Temat: Marketing szeptany - wydarzenia

Level Klub Ul.Chmielna9a zaprasza 19/09/09 na

..:IV Urodziny KLUBU;.. – nowa generacjaZagrają :21.00-23:00Dj ‘s SilverMind (Resident’s)23.00-02.00 Pokaz taneczny Anny Raisch Max Lexus (Pure Essence) FullSize (Pure Essence)02:00 - do ostatniego wytrwałego DjPablo After Party - Hits Music Muzyka na żywo-koncert gwiazdy wieczoruSponsorzy: Kompania Piwowarska, Gorzka żołądkowa, Red Bull, Martini JDrink Fresh Level- PromoCD PROMO – wydanie specjalne urodzinoweStart 21hPoziom I, II i III Wstęp wolny - selekcjaPoziom IV Vip z zaproszeniami
Agata Modzelewska

Agata Modzelewska PR, Centrum Promocji
Informatyki

Temat: Marketing szeptany - wydarzenia

Serdecznie zapraszam…

Na konferencję poświęconą NOWYM KANAŁOM E-MARKETINGU (15.10.2009r). Więcej informacji znajdziecie Państwo na stronie spotkania:
http://goldenline.pl/spotkanie/nowe-kanaly-e-marketingu

Dla wszystkich z GL przygotowaliśmy specjalną ofertę

konto usunięte

Temat: Marketing szeptany - wydarzenia

W pazdzierniku ruszamy z ogólnopolską kampania dla rodziców, dzieci i środowiska medycznego

Kanguromania

I ogólnopolska kampania edukacyjna poświecona idei noszenia dzieci w chustach


Obrazek


Kanguromania to pierwszy w Polsce ogólnopolski projekt edukacyjny poświecony idei noszenia dzieci w chustach. Projekt jest prowadzony przez polskich lekarzy i profesjonalnych trenerów niemieckiej szkoły noszenia Trageschule Dresden. Akcja skierowany jest do rodziców oraz pracowników służby zdrowia. Kampania ma na celu wskazanie korzyści medycznych oraz psychologicznych płynących z noszenia dzieci w chustach.

Cel

Wskazanie przyszłym i obecnym rodzicom innowacyjnych metod wychowawczych.
Ukazanie nowych trendów pracownikom służby zdrowia.
Zwrócenie uwagi na metody znane i powszechnie stosowane w pozostałych krajach UE.
Wskazanie korzyści medycznych, psychologicznych i estetycznych wynikających z tej unikatowej metody noszenia dzieci.

Czas trwania:
10.2009 – 06.2010 I Edycja

Przebieg kampanii (harmonogram działań):

•Witryna internetowa kanguromania.pl (premiera 1.10.2009)
Podzielona na sekcję dla rodzica oraz dla służby zdrowia

•Warsztaty poświęcone noszeniu dzieci w chustach, prowadzone przez lekarzy, szkoleniowców, fizjoterapeutów oraz trenerów chustonoszenia, odbywające się w największych miastach Polski:

 24-25.10.2009 r. Łódź - pilotażowe
 12.2009 – Kraków, Wrocław
 1.2010 – Warszawa (połączone z konferencją prasową)
 2.2010 - Lublin, Poznań
 2.2010 – Gdańsk
 3.2010 – Szczecin
 4.2010 – Katowice

•Działania medialne:

• 10.2009 – 06.2010 – promocja kampanii: media i PR
o Prasa kobieca
o Kampania reklamowa (portale www skierowane do matek)
o Publikacje w prasie medycznej
o Promocja wśród partnerów
• 1.2010 – konferencja prasowa Warszawa

•Działania medialne poza granicami kraju:

•Publikacje w branżowej prasie niemieckiej

•Wydarzenia towarzyszące (planowane):

• „Na odległość pocałunku” – pokaz tańca rodziców z dziećmi w chustach z udziałem zaproszonych mediów i gości (Łódź, Warszawa – wiosna 2010)
• Targi Health&Active– targi skierowane do aktywnych rodziców (Łódź – wiosna 2010)
• Międzynarodowy Tydzień Bliskości – 12-18.11.2009 – otwarcie wirtualnego Instytutu Noszenia Dzieci w Chustach instytutnoszenia.pl (premiera 12.11.2009). Na stronie planowane są : porady ekspertów noszenia, porady lekarzy i fizjoterapeutów,
e- społeczność dla rodziców noszących dzieci w chustach, e-sklep.
• Konferencja poświęcona idei chustonoszenia skierowana do pracowników służby zdrowia (lekarze, położne) oraz instytucji wspierających matki (szkoły rodzenia, centra rodziców, kluby mam i inni) (Lublin – czerwiec 2010)
• Wernisaż: „Chustonoszenie w malarstwie”. Prace studentów ASP (Łódź- wiosna 2010)

Jesteśmy na etapie pozyskiwanie partnerów kampanii.

Masz ciekawą propozycję współpracy?

Pisz na PRW, a chetnie wlaczymy Cie we wspolprace.

Idea akcji jest propagowanie tej unikatowej i nowatorskiej metody.

Podmioty i instytucje zapraszamy do wspolpracy.

Aktywne Mamy juz od 1 pazdziernika zapraszamy na nasza strone http://kanguromania.pl

Pozdrawiam
Michał Faber

Michał Faber ABI/Audytor ODO &
ISO 27001

Temat: Marketing szeptany - wydarzenia

Spotkajmy się 18 i 19 listopada 2009 w kameralnym gronie podczas wyjątkowego warsztatu z zakresu e-marketingu i prawa internetu. :)


Obrazek


Dzień 1: skuteczny e-marketing, SEM / SEO, e-PR, Web 2.0
http://biznes.net/tmt.workshop/index/day1

Dzień 2: dane osobowe, kontrola GIODO, ochrona wizerunku
http://biznes.net/tmt.workshop/index/day2

Jeśli cenisz sobie praktyczną wiedzę, merytoryczną dyskusję przeplataną case studies, towarzystwo doświadczonych specjalistów e-marketingu, niezobowiązującą atmosferę włoskiej restauracji z darmowym wifi - zapraszamy do warszawskiego Rubikonu na TMT.Workshop.

Zapraszam:
http://biznes.net/tmt.workshop

konto usunięte

Temat: Marketing szeptany - wydarzenia

Witam wszystkich i zapraszam na spotkania branży marketingowej w poznaniu

Spotkania “Przerwa Na Reklamę” mają być cyklem, który w przyjemnej atmosferze i rozrywkowej formie przyglądał się będzie różnym formom marketingu i reklamy. Chcemy, byście przede wszystkim spędzili miło czas, ale również mieli okazję spotkać się z ciekawymi przedstawicielami świata marketingu i nie tylko.

Podczas pierwszego spotkania zajmiemy się tematyką marketingu politycznego i wizerunku polskich polityków. Naszymi gośćmi będą: jeden z najbardziej wyrazistych polskich polityków – prof. Joanna Senyszyn oraz specjalista ds. marketingu politycznego – dr Sebastian Drobczyński.

Spotkanie odbędzie się w środę 18 listopada 2009 roku, o godzinie 18.00 w auli Wyższej Szkoły Bankowej, przy ulicy Różanej 17.

Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc konieczna jest rejestracja.
wiecej inrormacji na stronie http://przerwanareklame.pl/artykuly/pierwsze-przer...

a także : http://goldenline.pl/spotkanie/przerwa-na-reklame-...

Do zobaczenia
Łukasz Pierzchalski

Łukasz Pierzchalski Account Manager -
Team Leader

Temat: Marketing szeptany - wydarzenia

Witam serdecznie :)

Już w najbliższy czwartek druga edycja konferencji o społecznościach internetowych (19-20 listopada, Warszawa) - communityStandard 2009!

Panorama polskich serwisów społecznościowych, premiery nowych projektów – w tym m. in. mikrobloga Fejm (o2.pl), sieci reklamowej właściciela Fotki.pl, serwisu ShareTheMusic.pl, a także wystąpienie Kominka - najpopularniejszego blogera polskiego internetu, to obok zagadnień budowy i monetyzacji serwisów społecznościowych oraz social marketingu najważniejsze tematy tegorocznej konferencji.

Zapraszam na stronę spotkania: http://www.goldenline.pl/spotkanie/communitystandard-2...
oraz do zapoznania się z programem: http://www.internetstandard.pl/konferencje/communityst...

Do wygrania również jedna wejściówka na to wydarzenie:
http://www.internetstandard.pl/news/352406/Wygraj.wejs...

Miłego dnia i weekendu :)
Łukasz

konto usunięte

Temat: Marketing szeptany - wydarzenia

Serdecznie Zapraszam do uczestnictwa w Programie Certyfikacyjnym

Profesjonalny Menedżer E-Biznesu

Program w całości poświęcony jest marketingowi internetowemu i prowadzeniu biznesu w sieci. Dzięki Programowi każdy uczestnik ma szansę rozwinąć kompetencje w obszarze marketingu internetowego oraz prowadzenia działań marketingowo-sprzedażowych w internecie.

Cele Programu:

- zbudowanie przewagi konkurencyjnej i rozwój Państwa firmy
- wzmocnienie profesjonalizmu i podniesienie kompetencji osób prowadzących biznes w sieci.
- integracja i współpraca profesjonalistów w branży e-biznesu

Program obejmuje sześc dwudniowych warsztatów:

-Fundamenty marketingu internetowego,
-Narzędzia marketingu internetowego,
-Marketing wyszukiwarkowy - SEO/SEM,
-Użyteczność i dostępność witryn internetowych (web usability),
-E-commerce i monetyzacja działalności w internecie,
-Mierzenie skuteczności działań internetowych.


Ponadto sześć lekcji e-learningowych, spotkania on-line z ekspertami programu, dostęp do zamkniętej strony z materiałami uzupełniającymi wiedzę, potwierdzenie kompetencji certyfikatem PME sygnowanym przez IAB Polska

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego (EFS) w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (PO KL 2.1.1)


Projekt skierowany jest do przedsiębiorców i ich pracowników sektora firm z małych i średnich przedsiębiorstw.

Szczegółowe informacje i program na stronie

http://ebiznes.profesjonalnymenedzer.pl

lub

Marcin Piotrowski
022 314 14 16
marcin.piotrowski@obserwatorium.pl

Błażej Pianowski
022 314 14 82
blazej.pianowski@obserwatorium.pl
Monika Jarosinska

Monika Jarosinska artysta, akson
studio

konto usunięte

Temat: Marketing szeptany - wydarzenia

Talk show w internecie !

Bądź z nami 9 lutego 2010 na niecodziennym wydarzeniu w internecie. Obejrzyj Webinar - Talk-Show dwóch zawodowych, dyplomowanych wizażystek na tematy kobiece, kosmetyczne oraz tego co nowe na rynku. Te dwie damy to: moja żona - Berta Stępkowska i Marta Banach - żona innego faceta równie piękna i mądra jak moja ;)

Tytuł webinaru: Dwie kobiety o jednej marce.
Data: Wtorek, 9 luty 2010 Godzina:20:30 - 21:30.
Zarezerwuj Twoje miejsce pod tym linkiem:
www1.gotomeeting.com/register/991863361

Pozdrawiam ciepło. Wojtek.
Anna Maria Ptak

Anna Maria Ptak kierownik projektu i
programu, team
leader, ponad
12-letn...

Temat: Marketing szeptany - wydarzenia

Rozwój osobisty - Szkoła Konsultantów

Witamy serdecznie.

Jesteśmy współorganizatorami projektu Szkoła Konsultantów powstałego przy współpracy Stowarzyszenia Centrum Edukacji CEL i koła naukowego AKNZ Unstoppable z Politechniki Wrocławskiej.

Jest to projekt non-profit realizowany dla działaczy społecznych i studentów we Wrocławiu. Wszyscy, którzy współtworzą oraz pomagają przy projekcie, robią to ideowo, nie pobierając z tego tytułu żadnego wynagrodzenia.

Poszukujemy trenerów i/lub konsultantów chcących zaangażować się we współtworzenie Szkoły Konsultantów.

* Jeśli chciałby Pan / Pani poprowadzić pojedyncze szkolenie lub ich serie,
* Jeśli chciałby Pan / Pani konsultować rozwiązania zaproponowane przez uczestników szkoły,
* Jeśli Pan / Pani lub Państwa organizacja chciałaby objąć patronat merytoryczny,
prosimy o kontakt mailowy na: SzkolaKonsultantow.CEL@gmail.com

"Pomagając innym pomagasz sobie!"

Korzyści dla Pana / Pani:
* Zdobędzie Pan / Pani kolejne cenne doświadczenie.
* Pozna Pan / Pani ambitnych młodych ludzi.
* Będzie Pan / Pani mógł / mogła promować siebie i swoją organizacją wśród studentów i działaczy społecznych.
* A przede wszystkim po raz kolejny przypomni Pan / Pani sobie smak szczęścia jakie daje dawanie siebie innym.

Szkolenia odbywać się będą dwa razy w tygodniu na terenie Politechniki Wrocławskiej w godzinach 17.00-20.00.

Szczegółowe informacje na temat naszego projektu znajdzie Pan / Pani na stronie Szkoły Konsultantów:
szkolakonsultantow.wordpress.com/

Zapraszamy do współpracy!

Zespół Szkoły Konsultantów
Daniel Bogusz

Daniel Bogusz Prezes Zarządu, B&O
NAVIGATOR Firma
Szkoleniowa Sp. z
o.o.

Temat: Marketing szeptany - wydarzenia

Sztuka Prezentacji - Techniki Aktorskie

Sztuka Prezentacji - każdy z nas przynajmniej raz w życiu prowadził prezentację lub występował publicznie.
Dla każdego to ogromne przeżycie. Ale tylko od nas zależy, czy zaliczymy takie doświadczenie do tych przyjemnych, czy zupełnie odwrotnie.

Sztuka Prezentacji jest umiejętnością nabytą.
Nie ma urodzonych dobrych mówców, tak jak nie rodzimy się mówcami złymi.
Wszyscy możemy doskonale przemawiać, wystarczy poznać zasady rządzące nami i naszą psychiką.

Techniki aktorskie, oparte na pracy z ciałem, głosem i psyche, to nieoceniona wiedza, dzięki której poprowadzenie prezentacji, stanie się przyjemnym zadaniem.
zobacz program szkolenia

szkolenia dla firm| szkolenia firmy
Martyna Świetlik

Martyna Świetlik Dyrektor
Zarządzająca,
Questus

Temat: Marketing szeptany - wydarzenia

Witam

Mam przyjemność zaprosić Państwa na spotkanie informacyjne o programie Professional Diploma in Marketing, które odbędzie się we wtorek 2 marca 2010r. o godzinie 18.00 w Hotelu Ibis Warszawa Centrum (al. Solidarności 165).

Poza organizatorami udział w spotkaniu zapowiedzieli także absolwenci programu, a całość poprowadzi dr hab. Robert Kozielski, który posiada tytuł Chartered Marketer wydawany przez CIM w Londynie.

Plan spotkania obejmuje:

* Powitanie:
* The Chartered Institute of Marketing - idea, programy, system certyfikacji;
* Professional Diploma in Marketing - zakres programu, wymagania, wartości;
* System egzaminowania CIM;
* questus - doświadczenie, standardy jakości;
* CIM w Polsce - pozycja, rynek pracy, społeczność;
* Q & A sesja.

Wszystkich zainteresowanych udziałem w spotkaniu serdecznie zapraszamy i prosimy o potwierdzenie udziału do wtorku 2 marca do godziny 14.00.

W razie pytań proszę o kontakt:

Martyna Świetlik
mswietlik@questus.pl
mobile: 603 480 155
tel./fax: (48 42) 673 20 77


Pozdrawiam
Ewa Szymczak

Ewa Szymczak Założycielka
Akademii Światła
Duszy (terapia
kolorami Aur...

Temat: Marketing szeptany - wydarzenia

Aktywuj Swój Twórczy Potencjał - wasztat malarski dla tych, którzy pragną uaktywnić prawą półkulę mózgu (odpowiedzialną za intuicję i kreatywność).

Poprzez 17 twórczych zasad przekazanych poprzez malarstwo w czasie pięciodniowych warsztatów, człowiek aktywuje źródła nowych potencjałów w sobie i w swoim życiu..
Szczecin 30-04.-04.05.2010r (tzn. długi weekend), kontakt http://aurasoma.pl więcej w zakładce Vedic Art.

SerdecznościEwa Szymczak edytował(a) ten post dnia 07.03.10 o godzinie 22:39

konto usunięte

Temat: Marketing szeptany - wydarzenia

Witam,

16 marca WARSZAWA (Restauracja Arsenał) i 19 marca GDAŃSK (Pałac Opatów) odbędą się spotkania networkingowe dla lokalnych przedsiębiorców i inwestorów.

Będzie to świetna okazja, aby zaprezentować swoją firmę i znaleźć kontakty, dzięki którym możliwe będzie rozszerzenie skali jej działania.

Nieformalna i elastyczna forma spotkania w połączeniu z wykwintnymi przekąskami gwarantuje miło, a zarazem owocnie spędzony czas.

Szczegóły dotyczące spotkań:

WARSZAWA 16 marca 2010
http://barteronline.pl/serwis/networkingwaw
http://www.goldenline.pl/spotkanie/spotkanie-networkin...

GDAŃSK 19 marca 2010
http://barteronline.pl/serwis/networking
http://www.goldenline.pl/spotkanie/spotkanie-networkin...
Krzysztof Pajor

Krzysztof Pajor Dbam o zdrowie i
buduje swoje aktywa!

Temat: Marketing szeptany - wydarzenia

Oczywiście, zapowiada się nieźle, zwłaszcza dla tych, którzy decyzję podejmują szybko.

http://www.youtube.com/watch?v=VGM9LCHqbI0

W każdy poniedziałek, środę i piątek o godz. 20.00 w ramach konferencji online, otrzymasz odpowiedź na kilka pytań:

* Jaki niewiarygodny potencjał otwiera się przed Tobą z chwilą pojawienia się w Internecie Unaico?
* Jak możesz zbudować pasywny dochód w Unaico przy pomocy biznesowej platformy w mniej niż rok czasu?
* Ile jest warta platforma społecznościowa Unaico i w jaki sposób możesz stać się jej współwłaścicielem?
* co to jest SiteTalk?

Co powiesz na tysiąc
nowych kontaktów na miesiąc?
Nie liczba fanów,
a sposób prowadzenia relacji z internautami,
wykorzystanie odpowiednich narzędzi
i promowanie w odpowiedni sposób własnego wizerunku,
własnej marki decydują o sukcesie
działań marketingowych na portalach społecznych.

Fan Page/ zapraszam na darmowe szkolenia!
http://www.facebook.com/start100

Pozdrawiam cieplutko z pięknego Wiednia
i życzę owocnych decyzji.
Krzysztof PajorKrzysztof Pajor edytował(a) ten post dnia 17.05.11 o godzinie 07:37
Michał Zając

Michał Zając Poszukuję
najlepszych
kandydatów z obszaru
księgowości, k...

Temat: Marketing szeptany - wydarzenia

KONFERENCJA HR, MARKETING - WSPÓLNE DZIAŁANIA, WSPÓLNY SUKCES

Partnerzy merytoryczni

Obrazek


Współpraca między działami jest kluczem do sukcesu każdej firmy. Strategia, misja i wizja przedsiębiorstwa wyznacza tor działań dla poszczególnych szczebli struktury firmy.
Zintegrowane działania widocznie poprawiają wizerunek firmy na rynku oraz plasują ją w kręgu pożądanych pracodawców. Zaprosiliśmy do współpracy ekspertów, który pokażą możliwości poprawienia współpracy między działami i zwrócą uwagę na punkty zapalne. Pomogą poprawić świadomość pracowników na temat celów wytyczonych przed przedsiębiorstwem i polityce przez nie realizowanej.

Podczas konferencji zaprezentujemy jaki wpływ ma współpraca działu HR z działem Marketingu i Sprzedaży, w jaki sposób dział HR może efektywnie wpłynąć na wyniki pracy w Marketingu i Sprzedaży oraz w jaki sposób efektywnie zarządzać zmianą w organizacji.
Tegoroczna formuła odpowiada wyzwaniom postawionym działom HR, Marketingu i Sprzedaży. Postanowiliśmy (pierwszego dnia konferencji) połączyć przedstawicieli w/w działów i wskazać obszary wspólnych działań, które realnie przekładają się na korzyści dla firmy. Kolejnego dnia uczestnicy konferencji z działów HR dowiedzą się jak skutecznie wprowadzić zmiany w organizacji, przedstawiciele działów Marketingu i Sprzedaży poznają najnowsze i najbardziej skuteczne narzędzia marketingowe.

W programie:

DZIEŃ I - HR, MARKETING (14 kwietnia)

• Budowa wizerunku firmy.
• Budowa wizerunku pracodawcy.
• Zarządzanie doświadczeniem klienta – jako sposób na zyskowność.
• Potęga komunikacji - nauka przez doświadczenie. Gra strategiczna Kalkstein

DZIEŃ II - HR (15 kwietnia)

• Kierowanie i nawigacja przez zmianę – przygotowanie i wdrożenie trudnej zmiany w organizacji.
• Menedżer w procesie zmian – cele, zadania, postawy.
• Najnowsze narzędzia przygotowujące do wprowadzenia zmian w organizacji.
• Leadership Equity Assessment™ (LEA™) - budowanie kultury organizacyjnej warunkującej osiąganie rezultatów!
• Kultura Organizacyjna: co to właściwie jest? - składowe kultury organizacyjnej. Jak połączyć efektywność z przyjaznością - przykłady.
• Internet - najnowsze narzędzie w zdobyciu pracownika.

DZIEŃ II - MARKETING (15 kwietnia)

• Niestandardowe pomysły na reklamę - ambient media, guerilla marketing, mobile marketing.
• Marketing szeptany i wirusowy
• Social Media Marketing, wykorzystanie potencjału serwisów społecznościowych.
• Product Placement na zmieniającym się rynku mediów.
• Event marketing i świadomy sponsoring.

Dowiedz się więcej

Koszt uczestnictwa:

Cena do dnia 02.04.2010r. wynosi 1190,00 + 22% VAT.
Po tym terminie cena wynosi 1390,00 + 22% VAT.

Istnieje możliwość wzięcia udziału w jednym, wybranym przez Państwa dniu konferencji.

Cena do dnia 02.04.2010r. wynosi 595,00 + 22% VAT.
Po tym terminie cena wynosi 695,00 + 22% VAT.

Serdecznie zapraszamy.

Obrazek

Zespół KDK Sp. z o.o.
Martyna Świetlik

Martyna Świetlik Dyrektor
Zarządzająca,
Questus

Temat: Marketing szeptany - wydarzenia

Nowe edycje programu Professional Diploma in Marketing od morza aż po Tatry!

Inauguracje nowych grup szkoleniowych prestiżowego programu Professional Diploma in Marketing:

9 kwietnia - Trójmiasto
23 kwietnia – Warszawa
21 maja – Wrocław
17 września – Kraków


Wszystkich zainteresowanych zapraszam na stronę http://questus.pl lub proszę o kontakt:

Martyna Świetlik
Project Manager
QUESTUS
mswietlik@questus.pl
603 480 155
42 673 20 77
Wioletta Chlebny

Wioletta Chlebny Event
Manager/Koordynator/
Organizator imprez

Temat: Marketing szeptany - wydarzenia

Zapraszamy Ciebie i Twoich znajomych na cykl nowych środowych imprez "HYPNOTIC NIGHT"w klubie Cień - Kraków ul.Jana 15.
Kolejna impreza - środa 7 kwietnia, start g.21, Wstęp FREE!
NOC PEŁNA ATRAKCJI:
CZEKOLADOWY BODY PAINTING
CASTING na MODELKĘ/MODELA dla agencji NEO MODELS
Pokaz Stylizacji,Wizażu i makijaże dla Gości
SUPER MARKOWE GADŻETY!!! jeansy, koszulki i inne firmy NO MORE
Special HYPNOTIC Drinks i 3 inne w promocyjnej cenie przez całą noc!


ZAPRASZAMY!
Newsy o imprezach na: http://www.neo.krakow.pl


Obrazek
Martyna Świetlik

Martyna Świetlik Dyrektor
Zarządzająca,
Questus

Temat: Marketing szeptany - wydarzenia

Witam

Mam przyjemność zaprosić Państwa na spotkanie informacyjne o programie Professional Diploma in Marketing, które odbędzie się we wtorek 13 kwietnia 2010r. o godzinie 18.00 w centrum konferencyjnym Knowledge Village (Warszawa, ul. Wiertnicza 141).

Poza organizatorami udział w spotkaniu zapowiedzieli także absolwenci programu, a całość poprowadzi dr hab. Robert Kozielski, który posiada tytuł Chartered Marketer wydawany przez CIM w Londynie.

Plan spotkania obejmuje:

* Powitanie:
* The Chartered Institute of Marketing - idea, programy, system certyfikacji;
* Professional Diploma in Marketing - zakres programu, wymagania, wartości;
* System egzaminowania CIM;
* questus - doświadczenie, standardy jakości;
* CIM w Polsce - pozycja, rynek pracy, społeczność;
* Q & A sesja.

Wszystkich zainteresowanych udziałem w spotkaniu serdecznie zapraszamy i prosimy o potwierdzenie udziału mailowo lub telefonicznie do poniedziałku 12 kwietnia do godziny 12.00.

W razie pytań proszę o kontakt:

Martyna Świetlik
mswietlik@questus.pl
mobile: 603 480 155
tel./fax: (48 42) 673 20 77


Pozdrawiam

konto usunięte

Temat: Marketing szeptany - wydarzenia

Jeśli ktoś wsłuchuje się czasem w jazz to na pewno nie raz słyszał nazwisko Krzysztofa Herdzina.

Jeśli nie - najwyższy czas, aby je poznał. Pianista, kompozytor, aranżer, dyrygent,producent płytowy. Z sukcesem uprawia muzykę klasyczną, jazz i pop, jest jednym z najbardziej obecnie cenionych i poszukiwanych aranżerów orkiestrowych. Pracował prawie ze wszystkimi liczącymi się w Polsce gwiazdami ze świata piosenki i jazzu , koncertował w Kanadzie, USA, Meksyku, Indiach oraz prawie wszystkich krajach Europy.

Już 29 kwietnia 2010 o godz. 20:00 w Auditorium Maximum Uniwersytetu Warszawskiego (Krakowskie Przedmieście 26/28) Krzysztof Herdzin zagra dla Jasia, chorego na miopatię mitochondrialną 6latka.

Wstęp jest bezpłatny, a w trakcie koncertu będzie można kupić cegiełkę lub los na loterię fantową, z których dochód przeznaczymy dla Jasia.

http://www.dlajasia.oclab.pl

Dołącz do spotkania: http://www.goldenline.pl/spotkanie/jazzowy-koncert-cha...


Obrazek

Następna dyskusja:

Marketing szeptany on-line




Wyślij zaproszenie do