Maciej Jakub K.

Maciej Jakub K. Account Manager,
Brainshake

Temat: Pocket Beatz by Home Office

Ciekawa kampania która mia miejsce w UK zorganizowana przez agencję RKCR/Y&R's.

Kampania co by tu dużo nie mówić społeczna - podkreślająca walkę i nakreślenie problemów związanych z "nożnownikami" i przestępstwami z tej kategorii.

Pomysłem, jest studio muzyczne w formie aplikacji na komórkę, gdzie możemy tworzyć beaty, loopy, wykorzystywać bazę dźwięków dostepnych do tworzenia muzyki. Nasze prace zapisywane są bezpośrednio na telefonie a aplikacja umożliwia automaycznie wysyłanie muzy do znajomych z naszej książki adresowej.

Dodatkowo powstała grupa na BEBO, gdzie można zaciągnąć aplikację.

http://www.bebo.com/itdoesnthavetohappen

Dodatkowo na BEBO gromadzą się użytkowniwy którzy podpisują się pod akcją. Na dedykowanej społeczności dodawane są zdjęcia/tagi w klimacie "stop knife crime" oraz utwory użytkowników. Oprócz tego toczy się dosyć duża debata odnośnie problemu społecznego.

Aplikacja Pocket Beatz i promo kampanii dystrybuowana jest przez sieć O2 do młodych użytkowników. Dodatkowo w różnych miejsach rozstawione są nadajniki bluetooth.


Case ten pokazuje jak znakomicie można wykorzystać synergię 2 kluczowych mediów dla młodych odbiorców.