Piotr M.

Piotr M. Dyrektor Telewizji
Elbląskiej;
Doktorant na
wydziale ekon...

Temat: telewizja lokalna a domy mediowe

Witam, szukam pomysłu zainteresowania domów mediowych reklamą w telewizjach lokalnych. Dysponuje badaniami oglądalności 9 telewizji. Problem jest jeden, że nie mam danych GRP. Jak na reklamę telewizyjną to jesteśmy tani - miesiąc reklamy w 47 miastach to 85.000zł netto - 15-24 emisje spotu 30s dziennie w zależności od telewizji.Dotarcie ok. 2.000.000 osób. Mam ktoś pomysł jak skonstruować ofertę, aby zainteresowała domy mediowe? Na jakie dane zwrócić im uwagę? Są to ośrodki od małych np. Bielawa, poprzez średnie typu Elbląg, Olsztyn do dużych - Szczecin, Wrocław.

konto usunięte

Temat: telewizja lokalna a domy mediowe

Może warto byłoby zwrócić im uwagę na reklamodawców lokalnych, którzy mogliby być zainteresowani reklamą w lokalnej telewizji. Przykładem mogą być chociażby deweloperzy, którzy ze względu na zastój na rynku nieruchomości, muszą stosować coraz to nowe chwyty i nowe formy reklamy, aby dotrzeć do swoich potencjalnych klientów. Nieruchomości w Polsce sprzedają się raczej lokalnie, a więc reklama w telewizji o zasięgu ogólnopolskim jest dla deweloperów stratą pieniędzy - wysokie koszty, zbyt szeroka grupa odbiorców, itp.

Pozdrawiam
Piotr M.

Piotr M. Dyrektor Telewizji
Elbląskiej;
Doktorant na
wydziale ekon...

Temat: telewizja lokalna a domy mediowe

reklamodawcy lokalni typu deweloperzy się u nas reklamują. Właśnie z tego głównie utrzymuje się każda stacja lokalna. Moje pytanie raczej jest skierowane w drugim kierunku - jak reklamodawców dużych zachęcić do zaangażowania w lokalne telewizje (włączenie naszej oferty do domów mediowych). Rynki lokalne mają niestety swoje naturalne granice i powyżej pewnego pułapu przychodów się nie podskoczy. Pytanie jak uzyskać efekt skali współpracy lokalnych nadawców.
pozdrawiamPiotr Marek edytował(a) ten post dnia 20.10.08 o godzinie 14:24

Następna dyskusja:

City Channel - telewizja w ...




Wyślij zaproszenie do