Monika Kmiecik (Muracka)

Monika Kmiecik
(Muracka)
menedżer ds. rozwoju

Temat: Jak zdefiniować kluczowego klienta w firmie prawniczej?

Jak zdefiniować kluczowego klienta w firmie prawniczej? Czy ekonomiczne, logistyczne, marketingowe, psychologiczne kryteria doboru kluczowych klientów dziś wystarczą?

P. Cheverton wskazuje następujące przykłady definiowania kluczowego klienta:
- klient, którego nie wolno utracić
- klienci, którzy będą źródłem przyszłych dochodów
- klienci mający duży potencjał sprzedaży
- klienci, którzy mają szczególne wymagania
- klienci, którzy umożliwiają realizację celów firmy.

A Ty jak definiujesz swoich kluczowych klientów i jakimi kryteriami się kierujesz?
Zachęcam do dyskusji, wymiany poglądów, doświadczeń oraz spostrzeżeń.

Pozdrawiam,
Monika

Temat: Jak zdefiniować kluczowego klienta w firmie prawniczej?

Zawsze Klienci z polecenia. Z zasady ufają w profesjonalizm, są przygotowani na warunki współpracy i właściwie zawsze generują kolejnych Klientów.



Wyślij zaproszenie do