Łukasz
Balcerzak
Graphic Designer /
Junior Front-end
developer
Temat: Wydatki na reklamę przedwyborczą w tv = liczba głosów! :)
Z danych AGB Nielsen Media Research dot. wydatków na reklamę w TV wynika:PiS - 7,6 mln zł (444 spoty)
PO - 6,35 mln zł (438 spotów)
PSL - 5,15 mln zł (388 spotów)
LiD - 4,13 mln zł (1086 spotów)
-------------------------------
LPR - 1,54 mln zł (96 spotów)
Samoobrona - 120 tys. zł (18 spotów)
(dane cennikowe, nie uwzględniają rabatów).
No a wyniki wyborów... chyba nie muszę ich pisać.
Morał - trzeba było min. 4 melony (nie uwzględniając rabatów) puścić w TV aby wejść do sejmu w tych wyborach, ha! :D
Niech moc reklamy telewizyjnej będzie z wami. a niby przecież zjawisko zappingu, i przecież nikt reklam nie ogląda, że niby widownia kanapki idzie robić tudzież na mały numerek z żoną (to na jakimś forum wyczytałem ;)
A proszę... jak tu wszystko jedno z drugiego wynika, no prawie wynika z lekkim błędęm w czołówce (na szczęście):)