Tadeusz F.

Tadeusz F. Mam to, na co się
godzę...

Temat: Network twentyone

Pewnie Dawid, najlatwiej jest pokazywac palcem na innych. Nalezy jednak przy tym uwzglednic, ze wskazujac jednym palcem na kogos, czy cos, trzema innymi palcami tej samej reki wskazujemy na siebie samych. Tam tez jest w rzeczywistosci glowny winowajca.

Dyskusje na temat: Ktora firma jest lepsza, a ktora gorsza nie ma najmniejszego sensu, gdyz najlepsza jast ta, z ktora obecnie wspolpracujemy. Bardzo trudno byloby nam coskolwiek wiekszego wybudowac, gdybysmy uwazali inaczej.

W kazdej firmie sa ludzie osiagajacy wieksze sukcesy i wbrew powszechnie panujacemu przekonaniu wcale nie tylko ci pierwsi. Nie kolejnosc przystepowania do wspolpracy jest tu wynagradzana - takie cos moze miec miejsce w piramidach, a nie w networku. No, ale jak ktos sobie wyobraza network jako piramide to moze w swojej naiwnosci tak uwazac.
Oczywiscie, ze jezeli w parze z przystapieniem szlo tez dzialanie to i ci pierwsi maja sukces, ale niestety nie wszyscy przystepujacy na poczatku dzialalnosci jakies firmy wykonali niezbedna ku temu prace, aby odniesc wieksze sukcesy i tez ich nie odniesli. Byc moze naleza rowniez do tych, ktorzy zganiaja potem wine na firme.
Dziwne tylko, dlaczego inni zaczynajac w tym samym czasie i w tej samej firmie moga powiedziec na ten temat zupelnie cos innego.Tadeusz Fojt edytował(a) ten post dnia 01.06.08 o godzinie 11:07
Radek Małkiewicz

Radek Małkiewicz ekspert w zakresie
komunikacji i
strategii
marketingowej

Temat: Network twentyone

Agnieszka Nocoń:
>Network 21, podobnie jak i dwie
wymienione przez Ciebie firmy są firmami werbującymi, motywującymi i szkolącymi dystrybutorów firmy Amway, więc ja obsługują.

Jako były pracownik Amway oraz były Koordynator odpowiedzialny za współpracę m.in z N21, potwierdzam tę informację.

Pozdrawiam,
R
Radek Małkiewicz

Radek Małkiewicz ekspert w zakresie
komunikacji i
strategii
marketingowej

Temat: Network twentyone

Grzegorz Dąbrowski:
Polecam obejrzenie filmu "Witajcie w życiu"- można pobrać w sieci. Wszystko Ci sie wyjaśni.
:)

Znam i oglądałem. Podobnie jak materiały źródłowe, z któych Dederko korzystał.
Reasumując: doskonały materiał szkoleniowy dla montażystów na wykład - "Weź 5 godzinny materiał filmowy, wytnij 5 minut i zrób z tego 10 minut filmu".
Podobnie można zrobić z każdym postem na forum, odpowiednio dobierająć kontekst wypowiedzi.

BTW - w scenie palenia telewizorów brał udział tylko jednen dystrybutor. Reszta to statuyści. Potwierdzone przed sądem przez jedną z osób pracujących przy filmie.
A i sprawdź co sie stało z Amway w Hiszpanii

A może sprawdź Japonię i Koreę Południową?

Błędem Amway jest brak działań budujących wizerunek marki (czyli reklama w mediach). Dwie duże firmy z tego sektora stosujące te same metody szkolenia, motywacji i sprzedaży, w odpowiednim czasie ruszły z kampania w TV i tej chwili są liderami w kategorii kosmetyków kolorowych w Polsce. Obie zbudowały skojarzenia firmy z produktem, a nie z technikami sprzedaży, przez co ciężko by było nakręcić podobny materiał o nich. A dałoby się.

Amway zapłacił za to wysoką cenę - w szczytowym okresie generował w PL obrót 4-5 razy większy niż teraz.

Dodatkowa rzecz - nikt nigdy na świecie nie zaatakował Amway za produkty czy ich jakość. Nawet w USA, gdzie Amway stosuje agresywną reklamę porównaczą z konkretnymi markami.

Pozdrawiam,
R

Temat: Network twentyone

http://www.wprost.pl/ar/?O=82568&C=71

A tu trochę informacji na temat filmu.

Temat: Network twentyone

http://sekty.eu/index.php?option=com_content&task=blog...Grzegorz Dąbrowski edytował(a) ten post dnia 10.07.08 o godzinie 10:55



Wyślij zaproszenie do