konto usunięte

Temat: Marketing szeptany - wiedza

Zapraszam Was na konferencje Internet ASAP!
Kraków, 31 maja - 1 czerwca

Specjalnie dla Was 20% zniżki (=879 pln netto)! *
Wystarczy przy rejestracji wpisac kod rabartowy: GLINTASAP

wiecej info na temat konferencji: http://internetasap.pl

* Promocja dotyczy pracowników działu marketingu i kadry zarządzającej.


Obrazek

konto usunięte

Temat: Marketing szeptany - wiedza

Zapraszam Was na konferencje Internet ASAP!
Kraków, 31 maja - 1 czerwca

Specjalnie dla Was 20% zniżki (=879 pln netto)! *
Wystarczy przy rejestracji wpisac kod rabartowy: GLINTASAP

wiecej info na temat konferencji: http://internetasap.pl

* Promocja dotyczy pracowników działu marketingu i kadry zarządzającej.


Obrazek
Michał Krawczykowski

Michał Krawczykowski tworzenie stron
internetowych

Temat: Marketing szeptany - wiedza

Napisałem taki (bardzo skromny wiedzowo dla Was, specjalistów) artykuł o marketingu szeptanym: marketing szeptany w internecie

Co byście dorzucili, gdybyście chcieli wytłumaczyć niezorientowanym co to jest m.szeptany?

Adam Karczerski

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Temat: Marketing szeptany - wiedza

Słówko na temat Akademii Marketera...

Jeżeli zależy ci na profesjonalnym przygotowaniu do funkcjonowania w obszarze szeroko pojętego marketingu Uczelnia Łazarskiego proponuje 5 kierunków studiów podyplomowych w ramach

AKADEMII MARKETERA

• Architekt marek
• E- marketing
• Marketing miejsc
• Marketing i zarządzanie marką w branży spożywczej
• Planowanie i realizacja kampanii reklamowych w mediach

Zajęcia prowadzą najlepsi eksperci– praktycy rynku. Zdobytą wiedzę studenci konfrontują z praktyką na licznych zajęciach o charakterze warsztatowym. Programy są realizowane w partnerstwie z uznanymi partnerami instytucjonalnymi (Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, BRIEF, Atmedia, Meidarun, Universal Mccann, Instytut Branży Spożywczej oraz BBDO Warszawa.)

Więcej informacji: http://rekrutacja.lazarski.pl/ckp/studia-podyplomowe/a...

Serdecznie zapraszamy!
Bartosz F.

Bartosz F. Marketing &
Development
Specialist of POLAND

Temat: Marketing szeptany - wiedza

"17.6% wejść z goldenline.pl" 2012-10-16, 11:23
Dawid Trzeciak:
To ja się pochwalę i zaproszę na blog pełen inspiracji

Viral, Guerrilla, Buzz
http://guerrilla-marketing.pl
Stanisław Tylenda

Stanisław Tylenda
http://www.stanislaw
tylenda.pl

Temat: Marketing szeptany - wiedza

Kto jeszcze nie czytał "Biznes XXI wieku""??? Mam dwie do podarowania - http://www.stanislawtylenda.pl/2013/10/prezent-dla-sta...
Katarzyna G.

Katarzyna G. MARKETING I PR I
E-COMMERCE

Temat: Marketing szeptany - wiedza

Marketing szeptany czy szemrany? http://adnews.pl/marketing-szeptany/
Sylwester Wala

Sylwester Wala Koordynator w JBB
Coaching.
Koordynator w firmie
marketin...

Temat: Marketing szeptany - wiedza

Witam !
“Zarobić Milion, idąc pod prąd” to murowany kandydat na Bestseller w kategorii książek motywacyjnych. Dlaczego? Ponieważ autor książki nie jest jedynie mówcą, mentorem, coach'em, ale przede wszystkim praktykiem biznesu. Stworzył wiele firm o międzynarodowym zasięgu, a teraz przekazuję swoją wiedzę i doświadczenia.

Kup już dziś: http://www.jbbcoaching.pl/ksiazka-zarobic-milion-idac-...

Obrazek


Zapraszam także na fanpage, na którym można znaleźć wiele ciekawych informacji:
https://www.facebook.com/JBBCoaching

Obrazek
Joanna Wójciak

Joanna Wójciak Autorka bloga,
http://marketingwpig
ulce.pl/

Temat: Marketing szeptany - wiedza

Witajcie,

Zapraszam na mój portal marketingowy, na którym znajdziecie wiele ciekawych artykułów z dziedziny reklamy i zarządzania.
http://marketingwpigulce.pl/

Komentuję na nim bieżące kampanie tendencje w reklamie, buduję marketingową bazę wiedzy oraz piszę recenzje książek branżowych.

Zapraszam również na blogowy fanpage, który obfituje w najnowsze i najciekawsze koncepty reklamowe:
https://www.facebook.com/MarketingWPigulce

Pozdrawiam :)
Kamil Bartnik

Kamil Bartnik Uczeń, Centrum Nauki
i Biznesu Żak Sp. z
o.o.

Temat: Marketing szeptany - wiedza

Joanna W.:
Witajcie,

Zapraszam na mój portal marketingowy, na którym znajdziecie wiele ciekawych artykułów z dziedziny reklamy i zarządzania.
http://marketingwpigulce.pl/

Komentuję na nim bieżące kampanie tendencje w reklamie, buduję marketingową bazę wiedzy oraz piszę recenzje książek branżowych.

Zapraszam również na blogowy fanpage, który obfituje w najnowsze i najciekawsze koncepty reklamowe:
https://www.facebook.com/MarketingWPigulce

Pozdrawiam :)

Bardzo fajne i Ciekawe artykuły :)
Marta Kinia (Rubik)

Marta Kinia (Rubik) Uniwersytet
Jagielloński w
Krakowie skończone
studia :)

Temat: Marketing szeptany - wiedza

Witam,

na blogu jednej agencji znalazłam kilka ciekawych artykułów na temat szeroko pojętego marketingu szeptanego. Poniżej podaję linki do pierwszych trzech, z którymi udało mi się już zapoznać, ale z tego co widziałam na blogu jest więcej wisów dotyczących tego tematu.

1) Wpis poruszający kwestię definicji marketingu szeptanego:
http://internet-image.pl/czym-tak-naprawde-jest-market...

2) Wpis dotyczący tzw. Amplifyingu (pierwszy raz spotykam się z takim określeniem) czyli marketingu szeptanego na forach internetowych.
http://internet-image.pl/amplifying-czym-jest-i-jak-go...

3) Wpis na temat spamu, publikowanego pod otoczką marketingu szeptanego.
http://internet-image.pl/skad-sie-bierze-spam-na-forac...

Jeśli linki były już tu dodawane to z góry przepraszam, ale śledzę wpisu w grupie od niedawna ;)
Patryk Pomel

Patryk Pomel Prywatna działalność
gospodarcza

Temat: Marketing szeptany - wiedza

Marta K.:
Witam,

na blogu jednej agencji znalazłam kilka ciekawych artykułów na temat szeroko pojętego marketingu szeptanego. Poniżej podaję linki do pierwszych trzech, z którymi udało mi się już zapoznać, ale z tego co widziałam na blogu jest więcej wisów dotyczących tego tematu.

1) Wpis poruszający kwestię definicji marketingu szeptanego:
http://internet-image.pl/czym-tak-naprawde-jest-market...

Wpisy na blogu nawet ciekawe. Jak dla mnie to pierwszy z nich powinien być lekturą obowiązkową dla zdecydowanej większości "marketingowców" polskich, którzy sprzedają spam na forach jako marketing szeptany.
Rafał Stachlewski

Rafał Stachlewski Freelancer ds. PR

Temat: Marketing szeptany - wiedza

Marta, dzięki za linki. Osoby robiące marketing szemrany powinny udać się do psychiatry w celu leczenia rozdwojenia jaźni ;)
Mateusz Zgajewski

Mateusz Zgajewski Student, WYŻSZA
SZKOŁA BANKOWA W
POZNANIU

Temat: Marketing szeptany - wiedza

Szukasz prawdziwiej wiedzy o marketingu internetowym,która pokaże ci jak w szybkim tempie zbudować dochodwy biznes to musisz sie koniecznie zapoznać z tym poradnikiem ,chyba,że wolisz stać ciągle w miejscu Oto link do poradnika http://bit.ly/1JYWLMC

Adam Kleczewski

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Mateusz Stempak

Mateusz Stempak młodszy specjalista
ds. marketingu,
Bonnier Business
Polska

Temat: Marketing szeptany - wiedza


Obrazek

Programmatic marketing to odpowiedź na coraz bardziej widoczną potrzebę wzrostu wydajności, precyzji i efektywności reklamy online. Koncepcja i technologia stojąca za zautomatyzowanym kupowaniem i sprzedawaniem wirtualnych „przestrzeni reklamowych” i „mediów” jest już powszechnie stosowana. Wiele wyzwań pozostaje wciąż w sferze potrzeb praktyków – multichannel, różnorodność urządzeń, wewnętrzna organizacja marek (prestiż i marki premium) czy skala zasięgu vs. jakość. Pojawiają się pytania o rolę kreatywności, czynnika ludzkiego i jakości, gdy w dyskursie dominuje nacisk na bazy danych, analizy i ilość.

Konferencja Programmatic Marketing powstała w odpowiedzi na oczekiwania osób zajmujących się marketingiem.

Jeżeli:
• zależy Państwu na właściwym wykorzystaniu technologii programmatic,
• szukają Państwo skutecznych rozwiązań w zakresie wykorzystania różnych kanałów reklamy i programmatic buying,
• chcą Państwo uzyskać odpowiedzi na najbardziej nurtujące pytania w zakresie przetwarzania danych osobowych w świecie nowych technologii i narzędzi marketingowych,
• jakie zagrożenia i jakie możliwości płyną z programmatic marketingu,
• jak mierzyć efektywność poszczególnych działań,
nie może Państwa zabraknąć na konferencji Programmatic Marketing, która odbędzie się już 25 lutego 2015 w Warszawie.

Wśród prelegentów:
• Paulina Zyśk-Lisica, Kierownik Zespołu Sprzedaży Systemowej, Grupa Wirtualna Polska
• Marta Lech-Maciejewska, Country Manager, iBILLBOARD
• Damian Huba, Sales Manager w zespole DoubleClick, Google
• Ewelina Ciach, Customer Intelligence and Marketing Automation Expert, SAS Institute
• Artur Banach, Prezes Zarządu/CEO, Netsprint
• Bartosz Malinowski, Dyrektor ds. Rozwoju na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej, Adform
• dr Monika Żuraw, Radca Prawny, Wspólnik w kancelarii BSWW Legal & Tax || Marcin Kroll, Aplikant rzecznikowski i adwokacki, Prawnik w kancelarii BSWW Legal & Tax

Szczegóły:
http://konferencje.pb.pl/konferencja/924,programmatic-...
e-mail: szkolenia@pb.pl
Tel: 22 333 9777

Temat: Marketing szeptany - wiedza

Z artykułów dotyczących marketingu szeptanego bardzo polecam https://marketerplus.pl/teksty/artykuly/maksymalizacja-...
Można się tam dowiedzieć jak skutecznie przeprowadzać akcje marketingowe.
Powiedzmy szczerze, nie każdy do marketingu szeptanego się nadaje, może warto wtedy skorzystać z usług odpowiedniej agencji ? Ja skorzystałem i absolutnie nie żałuję, co profesjonaliści to profesjonaliści. Wkleję adres strony gdyby ktoś był chętny to oni są terminowi i rzetelni. http://estyma-promo.firmy.net/

Następna dyskusja:

Marketing szeptany on-line




Wyślij zaproszenie do