Jacek Jankowski

Jacek Jankowski social media &
social games

Temat: Marketing szeptany on-line

Dużo firm mówi o szeptaniu poza Intrenetem. Macie jakieś doświadczenia w szeptaniu po sieci?
Mariusz Woźnicki

Mariusz Woźnicki Dyrektor
zarządzający, Harder
& Harder

Temat: Marketing szeptany on-line

Choćby prosty amplifying...

konto usunięte

Temat: Marketing szeptany on-line

każdy ma a nikt się nie przyznaje :D
Mariusz Woźnicki

Mariusz Woźnicki Dyrektor
zarządzający, Harder
& Harder

Temat: Marketing szeptany on-line

ciekawe dlaczego?

myślicie że to co robicie jest nielegalne lub nieetyczne?

konto usunięte

Temat: Marketing szeptany on-line

hej :)

nie no - moim zdaniem należy przestrzegać zasad etyki i wtedy nie ma mowy o nieetyczności działań. Chociaż nie twierdzę, że wywiązuję się ze wszystkich standardów WOMMY (ale który członek Womma to robi? ;)

Natomiast klienci na razie nie chcą o akcjach mówić, bo boją się, że akcje stracą na skuteczności. W zeszłym roku na przykład zrobiliśmy ponad 40 kampanii a w zasadzie żaden klient nie zgodził się na to, byśmy pochwalili się akcją :)
No ale to się zmienia na szczęście - teraz o akcji Ery na GG trąbiono nawet w radiu, Streetcom też się chwali, PLAY ma ofensywę, więc może się polepszy :) W ogóle dobry czas dla naszej działalności nastał - trzeba to wykorzystać, zrobić jakąś wspólną konferencję, czy panel, zamiast kryć się po kątach :)
Mariusz Woźnicki

Mariusz Woźnicki Dyrektor
zarządzający, Harder
& Harder

Temat: Marketing szeptany on-line

co do etyki i nastaniu czasu na nasze działania, to jak najbardziej się zgadzam,

co do konferencji i zebraniu w grupę również, jest nas już trochę (w głowie mam z 5 firm)

ja myślę nawet trochę dalej, ale o tym na razie sza :-)

PS.

121PR nie należy chyba do WOMMA?

konto usunięte

Temat: Marketing szeptany on-line

Mariusz W.:
co do etyki i nastaniu czasu na nasze działania, to jak najbardziej się zgadzam,

co do konferencji i zebraniu w grupę również, jest nas już trochę (w głowie mam z 5 firm)

ja myślę nawet trochę dalej, ale o tym na razie sza :-)

PS.

121PR nie należy chyba do WOMMA?


nie :) na razie nie zamierzamy, nie zgadzam sie ze wszystkimi punktami ich kodeksu a nie chcę ich naruszać. Jak się rozwiniemy odpowiednio to wtedy dołączymy. Ful profeska musi być! :)
Bartosz Sokolinski

Bartosz Sokolinski Wiceprezes, Southern
Sun

Temat: Marketing szeptany on-line

Justyna D.:
Mariusz Woźnicki:
co do etyki i nastaniu czasu na nasze działania, to jak najbardziej się zgadzam,

co do konferencji i zebraniu w grupę również, jest nas już trochę (w głowie mam z 5 firm)

ja myślę nawet trochę dalej, ale o tym na razie sza :-)

PS.

121PR nie należy chyba do WOMMA?


nie :) na razie nie zamierzamy, nie zgadzam sie ze wszystkimi punktami ich kodeksu a nie chcę ich naruszać. Jak się rozwiniemy odpowiednio to wtedy dołączymy. Ful profeska musi być! :)


Jak się rozwiniecie to zaakceptujecie? Czy większym już można naruszać? :)
Mariusz Woźnicki

Mariusz Woźnicki Dyrektor
zarządzający, Harder
& Harder

Temat: Marketing szeptany on-line

Cześć, założyłem wątek dotyczący Etyki w Marketingu Szeptanym, proponuję abyśmy przenieśli tam dyskusję o etyce i spróbowali zmierzyć się z tym ciekawym tematem.

A tu jedźmy dalej o viralach i akcjach on-line.

konto usunięte

Temat: Marketing szeptany on-line


Jak się rozwiniecie to zaakceptujecie? Czy większym już można naruszać? :)

oczywiście że nie :) Jak się przystaje na jakieś zasady, to trzeba ich przestrzegać. Dlatego właśnie choć to nie problem do WOMMA wstąpić, to na razie nie wstępujemy.

jak się rozwiniemy to będziemy mogli sobie pozwolić na odrzucanie wszelkich akcji niezgodnych z kodeksem WOMMA :) Ale zgodnie z prośbą dyskusję o etyce przeniosę już do odpowiedniego wątku :)
Monika Czaplicka

Monika Czaplicka Wobuzz, "Zarządzanie
kryzysem w social
media"
(czaplicka.eu)

Temat: Marketing szeptany on-line

Oczywiście, że są prowadzone akcje w sieci. Wojna Saturna i Media Markt była prowadzona w sieci, Lexmark się tak reklamował, Creative, wydawnictwo WAB..
kwestia poszukania odpowiedniego, jak się wie, czego się szuka..
Jacek Jankowski

Jacek Jankowski social media &
social games

Temat: Marketing szeptany on-line

Działania promocyjne w sieci, z wykorzystaniem marketingu szeptanego są prowadzone i przez małe i duże marki.

Ostryga już prowadziła akcję dla wielu klientów (zarówno o rodowodzie Polskim jak i Zagranicznym).

Ważne jest to, że w działaniach należy być obiektywnym, co nie zawsze podoba się klientom, którzy chcą aby ich produkt marka była "the best". Mamy już za sobą ostre rozmowy na ten temat z klientami i tłumaczenie im, że jeśli maja produkt źle odbierany przez cały rynek, to nie zmienimy jego wizerunku samym marketingiem szeptanym.

WOM jest dla nas narzędziem, które pokazuje zarówno słabe jak i mocne strony promowanego :) O czym wiele osób zapomina, skupiając się na tych dobrych aspektach.

Temat: Marketing szeptany on-line

Marketing szeptany współpraca B2B: https://www.olx.pl/oferta/marketing-szeptany-pod-seo-10...

kontakt: zlecenia.marketingowe.as@gmail.com



Wyślij zaproszenie do