konto usunięte
Temat: Nawiekszy Event w Polsce , Najwieksze Emocje i Wspaniala...
UWAGA !!!! Pokaz dynamicznyPodczas pokazów w powietrzu zaprezentują się najlepsze zespoły akrobacyjne świata oraz najnowocześniejsze samoloty odrzutowe, turbinowe i tłokowe, śmigłowce oraz szybowce i inne statki powietrzne, jak np. balony. Każdego dnia AIR SHOW organizatorzy zaplanowali 480 minut pokazów niespotykanych na żadnym innym air show w Polsce. Pokazy dynamiczne rozpoczną się o godzinie 10.00, a zakończą o godzinie 18.00.
BIAŁORUŚ: Ił-76 (kod NATO – Candid)
IŁ-76 to radziecki/rosyjski samolot transportowy, jeden z najpowszechniejszych samolotów transportowych. Jego przeznaczeniem było przenoszenie ładunku o wadze 40 ton na odległość 5 000 km, w czasie krótszym niż 6 godzin. Dodatkowymi zaletami Ił-76 są zdolność do startu na krótkich pasach startowych oraz możliwość pracy w niesprzyjających warunkach pogodowych. Użytkownicy Ił-76 to: Rosja, Iran, Ukraina, Białoruś, Indie, Pakistan.
BIAŁORUŚ: Su-24 (kod NATO-Fencer)
Białoruski Su-24 to radziecki, dwusilnikowy samolot bombowy o zmiennej geometrii skrzydeł, zdolny do działań w każdych warunkach atmosferycznych i o dowolnej porze doby, opracowany przez biuro konstrukcyjne Suchoja. Pierwszy egzemplarz seryjny powstał w fabryce w Nowosybirsku, w roku 1971. Próby państwowe Su-24 przebiegały bardzo ciężko i ukończono je dopiero w lipcu 1974 r. Oficjalnie, do uzbrojenia samolot został przyjęty rok później. W toku produkcji seryjnej dokonywano drobnych zmian, przez co na zachodzie poszczególne serie produkcyjne otrzymywały kolejne oznaczenia Fencer-A, Fencer-B, Fencer-C, itd. Obecnie bombowiec Su-24M stanowi trzon rosyjskiego lotnictwa uderzeniowego. Planowane jest zastąpienie go nowoczesnym bombowcem Su-34 (dawniej Su-27IB), jednak prawdopodobnie nastąpi to nieprędko z uwagi na obecnie znikomą produkcję Su-34.
BIAŁORUŚ: Su-27 (kod NATO – Flanker)
Su-27 prezentowany przez Białoruś, to jednomiejscowy, naddźwiękowy samolot myśliwski produkcji radzieckiej/rosyjskiej. Jego przeznaczeniem jest przechwytywanie celów powietrznych, a także wywalczanie przewagi w powietrzu. Produkcja seryjna Su-27 ruszyła w 1982 r., na podstawie prototypu T-10S. Samoloty produkowano w dwóch, niemal nieróżniących się od siebie modyfikacjach: Su-27S przeznaczonych dla Sił Powietrznych i Su-27P – dla lotnictwa Obrony Powietrznej. Pierwszą wersją był dwumiejscowy samolot szkolno-bojowy Su-27UB (kod NATO – Flanker-C), który był przeznaczony do szkolenia i treningu przy zachowaniu pełnych możliwości bojowych. Samolot ten został oblatany 7 maja 1985 roku. Maszyna, pomimo swojego „szkoleniowego” przeznaczenia, posiada pełne uzbrojenie i może być użyta w charakterze samolotu bojowego. W tej wersji, nie zmieniając rozmiarów samolotu, zabudowano dwumiejscową kabinę, a dla zrównoważenia większego przodu kadłuba, podniesiono usterzenie pionowe. Dlatego samolot Su-27UB jest wyższy o 42 cm od Su-27. Kolejną zmianą było powiększenie hamulca aerodynamicznego na grzbiecie samolotu. Różnice spowodowały, że samolot dwumiejscowy jest o około 1500 kg cięższy i ma nieco słabsze charakterystyki od jednomiejscowego Su-27.
Wszystko na stronie internetowej Organizatorow Air Show Radom
http://airshow.sp.mil.pl