cieszący się wyjątkowym zaufaniem i rewelacyjnym popytem wśród odbiorców.

Współpraca od zaraz.

- Więcej informacji pod tel. ( 022 ) 758-44-50 w godz. 12-14

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Program Antares

Program Antares - Inkubator firm jest ofertą przeznaczoną dla osób, które zamierzają otworzyć własną działalność gospodarczą. Dzięki temu programowi można liczyć na znaczną redukcję obciążeń finansowych związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej poprzez optymalizację podatkową i składki ZUS.

Korzyści z programu:

Spółka cywilna dla jednej lub dla kilku osób.Siedziba firmy na terenie RP, płatnik VAT, konto bankowe, kasa fiskalna.Optymalizacja stałych kosztów, m.i. obsługa księgowo-podatkowa.Optymalizacja składki ZUS, całkowite zniesienie, składki z innego tytułu. Optymalizacja podatkowa, odroczona zapłata podatku dochodowego, rozliczanie roczne.

http://www.partnerlink.net.pl

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Szkolenia i egzaminy ISTQB Advanced w cenie first minute!!!

Zapraszam Państwa na szkolenia przygotowujące do egzaminów ISTQB Advanced Level z możliwymi trzema ścieżkami specjalizacyjnymi w cenie first minute: 3800 PLN + 23% VAT/os (do 6 maja)

-Test Manager 23 – 24 maja i 30 maja – 1 czerwca 2011r., Warszawa
Egzamin Test Manager: 1 czerwca 2011r., Warszawa

-Test Analyst 13-14 i 20 – 22 czerwca, Warszawa
Egzamin ISTQB Advanced Test Analyst: 22 czerwca, Warszawa

-Technical Test Analyst 6 – 10 czerwca, Warszawa
Egzamin Technical Test Analyst: 10 czerwca, Warszawa


Nowa formuła szkolenia:

-2 dni szkolenia ogólnego które przechodzisz tylko raz

-3 dni szkolenia specjalistycznego: Test Manager, Test Analyst lub Technikal Test Analyst

Kursy te są realizowane we współpracy z uznanym centrum szkoleniowym Knowledge Department a szkolenie w pełni odpowiada wymogom Planu Kursu Zaawansowanego (Certified Tester Advanced Level Syllabus).

Szkolenia przeznaczone są dla:
- Testerów i innych osób planujących rozwój kariery zawodowej w kierunku zarządzania działem testów,
- Kierowników działu jakości oprogramowania i serwisu,
- Osób odpowiedzialnych za zapewnienie jakości systemów informatycznych i oprogramowania,
- Analityków systemowych,
- Inżynierów oprogramowania,
- Projektantów testów.

Koszt:
Koszt szkolenia ogólnego ISTQB Advanced: 2000 PLN + 23%VAT/os
Koszt szkolenia specjalistycznego: 2500 PLN + 23%VAT/os
Koszt egzaminu: 1200 PLN + 23%VAT ( egzamin + opłata rejestracyjna)

Cena first minute na wybraną ścieżkę: 3800 PLN + 23% VAT/os (do 6 maja)


W ramach szkoleń zapewniamy:
- przerwy kawowe
- obiad
- materiały szkoleniowe (syllabus, materiały przygotowane przez Knowledge Department, słownik testerski- p.zaawansowany, notatniki, długopisy)
- zaświadczenie o ukończeniu szkolenia
- nie zapewniamy miejsca noclegowego oraz parkingu

Egzamin oraz materiały są w języku angielskim, natomiast szkolenia są prowadzone w języku polskim. Aby przystąpić do egzaminu ISTQB Advanced należy posiadać certyfikat z Poziomu Podstawowego oraz doświadczenie w testowaniu.

Wszystkie informacje i rejestracja na stronie: http://www.sqam.org
Promocje i rabaty na szkolenia!!!


Kontakt

Aleksandra Wierzbicka
Koordynator projektu

tel: 22 427 36 85
fax: 22 244 24 59
e-mail: aleksandra.wierzbicka@software.com.pl
konferencje@software.com.pl
http://sqam.org
http://konferencje.software.com.pl

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Już w maju oficjalnie rusza III nabór pomysłów na start-up organizowany przez inkubator przedsiębiorczości TechnoBoard.

http://www.technoboard.pl/finansowanie-e-biznesu.html

Od 4 do 31 maja 2011 roku do północy w trybie ciągłym będzie prowadzony nabór i selekcja pomysłów na e-biznes zgłaszanych do Inkubatora Przedsiębiorczości TechnoBoard. W pomysły, które przejdą przez wszystkie fazy współpracy z Inkubatorem może zostać zainwestowane nawet 800.000 zł.
TechnoBoard oferuje m.in.:
a) Kapitał (inwestuje maksymalnie do 800 tys. zł, obejmuje nie więcej niż 49,99% udziałów)
b) Pomoc merytoryczna (razem z pomysłodawcą specjaliści Technoboard weryfikują koncepcję biznesową i model finansowy, zwiększają szansę projektu na sukces rynkowy)
Co ważne, w przeciwieństwie do rynku Venture Capital, wystarczy sam pomysł, aby móc wziąć udział w procesie pre- i inkubacji. Inkubator oferuje bezpłatnie w ramach przechodzenia Pomysłu przez kolejne fazy między innymi analizy prawne, analizy techniczne, optymalizację sprzedaży, badania rynku.
Dla osób zainteresowanych naborem Inkubator wprowadził Przewodnik Inkubowanego, który zawiera podstawowe informacje, m.in. sposób zgłoszenia pomysłu, ekstrakt z najczęściej zadawanych pytań, opisy etapów.
Adam P.

Adam P. Lider MLM w branży
FMCG

Temat: Ogłoszenia

Witaj

Przygotowałem dla Ciebie VIDEO kurs odnośnie filozofii kaizen - w skrócie jest to technika dzięki, której możesz małymi krokami osiągać cele, zmieniać nawyki, wprowadzać trwałe zmiany i wiele więcej.
Video kurs jest w pełni DARMOWY także tylko korzystać ;)

aby mieć do niego dostęp wejdź na :
http://filozofiakaizen.pl/ i zostaw swój adres email.

Pozdrawiam,
Adam Przemyk

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Zapraszam na stronę http://efektplanu.pl- najciekawsze artykuły z sieci, e-prasa, e-booki, audiobooki z dziedzin: biznes, reklama i marketing, negocjacje handlowe, PR, motywacja, zarządzanie, inwestycje.
Joanna Dowolnia

Joanna Dowolnia DAM PRACE
PROGRAMISTA SYMPHONY
TORUN - ETAT!!

Temat: Ogłoszenia

Witam serdecznie

Jestem studentka ostatniego roku psychologii. Pisze prace koncowa na temat przydatnosci cech osobowosci w okreslonych grupach zawodowych. Badam nastepujace grupy zawodowe: programisci/informatycy, managerowie/kierownicy, handlowcy/sprzedawcy. Inne warunki doboru osob badanych sa nastepujace: Mezczyzna, pracujacy w jednej firmie w przedziale pol roku - do 3 lat.
Jezeli ktos z Panow spelnia powyzsze warunki i zechcialby spelnic dobry uczynek - bardzo prosze o wiadomosc prv.

Kazda wypelniona ankieta ma dla mnie ogromna wartosc.

Ankieta jest zupelnie anonimowa i wyniki beda rozpatrywane tylko i wylacznie w celach statystycznych.

Pozdrawiam,

Joanna
Jacek Dudzic

Jacek Dudzic jacekdudzic.eu

Stanisław Tylenda

Stanisław Tylenda
http://www.stanislaw
tylenda.pl

Temat: Ogłoszenia

Zapraszamy na pierwszą internetową konferencję IMG-NLS Jeunesse Global.
http://imgnlsjeunesse.wordpress.com/mozliwosci/system/...
Paulina G.

Paulina G. Harvard Business
Review Polska

Temat: Ogłoszenia

Witam serdecznie,
Zapraszam wszystkich zainteresowanych prowadzeniem działań marketingowych na facebooku na szkolenie prowadzone przez osoby, które na ten temat wiedzą najwięcej.

Paweł Karaś - Head of Facebook Sale, ARBOinteractive Polska
Michał Wiśniewski Account Executive, ARBOinteractive Polska

Termin: 25-26 maja 2011

Miejsce: Warszawa

Opis Szkolenia

Połączenie teorii z praktyką - indywidualne ćwiczenia

Cel szkolenia:
Szkolenie ma na celu pokazanie korzyści wynikających z prowadzenia działań marketingowych na portalach społecznościowych. Prowadzący głównie skupią się na facebooku, gdzie pokażą całą gamę narzędzi, które uczestnicy będą mogli wykorzystać w przyszłości do planowania kampanii, prowadzenia funpage'a, a także analizować statystyki.

Podczas szkolenia uczestnicy dowiedzą się:
Jak prowadzić udane działania w najpopularniejszych społecznościach?
Jak projektować strategię obecności marki w Social Media?
Jak założyć fanpage i korzystać z Facebooka jako marka?
W jaki sposób założyć kanał marki na YouTube?
Jak działają aplikacje na Facebooku?
Jak budować zasięg działań w mediach społecznościowych?
Jak mierzyć działania w społecznościach?
W jaki sposób uniknąć kryzysów w social media?
Co zrobić, by napisać dobry brief na działania marki w społecznościach?

Program/zakres szkolenia

Media społecznościowe,
Dlaczego warto? Przykłady udanych i nieudanych kampanii.
Co wolno a czego nie wolno w social mediach?
Od czego zacząć? Podstawy działań w społecznościach.
Reklama w serwisach społecznościowych.
Aplikacje i gry społecznościowe.
Kryzysy w social mediach.
Jak napisać bref na social media?
Projektowanie skutecznej kampanii w social mediach.
Pomiar efektywności działań w social media,
Indywidualne ćwiczenia przy komputerach.

Adresaci

Specjaliści ds. marketingu i PR,
Specjaliści od e-marketingu,
Brand managerowie,
Managerowie ds. komunikacji,
Właściciele małych i średnich firm poszukujący nowych środków budowania relacji z konsumentami,
Sympatycy social media,

Koszty/promocje

Cena: 1 600 pln + VAT UWAGA!!!
przy rejestracji do 12 maja masz 20% rabatu, płacisz 1 280 pln + VAT
* dodatkowo dajemy Państwu możliwość negocjacji ceny przy zgłoszeniu kilku osób z firmy

Dodatkowe informacje

Strona www
http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/25-26-05-201...

Kontakt do koordynatora szkolenia:
Paulina Groszyk
Specjalista ds. organizacji i promocji szkoleń
tel: 22 3929392
fax: 22 2442537
e-mail: szkolenia@multitrain.pl

Temat: Ogłoszenia

Witam serdecznie

mamy tu mnóstwo propozycji szkoleń,
każdy mniej lub bardziej goni za pieniądzem,
dlatego zapraszam do lektury darmowego eBooka,
o ogarniającym nas w tym całym pędzie stresie.

http://migdalskijarek.pl/stres/stresbiznes.html
Daniel Janik

Daniel Janik #MentalPower, Daniel
Janik Sport
Consulting

Temat: Ogłoszenia

Witam!

Jeśli zadajesz sobie jeszcze pytania typu:

"o co chodzi w MLM?"

"jak wybrać odpowiednią firmę?"

"co się tak naprawdę liczy w marketingu sieciowym?"

...to zapisz się na mój DARMOWY video-kurs "Nie taki diabeł straszny, czyli o co chodzi w tym całym MLM":
http://danieljanik.com/mlm/

Pozdrawiam,
Daniel Janik

Alfred F.

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Paulina G.

Paulina G. Harvard Business
Review Polska

Temat: Ogłoszenia

Witam serdecznie,
Zapraszam wszystkich zainteresowanych prowadzeniem działań marketingowych na facebooku na szkolenie prowadzone przez osoby, które na ten temat wiedzą najwięcej.

Paweł Karaś - Head of Facebook Sale, ARBOinteractive Polska
Michał Wiśniewski Account Executive, ARBOinteractive Polska

Opis Szkolenia
Facebook - dlaczego dominuje w rzeczywistości Social Media?

Połączenie teorii z praktyką - indywidualne ćwiczenia

Cel szkolenia:
Szkolenie ma na celu pokazanie korzyści wynikających z prowadzenia działań marketingowych na portalach społecznościowych. Prowadzący głównie skupią się na facebooku, gdzie pokażą całą gamę narzędzi, które uczestnicy będą mogli wykorzystać w przyszłości do planowania kampanii, prowadzenia funpage'a, a także analizować statystyki.

Podczas szkolenia uczestnicy dowiedzą się:
Jak prowadzić udane działania w najpopularniejszych społecznościach?
Jak projektować strategię obecności marki w Social Media?
Jak założyć fanpage i korzystać z Facebooka jako marka?
W jaki sposób założyć kanał marki na YouTube?
Jak działają aplikacje na Facebooku?
Jak budować zasięg działań w mediach społecznościowych?
Jak mierzyć działania w społecznościach?
W jaki sposób uniknąć kryzysów w social media?
Co zrobić, by napisać dobry brief na działania marki w społecznościach?


Program/zakres szkolenia

Media społecznościowe,
Dlaczego warto? Przykłady udanych i nieudanych kampanii.
Co wolno a czego nie wolno w social mediach?
Od czego zacząć? Podstawy działań w społecznościach.
Reklama w serwisach społecznościowych.
Aplikacje i gry społecznościowe.
Kryzysy w social mediach.
Jak napisać bref na social media?
Projektowanie skutecznej kampanii w social mediach.
Pomiar efektywności działań w social media,
Indywidualne ćwiczenia przy komputerach.

Adresaci

Specjaliści ds. marketingu i PR,
Specjaliści od e-marketingu,
Brand managerowie,
Managerowie ds. komunikacji,
Właściciele małych i średnich firm poszukujący nowych środków budowania relacji z konsumentami,
Sympatycy social media,

Koszty/promocje

Cena: 1 600 pln + VAT UWAGA!!!
przy rejestracji do 12 maja masz 20% rabatu, płacisz 1 280 pln + VAT
* dodatkowo dajemy Państwu możliwość negocjacji ceny przy zgłoszeniu kilku osób z firmy

Dodatkowe informacje

Strona www
http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/25-26-05-201...

Kontakt do koordynatora szkolenia:
Paulina Groszyk
Specjalista ds. organizacji i promocji szkoleń
tel: 22 3929392
fax: 22 2442537
e-mail: szkolenia@multitrain.pl



Wyślij zaproszenie do