Piotr
M.
Dyrektor Telewizji
Elbląskiej;
Doktorant na
wydziale ekon...
konto usunięte
Temat: telewizja lokalna a domy mediowe
Może warto byłoby zwrócić im uwagę na reklamodawców lokalnych, którzy mogliby być zainteresowani reklamą w lokalnej telewizji. Przykładem mogą być chociażby deweloperzy, którzy ze względu na zastój na rynku nieruchomości, muszą stosować coraz to nowe chwyty i nowe formy reklamy, aby dotrzeć do swoich potencjalnych klientów. Nieruchomości w Polsce sprzedają się raczej lokalnie, a więc reklama w telewizji o zasięgu ogólnopolskim jest dla deweloperów stratą pieniędzy - wysokie koszty, zbyt szeroka grupa odbiorców, itp.Pozdrawiam
Piotr
M.
Dyrektor Telewizji
Elbląskiej;
Doktorant na
wydziale ekon...
Temat: telewizja lokalna a domy mediowe
reklamodawcy lokalni typu deweloperzy się u nas reklamują. Właśnie z tego głównie utrzymuje się każda stacja lokalna. Moje pytanie raczej jest skierowane w drugim kierunku - jak reklamodawców dużych zachęcić do zaangażowania w lokalne telewizje (włączenie naszej oferty do domów mediowych). Rynki lokalne mają niestety swoje naturalne granice i powyżej pewnego pułapu przychodów się nie podskoczy. Pytanie jak uzyskać efekt skali współpracy lokalnych nadawców.pozdrawiamPiotr Marek edytował(a) ten post dnia 20.10.08 o godzinie 14:24
Następna dyskusja: