Nikodem Krajewski Strategy Director
Temat: Czy promocja brandów w sklepach internetowych ma sens?
Zapraszam do dyskusji nt. promocji brandów w sklepach internetowych.Wątek oprę o przykład stworzonej przez PromoRing.pl sieć reklamy w sklepach internetowych ePOS (jestem zaangażowany w projekt i służę szczegółowymi informacjami).
Co to jest ePOS?
ePOS to usługa służącą:
- wsparciu sprzedaży w sklepach internetowych (po uruchomieniu kampanii odnotowano wzrost sprzedaży promowanego produktu w jednym ze sklepów biorących udział w akcji aż o 1500%)
- promocji - stałej ekspozycji kreacji reklamowych w miejscach, gdzie przebywają internauci zainteresowani zakupem produktu.
Producent/dystrybutor/reklamodawca zyskuje:
- promocję produktu w miejscu sprzedaży
- wzrost sprzedaży w kanale internetowym
- wzrost sprzedaży w kanale tradycyjnym (efekt ROPO, badania TNS OBOP http://www.biznesnet.pl/2010/01/13/internet-wspiera-sp...
- poszerzenie sieci sprzedaży - PromoRing pozyskuje dla producenta nowe miejsca sprzedaży
- działania niestandardowe - np. możliwość wysłania próbek produktów dołączonych do paczek klientów, który np. kupili produkt konkurencyjny
Więcej o korzyściach:
http://promoring.pl/ePOS_-_informacje_dla_reklamodawco...
Do czego można wykorzystać ePOS?
Generalnie promować można każdy produkt i usługę, którą jest do nabycia w sklepie internetowym: od elektroniki, po przez materiały budowlane a skończywszy na usługach finansowych (kredyty, ubezpieczenia).
Aktualnie w programie zarejestrowanych jest ponad 1900 sklepów internetowych, dzięki którym można dotrzeć do grupy ok. 2-3 mln użytkowników w skali miesiąca.
Zainteresowanych zapraszam do dyskusji - z chęcią odpowiem na wszystkie pytania dotyczące tej formy promocji w sklepach, efektywności kampanii, modeli emisji oraz zakupu reklamy.
Zachęcam również do kontaktu z nami,
Nikodem Krajewski
http://promoring.pl/dla-reklamodawcow
m. nkrajewski@promoring.pl
tel. 508 208 100Nikodem Krajewski edytował(a) ten post dnia 14.07.10 o godzinie 16:36