Mariusz Szatkowski

Mariusz Szatkowski WordPress front-end
web developer |
Internet marketing
sp...

Temat: WoM w B2B

Jakie konkretne formy marketingu szeptanego polecacie w kontaktach B2B i czy w ogóle marketing szeptany ma rację bytu w tej formie działalności firmy... ?
Jacek Jankowski

Jacek Jankowski social media &
social games

Temat: WoM w B2B

Ma rację bytu :)

A formy są zależne od działalności firmy, a nie tylko typu ogólnego klienta - podaj jakieś szczegóły
Andrzej Stanisław N.

Andrzej Stanisław N. MediaStyle
Style'One

Temat: WoM w B2B

nie zabardzo interesuje sie marketingiem a tym samym marketingiem szeptanym..

Czy ktos moglby mi np. wyjasnic jak mialoby to wygladac w przypadku nowej firmy kurierskiej?

Nie chodzi mi o to by wyłudzac cudze pomysly tylko o jakies szersze naswietlenie JAK.

pozdrawiam
Jacek Jankowski

Jacek Jankowski social media &
social games

Temat: WoM w B2B

jesli chodzi o kurierów, kiedyś krążył po sieci filmik jak kurier zabawiał się na szybko z sekretarką :) nawet kasku nie zdążył zdjąć :)

Jeśli firma nie boi się takiej erotyki, dlaczego by nie wykorzystać takiego pomysłu?:)

JJ
Andrzej Stanisław N.

Andrzej Stanisław N. MediaStyle
Style'One

Temat: WoM w B2B

o to juz pomoglo mi ukierunkować myslenie w pewna strone.

Wielkie dzieki Jacek!
Mariusz Woźnicki

Mariusz Woźnicki Dyrektor
zarządzający, Harder
& Harder

Temat: WoM w B2B

Proponuję viralową stronkę internetową, dobrze zrealizowane pomysły to m.in. http://www.voyezleseffetssecondaires.ca/?f=n albo polska http://www.nielicznaromana.org

Pracownicy biurowi, którzy zamawiają kurierów lubią oglądać i przesyłać sobie virale, więc pomysł Jacka z viralami to (jak zawsze :-) dobry trop.

Pozdrawiam



Wyślij zaproszenie do