Temat: magiczne słowo "RABAT"
dziękuję za dotychczasowe wypowiedzi ...i proszę o więcej :)nie neguję konieczności istnienia domów mediowych- próbuję zrozumieć mechanizmy, które rządzą tym rynkiem.
konto usunięte
Rafał S.:
ale mimo to próbować trzeba
zakładając, że nie każdy się zna dróg (pozytywnych) jest kilka
- albo ktoś zaufa, że chcesz robić dobrą robotę i da zielone światło
- albo sie zaglebi, doumnie, dopyta i tez da zielone
Rafał
S.
http://www.little.co
m.pl
konto usunięte
konto usunięte
konto usunięte
Rafał
S.
http://www.little.co
m.pl
konto usunięte
Agnieszka Urbanowicz Smart Ambient
Rafał S.:
Kurde, słuchajcie przepracowałem już kilka lat w DM i wydaje mi sie, ze znam i troche tej jasnej i ciemnej strony mocy...
Kasiu, Agnieszka, Marcin - patrzycie na DM od strony MEDIÓW (tak
wskazuje wasze doswiadczenie z portfolio) wiec przewazcie prosze
wypowiedzi o wlasne doswiadczenia.
Rafał
S.
http://www.little.co
m.pl
Agnieszka Urbanowicz:
Edit: Chcesz powiedzieć, że z żadnego wynegocjowanego u agencji/bezpośrednio rabatu na media, DM nic nie przeznacza dla siebie ;)?Agnieszka Urbanowicz edytował(a) ten post dnia 16.02.10 o godzinie 16:49
Rafał
S.
http://www.little.co
m.pl
konto usunięte
Agnieszka Urbanowicz Smart Ambient
Rafał S.:
a wracając do meritum, może warto jednak podpowiedzieć Marcinowi, jaki to on ten rabat powinien dac (a jakiego nie ;] )
chyba za dużo oftopu
r.
Rafał
S.
http://www.little.co
m.pl
Agnieszka Urbanowicz Smart Ambient
Rafał S.:Bardzo źle to chyba nie jest - DM jest coraz więcej, obecne się zrowijają więc do biznesu pewnie nikt nie dokłada:).
agencje maja swoja (sensowna) kaske plus faktury za produkcje, compety, projekty i cokolwiek tam jeszcze
a my nie ;]
ale co tam - jakos to bedzie ;]
r.
Rafał
S.
http://www.little.co
m.pl
Agnieszka Urbanowicz Smart Ambient
Rafał
S.
http://www.little.co
m.pl
konto usunięte
Henryk Kutypera:
Rafał S.:
Agnieszka Urbanowicz:
Więc tak - często pośrednicy (np. dom mediowy, agencja reklamowa) na tym właśnie rabacie zarabiają
A słyszałaś o polityce transparentności DM? ;)
Wiadomo, że nie stosuje jej kazdy gracz na rynku ale jednak jest i funkcjonuje (to nie fikcja i ładny PRek)
Mam wrażenie, że jednak nie do końca wiecie, jak finansuje się (na czym zarabia) DM i jaka jest jego rola w procesie planowania strategii komunikacji.
Ale pierdolisz (sorry) fakty są takie że DM to najzwyklejszy w świecie pośrednik i takaż jego rola. Cóż z tego że przy okazji naprodukuje pare kolorowych prezentacji żeby diewczynki z marketingu miały co pokazać prezesowi.
Ta branża wbrew temu w co wielu chciałoby wierzyć nie różni się wiele od handlu burakiem cukrowym/
Karolina
Wachowicz
Tłumaczka DE <> PL i
EN <> PL
Następna dyskusja: