konto usunięte

Temat: Direct Carrier Billing Polska

W przypadku gdy usługa ma bardzo niski współczynnik reklamacyjny, możliwe jest wnioskowanie o podwyższenie miesięcznego limitu. W związku z Ustawą o Świadczeniu Usług Elektronicznych z dnia 18 lipca 2002 roku oraz Ustawą o Prawach Konsumenta z dnia 16 lutego 2007 roku, która mówi o prawie konsumenta do odstąpienia od umowy w ciągu 14-stu dni, konieczne jest umieszczenie przycisków potwierdzających prawo do rezygnacji z odstąpienia od umowy oraz o tym, że użytkownik zapoznał się z regulaminem. Wprowadzenie tych przycisków zabezpiecza przede wszystkim interesy organizatora serwisu i ma chronić przed sytuacjami, w których użytkownik uzyskał dostęp do archiwum audiobooków, po czym następnie na dzień przed 14-sto dniowym terminem, odstąpił od umowy. W przypadku gdy byłoby konieczne przesłanie dostępu do treści elektronicznych za pośrednictwem SMS-a, koszt takiej wysyłki wynosi 12 groszy oraz 25 groszy jeśli chodzi o MMS-y. Przesłanką przemawiająca za wprowadzeniem tych opłat jest chęć uniknięcia wykorzystywania Direct billing jako usługi SMS Premium Rate. W przeciwieństwie do SMS Premium Rate, w DCB przewidziane są wyższe relacje procentowe. Operatorzy zapewne nie chcą, aby DCB oznaczał koniec usługi SMS o podwyższonej wartości.