Marcin P.

Marcin P. Doradca klienta
biznesowego, Polbank
EFG

Temat: POMOCY

Witam wszystkich potrzebuję informacji, artykułów i publikacji na temat planowania mediów, komunikacji medialnej, konwergencji mediów. Poszukuję materiałów do pracy magisterskiej więc jeśli ktoś może mi pomóc byłbym wdzięczny. Pozdrawiam

konto usunięte

Temat: POMOCY

Co do zwartych pozycji, to swego czasu udało mi się znaleść jedynie "Planowanie mediów w kampaniach reklamowych" A. Czarnecki, R. Korsak; Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2001.

Nie mam pojęcia czy przez ostatni rok, dwa pojawiło się coś nowego...

Szukaj głównie w magazynach branżowych. Trochę już wyleciałam z półświatka mediowców i nie pamiętam dokładnie tytułów. Na pewno Brief może być pomocny.

Poszperam trochę w domu i może uda mi się podać Ci jeszcze parę tytułów.

Pozdrawiam,
Gosia
Łukasz Balcerzak

Łukasz Balcerzak Graphic Designer /
Junior Front-end
developer

Temat: POMOCY

Oczywiscie J. Beliczyński "Planowanie mediów w zarządzaniu reklamą" - to jest praca doktorska, więc napisana mega naukowym językiem ;) ale bardzo szczegółowa. Warto przez nią przebrnąć :)

ps. to było dla mnie główne źródło magisterki, którym się posiłkowałem ;)

jak chcesz to moge Ci podesłać bibliografięŁukasz Balcerzak edytował(a) ten post dnia 31.12.09 o godzinie 17:49
Łukasz Balcerzak

Łukasz Balcerzak Graphic Designer /
Junior Front-end
developer

Temat: POMOCY

Bibliografia

1. Arens W. F., C. L. Bovee, Contemporary Advertising, Richard D., Irwin Inc, Homewood, Ill 1994
2. Balcerzak Ł., Raport z działań promocyjnych, wrzesień 2007, materiały firmowe Kombinat Artystyczny Sp. z o.o.
3. Beliczyński J., Planowanie Mediów w Zarządzaniu Reklamą, Oficyna Wydawnicza ANTYKWA, Kraków 1999
4. Bierzyński J., Media z ikrą, „Marketing Polska” listopad 1996
5. Bonari V., G. Tassinari, Jak mierzyć zwrot z inwestycji w reklamę, 10 reguł skutecznej kampanii reklamowej, Agora SA 2008
6. Goban-Klas T. „Media i komunikowanie masowe”, PWN, Warszawa 2008
7. Kotler P. „Marketing”, D.W.REBIS, Poznań 2005
8. Reichel W., L. Wood Recency in Media Planning – Re-defined., „Journal of Advertising Research”, July, August 1997
9. Rydel M. (red.), Komunikacja Marketingowa, Wyd. ODiDK, Gdańsk 2001
10. Shimp T.A., Promotion Management and Marketing Communication, The Dryden Press, Chicago 1990
11. Surmanek J., Introduction to Advertising Media, Research Planning and Buying, NTC Business Book, Lincolnwood, Ill 1993
12. Sztucki T., Promocja. Reklama. Aktywizacja sprzedaży., Agencja Wyd. „Placet”, Warszawa 1995

Spis źródeł internetowych

1. http://expert-monitor.pl
2. http://finanse.wp.pl
3. http://mfiles.pl
4. http://millwardbrown.com
5. http://pbo.ogr.pl
6. http://rp.pl
7. http://trojmiasto.pl
8. http://wirtualnemedia.pl
Marcin P.

Marcin P. Doradca klienta
biznesowego, Polbank
EFG

Temat: POMOCY

Dziękuję ślicznie za wszystkie informację napewno się przydają. Pozdrawiam :)



Wyślij zaproszenie do