Jarosław Kozłowski przedsiębiorca
Temat: nowy viral - defensywny kierowca
Zobacz filmy, wypełnij e-learning i wygraj szkolenie !szczegóły na http://www.defensywnikierowcy.pl/
JK
Jarosław Kozłowski przedsiębiorca
Jacek
Jankowski
social media &
social games
konto usunięte
Piotr
A.
więcej, szybciej,
wyżej!
Michał Lorenc Jr Dyrektor Kreatywny
Dawid
Trzeciak
CEO, Strategy
Manager CodeScalpel
Jarosław Kozłowski przedsiębiorca
Dawid Trzeciak:projekt będzie rozbudowywany, nam też brakuje smaczków :(, które mamy nadzieje że się znajdą
Powiem tak...sukcesu wśród praktyków nie da się osiągnąć. Po za tym nie ma tu nic wyróżniającego...jak na wirus to cienkie i ta nazwa...defensywny? tzn jeżdżący 20 km/h? Takie hasła nie wywołują żadnych wrażeń, ale raczej źle się kojarzą...
to kampania PZU STOP Wariatom Drogowym wzbudziła więcej zachwytu, bo użyto odpowiednich słów...tutaj jest akcja dla tatusiów...przepraszam za określenie, ale jak na akcję społeczną to ciężko ją brać za coś ciekawego, nie wzbudza żadnych emocji, co najwyżej o czymś informuje, ale kto ma czas czytać kolejną broszurę...
ech...sugerowałbym zmianę nazwy i dodania emocji, smaku, potrzeba tu sczypty przypraw i będzie dobrze...ale kto przyprawia?Dawid Trzeciak edytował(a) ten post dnia 02.06.08 o godzinie 23:24
Piotr A. Solution provider
Jarosław Kozłowski:
projekt będzie rozbudowywany, nam też brakuje smaczków :(, które mamy nadzieje że się znajdą
Jarosław Kozłowski przedsiębiorca
Piotr A.:hej,
Jarosław Kozłowski:
projekt będzie rozbudowywany, nam też brakuje smaczków :(, które mamy nadzieje że się znajdą
Czy "nam też brakuje" oznacza, że "Wy" (Thirtyfingers?) jesteście pomysłodawcą kampanii? Popraw mnie proszę jeśli się mylę, ale od początku odniosłem wrażenie, że byliście raczej odpowiedzialni za projekt sajtu.
konto usunięte
Następna dyskusja: