Katarzyna Kutyła

Katarzyna Kutyła PR, Copywriter,
social media

Temat: Marketing szeptany - wydarzenia

Jak okiełznać czwartą władzę? - Kontakty z mediami, poziom zaawansowany

Nawet najbardziej doświadczeni reprezentanci firm, zazwyczaj walczą z tremą przed wystąpieniem na szklanym ekranie. Współpraca z mediami, to nie lada gratka nawet dla weteranów w tej dziedzinie. Agencja SEDNO stworzyła szkolenie, które zmienia spojrzenie na ten problem. Szkolenie prowadzone przez Annę Mańkowską (byłą dziennikarkę!) w dniach 20.-21.09.11r. zdradza tajniki pracy z mediami dla rzeczników prasowych, pracowników działów PR i działów prasowych, oraz osób zainteresowanych tą tematyką.


Obecność kamery czy mikrofonu, o samej osobie dziennikarza już nie wspominając, budzi w nas respekt i obawy przed odbiorem naszej osoby przez rzeszę widzów, słuchaczy czy czytelników znajdujących się po drugiej stronie barykady. To świat kierujący się odrębnymi prawami, istnieje wiele zasad których nieprzestrzeganie prowadzi nas do ewidentnego fiaska przedsięwzięcia. Szkolenie „Kontakty z mediami- poziom zaawansowany" doskonali umiejętności medialne, dzięki pracy z operatorem, uczestnicy będą mieli okazję wychwycenia wraz z trenerem popełnianych najczęściej błędów oraz dzięki pracy na case'ach, osiągnięcia mistrzostwa w tematyce komunikacji medialnej.


Obrazek


Program

1.Rodzaje mediów i właściwe przygotowanie się do współpracy z każdym z nich

2. Elementy prawa prasowego w kontaktach z mediami

autoryzacja wypowiedzi, odmowa udzielenia odpowiedzi, sprostowania, oświadczenia, polemik

3. Zasady skutecznej współpracy z mediami

wymagania i potrzeby mediów
"atrakcyjność" medialna
okazje do zaistnienia w mediach
sposoby zjednywania sympatii mediów
budowanie baz mediów

4. Podstawowe formy komunikowania się z mediami

informacja prasowa
oświadczenie
wywiad: prasowy, radiowy, telewizyjny

5. Konferencja prasowa

Jak zorganizować efektywną konferencję prasową?
Co zrobić żeby dziennikarze przyszli na konferencję prasową?
Prowadzenie konferencji prasowej
Sytuacje trudne podczas konferencji prasowej

6.Techniki odpowiedzi na trudne pytania .Skuteczne sposoby radzenia sobie z atakami dziennikarzy

warsztaty: symulacja rozmowy z „trudnym" dziennikarzem

7. Wystąpienia medialne

Jak przemawiać interesująco?
Struktura wystąpienia: zachowanie przed kamera i mikrofonem
Kreowanie wizerunku medialnego
Sposoby na opanowanie tremy
Błędy, których należy unikać

8. Wystąpienia medialne-warsztaty

Analiza nagrań wystąpień, informacja zwrotna oraz rekomendacje od trenera
Łukasz Łukaszewicz

Łukasz Łukaszewicz Trener/ Coach/
Terapeuta
Racjonalnej Terapii
Zachowania/A...

Temat: Marketing szeptany - wydarzenia

Już w październiku 6 EDYCJA
Coaching w Biznesie ©

Ucz się i Praktykuj podczas rocznego kursu
wyjątkowa oferta na rynku
CENTRUM EDUKACJI COACHINGU
w Krakowie

teraz w nowej, udoskonalonej odsłonie

• ABSOLUTNA UNIKATOWOŚĆ NA RYNKU POLSKIM – Praktykuj Coaching ©. Jako jedyni zapewniamy praktyki zawodowe – prowadzenie sesji coachingowych w firmie z klientami biznesowymi. Nad przebiegiem procesu czuwa Coach Superwizor.

• Po egzaminach końcowych uczestnicy otrzymują certyfikat Centrum Edukacji Coachingu oraz Międzynarodowy Certyfikat Transforming Comunnication™

• Maksymalnie kładziemy nacisk na rozwój i praktykę – zajęcia w formie warsztatowej prowadzone przez doświadczonych, certyfikowanych coachów (ICF, ICC), praktyki w firmie, superwizje podczas Coach Forum ©, przeprowadzonych minimum 20 sesji coachingowych.

• Kurs spełnia kryteria dydaktyczne (ilość i jakość godzin szkoleniowych oraz mentoringu) konieczne do przystąpienia do procesu egzaminacyjnego w ICF celem uzyskania tytułu Coacha ACC.

• Kurs zorganizowany w ramach Centrum Edukacji Coachingu jest zmodyfikowanym oraz udoskonalonym programem studiów podyplomowych prowadzonych od 2006 roku. Sprawdzony już wielokrotnie. Program kursu

a wszystko to podczas:
• 7 zjazdów obejmujących 132 godziny szkoleniowe
• 10 godzin Mentor Coachingu w trakcie praktyk zawodowych w firmach
• 2 spotkań superwizyjnych z doświadczonym Coachem Opiekunem podczas Coach Forum ©

EXTRA BONUS 300 zł dla tych, którzy zdecydują się do 20 września 2011r

Tak więc jeśli chcesz:
• Zostać Coachem
• Lepiej zarządzać swoim zespołem
• Być Mentorem dla swoich podwładnych
• Doradzać innym w ich rozwoju osobistym lub zawodowym
• Lepiej rozumieć siebie …
…ten kurs jest dla Ciebie.
Ucz się
Kompleksowo! Intensywnie! Praktycznie!

Zaintrygowało Cię to?
Chcesz więcej informacji?
Chcesz się zapisać?
• więcej na: http://perla.edu.pl/Coaching_w_Biznesie.html
• informacje w sprawach merytorycznych – Małgorzata Klimczyk, kom. 601 477 764, mail: szkolenia@perla.edu.pl, biuro@perla.edu.pl

Transformuj siebie i świat – sięgnij po nową jakość życia.
Do zobaczenia w Krakowie

konto usunięte

Temat: Marketing szeptany - wydarzenia

Social Media - skuteczna komunikacja na Facebooku
Psychologia kreatywności w mediach społecznościowych

7-8 listopada 2011r, Warszawa


Wraz z rozwojem technologii coraz większą rolę w świecie biznesu pełnią nowe media a wraz z nimi: portale społecznościowe, blogi, strony www. Znajomość dziedziny social media, umiejętność ich efektywnego wykorzystania to jeden z podstawowych wyznaczników sukcesu.
Uczestnicy zostaną przygotowani do prowadzenia udanych kampanii marketingowych, zarówno od strony procesu konstrukcji treści reklamowych, jak i wykorzystania nowoczesnych narzędzi do ich dystrybucji.

Korzyści z udziału w szkoleniu:
- zdobycie aktualnej wiedzy w zakresie psychologicznego ujęcia kreatywności - do zastosowania w praktyce
- poznanie sprawdzonych narzędzi skutecznej pracy w grupie kreatywnej
- rozwinięcie umiejętności kreatywnego myślenia w odniesieniu do projektowania kampanii reklamowych
- zapoznanie się z najnowszą, praktyczną wiedzą na temat możliwości wykorzystania Facebooka do celów marketingowych której nie sposób szukać w drukach zwartych,
- zdobycie wiedzy na temat zasad i regulacji tworzenia konkursów na Facebooku,


Odbiorcy szkolenia
- Specjaliści ds. Marketingu i PR,
- Specjaliści od e-marketingu,
- Brand managerowie
- Managerowie ds. komunikacji,
- Właściciele małych i średnich firm poszukujących nowych środków budowania relacji z konsumentami,
- Sympatyków Social Media

Czas trwania i forma szkolenia
2 dni (2x8 godzin) – Szkolenie połączone z aktywnymi metodami pracy, analizą case study.

Ilość miejsc ograniczona. Zarejestruj się już dzisiaj!!!!

Więcej informacji na temat szkolenia na stronie:
http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/psychologia-...

Istnieje możliwość zorganizowania szkolenia wewnętrznego dostosowanego do potrzeb Państwa organizacji.

Kontakt z organizatorem:
Dorota Iwanicka
tel. 22/392 93 91
fax.. 22/244 25 37
dorota.iwanicka@multitrain.pl

Temat: Marketing szeptany - wydarzenia


Obrazek

Uczelnia Łazarskiego i IAB Polska zapraszają na Studia Podyplomowe E-Marketing

Dołącz do nas i zdobądź najbardziej poszukiwaną na rynku wiedzę!

Na studiach dowiesz się jak:

- trafnie diagnozować potrzeby i nawyki internautów
- opracować strategię zarządzania marką w Internecie
- najlepiej zaprojektować swoją stronę i wypozycjonować ją w wynikach wyszukiwania
- planować i realizować kampanie z wykorzystaniem urządzeń mobilnych, gier internetowych, mailingów
- z powodzeniem korzystać z wachlarza możliwości, modnych dzisiaj, social mediów
- prowadzić komunikację PR w Internecie
- i wreszcie efektywnie łączyć narzędzia e-promocji w kampaniach

Kompleksową wiedzą popartą licznymi realnymi case studies podzielą się najlepsi fachowcy w branży, a wszystkie zajęcia mają w pełni warsztatowy charakter.

REKRUTACJA TRWA DO 31 PAŹDZIERNIKA!

Więcej informacji: http://lazarski.pl/emarketingMałgorzata Monika Kochańska edytował(a) ten post dnia 14.10.11 o godzinie 23:14

Arletta Daniluk

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Dawid Martynowski

Dawid Martynowski Ambitny Manager

Temat: Marketing szeptany - wydarzenia

Powstaje nowe MINISTERSTWO MARKI

Zobacz nowe zarządzenia

KONSTYTUANTA
- „Ministerstwo Sprawiedliwości” - PRAWNE ASPEKTY ZARZĄDZANIA MARKĄ
- „Ministerstwo Finansów” - WYCENA WARTOŚCI MARKI
marki premium, economy i lux
- „Ministerstwo Spraw Społecznych” - CSR W SŁUŻBIE MARKI
wybrane przykłady programów CSR (corporate social responsibility)
CSR na rynku finansowym.

Zapraszamy!
Dawid Martynowski

Dawid Martynowski Ambitny Manager

Temat: Marketing szeptany - wydarzenia


Obrazek


Grudzień to dobry miesiąc na szkolenia pracowników.

Najbliższe szkolenia, na które Was zapraszamy:

13.12.2012 - Warszawa
REKLAMACJE W BUDOWNICTWIE - ASPEKTY PRAWNE

14.12.2011 - Warszawa TYLKO 390 zł netto - Szkolenie Dofinansowane
OBSŁUGA TRUDNEGO KLIENTA

14.12.2011 - Warszawa TYLKO 390 zł netto - Szkolenie Dofinansowane
PSYCHOLOGIA SPRZEDAŻY

14.12.2011 - Olsztyn TYLKO 390 zł netto - Szkolenie Dofinansowane
OBSŁUGA TRUDNEGO KLIENTA

14.12.2011 - Wrocław TYLKO 390 zł netto - Szkolenie Dofinansowane
TECHNIKI PERSWAZJI W SPRZEDAŻY

15.12.2011 - Olsztyn TYLKO 390 zł netto - Szkolenie Dofinansowane
TECHNIKI EFEKTYWNEJ SPRZEDAŻY

15.12.2011 - Wrocław TYLKO 390 zł netto - Szkolenie Dofinansowane
WYWIERANIE WPŁYWU W NEGOCJACJACH

15-16.12.2011 - Warszawa
WPROWADZANIE NOWEGO PRODUKTU NA RYNEK(New Product Development)

15-16.12.2011 - Warszawa
ZARZĄDZANIE DECYZYJNE. Metody podejmowania decyzji menedżerskich i biznesowych

16.12.2011 - Olsztyn TYLKO 390 zł netto - Szkolenie Dofinansowane
SZTUKA PREZENTACJI

16.12.2011 - Wrocław TYLKO 390 zł netto - Szkolenie Dofinansowane
ZARZĄDZANIE RELACJAMI Z KLIENTAMI KLUCZOWYMI

19.12.2011 - Warszawa
POD RZĄDAMI MARKI – Wykorzystanie Public Relations w Budowaniu Marki

19.12.2011 - Warszawa
ZARZĄDZANIE PRZEZ CELE

20.12.2011 - Warszawa
WINDYKACJA NALEŻNOŚCI - PRAKTYKA PRAWNA DLA NIEPRAWNIKÓW

20.12.2011 - Warszawa
TRENING ANTYSTRESOWY I ZARZĄDZANIE STRESEM

21.12.2011 - Warszawa TYLKO 390 zł netto - Szkolenie Dofinansowane
ZARZĄDZANIE CZASEM

21.12.2011 - Warszawa TYLKO 390 zł netto - Szkolenie Dofinansowane
TECHNIKI SPRZEDAŻY USŁUG

Adam Karczerski

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Adam Karczerski

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Adam Karczerski

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Adam Karczerski

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Piotr Stryjczak

Piotr Stryjczak Dystrybutor Nr
ECV-1560619, Vision
International People
G...

Temat: Marketing szeptany - wydarzenia

We Wrocławiu
18 STYCZNIA 2012 (środa)
Dzień zdrowia

Adres: Centrum specjalistyczno-rehabilitacyjne
ul. Wita Stwosza 16
WROCŁAW

Rozpoczęcie: godz. 19.00
Zapraszam
Wszystkich zainteresowanych swoim zdrowiem lub bliskich.
Prezentacja naturalnych bioaktywnych suplementów VISION INTERNATIONAL PEOPLE GROUP.
Darmowa konsultacja lekarska z lekarzem specjalistą medycyny naturalnej.
Możliwość współpracy.
Zapraszam, mój telefon 504 205 762
Piotr.

Kamila G.

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Adam Karczerski

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Edyta Małgorzata Walicka

Edyta Małgorzata Walicka Koordynator Działu
Edukacji
Artystycznej

Temat: Marketing szeptany - wydarzenia

inter-AKCJE I spotkania interaktywne.

inter-AKCJE to cykl spotkań poświęconych różnym aspektom pracy w nowoczesnej agencji interaktywnej: od projektowania stron i aplikacji po zagadnienia marketingowe.

Misją imprezy jest rozwijanie pasji nowych mediów oraz praktyczne i teoretyczne przygotowanie do pracy w nowoczesnej branży reklamowej. W konferencji uczestniczą znawcy mediów oraz specjaliści IT, którzy z pasją opowiedzą o znanych i mniej znanych zakamarkach swojej branży.

Celem spotkań jest wskazanie różnych ścieżek rozwoju i kariery w agencjach interaktywnych, gdzie nowoczesne technologie przekładają się na kreatywne rozwiązania, a wirtualny biznes owocuje realnymi zyskami.

interAKCJE umożliwią przybliżenie słuchaczom realiów rynku, a możliwość spotkania z niebanalnymi osobistościami z pewnością okaże się inspirująca.

Gośćmi specjalnymi pierwszego spotkania będą:

Artur Strzelecki – pracownik naukowy Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, organizator Silesia SEM, koordynator Google Online Marketing Challenge.

Michał Dyrda - z branżą internetową związany od 8 lat, przedsiębiorca, twórca dwóch startupów lingapp.com oraz dziecisawazne.pl. O sobie mówi krótko: „Humanista zainteresowany technologią, dwoje dzieci, jedna żona i stały dostęp do internetu”.

Udział w spotkaniu jest bezpłatny!
Więcej informacji:
http://inter-akcje.pl
http://interakcje.evenea.pl
http://facebook.com/interAKCJE

Kiedy? 23.02.2012 godz. 18.00

Gdzie? Centrum Kultury Studenckiej „Mrowisko”, Gliwice ul. Pszczyńska 81

Po spotkaniu zapraszamy do klubu studenckiego Spirala (budynek CKS „Mrowisko”)

Imprezie patronują: dlastudenta.pl, studentnews, kariera.com.pl, Europejskie Centrum Integracji i Rozwoju ECID

Adam Karczerski

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Stanisław Tylenda

Stanisław Tylenda
http://www.stanislaw
tylenda.pl

Temat: Marketing szeptany - wydarzenia

Webinar prezentujący możliwości programu ZeekRewards

Zapraszam do wysłuchania i obejrzenia nagrania konferencji internetowej prezentującej nowy program MLM - ZeekRewards. 30-to minutowe nagranie w języku angielskim omawiające plan marketingowy i inne istotne aspekty tego biznesu.

http://yougetpaidtoadvertise.com/imgnls/webinar.aspx

Nagranie udostępniam do 29.02.2012

Osoby zainteresowane podjęciem współpracy proszę o kontakt na :
Tel. +48 660 128 563
e-mail: poczta@stanislawtylenda.pl
lub przez stronę http://stanislawtylenda.pl/wspolpraca/mlm-online/


Obrazek
Małgorzata K.

Małgorzata K. czekam na nowe
propozycje zawodowe
...

Temat: Marketing szeptany - wydarzenia

Jak zdobyć więcej czasu????
Wystarczy zapisać się na szkolenie z szybkiego czytania!!!!!!

http://www.wladyslawochojski.pl/?page_id=501

Dzięki niemu będziesz mógł czytać szybciej, rozumieć więcej i mieć mnóstwo czasu na inne zainteresowania!!!!

ZAPRASZAM!

http://www.facebook.com/pages/Ochojski-Szkolenia-Coach...
Przemysław Z.

Przemysław Z. Właściciel,
Mistrzowie
Szeptów.pl

Temat: Marketing szeptany - wydarzenia

Jak coś sprzedać? - skuteczna forma podnoszenia sprzedaży za pośrednictwem Internetu

W Warszawie, dnia 26-30 kwietnia 2012

Czy wiesz, że Twój potencjalny klient codziennie kupuje u około 3 000 innych sprzedawców? Sprawia to, że sprzedanie swoich usług i produktów staje się dużym wyzwaniem, które wymaga wykorzystania najbardziej sprawdzonych, zaskakujących i co najważniejsze internetowych form sprzedaży.

Do udziału w szkoleniu zapraszamy:
- Specjalistów ds. Sprzedaży,
- Sprzedawców,
- Właścicieli małych i średnich firm,

Szkolenie dostarczy uczestnikom wiedzy z zakresu:
- sprzedaż za pośrednictwem internetu,
- pracy z wykorzystaniem narzędzi internetowych,
- gotowych schematów na wzrost sprzedaży sklepów internetowych,
- jak zachęcić do kupna potencjalnego klienta,

Czas szkolenia:
4 dni (2x8 godzin) – w każdym dniu omówienie jednej z form sprzedaży tzw. case study.

Istnieje możliwość zorganizowania szkolenia zamkniętego dostosowanego do potrzeb.

Adam Karczerski

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Następna dyskusja:

Marketing szeptany on-line




Wyślij zaproszenie do