Katarzyna G.

Katarzyna G. MARKETING I PR I
E-COMMERCE

Temat: Trendestter czy awatar ekspercki?

Trendestter czy awatar ekspercki? O tym, jakie narzędzia marketingu szeptanego pasują do Twojego biznesu
http://adnews.pl/marketing-szeptany/
Rafał Stachlewski

Rafał Stachlewski Freelancer ds. PR

Temat: Trendestter czy awatar ekspercki?

Brawo za kolejny krok w wyplenieniu szemranki z polskiego rynku albo chociaż w zaprzestaniu nazywania tego typu usług marketingiem szeptanym. Niestety jeszcze długa droga przed nami, gdyż marketing szemrany zlecają poważne, duże firmy, często z kapitałem zagranicznym.

Co do wpisu, to trendsetterzy są raczej dla większych firm lub takich z określonych branż, które muszą inwestować w próbki, przychodzi mi na myśl np. branża kosmetyczna. Z kolei dla mniejszych avatary eksperckie.



Wyślij zaproszenie do