Marcin
P.
Doradca klienta
biznesowego, Polbank
EFG
konto usunięte
Temat: POMOCY
Co do zwartych pozycji, to swego czasu udało mi się znaleść jedynie "Planowanie mediów w kampaniach reklamowych" A. Czarnecki, R. Korsak; Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2001.Nie mam pojęcia czy przez ostatni rok, dwa pojawiło się coś nowego...
Szukaj głównie w magazynach branżowych. Trochę już wyleciałam z półświatka mediowców i nie pamiętam dokładnie tytułów. Na pewno Brief może być pomocny.
Poszperam trochę w domu i może uda mi się podać Ci jeszcze parę tytułów.
Pozdrawiam,
Gosia
Łukasz
Balcerzak
Graphic Designer /
Junior Front-end
developer
Temat: POMOCY
Oczywiscie J. Beliczyński "Planowanie mediów w zarządzaniu reklamą" - to jest praca doktorska, więc napisana mega naukowym językiem ;) ale bardzo szczegółowa. Warto przez nią przebrnąć :)ps. to było dla mnie główne źródło magisterki, którym się posiłkowałem ;)
jak chcesz to moge Ci podesłać bibliografięŁukasz Balcerzak edytował(a) ten post dnia 31.12.09 o godzinie 17:49
Łukasz
Balcerzak
Graphic Designer /
Junior Front-end
developer
Temat: POMOCY
Bibliografia1. Arens W. F., C. L. Bovee, Contemporary Advertising, Richard D., Irwin Inc, Homewood, Ill 1994
2. Balcerzak Ł., Raport z działań promocyjnych, wrzesień 2007, materiały firmowe Kombinat Artystyczny Sp. z o.o.
3. Beliczyński J., Planowanie Mediów w Zarządzaniu Reklamą, Oficyna Wydawnicza ANTYKWA, Kraków 1999
4. Bierzyński J., Media z ikrą, „Marketing Polska” listopad 1996
5. Bonari V., G. Tassinari, Jak mierzyć zwrot z inwestycji w reklamę, 10 reguł skutecznej kampanii reklamowej, Agora SA 2008
6. Goban-Klas T. „Media i komunikowanie masowe”, PWN, Warszawa 2008
7. Kotler P. „Marketing”, D.W.REBIS, Poznań 2005
8. Reichel W., L. Wood Recency in Media Planning – Re-defined., „Journal of Advertising Research”, July, August 1997
9. Rydel M. (red.), Komunikacja Marketingowa, Wyd. ODiDK, Gdańsk 2001
10. Shimp T.A., Promotion Management and Marketing Communication, The Dryden Press, Chicago 1990
11. Surmanek J., Introduction to Advertising Media, Research Planning and Buying, NTC Business Book, Lincolnwood, Ill 1993
12. Sztucki T., Promocja. Reklama. Aktywizacja sprzedaży., Agencja Wyd. „Placet”, Warszawa 1995
Spis źródeł internetowych
1. http://expert-monitor.pl
2. http://finanse.wp.pl
3. http://mfiles.pl
4. http://millwardbrown.com
5. http://pbo.ogr.pl
6. http://rp.pl
7. http://trojmiasto.pl
8. http://wirtualnemedia.pl
Marcin
P.
Doradca klienta
biznesowego, Polbank
EFG
Temat: POMOCY
Dziękuję ślicznie za wszystkie informację napewno się przydają. Pozdrawiam :)Podobne tematy
-
Krakowskie Towarzystwo... » Cy wiecie ile korzyści można odnieść przy pomocy języka... -
-
Koci niewolnicy » pomocy! mam w domu potwora :( -
-
Montaż filmowy sztuka... » canon hg 10 - POMOCY -
-
WSZ/POU : Wyższa Szkoła... » Potrzebuję Pomocy -
-
Nieformalna grupa... » szukam wspólorganizatorów/agencji do pomocy przy... -
-
Rawa Mazowiecka » ZAGINĘŁA KOTKA!!!! POMOCY! -
-
Ginekologia i Położnictwo » Zespół wielotorbielowych jajników-szukam pomocy/porady.... -
-
Sztuka przetrwania » ... NIECENIE OGNIA PRZY POMOCY SOCZEWKI ... -
-
Agenci Celni » POMOCY -
-
Honda CBR 600 » dziewczyny pomocy :) -
Następna dyskusja: