Danka Prachnio

Danka Prachnio nauczycielka Vedic
Art. Trener Rozwoju
Osobistego. Coach

Temat: Marketing szeptany - wydarzenia

Sylwester i Nowy Rok 2011z Vedic Art.

Wyobraź sobie za oknem śnieg, mróz i wiatr. W kominku jasny płomień dębowego drewna buduje klimat przytulności, spokoju i ciepła domowego ogniska.
W takiej właśnie scenerii odbędzie się kolejny warsztat Vedic Art., na który Cię serdecznie zapraszam już dziś.
Miejsce: Kuligów pod Warszawą
Przyjazd 27.XII.2010 godz.18.00
Wyjazd 2.I. 2011 godz. 15.00
Podczas 6 – cio dniowego pobytu w programie : I i II stopień Vedic Art. W Sylwestra moc atrakcji związana z pożegnaniem Starego 2010 Roku. Wieczorem uroczysta kolacja. Nowy 2011 Rok przywitamy w plenerze. A w pierwszy dzień Nowego Roku jeżeli dopisze śnieg prawdziwy kulig, prawdziwe sanie, prawdziwe konie i moc niezapomnianych wrażeń. Tego dnia będzie czas na wróżby noworoczne ( Tarot, Karty Anielskie ).
Więcej informacji na stronie: http://vedicart.warszawa.pl
Całkowity koszt pobytu ( warsztat, noclegi, wyżywienie i inne atrakcje ) 850 PLN.
W cenę nie są wliczone materiały malarskie – jeżeli masz własne przywieź ze sobą, na miejscu istnieje możliwość zakupu wszystkich akcesoriów za dodatkową opłatą.
Ilość miejsc ograniczona – rezerwacja tylko po wpłacie zaliczki w wysokości 400 PLN do dnia 15.XII.2010r.
Kontakt : 601 – 313 - 496
Ewa Nowosielska

Ewa Nowosielska asystentka
ds.marketingu i
szkoleń, Centrum
Zarządzania J...

Temat: Marketing szeptany - wydarzenia


Obrazek


Zostań ABI!

Firma konsultingowo-szkoleniowa Centrum Zarządzania Jakością INFOX SP. zo.o. zaprasza na szkolenie Administrator Bezpieczeństwa Informacji (ABI).

W ramach szkolenia ABI min;
- Ustawa o ochronie danych osobowych, ostatnie zmiany
- Wymagania dla ABI, ADO, ASI
- Bezpieczeństwo systemów przetwarzania informacji
- Systemowe zarządzanie bezpieczeństwem informacji, normy ISO 27000
- Tworzenie dokumentacji Bezpieczeństwa Informacji
- Egzamin zewnętrznej, międzynarodowej jednostki certyfikującej oraz rozdanie certyfikatów ABI dla osób, które zdadzą egzamin

Termin: 24-25 styczeń 2011 r. Kraków
Cena szkolenia to 950 PLN/os ( są jeszcze wolne miejsca na szkoleniu ABI w cenie 700PLN w dniach 21-22 grudzień 2010 roku)
Cena zawiera : egzamin zewnętrznej , międzynarodowej jednostki certyfikującej. 2 certyfikaty ABI, login i hasło dostępu do materiałów szkoleniowych w formie PDF, wsparcie doszkoleniowe Trenera.

UWAGA!
Podwyżka podatku VAT w 2011 r. dotyczy również szkoleń!
Oszczędź 23 % i zapłać jeszcze w 2010 r.

szczegółowe informacje na http://www.abi.czj-infox.pl/oferta/szkolenie-administr...

lub tel. 506 140 480 , 12 653 20 13
sekretariat@czj-infox.pl

Szkolenie jest zarejestrowana w programach kształcenia na liście
referencyjnej Ministerstwa Infrastruktury pod numerem 4035.
Uczestnictwo w szkoleniu pozwala uzyskać 14 godzin szkoleniowych zarządcom, pośrednikom oraz rzeczoznawcom majątkowym.

Organizujemy również szkolenia zamknięte, a także świadczymy usługi wdrożeniowe ( ISO 9001, 27001, 14001) oraz audytowe.

Serdecznie zapraszamy

konto usunięte

Temat: Marketing szeptany - wydarzenia

Jak zmienić pracę?

Jeżeli to czytasz, prawdopodobnie jednym z Twoich celów jest znalezienie pracy, z której będziesz czuć pełną satysfakcję. Jeżeli należysz do osób, które co jakiś czas postanawiają sobie, że zmienią pracę na lepszą, lecz jeszcze tego nie zrobiły – zapraszam Cię na szkolenie, które ułatwi Ci realizację Twojego postanowienia.

Zacznij nowy rozdział w swoim życiu zawodowym!

Dla kogo jest to szkolenie:

* Pracownicy korporacji (i nie tylko), którzy mają dość obecnej pracy i chcą ją zmienić
* Osoby, które nie mają obecnie pracy i bezskutecznie szukają jej od jakiegoś czasu
* Osoby pragnące nauczyć się skutecznie poruszać po obecnym rynku pracy
* Osoby które preferują aktywne działanie od narzekania

Czego nauczysz się na szkoleniu:

* Konkretnych sposobów na aktywne poszukiwanie pracy w dzisiejszych czasach (UWAGA! Przeglądanie pracuj.pl i wysyłanie ofert to zaledwie ułamek tego, co możesz robić! Nie rezygnuj z innych możliwości pozyskania pracy!)
* Zachowań sprzyjających Twojemu wizerunkowi na rynku pracy
* Jak ma wyglądać i co ma zawierać skuteczne CV oraz LM
* Wykorzystywania serwisów społecznościowych w taki sposób, aby działały na Twoją korzyść podczas poszukiwania pracy
* Odpowiadać na trudne pytania na rozmowie rekrutacyjnej, z korzyścią dla siebie

Kto poprowadzi to szkolenie?

BEATA RZEPKA - Jestem coachem kariery, mam doświadczenie korporacyjne, od 2008 roku skutecznie pomagam moim klientom znaleźć wymarzoną pracę, zmienić branżę albo poradzić sobie z problemami związanymi z pracą i życiem zawodowym.

Wziąłem udział w godzinnej konsultacji dotyczącej efektywnego, aktywnego szukania pracy. Otworzyło mi to oczy i rozwinęło mnie bardziej niż wielogodzinne czytanie blogów i książek o karierze.
Przede wszystkim dowiedziałem się jak skutecznie dzielić swoje wysiłki na te działania, które przynoszą najlepsze rezultaty. Uświadomiłem sobie jak ważną sprawą jest skuteczny networking i kreowanie wizerunku w mediach społecznościowych. Dostałem konkretne instrukcje, jak krok po kroku podchodzić do nawiązywania relacji biznesowych.
To co najbardziej mi się podobało, to fakt, że Beata wykorzystuje każdą minutę spotkania żeby przekazać maksimum informacji. Znała odpowiedź na każde moje pytanie i mówiła w sposób konkretny, taki, który dociera do sedna sprawy.

Michał Sobczyk, klient, Warszawa

Beato, chciałem się pochwalić, swoją 100% skutecznością w spotkaniach o pracę:) Byłem na jednej rozmowie i przyjęli mnie:) Dziękuję za pomoc w napisaniu CV i LM. Będę Cię polecał znajomym.
Michał Trzciński, klient, Warszawa

Kiedy i gdzie?

19 marca 2011 w Warszawie (dokładne miejsce będzie podane osobom zainteresowanym w terminie późniejszym)

Za ile?

do 7 marca: 250 zł
po 7 marca: 350 zł

Uczestnicy szkolenia otrzymują 50% zniżki na usługę stworzenia profesjonalnego CV i/lub LM.

W cenę wliczone są: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe oraz lekki catering na szkoleniu.

Zarejestruj się już teraz pisząc na adres: beata@coachingkariery.pl

http://coachingkariery.pl/jak_zmienic_prace

Miejsce na szkoleniu gwarantuje wpłata na konto:

SELF Beata Rzepka
ul. Gwiaździsta 25/100
01-651 Warszawa
nr konta (mBank): 64 1140 2004 0000 3402 6193 2771Beata Rzepka edytował(a) ten post dnia 25.02.11 o godzinie 10:26

Temat: Marketing szeptany - wydarzenia


Obrazek


Efektywne prowadzenie telefonicznych rozmów handlowych
…aby wiedzieć co zrobić, żeby klient nie żegnał się z Tobą zanim się mu przedstawisz.

Czy wiesz, że rozmowy telefoniczne kształtują wizerunek Twój i Twojej firmy?

Od momentu w którym powiesz :”Dzień dobry!” i przedstawisz się rozmówcy, wszystko co powiesz może być wykorzystane przeciwko Tobie. My nauczymy Cię jak kierować rozmową przez telefon, aby osiągnąć zamierzone cele oraz aby uniknąć pożegnania z klientem zanim się przedstawisz :)
Bez względu na to, czy wykonujesz 50, czy 5 rozmów dziennie, warto, wiedzieć, jak prowadzić nawet najtrudniejsze rozmowy w sposób profesjonalny i w dobrym stylu.

Czy jesteś pewien, że sposób w jaki prowadzisz rozmowę telefoniczną jest pozytywnie odbierany przez Twojego rozmówcę?

Jeżeli odpowiedź na to pytanie zajęła Ci więcej niż 1 sekundę, oznacza to, że potrzebujesz tego szkolenia.

Szkolenie przeznaczone jest dla wszystkich osób, które chcą zwiększyć efektywność swoich rozmów telefonicznych.


Wiedzę teoretyczną można zdobyć czytając książki, natomiast prawdziwe zrozumienie i umiejętności przychodzą z rzeczywistym doświadczeniem, dlatego proponujemy Państwu szkolenie, które będzie prowadzone przez trenera-praktyka (Artur Łukasik), który stworzył to szkolenie bazując na własnym doświadczeniu. Artur dedykuje szkolenie wszystkim tym, którzy w swojej pracy zawodowej wykorzystują telefon. Dzięki temu szkoleniu będziesz wiedział co zrobić, aby inni Cię słuchali!

Dodatkowo szkolenie w 80% oparte będzie na pracy warsztatowej. Praca warsztatowa koncentruje się na docieraniu i wykorzystywaniu potencjału jednostek i całych zespołów oraz na umiejętności stosowania metod twórczego pozyskiwania Klientów.


CELE SZKOLENIA:

1. poznanie przez uczestników podstawowych zasad przygotowywania i prowadzenia telefonicznych rozmów handlowych,
2. nauczenie uczestników tworzenia poszczególnych elementów skryptu rozmowy telefonicznej i nauczenie korzystania ze skryptów,
3. zbudowanie u uczestników świadomości jak ważny jest każdy element całego procesu rozmowy telefonicznej,
4. nauczenie uczestników elastyczności w telefonicznym kontakcie z Klientem,
5. przećwiczenie z uczestnikami poszczególnych elementów rozmowy telefonicznej prowadzących do osiągnięcia wyznaczonego celu,
6. nauczenie uczestników szybkiego i właściwego reagowania na postępowanie Klienta.



Szkolenie będzie całkowicie sprofilowane do poziomu grupy. W trakcie szkolenia prowadzący będzie odnosił się do sytuacji branżowych przedstawianych przez uczestników warsztatu.


Decydując się teraz na szkolenie EFEKTYWNE PROWADZENIE ROZMÓW HANDLOWYCH zdobędziesz:


- Praktyczne umiejętności wykorzystania technik, które od razu wykorzystasz w swojej pracy, zwiększając liczbę podpisanych kontraktów;
- Nowe podejście do rozmów telefonicznych, które zaczniesz traktować jako dodatkowe źródło pozyskiwania klientów, informacji;
- Oszczędność czasu, który możesz przeznaczyć na rozwój swoich pasji;
- Doświadczenie łączące zabawę z profesjonalną wiedzą biznesową;
- Dostęp do doświadczonego praktyka - możliwość kontaktu z trenerem po zakończeniu szkolenia;
- Gotowe skrypty z ćwiczeniami, z których możesz korzystać w domu;
- Certyfikat uczestnictwa w szkoleniu.

To prawda, że na rynku jest wiele firm szkoleniowych, które oferują szkolenia z telefonicznej obsługi klienta, jednak to Akademia Szybkiej Nauki od 13 lat ma grono zadowolonych klientów, którzy chętnie wracają i polecają nasze szkolenia.

Do grona naszych zadowolonych klientów należą m.in.: Polska Telefonia Cyfrowa Sp. z o.o. , Polkomtel S.A. , Nestle Polska SA , Biuro Ochrony Rządu, Warszawskie Zakłady Farmaceutyczne POLFA, i wiele innych.


KOSZT SZKOLENIA:


Standardowa cena szkolenia: 980 PLN/os.


*Promocja wiosenna*

50% zniżki 980 PLN 490 PLN

Zaoszczędzisz 490 PLN


*cena promocyjna przysługuje w przypadku zgłoszenia się na szkolenie do dnia 8 marca 2011 roku



**BONUS**
Każda kolejna zgłoszona osoba z firmy

otrzyma dodatkową zniżkę w wysokości 5%



Jak zgłosić się na szkolenie?
1. Wypełnij formularz zgłoszeniowy i odeślij go do nas na adres: szkolenia@akn.pl
2. Otrzymasz wstępne potwierdzenie rezerwacji oraz fakturę pro-formę
3. Po jej opłaceniu dostaniesz potwierdzenie ostatecznej rezerwacji .
4. Dnia 18 marca 2011 , w godzinach 9:00-17:00 zapraszamy Cię na szkolenie ( siedziba Akademii Szybkiej Nauki , ul. Nowogrodzka 49, Warszawa)


W razie dodatkowych pytań skontaktuj się z naszym działem szkoleń:
tel. 502-190-259 begin_of_the_skype_highlighting              502-190-259      end_of_the_skype_highlighting
Izabella Kapuściak Patrycja Herda-Niszcz
iza.kapusciak@akn.pl patrycja.herda@akn.pl



TRENER:

Artur Łukasik
- trener praktyk, z ponad 15 – letnim doświadczeniem szkoleniowym. Przez ostatnie 10 lat pracował dla największych firm w branży finansowej.
Specjalizacja:

- skuteczna komunikacja,
- NLP,
- zaawansowane szkolenia z technik sprzedaży.

Idealny dla: warsztaty dla grup 12 - 18 osób.

Wyjątkowe / Ciekawostka: trenował sporty pożarnicze (występował na zawodach rangi wojewódzkiej) i brał czynny udział w akcjach gaśniczych.


PROGRAM SZKOLENIA:
Zakres tematyczny szkolenia obejmuje etapy rozmowy telefonicznej, trudne sytuacje w rozmowach telefonicznych, telefoniczną komunikację z klientem, itp.

Poniżej zamieszczamy zagadnienia, jakie uczestnicy poznają podczas szkolenia:
1. Podstawowe informacje dotyczące rozmów telefonicznych:

• Rola i miejsce rozmowy telefonicznej w procesie sprzedaży.
• Cel główny i cele pomocnicze realizowane podczas rozmowy telefonicznej.
• Typy informacji pojawiające się w trakcie rozmowy telefonicznej.

2. Etapy procesu rozmowy telefonicznej.

• Przygotowanie do przeprowadzenia sesji rozmów telefonicznych.
• Prowadzenie rozmów telefonicznych.
• Podsumowanie i analiza przeprowadzonych rozmów telefonicznych.


3. Rozmowa telefoniczna – proces prowadzenia rozmowy telefonicznej.

• Wprowadzenie - budowanie relacji z Klientem.
• Rozwinięcie - wstępne zainteresowanie Klienta, badanie jego potrzeb i prezentacji rozwiązań.
• Zakończenie - podsumowanie i zakończenie rozmowy z Klientem.

4. Narzędzia w rozmowie telefonicznej.

• Pytania i parafraza.
• Słowa klucze i zwroty perswazyjne.
• Głos jako najważniejszy nośnik informacji.

5. Skrypty telefonicznych rozmów handlowych.

• Rodzaje skryptów.
• Tworzenie skryptów.
• Korzystanie ze skryptów.


6. Trudne sytuacje w rozmowie telefonicznej.

• Reagowanie na otrzymywane informacje i kontynuowanie rozmowy.
• Przyjmowanie i radzenie sobie z wątpliwościami Klienta.Patrycja Herda-Niszcz edytował(a) ten post dnia 04.03.11 o godzinie 11:46
Barbara Horodyska

Barbara Horodyska Koordynator,
Fundacja Wirtualna
Kultura

Temat: Marketing szeptany - wydarzenia

Fundacja Wirtualna Kultura i MJ Training zapraszają na Ogólnopolską Konferencję „E- Marketing a dane osobowe po nowelizacji – bezpieczeństwo, prywatność i ochrona w sieci".

Warszawa, 12 kwietnia 2011
Hotel "Parkowa"
Cena: 550 zł brutto, studenci 190 zł brutto

Pretekstem do zorganizowania Konferencji jest próba obalenia mitów dotyczących przetwarzania, gromadzenia oraz przede wszystkim zabezpieczania danych osobowych w cyberprzestrzeni. Zagadnienia podejmowane podczas Konferencji dotyczą przede wszystkim obszaru sieci internetowej. Należy bowiem pamiętać, że nikt w sieci nie jest anonimowy, zaś ostatnie doniesienia o wyłudzaniu danych osobowych oraz wyroki nakazujące udostępnianie IP skłaniają do dyskusji na temat prywatności w Internecie. Dodatkowym atutem Konferencji jest próba odpowiedzi na pytanie „Czy prawo gwarantuje nam bezpieczeństwo i prywatność w Internecie"?

Konferencja ma wymiar praktyczny – wszyscy prelegenci, z autopsji, znają problemy związane z zagadnieniami cyber-prawa w kontekście ochrony danych osobowych, odpowiedzialności za naruszenie ustawy a także zagrożeń związanych z e-danymi.

Zagadnienia:
1. e- Marketing a ochrona danych osobowych - reklama usług i produktów w Internecie
2. Cloud computing a dane osobowe – aspekt techniczny i prawny
3. Ochrona danych osobowych w serwisach społecznościowych i serwisach internetowych a e-marketing
4. Programy lojalnościowe a ochrona danych
5. Cyber- zagrożenia – phising (kradzież tożsamości), wyłudzanie danych, spyware, IP spoofing, stealware, wirusy komputerowe i robaki komputerowe
6. Zakończenie działań marketingowych a przetwarzanie danych osobowych
7. Adresy IP i adres e-mail jako dane osobowe – czy są chronione przez prawo?

http://wirtualnakultura.pl

Program:http://www.wirtualnakultura.pl/konferencje/tematy/52.html

O konferencji:http://www.wirtualnakultura.pl/konferencje/50.html
Rafał Chmielowski

Rafał Chmielowski Director, Exelente
Ltd

Temat: Marketing szeptany - wydarzenia

Darmowe szkolenie LIVE dziś wieczór o 21:00

Zapraszam gorąco!

Dziś o 21:00 odbędzie się darmowe seminarium LIVE (w j. angielskim) „Jak dołączyć do ludzi niezależnych finansowo i w 90 dni, pracując 2godz/tydz. (sprzedając swoje produkty, promując produkty innych lub dzięki swojej pasji) zarabiać w Internecie $100tys dolarów rocznie i zdobyć niezależność finansową”. Zapraszam! Zapisy na tej stronie

To darmowe szkolenie to również świetny sposób na zgłębienie wiedzy znanej nielicznym w Polsce. To okazja na poznanie tajników i zdobycie przewagi nad konkurencją w biznesie.

Zostały ostatnie miejsca więc zapisz się i wykorzystaj szansę!

Pozdrawiam serdecznie i życzę sukcesów

Rafał Chmielowski

Temat: Marketing szeptany - wydarzenia

...a czy byliscie w "Fiku-Miku" na Neptunie,nowej sali zabaw dla dzieci?
Tomasz W.

Tomasz W. handlowiec,
specjalista ds
bezpieczeństwa; od
wyzwania do...

Temat: Marketing szeptany - wydarzenia

Industriada 2011
Obrazek
11.06.2011 http://www.goldenline.pl/spotkanie/industriada-2011
Michał Zając

Michał Zając Poszukuję
najlepszych
kandydatów z obszaru
księgowości, k...

Temat: Marketing szeptany - wydarzenia

"Bariery Komunikacyjne w Marketingu i Public Relations"

16-17 czerwca 2011, Warszawa


Obrazek


Co?

W dniach 16-17 czerwca 2011 r. w Warszawie organizujemy Konferencję Marketingową pod hasłem "Bariery Komunikacyjne w Marketingu i Public Relations"

Gdzie?

Spotkamy się w Hotelu Mercure Warszawa Fryderyk Chopin,
Aleja Jana Pawła II 22 w Warszawie,
w godzinach 9:30-16:45


Obrazek


Dlaczego?

Czy kiedykolwiek miałeś problemy, żeby wytłumaczyć grafikowi jak ma wyglądać Twoja ulotka?
Czy kontakty z działem IT w Twojej firmie to przysłowiowe „darcie kotów"?
Czy masz wrażenie, że ludzie z agencji reklamowej mówią do Ciebie obcym językiem?

Tak?

My też uważamy, że podstawą pracy w marketingu i public relations jest sprawna komunikacja.

Zauważ, że wszyscy koncentrują się na rozwijaniu umiejętności komunikacji z klientem zapominając o tym, jak ważne jest skuteczne porozumienie się przy tworzeniu przekazu. Nawet genialne pomysły mogą "nie wypalić", jeśli w trakcie pracy nie będziesz potrafił „dogadać się" z ludźmi, z którymi współpracujesz. Dlatego postanowiliśmy zebrać grupę niezależnych ekspertów, którzy bazując na własnym doświadczeniu objaśnią Ci, jak zwiększyć wydajność i poprawić skuteczność Twojej pracy w kontaktach z innymi grupami zawodowymi.

Po co?

* Będziesz wiedział jakie bariery komunikacyjne możesz napotkać w pracy i jak je minimalizować
* Poznasz słownictwo branżowe grup, z którymi najczęściej masz do czynienia
* Nabędziesz praktyczne umiejętności rozwiązywania problemów komunikacyjnych
* Zobaczysz jak z problemami podobnymi do Twoich radzą sobie eksperci wynajmowani przez renomowane firmy
* Otrzymasz leksykony branżowe, z których będziesz mógł korzystać na co dzień


Obrazek


Dla kogo?

Konferencję kierujemy do wszystkich pracujących na co dzień w obszarze marketingu i public relations, czyli:

* dyrektorów
* kierowników
* specjalistów
* niezależnych konsultantów
* rzeczników prasowych
* pracowników biur promocji
* menagerów projektu/produktu

Jak?

Nasi eksperci przekażą Ci swoją wiedzę poprzez:

* wykłady z elementami warsztatowymi
* case studies
* sesje pytań i odpowiedzi
* materiały dydaktyczne

Kto?

Jesteśmy firmą szkoleniowo-doradczą z Warszawy, działamy na rynku już od 10 lat. Prowadzimy szkolenia otwarte i zamknięte z wielu różnych obszarów tematycznych m.in. marketingu i public relations, organizujemy również konferencje, kongresy, targi i projekty EFS.

Więcej informacji o naszej firmie znajdziesz na stronie www.kdkinfo.pl

Dowiedz się więcej

Koszt uczestnictwa:

Cena udziału jednej osoby w Konferencji wynosi:

1777 zł + 23% VAT*

Wszystkich członków Polskiego Stowarzyszenia Public Relations obowiązuje 20% rabat.

*Cena obejmuje prelekcje, materiały szkoleniowe, dodatkowe materiały dydaktyczne, przerwy kawowe, lunch.

Serdecznie zapraszamy.

Obrazek

Zespół KDK Sp. z o.o.
Marta Stankiewicz

Marta Stankiewicz Area Window Dresser-
Team Leader

Temat: Marketing szeptany - wydarzenia

Zapraszam na stronę zrzeszającą najbardziej ekskluzywne miejsca w Europie.
W pełni organizują wyjazdy służbowe i prywatne.

http://www.exclusive-places.com/en
http://www.exclusive-places.com/en
Iga N.

Iga N. Manager / Agent /
Marketing Manager

Temat: Marketing szeptany - wydarzenia

Dzień Wietnamski!

Studium Języków Obcych zaprasza na kolejny Dzień Narodowy, realizowany w ramach projektu „Integracja międzykulturowa”. Impreza odbędzie się 9 maja w sali 130. Początek - godzina 12.20

W programie wiele ciekawych prezentacji, piosenki, gry i zabawy oraz lekcja języka wietnamskiego. Tradycyjnie na zakończenie imprezy degustacja smakowitości kuchni wietnamskiej.

http://www.lazarski.pl/aktualnosci/art,283,dzien-wietn...
Iga N.

Iga N. Manager / Agent /
Marketing Manager

Temat: Marketing szeptany - wydarzenia

Dzień Zdrowia na Uczelni Łazarskiego

12 maja 2011r. w godzinach 09:00-19:00, na terenie Uczelni Łazarskiego (Warszawa, Metro Wilanowska, ul. Świeradowska 43) odbędzie się akcja „Dzień Zdrowia na Uczelni Łazarskiego”. Organizatorami wydarzenia są: Klub Absolwenta i Dział Studenckich Inicjatyw Zewnętrznych Uczelni Łazarskiego, Fundacja Uczelni Łazarskiego, Fundacja DKMS Baza Dawców Komórek Macierzystych Polska oraz Samodzielny Publiczny Zakład Lecznictwa Otwartego Warszawa – Ursynów.
Jego celem jest popularyzacja zasad profilaktyki zdrowotnej i zachęcenia do prowadzenia zdrowego stylu życia oraz przeprowadzenie rejestracji osób, które w przyszłości mogą zostać potencjalnymi dawcami szpiku i tym samym uratować komuś życie.

http://www.lazarski.pl/aktualnosci/art,285,dzien-zdrow...
Dariusz Myrcha

Dariusz Myrcha Sprzątaczka, BBM MFG
Sp. z o.o.

Temat: Marketing szeptany - wydarzenia

Oto hekatomba jaką wykonano na naszej rodzinie, która stworzyła i od ponad 20-stu lat dawała Wam chrupki Flipsy. Jeśli Was to poruszy, prosimy podajcie ten news dalej...dziękujemy. Dzieci Taty Flipsa.

http://mother-love.pl/index.php?option=com_kunena&func...


Mleczny interes Andrzeja G.

Waldemar Glodek, 18 kwi 2011 o 11:12

Oskarżony o wyłudzenie kilku milionów złotych kredytów z BGŻ Andrzej G., niewiele robi sobie z ciążących na nim zarzutów. Zajmuje się doprowadzaniem do upadłości dobrze prosperujących spółek by potem przejąć je za bezcen.

Zanim opowiemy o zamiłowaniu Andrzeja G. (jest oskarżonym w sprawie o wyłudzenie dlatego jego nazwisko musi pozostać jedynie inicjałem) do doprowadzania do upadłości dobrze prosperujących firm, wspomnieć musimy o aferze BGŻ datowanej na połowę lat 90-tych, której G. był niekwestionowanym bohaterem.

Andrzej G., właściciel m.in. firm Andex i Gama, zaciągnął w BGŻ w ciągu jednego roku – przy niemałej pomocy pracowników ostrołęckiego oddziału banku – kilka kredytów na łączną kwotę znacznie przekraczającą 4 mln zł (przez lata takich kredytów nazbierało się znacznie więcej bo kilkadziesiąt). Żadnego z nich nie spłacił. Jego przyjaciele bankowcy spisywali je w straty banku i zapominali o sprawie. Proceder prawdopodobnie nigdy nie ujrzałby światła dziennego i nikt nie zacząłby się w niej babrać, gdyby nie przypadek – prywatyzacja banku.

Do 2004 roku pakiet kontrolny – 70% akcji BGŻ trzymał w ręku Minister Skarbu Państwa. Do zmian doszło pod koniec roku. Bank zyskał znaczących zagranicznych akcjonariuszy. Holenderski Rabobank objął 13,76 % akcji, a Europejski Bank Odbudowy i Rozwoju – 15%. Zanim jednak doszło do transakcji, nowi akcjonariusze przestudiowali szczegółowe informacje o kondycji banku. Do akcji ruszył Departament Audytu Wewnętrznego i Kontroli. Jego pracownicy prześledzili zarówno archiwa centrali, jak i oddziałów terenowych. Szczególną ich uwagę zwróciła historia kredytowa firm Andrzeja G. z Pułtuska (Andex i Gama).

Bank przeprowadził wewnętrzną kontrolę m.in. w oddziale w Ostrołęce. Kontrolowano losowo wybrane umowy kredytowe sprzed lat. Pod ocenę audytorów poszły – tak się pechowo dla ówczesnych pracowników oddziału złożyło – umowy zawarte pomiędzy 1994 a 1995 rokiem. Wśród nich umowy z firmami Andrzeja G.

Andrzej G. miał wyjątkową pozycję w banku. Traktowany był lepiej niż VIP. Nie za darmo. W Andexie, jednej z jego firm, pracował mąż zastępcy naczelnika wydziału kredytów ostrołęckiego oddziału, a mąż naczelnik wydziału prowadził z G. interesy. Dzięki takim umocowaniom, przedsiębiorca i firmy powiązane z nim kapitałowo, zaciągnęli kilkadziesiąt kredytów na kwotę przekraczającą 50 mln złotych. Ale prokuratura zainteresowała się zaledwie kilkoma: 1 mln zł kredytu inwestycyjnego na adaptację pomieszczeń i zakup urządzeń do produkcji (grudzień 1994), 1,5 mln zł krótkoterminowego kredytu obrotowego na sfinansowanie działalności bieżącej (wrzesień 1995) i 2,175 mln kredytu na zakup środków trwałych (grudzień 1995).

Zarzuty postawione zostały w końcu pięciu pracownikom banku, w tym ówczesnemu dyrektorowi oddziału, naczelnikowi i zastępcy naczelnika wydziału kredytów, radcy prawnemu i zastępcy głównego księgowego. Oraz Andrzejowi G. – kredytobiorcy. Ostatecznie na ławie oskarżonych zasiadł G. i trzech bankowców (II Wydział Karny, sygn. akt w SR w Ostrołęce: II K 387/07). Były dyrektor nie doczekał pierwszej rozprawy. Zmarł w Boże Narodzenie 2004 roku.

Afera BGŻ wciąż nie została do końca wyjaśniona. Proces jeszcze się nie zakończył. To jednak nie przeszkadza krewkiemu przedsiębiorcy w prowadzeniu dalszej działalności – balansującej na granicy prawa.

Rozwiązania siłowe

Próbując w kilku słowach scharakteryzować ulubioną działalność Andrzeja G. można powiedzieć, że lider rynku mleczarskiego w Polsce, obchodząc prawo przejmuje kontrolę nad kolejnymi firmami. Pomaga mu w tym nieudolność prokuratury, urzędników wymiaru sprawiedliwości oraz zaangażowanie kancelarii prawnej prowadzonej przez byłego prokuratora.

Wiodące na polskim rynku mleczarskim konsorcjum Polmlek należące m.in. do G., znalazło się pod lupą wymiaru sprawiedliwości nocą z 25 na 26 kwietnia 2010 roku. Wtedy, o 4 rano, grupa ponad 60 zamaskowanych mężczyzn opanowała potężny zakład produkcyjny w Stodzewie pod Warszawą. Ku zdumieniu ochroniarzy, zamaskowani mężczyźni podawali się za policjantów wykonujących swoje obowiązki. Ochroniarzy przed prokuratorem zeznali, że napastnicy ubrani byli w czarne uniformy i kominiarki. Wtargnęli do zakładu z okrzykiem „Policja! Gleba!”, wymachując przy tym karabinami.

Napastnicy przekazali zakład we władanie firmie BGK, należącej do właścicieli Polmleku, który kilka miesięcy wcześniej wydzierżawił cześć hal w Stodzewie od ich właściciela – Dariusza Myrchy, producenta „flipsów”, popularnych na całą Polskę chrupek kukurydzianych.

Król flipsów i jego przygoda z G.

Kłopoty Myrchy pojawiły jesienią 2009 roku. Z powodu kryzysu spadły obroty i rentowność firmy, a zaniepokojone banki sugerowały cięcia w zatrudnieniu i restrukturyzację. Myrcha zwlekał ze zwolnieniami. Wkrótce umowę wypowiedział kluczowy kredytodawca – Deutsche Bank. W ślad za nim poszły następne banki i leasingodawcy (Fortis Leasing i SEB Leasing). Wtedy u Myrchy pojawił się Andrzej G.

- Polecił mi go znajomy – wspomina Myrcha. – Dopiero potem się dowiedziałem, że znajomy był z nim związany. Jego żona wkrótce znalazła intratną posadę w jednej z kontrolowanych przez G. spółek. G. był ujmujący. Zapewniał wsparcie w pozyskaniu kredytów. W zamian, chciał dzierżawić część nieużywanych hal na preferencyjnych warunkach.

Zawarta umowa zakładała, że BGK od października 2009 roku będzie płacić za dzierżawę 30 tys. złotych miesięcznie. I płaciła. Przez dwa miesiące, potem przestała. Co więcej, nowy dzierżawca obstawił cały zakład swoją ochroną, która otrzymała wyraźne instrukcje – zakaz wpuszczania Myrchy na teren jego własnego zakładu. W ten sposób przedsiębiorca z dnia na dzień stracił nie tylko fizyczny dostęp do swojego majątku, ale przede wszystkim do swojego biura, w tym także kontrolę nad firmową dokumentacją.

Odsiecz litewska

Oszukany przedsiębiorca wypowiedział umowę dzierżawy i wystawił swój majątek na sprzedaż. Oferta zainteresowała litewskich inwestorów. W lutym kupili zakład w Stodzewie wraz z jego długami. Roszada właścicielska nastąpiła niemal w ostatniej chwili. W marcu bowiem do sądu wpłynął wniosek o upadłość firmy Dariusza Myrchy. Sąd, mimo trwających rozmów litwinów z wierzycielami, ogłosił upadłość.

BGK otrzymało od Litwinów, jeszcze przed upadłością, serię pisemnych wezwań do wydania majątku. Wszystkie pozostały bez odpowiedzi. Zostały zignorowane również przez syndyka, którego pracę nadzorował sąd upadłościowy. Po dwóch miesiącach oczekiwania na jakąkolwiek reakcję, Litwini w asyście policji oficjalnie przejęli zakłady wypraszając pracowników BGK za bramę. Nie na długo.

Dwa tygodnie później, nocą z 26 na 27 kwietnia, grupa ponad 60 mężczyzn z karabinami, napadła na zakład obezwładniając ochronę i przekazując go z powrotem pod kontrolę BGK. Sprawą zajęła się prokuratura, a syndyk stanął po stronie napastnika zeznając, że… unieważnił umowę sprzedaży zakładu Litwinom. Na poparcie swoich słów przedstawił postanowienie sądu wyrażające zgodę na odstąpienie od umowy sprzedaży zakładu Litwinom. Z postanowienia wynika, że sąd „zalegalizował” siłowe przejęciem zakładu przez BGK… już po fakcie – 2 dni po szturmie. Sprawę prawomocnie rozstrzygnął sąd II instancji dopiero pół roku później uznając rację Litwinów, a działania syndyka za nieuprawnione, ale było już za późno.

Solidne umocowania Andrzeja G.

Przychylność syndyka mniej dziwi, gdy przyjrzeć się osobie ich prawnika. Mecenas Tadeusz Piłat występuje w sprawie „Flipsów” jako pełnomocnik BGK. Piłat zasłynął w mediach przy okazji prywatyzacji Wydawnictw Naukowo-Technicznych, którą interesowało się CBA. Aresztowano i postawiono zarzutu m.in. znanej celebrytce, Weronice Marczuk, wobec której Zarzuty korupcyjne zostały ostatecznie oddalone. Nadal ciążą jednak na Bogusławie S., prezesie WNT. Miał on przyjąć 10 tys. euro „zaliczki” łapówki od agenta CBA w zamian za „przychylność” w trakcie prywatyzacji państwowych Wydawnictw. Spotkania Bogusława S. z agentem podającym się za biznesmena zaaranżował zaufany prawnik prezesa WNT – mec. Tadeusz Piłat.

Kancelaria Piłata (Piłat i Partnerzy) była właścicielem innej spółki pod nazwą „Wydawnictwa Naukowo Techniczne”. Nie, to nie literówka. Firma Piłata nosi taką samą nazwę, co państwowe Wydawnictwo. W jej radzie nadzorczej zasiadał syndyk „Flipsów”, Michał Jan Wereszczyński, prywatnie – biznesowy partner Piłata. Wspólne interesy syndyka „Flipsów” i prawnika, który walczy w imieniu BGK o przejęcie majątku po “Flipsach” to nie wszystko. Wereszczyński wciąż zasiada w zarządzie (a przez ostatnie 2 i pół roku był na jego czele) rodzinnej spółki państwa Piłatów „Towarzystwo Doradztwa i Konsultingu – KONSULENT”.

Były prokurator i (nie)znani sprawcy

Nocny szturm na „Flipsy” zorganizował mec. Filip Dopierała. Tak zeznał Adam Kanigowski, prezes BGK. – Przez mojego adwokata została wynajęta firma ochroniarska DS Fokus, celem przejęcia zabezpieczenia, mienia stanowiącego moją i syndyka własność – zeznał do protokołu z policyjnego przesłuchania Kanigowski.



Filip Dopierała pracował wcześniej (przez 7 lat) jako prokurator w Warszawie. Zajmował się zwalczaniem przestępczości gospodarczej. Dziś prowadzi Kancelarię LTA. Należy zatem założyć, że jako specjalista, w przypadku zdarzenia takiego jak nocna napaść kilkudziesięciu zamaskowanych i uzbrojonych mężczyzn na zakład produkcyjny, będzie umiał podać szczegóły. Zwłaszcza, że brał czynny udział w organizowaniu szturmu. Niestety. Nie podał. Również szefowie agencji ochrony, których wynajął Dopierała do przejęcia zakładu nabrali wody w usta. Należy założyć, że zamaskowani napastnicy nie byli ochroniarzami. Mieli zasłonięte twarze, używali karabinów i podawali się za policję, czego ochroniarzom robić nie wolno. Chyba, że firma ochroniarska z pełną świadomością lekceważy przepisy i prowadzi armię zaciężną według zasad ustanowionych przez siebie, mając w głębokim poważaniu prawo polskie.

Prokuratura w Garwolinie też się nie popisała. Umorzyła sprawę „wobec niewykrycia sprawców”. Tę decyzję podtrzymał Sąd Okręgowy w Siedlcach podkreślając, że „sprawcą przestępstwa może być tylko i wyłącznie osoba (lub osoby) realizująca swoim zachowaniem znamiona czynu zabronionego, nie zaś np. firma jako całość”.

Od wypadku do upadłości

Polmlek pod rządami Andrzeja G. wydaje się stać ponad prawem. Przekonano się o tym także w Ostrowii Mazowieckiej, gdzie firma przejęła w sposób iście bandycki kolejną spółkę.

W 2006 roku Mazowiecka Spółdzielnia Mleczarska „Ostrowia” zaciągnęła kredyty na kwotę 52 milionów złotych. Dzięki nim kupiła nowoczesną linię produkcyjną, zwiększyła obroty i systematycznie zatrudniała kolejnych pracowników, stając się głównym pracodawcą dla okolicznych mieszkańców. Andrzej G. wystąpił wówczas z ofertą przejęcia Spółdzielni. Józef Spychalski, prezes „Ostrowii” odmówił. I wydarzył się tragiczny w skutkach wypadek samochodowy, w którym Spychalski zginął. Chwilę potem, do „Ostrowii” wrócił G. z kolejną propozycją. Tym razem nowe władze „Ostrowii” nawiązały rozmowy z potentatem branży mleczarskiej i wkrótce podjęły z nim ścisłą współpracę. Jedną z pierwszych decyzji wynikających ze współpracy z G. było… wstrzymanie spłaty kredytów.

Wkrótce potem, „Ostrowia” oddała firmie Andrzeja G. większość swoich aktywów, a zarząd Spółdzielni wysłał na urlop niemal wszystkich pracowników. Ci natychmiast podpisali umowy z Polmlekiem. Spółdzielnia oddała Polmlekowi w dzierżawę cały swój zakład z nowoczesnymi liniami produkcji za czynsz o wartości zaledwie 45 tys. złotych miesięcznie, a ten, tak jak w przypadku wytwórni flipsów, nie zapłacił nawet złotówki. Sprawą zajęła się prokuratura. Do dziś bada m.in. to, czy zarząd spółdzielni, w zamian za uzyskanie korzyści majątkowych, celowo doprowadził w firmę do ruiny? Po ogłoszeniu upadłości (wobec takich działań bankructwo było tylko kwestią czasu) przez sąd, jedną z pierwszych decyzji syndyka było o rozpisanie przetargu na nową dzierżawę…

* http://www.polmlek.com/page/show/1366953296
* http://www.forummleczarskie.pl/NEWS/01100/
* http://www.forummleczarskie.pl/NEWS/00998/
* http://www.forummleczarskie.pl/NEWS/00960/

Prawnicy naszych konkurentów są naszymi…

Do przetargu stanęło pięć firm, wśród nich firma Andrzeja G. oraz nikomu nieznana w branży „Nerina”, zarejestrowana rok wcześniej w prywatnym mieszkaniu, z kapitałem zakładowym 5 tysięcy złotych.

Nerina kilka dni przed przetargiem spółka zmieniła właściciela, zarząd i siedzibę, kapitału nie podniosła. Krajowy Rejestr Sądowy odnotował tę zmianę dopiero 3 dni po przetargu. “Nerina” wpłaciła wadium, i nieoczekiwanie zaoferowała najwyższą cenę – 670 tys. złotych miesięcznie, wygrywając w cuglach. Umowy dzierżawy – ku zdumieniu syndyka i zarządu „Ostrowii” – jednak nie podpisała. Na żądanie syndyka, wpłaciła natomiast kaucję (3 miesięczną dzierżawę czyli 2,01 mln zł).

Ale Nerina była sprytna. W rewanżu za kaucję, zażądała od Skarbu Państwa 4 milionów złotych odszkodowania. Pismo do sędziego komisarza sporządziła mec. Milada Czajkowska, partnerka Filipa Dopierały w Kancelarii LTA.

Syndyk unieważnił przetarg i rozpisano nowy. Tym razem „Nerina” już nie startowała. Przetarg wygrał dotychczasowy dzierżawca „Ostrowii” czyli Polmlek. Aby przebić konkurencję Polmlek zobowiązał się płacić co miesiąc za dzierżawę 400 tysięcy złotych, czyli blisko 10 razy tyle, ile płacił dotychczas.

Wkrótce jednak Andrzej G. w imieniu Polmleku… wypowiedział umowę dzierżawy. Z uzasadnienia wynika, że nie może jej podpisać, ze względu na… roszczenia zwycięzcy unieważnionego przetargu. Słowem: pretekstem dla zerwania umowy, stały się roszczenia “konkurencyjnej” Neriny sformułowane przez mec. Czajkowską z LTA.

23 marca 2011 roku miał się odbyć się przetarg na cały majątek upadłej MSM „Ostrowia”, który syndyk wycenił na 69 milionów złotych. Pozostał nierozstrzygnięty. Główny zainteresowany, Andrzej G. z Polmleku, oświadczył że nie wziął w nim udziału, bo wyznaczona cena była nierealna. Kolejny zaplanowano na środę, 20 kwietnia. Cena wywoławcza zmalała o 20 milionów. Andrzej G. „rozważa” swój udział.

Autor: QL
Co nas nie zabije to nas wzmocni :-)))

konto usunięte

Temat: Marketing szeptany - wydarzenia

Dwie różne wróżki zapowiedziały mi jednakową datę mojej śmierci.
Postanowiłem zweryfikowac ich rezultaty i zajrzałem
na http://smierc.org
i.....
znów ta data!
Co mam robić? Wierzyć albo nie? Dlaczego wszędzie jest ten sam wynik?
Ewa Szymczak

Ewa Szymczak Założycielka
Akademii Światła
Duszy (terapia
kolorami Aur...

Temat: Marketing szeptany - wydarzenia

Zapraszam na warsztaty malowania intuicyjnego z serca, kreatywna alternatywa na wakacje. Rozwój i wpoczynek.

http://vedic.net.pl

04-09.08.2011 Vedic Art niedaleko dziewiczych plaż nad bałtyckim morzem, w bajkowym Dworku nad Regą w Nowielicach. Z możliwością odbywania jazdy konnej oraz masaży. Dworek nad Regą to cudny kameralny obiekt położony na obszarze 6 hektarów zieleni, niezwykle malowniczym zakątku województwa zachodniopomorskiego, jednego z najpiękniejszych, a zarazem najczystszych regionów Polski.

http://www.dworek-rega.pl/

14-17.08.2011 Vedic Art w ogrodowym plenerze Pałacu w Nieznanicach k. Częstochowy

http://nieznanice.pl
Adrian Szczepański

Adrian Szczepański ...nieskończeni
niczym niebo i
ziemia.

Temat: Marketing szeptany - wydarzenia

wojciech walczak:
Dwie różne wróżki zapowiedziały mi jednakową datę mojej śmierci.
Postanowiłem zweryfikowac ich rezultaty i zajrzałem
na http://smierc.org
i.....
znów ta data!
Co mam robić? Wierzyć albo nie? Dlaczego wszędzie jest ten sam wynik?

Bo korzystają z tych samych algorytmów ;)

konto usunięte

Temat: Marketing szeptany - wydarzenia

Szanowni Państwo,
we wrześniu 2011 zespół firmy szkoleniowej Piasecka & Żylewicz inauguruje innowacyjny projekt jakim jest Szkoła Trenerów Biznesu THREX, czyli Training and HR Excellence, której głównym celem jest aktywne wspieranie rozwoju wybitnych trenerów - praktyków.
Zapraszamy Państwa na spotkanie informacyjne 21 lipca o godzinie 16.30, które odbędzie się w Warszawie na ul. Widok 8 w siedzibie Francuskiej Izbie Przemysłowo-Handlowej, która objęła nasz projekt honorowym patronatem.

THREX to intensywny kurs opierający się na autorskim programie efektywnego i niezbędnego rozwoju w zakresie tworzenia indywidualnej charyzmy trenera-pragmatyka, trenera-stratega, trenera-lidera zmiany.
Ta niezwykle praktyczna szkoła trenerów ma na celu pomóc trenerom wewnętrznym, menadżerom i tym, którzy rozpoczynają pracę trenera wprowadzić szybką zmianę w kierunku rozwijania praktycznych i skutecznych umiejętności kluczowych w pracy wybitnego, efektywnego i kreatywnego trenera.

Zachęcamy do kontaktu i potwierdzenia chęci przybycia na spotkanie informacyjne, do Państwa dyspozycji pozostaje Aleksandra Karwowska (aleksandra.karwowska@threx.pl, tel. 795 192 955).
Ola Ciesielska

Ola Ciesielska organizacja imprez
dla dzieci:)

Temat: Marketing szeptany - wydarzenia

Zapraszam do udziału w projekcie Zarządzanie stresem


" STRES MA WIELKIE OCZY"
Zapanujmy nad stresem tak, aby to on nie zapanował nad nami.

Termin: 27 lipca
Miejsce: Warszawa, Duchnicka 3
Zapraszamy na warsztat służący rozwinięciu umiejętności:

- Rozpoznawania symptomów stresu u siebie i u innych.
- Wdrożenia skutecznych metod redukujących poziom stresu.
- Przewidzenia przyszłych sytuacji i czynników stresogennych oraz jednocześnie skuteczne przygotowanie się do ich niwelacji.
- Wypracowania własnych najskuteczniejszych metod eliminujących stres.

Szkolenie trwa 8 godzin.Organizator zapewnia materiały, wyżywienie oraz bezpłatny parking
Cena od jednego uczestnika- 1200zl

Część pierwsza - teoretyczna
- odczytanie symptomów stresu również tych, które wydają się nie mieć związku ze stresem,
- jak powstaje stres – dlaczego organizm tak się zachowuje,
- określenie zachowań wynikające ze stresu postrzeganego przez pryzmat codziennych
doświadczeń uczestników warsztatu,
- fizjologia stresu – to czego nie widać, a co długoterminowo wpływa na funkcjonowanie
organizmu.

Część druga – wiedza praktyczna
- składa się z szeregu technik mających na celu obniżenie
poziomu stresu od zmiany „widzenia” sytuacji do metod
pracy z ciałem i wpływu odżywiania na poziom stresu;
-poznanie technik pracy własnym ciałem celu zmniejszenia stopnia stresu
-możliwość wypracowania przez każdego własnej ścieżki radzenia sobie ze stresem;

Metodologia:
80% czasu to ćwiczenia,
20% czasu-teoria

Nabycie umiejętności
- zapanowanie nad uczuciem stresu,
- wykluczenie „samo nakręcania się”,
- eliminacja paraliżującego stresu związanego z przyszłymi zdarzeniami,
- wspólne ćwiczenia wspomagające odczucie relaksu.

Trenerzy prowadzący:
Maciej Krysiak- od siedmiu lat prowadzi treningi indywidualne dla osób pracujących nad poprawą kondycji psychicznej oraz nad wyglądem. Ćwiczenia służące obniżeniu stresu przygotowuje w oparciu o wiedzę zdobyta w trakcie zajęć na Psychologii Doradztwa Zawodowego i Organizacji na Uniwersytecie Łódzkim oraz Psychologii Biznesu
w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie. Dotychczas przeszkolił ponad 900 osób
Aneta Juszczuk – pracuje jako coach, doradca menedżerów, prowadzi szkolenia oraz rekrutacje. Skutecznie wspiera menedżerów i organizacje w osiąganiu celów biznesowych. Korzysta z wiedzy uzyskanej w trakcie studiów psychologicznych (psychologia społeczna, psychologia biznesu) oraz umiejętności zdobytych w trakcie 17-letniego doświadczenia zawodowego.
Kontakt:
Aleksandra Ciesielska
ola@cleverpoint.pl
tel. 662 10 69 10
Agata Modzelewska

Agata Modzelewska PR, Centrum Promocji
Informatyki

Temat: Marketing szeptany - wydarzenia

Zapraszamy do udziału w V edycji FORUM MARKETINGU INTERNETOWEGO
“Online Marketing Innovations & Consumer Trends 2011”
2 sierpnia 2011 roku, Warszawa

„Szybkość kanałów komunikacji w Internecie sprawia, że konsumenci bombardowani są tysiącami reklam dziennie. Zatem by skutecznie docierać do Klienta marketerzy muszą stosować coraz bardziej innowacyjne narzędzia i coraz bardziej skomplikowane strategie marketingowe.”

Zapraszamy na kolejną edycję Forum Marketingu Internetowego, podczas którego zaprezentujemy najskuteczniejsze narzędzia i nowe możliwości marketingu internetowego, które pomagają marketerom zbudować skuteczną strategię online i zmaksymalizować konwersję.

Podczas Forum:
- Dowiesz się jak zbudować i zrealizować skuteczną strategię online
- Nauczysz się jak efektywnie wzbudzić pożądanie do marki
- Dowiesz się jak skutecznie budować bazy danych e-mail
- Poznasz nowe możliwości targetowania kampanii video online
- Nauczysz się jak zarządzać relacjami z Klientem i jak wzbudzić zaufanie do marki
- Zdobędziesz wiedzę na temat nowych trendów w marketingu wirusowym
- Dowiesz się jak wykorzystać narzędzia marketingu mobilnego w kampaniach internetowych
- Poznasz nowe narzędzia i możliwości marketingu internetowego

Do udziału zapraszamy dyrektorów, ekspertów, analityków i specjalistów, którzy tworzą, koordynują
i odpowiadają za innowacje marketingowe w swoich firmach, a także wszystkich zainteresowanych technologią wspierającą działania marketingowe

Specjalnie dla GoldenLINE – 5% RABATU na udział w Forum.

RABATOWY FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY
https://www.cpi.com.pl/imprezy/2011/fmi/formularz_pr_ra...

W PROGRAMIE
http://www.cpi.com.pl/imprezy/2011/fmi/index.php
- Wszyscy jesteśmy inni...
- 7 zasad tworzenia zintegrowanych strategii marketingu internetowego
- Co ma technologia do strategii i kreacji? Innowacyjne narzędzia budowania marki w Internecie
- Budowanie strategii wymagających brandów w Internecie
- Viral Marketing. Nowe oblicze wirusa
- Relation Marketing Strategy. Jak zjednać sobie Klientów na zawsze?
- Skuteczne wykorzystanie własnych i zewnętrznych baz adresowych w komunikacji e-mail marketingowej
- Reklama Mobilna. Jak znaleźć się tam, gdzie są Klienci?
- Ocean możliwości w reklamie video online

Kontakt z koordynatorem w celu uzyskania dodatkowych informacji: pr@cpi.com.pl

Organizator: Centrum Promocji Informatyki sp. z o.o.
Paulina K.

Paulina K. Specjalista ds.
Obsługi Sprzedaży
Przedhurtowej, GRUPA
NEUCA

Temat: Marketing szeptany - wydarzenia

Szkolenie “Inwestowanie w nieruchomości 101” jest wyjątkową ofertą skierowaną do początkujących inwestorów na rynku nieruchomości.

W ramach intensywnych zajęć uczestnik pozna warsztat, który pomoże mu jako inwestorowi wystartować na rynku nieruchomości. Omawiane są nie tylko zasady działania rynku nieruchomości w Polsce z punktu widzenia inwestora, ale przede wszystkim przygotowanie, analiza i przeprowadzanie transakcji.

Szkolenie organizowane jest w Warszawie – 03.12.2011r.

Do 15 listopada promocyjna cena: 720 PLN (zniżka w wysokości 240 PLN)

Szczegóły dotyczące szkolenia dostępne są na stronie:
http://inwestowanie-w-nieruchomosci.pl

Zgłoszenie odbywa się przez formularz rejestracyjny na stronie.

Następna dyskusja:

Marketing szeptany on-line




Wyślij zaproszenie do