Mariusz Kobak

Mariusz Kobak System Integration &
Technology,
Financial Services,
IT c...

Temat: najskuteczniejsza metoda na...

jaka jest najskuteczniejsza metoda na przyciągnięcie użytkowników do zamkniętego serwisu internetowego? Nowi użytkownicy byliy zapraszani przez już zarejestrowanych uzytkowników, tylko jak nakłonić tych już zarejstrowanych do zaproszenie nowych? :) zna ktoś jakieś skuteczne metody ?

konto usunięte

Temat: najskuteczniejsza metoda na...

Jaka grupa docelowa?
Jaki profil serwisu?
Jaki budżet?
Mariusz Kobak

Mariusz Kobak System Integration &
Technology,
Financial Services,
IT c...

Temat: najskuteczniejsza metoda na...

grupa docelowa to mlodzi ludzie w wieku szkolnym/studenci
profil serwisu to spolecznosc skupiajaca ludzi z obrebu jednego mista
budzet = 0 pln
Piotr A.

Piotr A. Solution provider

Temat: najskuteczniejsza metoda na...

Mariusz Kobak:
grupa docelowa to mlodzi ludzie w wieku szkolnym/studenci

Czyli mają do dyspozycji ileś już istniejących serwisów społecznościowych posiadających możliwość tworzenia np. grup ludzi z danej miejscowości
profil serwisu to spolecznosc skupiajaca ludzi z obrebu jednego mista

Konkretnego? Jakaś wielkość tego miasta?
Czy ogólnopolsko? Jaka granica?
budzet = 0 pln

Zacząłbym się modlić, żeby zapraszali... ;)

A na serio - jakie oferujesz wartości dodane poza standardowymi typu lista znajomych, forum dyskuyjne, grupy tematyczne, etc?
Rafał A.

Rafał A. Finanse / Marketing
/ Zarządzanie
Projektami

Temat: najskuteczniejsza metoda na...

Prawda jest taka: jeżeli twój serwis nie oferuje nic nowego, co konkurencja, to nie odniesie sukcesu - musi się czymś wyróżniać.

Dla przykładu:
w sieci powstał nowy serwis społecznościowy (międzynarodowy), który za to, że się udzielać (wpisujesz posty, prowadzisz blogi, dodajesz fotki) otrzymujesz pieniądze. System gratyfikacji użytkowników opiera się na zasadzie, że 80% wpływów z reklam idzie do internautów, a pozostałe 20% do właścicieli serwisu.
Aneta M.

Aneta M. kartki, albumy
rękodzieło

Temat: najskuteczniejsza metoda na...

jaki to serwis ?

konto usunięte

Temat: najskuteczniejsza metoda na...

Właśnie pamiętasz może stronkę serwisu?Grzegorz Piotr Powalski edytował(a) ten post dnia 15.02.08 o godzinie 23:01

Temat: najskuteczniejsza metoda na...

słyszałem o tej stronce- w którymś już miejscu ale ciągle jeszcze nigdzie nikt nie podał linka do niej:)
Krzysztof Z.

Krzysztof Z. SEO / SEM
websukces.net - w
tym miejscu piszemy
coś mądre...

Temat: najskuteczniejsza metoda na...

Rafał A.:
Prawda jest taka: jeżeli twój serwis nie oferuje nic nowego, co konkurencja, to nie odniesie sukcesu - musi się czymś wyróżniać.

Dla przykładu:
w sieci powstał nowy serwis społecznościowy (międzynarodowy), który za to, że się udzielać (wpisujesz posty, prowadzisz blogi, dodajesz fotki) otrzymujesz pieniądze. System gratyfikacji użytkowników opiera się na zasadzie, że 80% wpływów z reklam idzie do internautów, a pozostałe 20% do właścicieli serwisu.
ryzykowne przedsięwziecie ;)
Michał Siejak

Michał Siejak właściciel i dyr.
zarządzający grupy
NuOrder (marki
E_mis...

Temat: najskuteczniejsza metoda na...

Elo!
Płacenie za posty - nie polecam pomysłu:)
Kto interesujący i sensowny się na to skusi? Internetowe popłuczyny - szczerze odradzam.
To pomysł równie sensowny jak np. nagradzanie za ilość przyjaciół - widziałem kiedyś efekty takiej akcji na dużej społecznościówce - najpierw zdziwiłem się, że niektóre panny miały po np. 200, 300 przyjaciółek. Potem okazało się, że to wynik konkursu na największą ich ilość. Serwis zmasakrowany.
Wewnętrzne rekomendacje wymagają po prostu:
super serwisu (najlepiej sprawdza się specyficzna, unikalna treść dotycząca ważnego dla Target Grupy tematu - idealny przykład: odchudzanie, redukcja celulitu. I co najlepsze: serwis wcale nie musi mieć wtedy designerskich fajerwerków
I niestety jest to dopiero początek drogi budowania wolumenu.
Możesz dodatkowo wspomóc ten proces poprzez aktywności: np. sensowne konkursy, akcje CSR (zjednocz ludzi fajną ideą non profit)
Pamiętaj, że serwis który utrzymuje swój wolumen użytkowników tylko dzięki np. konkursom dla "łowców nagród" (a nie angażującym treściom), jest cholernie drogi w utrzymaniu, a użytkownicy skrajnie nielojalni - możesz ich stracić praktycznie z dnia na dzień.
Poza tym zasada podstawowa: traktuj użytkowników partnersko, jak siebie - chciałbyś by Ci płacono jakieś groszaki za posty? Przecież to obraża, każdego szanującego się profesjonalistę;)
Mam nadzieję, że te uwagi Ci się przydadzą
Powodzenia "na tym niełatwym odcinku"
Michał Siejak

Michał Siejak właściciel i dyr.
zarządzający grupy
NuOrder (marki
E_mis...

Temat: najskuteczniejsza metoda na...

Elo!
Jeszcze jedno:
Rozważ konkurs bazujący na elementach konkurencyjności miast, rywalizacji i "małych patriotyzmach"
Jeśli zrobisz to dobrze, gwarantuję sukces.
Niech pokażą, "że są lepsi niż"...
Tak wiem, że to poniekąd prymitywne drivery, ale tacy właśnie jesteśmy:)
Michał Siejak

Michał Siejak właściciel i dyr.
zarządzający grupy
NuOrder (marki
E_mis...

Temat: najskuteczniejsza metoda na...

Elo!
Trzeci wpis pod rząd - przeginam:)
Gdy nacisnąłem poprzednio "ENTER" wpadł mi pomysł, który Ci szkicowo podsuwam:
Zapraszasz do współpracy np. Joannę Rajkowską i pozyskujesz sponsora bliskiego społeczności na Twoim serwisie

Ogłaszasz konkurs: W miastach (określona ich liczba) , które zbiorą najwięcej podpisów (lub odwiedzin w konkretnym miejscu na Twojej stronie - na profilu danej miejscowości) zainstalowane zostaną Dotleniacze (tzw. tlenowy staw jaki jest w Warszawie)link: [url]http://miasta.gazeta.pl/warszawa/1,95158,4397732.html[url]

I w tym miejscu masz:
bardzo duże zaangażowanie targetu
akcję o wysokim stopniu konkurencyjności poszczególnych grup targetu
bazującą na lokalnych patriotyzmach
z mechanizmem Member get Member
wysoką powracalność na serwis
naturalny buzz i WoM
naturalny ePR
świetny materiał do PR
relatywnie bezkosztową propagację komunikatu (deklarowałeś budżet = 0)

To tylko prosty mechanizm, można go dowolnie modyfikować
pozdr.

konto usunięte

Temat: najskuteczniejsza metoda na...

warto takze zaprosic liderow spolecznosci do ktorej skierowany jest serwis. ludzi udzielajacych sie w podobnych serwisach i majacych tam wyrobiona "marke". za nimi powinni przyjsc inni. ale trzeba zaoferowac im cos atrakcyjnego, czyli wracamy do kontentu, funkcjonalnosci itp.

Następna dyskusja:

Jaka jest najskuteczniejsza...




Wyślij zaproszenie do