Katarzyna R.

Katarzyna R. Własna firma -
Galtim -
Profesjonalne Studio
Fotograficzn...

Temat: DARMONET.pl - Rozmowy Sponsorowane

Witam ...
Nasza firma oferuje Państwu możliwość reklamy w bardzo nowoczesny a zarazem nowatorski sposób. Tym nowatorskim sposobem są usługi Darmonet. Bezpłatne rozmowy telefoniczne z których może korzystać każdy bez względu na wiek, płeć, zainteresowania, grupę społeczną. Jak sama nazwa wskazuje rozmowy są sponsorowane, więc ktoś musi za to zapłacić. Płaci sponsor, w zamian za emisję spotów reklamowych które są emitowane w trakcie rozmowy telefonicznej.
Ten sposób reklamy jest dużo skuteczniejszy niż reklama radiowa, telewizyjna.
Użytkownicy sponsorowanych rozmów są zmuszeni do wysłuchania spotu, na co wyrażają zgodę przed wykonaniem połączenia.
Moglibyśmy się tak rozpisywać długo na temat jakie korzyści niesie za sobą ta forma reklamy. Mając na uwadze iż będą Państwo zainteresowani szczegółami przesyłam załącznik z ofertą .
Proszę o kontakt jeśli pojawią się pytania, wątpliwości lub sugestie.
pozdrawiam Kaśka
Lukasz U.

Lukasz U. specjalista ds.
marketingu

Temat: DARMONET.pl - Rozmowy Sponsorowane

Widzialem, ze taka sama usluge wprowadzil juz komunikator gadu-gadu.
Kasiu nie przesadzajmy, nie wydaje mi sie, zeby taka forma komunikacji byla "duzo skuteczniejsza" od reklamy w radiu czy TV...

Sama piszesz, ze kazdy moze z tego korzystac, bez względu na wiek, płeć, zainteresowania, grupę społeczną A co z targetyzacja??

Napisalas, ze "Użytkownicy sponsorowanych rozmów są zmuszeni do wysłuchania spotu" - moze to banalne, ale przeciez zawsze mozna odsunac sluchawke od ucha w czasie transmisji rekamy

pozdrawiam
Rafał Piórkowski

Rafał Piórkowski Sales Manager, Key
Account Manager -
rozwiązania
biznesow...

Temat: DARMONET.pl - Rozmowy Sponsorowane

Pomysł jest dość stary i mam nieodparte wrażenie, że nie zagroził reklamie w innych mediach, a wręcz w jakimś zakresie ją uzupełnił. Co wcale nie znaczy, że jest bez sensu dla pewnych produktów, usług i pomysłów na kampanie nie jako jedyny, a raczej jeden z wielu kanałów przekazu na platformie zintegrowanej. Tak, że tu musze zgodzić się z „przedmówcą”, gdy mówimy o konkurowaniu mediów. Jednak chętnie poznałbym jakieś statystyki, o jakiej średniej liczbie użytkowników/odbiorców mówimy? Jakie dzienne dotarcie? Jaką długość reklam wytrzyma telefoniczny słuchacz, etc?

Rozmowa kontrolowana...Rozmowa kontrolowana...;)

konto usunięte

Temat: DARMONET.pl - Rozmowy Sponsorowane

Witam

A ja chciałbym zainteresować Was innym systemem:
http://oc2.pl

Jest to system internetowo-telefoniczny, który wzbogaca strony www, reklamy i kampanie internetowe o element błyskawicznego nawiązania bezpośredniej rozmowy (spontaniczna reakcja na emisję oferty). System działa w krajowej sieci telefonicznej i internetowej, prosty do wdrożenia, z dużymi możliwościami modyfikacji, samoobsługowy i co najważniejsze z gwarancją jakości głosu.

Polecam też szczególnej uwadze podstronę "kampanie", która może być inspiracją do zastosowania OC2 w promocji produktów czy usług:
http://oc2.pl/kampanie/

Badania zachodnich firm pokazują, że sprzedażowa skuteczność takiej formy promocji (click to call) podnosi się w stosunku do tradycyjnych internetowych metod nawet o 45%, natomiast samą funkcję wywoływania połączeń zwrotnych na stronie oceniło entuzjastycznie ponad 90% jej użytkowników.

Zapraszam do zapoznania się z serwisem.

Z pozdrowieniami
Jacek Tomaszewski

Następna dyskusja:

29-03-2011, 15:50 emisja pr...




Wyślij zaproszenie do