Anna
Korchowiec
Buduję, zarządzam,
rozwijam
Temat: Efektywna komunikacja media i social media w kryzysie -...
Zapraszam na szkolenie pt. Efektywna komunikacja media i social media w kryzysie - warsztaty dla rzeczników prasowych, realizowane w ramach projektu: Szkoła DOBRYCH PRAKTYK PR - więcej o projekcie tutaj:http://www.apedukacjaszkolenia.pl/firm/public_relation...
PATRONAT nad tym szkoleniem objął portal PROTO.PL:
http://www.proto.pl/
----------------------------------
W sytuacjach kryzysowych efektywna komunikacja może zadecydować o wiarygodności organizacji, zaś nieumiejętne działania komunikacyjne narazić ją na utratę zaufania i straty materialne. Nie ma też wątpliwości, że w dobie social media kryzys przybrał nowe oblicze.
Zapraszamy:
Rzeczników prasowych i pracowników biur prasowych, a także osoby odpowiedzialne za prowadzenie komunikacji zewnętrznej w firmach i instytucjach państwowych, które w codziennej pracy zajmują się kontaktami z mediami.
W trakcie warsztatów uczestnicy dowiedzą się:
• Jak budować przekaz w sytuacji oskarżeń pod adresem firmy/organizacji/ osoby publicznej
• Jakie są najbardziej efektywne strategie retoryczne w kryzysie
• O podstawowych narzędziach komunikacji kryzysowej
• Jak utrzymać wiarygodność i zaufanie w sytuacji kryzysowej
• Jak przygotować się do wypowiedzi i jak odpowiadać na pytania mediów w sytuacji kryzysowej
-------------------------------------------------------
TERMIN: 7 kwietnia 2011r.
MIEJSCE: sala konferencyjna Centrum Szkoleniowego JUPITER, ul. Towarowa 22, Warszawa.
INWESTYCJA: 990zł + 23% VAT*/ 1 os.
*cena zawiera autorskie materiały szkoleniowe, imienny certyfikat ukończenia warsztatów, obiad, przerwy kawowe
ZAPISY, PYTANIA:
Biuro AP Edukacja Szkolenia
http://www.apedukacjaszkolenia.pl/
tel. 12/638 01 14, 505 032 263,
e-mail: biuro@apedukacja.pl
-------------------------------------------
PROGRAM SZKOLENIA
8 godzin szkoleniowych (8x45min.)
1. Budowanie przekazu w sytuacji oskarżeń pod adresem firmy/organizacji/ osoby publicznej
- kluczowe treści w komunikacji w przypadku różnych sytuacji kryzysowych
- ćwiczenie - praca w grupach
2. Strategie retoryczne w kryzysie
- od strategii strusia do szklanej wieży
- analiza case studies
3. Narzędzia komunikacji kryzysowej
- oświadczenia
- pytania i odpowiedzi
- ćwiczenia indywidualne
4. Media w kryzysie
- zasady
- prezentacja case studies
- ćwiczenia praktyczne z kamerą
5. Kryzys w social media
- specyfika komunikowania w SM
- analiza case studies
PROWADZENIE:
Urszula Podraza
Ekspert public relations, trener, wykładowca akademicki. Specjalizuje się w PR kryzysowym, community relations i public affairs. Ma na koncie ponad 1000 godzin szkoleniowych. Od 10 lat prowadzi treningi medialne, szkolenia z zakresu komunikacji wewnętrznej i komunikacji kryzysowej, wystąpień publicznych. Wykłada w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego, Uniwersytecie Ekonomicznym oraz Wyższej Szkole Europejskiej.
Metody prowadzenia zajęć:
Praktyczne warsztaty obejmujące interaktywne metody pracy z grupą: zadania, ćwiczenia indywidualne i grupowe, dyskusje, analiza studiów przypadku.