Tomasz Szopiński

Tomasz Szopiński immoclick.pl |
szopinski.eu.org |
doktorzyfirm.pl

Temat: Potrzebuję Waszego doświadczenia

Witam serdecznie,

proszę Was o wypełnienie kwestionariusza ankiety dotyczącego znaczenia e-usług dla konsumentów.

http://www.surveymonkey.com/s.aspx?sm=1Jf4TA8KA_2bDBjE...

Wszelkie konstruktywne i życzliwe słowa krytyki będą mile widziane.

Pozdrawiam

Tomasz
Dagmara D.

Dagmara D. Field Research
Poland - Badania
rynku - moja miłość.
Wykł...

Temat: Potrzebuję Waszego doświadczenia

Całkiem ładna. Przyczepiłabym się tylko do : przedziały miejscowości i nie rozwinięcie Inne (jakie?), bo trochę informacji Ci umknie.
Ale generalnie 5 z małym minusikiem :)
Michał Pawlik

Michał Pawlik badacz, strateg

Temat: Potrzebuję Waszego doświadczenia

a ja z kolei przyczepiłbym się przedziałów wiekowych;)

najpierw 25-29 a potem 30-39. Mały brak konsekwencji a w wypadku tego o co pytasz wiek może mocno różnicować. 10letni przedział da ludzi po 30tce chyba jest za duży.
No i też dodabym opcje Jakie? do odpowiedzi Inne.
Ale ogólnie ok.
Marek K.

Marek K. Spec. ds. Analiz
Finansowo-Handlowych

Temat: Potrzebuję Waszego doświadczenia

Mam kilka luźnych refleksji.

W następującym pytaniu
1. Proszę sobie wyobrazić że musi lub będzie Pan/Pani musiał/a kupić sprzęt RTV (np. telewizor plazmowy, kino domowe, aparat fotograficzny, zmywarka, lodówka itd.)

W jaki sposób Pan/i zazwyczaj postępuje (lub postąpił/a/by w przyszłości)? Proszę zaznaczyć jedną z poniższych odpowiedzi.


W kafeterii (między innymi) są odpowiedzi:
- Najpierw czytam w Internecie (forum, strony www itp.) informacje o produktach, markach, wybieram konkretne modele (lub jeden konkretny), potem fizycznie sprawdzam produkt w sklepie i kupuję go w tym sklepie
- Najpierw czytam w Internecie (forum, strony www itp.) informacje o produktach, markach, wybieram konkretne modele (lub jeden konkretny), potem fizycznie sprawdzam produkt w sklepie i kupuję go w sklepie internetowym


Myślę, że kategoria sprzętu RTV jest zbyt szeroka i niekótrzy chcieliby udzielić obu wymienionych odpowiedzi. Z doświadczenia wiem, że znajomi nie mają problemu z zamówieniem przez Internet aparatu czy odtwarzacza mp3, ale telewizora czy zmywarki już by nie zamówili. Być może warto byłoby rozbić to pytanie na kategorie produktów w różnych cenach.

W pytaniu:
1. Jakie są powody nie korzystania przez Pana/Panią ze szkoleń przez Internet?(istnieje możliwość wyboru kilku odpowiedzi)

Zamieniłbym proponowaną odpowiedź: Brak potrzeby podnoszenia wiedzy na "w obecnej chwili nie mam potrzeby/możliwości podnoszenia kompetencji". Zaproponowane przez Ciebie wydaje mi sie dość "inwazyjne" i oceniające, ale może to tylko takie psychologiczne zboczenie;)

W pytaniu:
1. Na ile zgadza się Pan/Pani z następującymi stwierdzeniami:
Skalę na której udzielamy odpowiedzi proponowałbym umieścić nad odpowiadającymi im kolumnami. Nie trzeba wtedy błądzić wzrokiem pomiędzy pytaniami a kafeterią. Być może warto byłoby podzielić to pytanie na 2 ekrany bo dość sporo jest tam pytań i są pisane małą czcionką. A może kategorię"nie wiem" da się specjalnie wyróżnić? Bo może czasem z przyzwyczajenia, po zaznaczeniu kilku "zdecydowanie się nie zgadzam", gdy chcemy zaznaczyć odpowiedź przeciwną, ręka intuicyjnie idzie na koniec skali, a tam właśnie jest "nie wiem". Może wystarczy zmienić kolor kolumny.

Generalnie kwestionariusz mi się podoba(jeśli to ma dla Ciebie jakieś znaczenie;))

Pozdrawiam:)
Tomasz Szopiński

Tomasz Szopiński immoclick.pl |
szopinski.eu.org |
doktorzyfirm.pl

Temat: Potrzebuję Waszego doświadczenia

Marek Kolano:
Mam kilka luźnych refleksji.

W następującym pytaniu
1. Proszę sobie wyobrazić że musi lub będzie Pan/Pani musiał/a kupić sprzęt RTV (np. telewizor plazmowy, kino domowe, aparat fotograficzny, zmywarka, lodówka itd.)

W jaki sposób Pan/i zazwyczaj postępuje (lub postąpił/a/by w przyszłości)? Proszę zaznaczyć jedną z poniższych odpowiedzi.


W kafeterii (między innymi) są odpowiedzi:
- Najpierw czytam w Internecie (forum, strony www itp.) informacje o produktach, markach, wybieram konkretne modele (lub jeden konkretny), potem fizycznie sprawdzam produkt w sklepie i kupuję go w tym sklepie
- Najpierw czytam w Internecie (forum, strony www itp.) informacje o produktach, markach, wybieram konkretne modele (lub jeden konkretny), potem fizycznie sprawdzam produkt w sklepie i kupuję go w sklepie internetowym


Myślę, że kategoria sprzętu RTV jest zbyt szeroka i niekótrzy chcieliby udzielić obu wymienionych odpowiedzi. Z doświadczenia wiem, że znajomi nie mają problemu z zamówieniem przez Internet aparatu czy odtwarzacza mp3, ale telewizora czy zmywarki już by nie zamówili. Być może warto byłoby rozbić to pytanie na kategorie produktów w różnych cenach.

W pytaniu:
1. Jakie są powody nie korzystania przez Pana/Panią ze szkoleń przez Internet?(istnieje możliwość wyboru kilku odpowiedzi)

Zamieniłbym proponowaną odpowiedź: Brak potrzeby podnoszenia wiedzy na "w obecnej chwili nie mam potrzeby/możliwości podnoszenia kompetencji". Zaproponowane przez Ciebie wydaje mi sie dość "inwazyjne" i oceniające, ale może to tylko takie psychologiczne zboczenie;)

W pytaniu:
1. Na ile zgadza się Pan/Pani z następującymi stwierdzeniami:
Skalę na której udzielamy odpowiedzi proponowałbym umieścić nad odpowiadającymi im kolumnami. Nie trzeba wtedy błądzić wzrokiem pomiędzy pytaniami a kafeterią. Być może warto byłoby podzielić to pytanie na 2 ekrany bo dość sporo jest tam pytań i są pisane małą czcionką. A może kategorię"nie wiem" da się specjalnie wyróżnić? Bo może czasem z przyzwyczajenia, po zaznaczeniu kilku "zdecydowanie się nie zgadzam", gdy chcemy zaznaczyć odpowiedź przeciwną, ręka intuicyjnie idzie na koniec skali, a tam właśnie jest "nie wiem". Może wystarczy zmienić kolor kolumny.

Generalnie kwestionariusz mi się podoba(jeśli to ma dla Ciebie jakieś znaczenie;))

Pozdrawiam:)
dziękuję bardzo za uwagi. To jest wersja pilotażowa. Wezmę je wszystkie pod uwagę.

Pozdrawiam

Następna dyskusja:

szukam doświadczenia w IT




Wyślij zaproszenie do