Tomasz Karwatka eCommerce
Temat: mCommerce - to nie jest przyszłość handlu
mCommerce ogłaszany jako przyszłość eCommerce utracił to miano na najbardziej rozwiniętych rynkach. mCommerce nie jest już przyszłością eCommerce – jest istotną częścią eCommerce.W Internet Retailer z października 2011 znaleźć można interesujący artykuł o porażającej dominacji Amazon na runku mcommerce. Gdy Prezes Allegro mówi, że mobile to tylko eksperyment wszyscy kiwają głowami. Tymczasem przecież także w Polsce giganci tacy jak Amazon czy Apple realizują spore obroty za pomocą kanału mobile.
W 2011 Amazon sprzeda za pomocą kanału mobile (Kindle, smartfony i tablety) za łącznie 2 miliardy dolarów. Stanowi to 100% wzrostu w porównaniu z i tak dobrym rokiem ubiegłym. Najbliższy konkurent – Apple, sprzeda w tym samym czasie za około 940 milionów (wzrost 25% w porównaniu z rokiem ubiegłym). Do sprzedaży Apple nie wliczono AppStore – zatem przychód pochodzi głównie z iTunes.
Więcej konkretów na:
http://ideas2action.pl/2011/11/10/mcommerce-to-nie-jes...