konto usunięte

Temat: WoM 2.0

Sądzę, że największą zmorą marketingu szeptanego jest brak możliwści sprawdzenia jego wyników. Wiele firm w zwiąku z tym nie wierzy w jego działanie.

Opracowałem system który w bardzo łatwy sposób zweryfikuje wynik marketingu szeptanego zachowując istotę WoM, a środki wydane a reklame zostaną zmniejszone.
Potrzebuje środków, ale wierzę, że wszystko zakończy się sukcesem. W związku z tym szukam inwestora.

Tylko czy takie narzędzie wg Was jest potrzebne?
Seweryn J.

Seweryn J. Wolny człowiek

Temat: WoM 2.0

Damian G.:
Sądzę, że największą zmorą marketingu szeptanego jest brak możliwści sprawdzenia jego wyników. Wiele firm w zwiąku z tym nie wierzy w jego działanie.

Opracowałem system który w bardzo łatwy sposób zweryfikuje wynik marketingu szeptanego zachowując istotę WoM, a środki wydane a reklame zostaną zmniejszone.
Potrzebuje środków, ale wierzę, że wszystko zakończy się sukcesem. W związku z tym szukam inwestora.

Tylko czy takie narzędzie wg Was jest potrzebne?

To zależy, czy klient opiera swoje działania tylko na Wom, czy tez traktuje go jako dodatek. w tym drugim przypadku - ROI bywa mniej istotny, choć jak mówią "miło by było"...

Poza tym co rozumiesz przez wynik?

konto usunięte

Temat: WoM 2.0

Seweryn J.:
Damian G.:
Sądzę, że największą zmorą marketingu szeptanego jest brak możliwści sprawdzenia jego wyników. Wiele firm w zwiąku z tym nie wierzy w jego działanie.

Opracowałem system który w bardzo łatwy sposób zweryfikuje wynik marketingu szeptanego zachowując istotę WoM, a środki wydane a reklame zostaną zmniejszone.
Potrzebuje środków, ale wierzę, że wszystko zakończy się sukcesem. W związku z tym szukam inwestora.

Tylko czy takie narzędzie wg Was jest potrzebne?

To zależy, czy klient opiera swoje działania tylko na Wom, czy tez traktuje go jako dodatek. w tym drugim przypadku - ROI bywa mniej istotny, choć jak mówią "miło by było"...

Poza tym co rozumiesz przez wynik?

Myślałem o ROI
Seweryn J.

Seweryn J. Wolny człowiek

Temat: WoM 2.0

Do którego poziomu kontaktu?

konto usunięte

Temat: WoM 2.0

Witam,
Są już komercyjne programy do mierzenie efektów takich kampanii, np. Artemis Buzz, Intelliseek, Nielsen Buzzmetrics. Są one już wdrożone lub wdrażane w firmach specjalizujących się w WOM.
Są także programy do zarządzania agentami biorącymi udział w kampanii.
Jedyną konkurencją mógłby byc jakiś open source.
pozdrawiam
Mariusz Woźnicki

Mariusz Woźnicki Dyrektor
zarządzający, Harder
& Harder

Temat: WoM 2.0

Adamie, zarówno Artemis Buzz, jak i Buzzmetrics służą do badania blogosfery, ew. (być może) śledzenia kampanii wirusowych w internecie. To nie jest takie trudne, zawsze zostaje ślad i dokładność pomiaru zależy tu głownie od stopnia skomplikowania narzędzia.

Problem jednak powstaje w przypadku próby pomiaru zasięgu kampanii WoM off-line. Możemy zmierzyć jak, ile, kiedy rozmawiali Liderzy Opinii zaangażowani w projekt dla marki X, możemy nawet sprawdzić jak, ile i kiedy rozmawiały osoby z którymi Liderzy Opinii rozmawiali na temat marki X, ale nic więcej. Dalej jest czarna, a raczej biała plama.

Ale pracujemy nad tym...



Wyślij zaproszenie do