konto usunięte

Temat: Marketing szeptany - nasze kampanie

Miejsce, w ktorym mozemy pochwalic sie swoimi kampaniami ;)

PS: umieszczamy wylacznie kampanie prowadzone przez uczestnikow grupy Marketing Szeptany.

Pozdrawiam,
EMi

konto usunięte

Temat: Marketing szeptany - nasze kampanie

Wirtualny Konfesjonał
Michał Banaszewski

Michał Banaszewski client service
director

Temat: Marketing szeptany - nasze kampanie

Sylwia B.:
Wirtualny Konfesjonał
całkiem błyskotliwa idea.. i do tego z krakowa;]

konto usunięte

Temat: Marketing szeptany - nasze kampanie

10 stycznia 2009

Pozdr
Emi

konto usunięte

Temat: Marketing szeptany - nasze kampanie

Sylwia B.:
Wirtualny Konfesjonał


fajne :)

wyszlo mi, ze moja dusza jest brudna, jak osiedlowa piaskownica ];)
Michał Banaszewski

Michał Banaszewski client service
director

Temat: Marketing szeptany - nasze kampanie

Emilia Sabat:
10 stycznia 2009

Emilia, przypomniałaś mi tym linkiem, że najwyższy czas zająć się przyszłością tego koleżki, którym będę za jakieś trzy dekady ;] no i Wasz klient ma nowego klienta

Temat: Marketing szeptany - nasze kampanie

GENERATOR KOMIKSÓW

by



Obrazek


http://pluru.pl/informacje/poznaj-pluruJarosław Kozłowski edytował(a) ten post dnia 04.01.09 o godzinie 19:13

konto usunięte

Temat: Marketing szeptany - nasze kampanie

NIEAKTUALNE...Wojciech Tyszkowski edytował(a) ten post dnia 03.12.09 o godzinie 20:49
Marek R.

Marek R. Strategic Planner

Temat: Marketing szeptany - nasze kampanie

http://nogalalki.blox.pl
:)
Małgorzata Giza

Małgorzata Giza Event Coordinator

Temat: Marketing szeptany - nasze kampanie

Ha nigdy mnie jeszcze nie nazwano świętoszką - CZAD !

..:
Sylwia B.:
Wirtualny Konfesjonał


fajne :)

wyszlo mi, ze moja dusza jest brudna, jak osiedlowa piaskownica ];)
Piotr Wójcicki

Piotr Wójcicki Business Development
Manager

Temat: Marketing szeptany - nasze kampanie

Ja chciałbym się "pochwalić" akcją jaką miałem przyjemność prowadzić w H&H dla WP i dla ich serwisu okolicznościowego http://podzielsieoplatkiem.pl Celem naszych działań było przyciągniecie jak największej liczby UU na stronę. Założeniem było 500 000 unikalnych użytkowników. A wyniki były następujące:
Serwis był wyświetlany 4 000 000 razy
Serwis odwiedziło 1 000 000 unikalnych użytkowników
Opłatkiem podzieliło się 924 873 osób

Taki sukces był możliwy dzięki dostosowaniu odpowiednich działań, a także atmosfera świąteczna wspomagała virusowy charakter naszej kampanii.
Agnieszka Maruda-Sperczak

Agnieszka Maruda-Sperczak Dyrektor
Zarządzający i
właściciel Vision
Consulting Grou...

Temat: Marketing szeptany - nasze kampanie

http://www.vcg.pl/kalendarz.html

Działanie wsparte wysyłką realnego kalendarza

konto usunięte

Temat: Marketing szeptany - nasze kampanie

http://cotedor.pl
product seeding, rekomendacje, zasięg, konkursy na wprowadzenie marki na Polski rynek.

aha, figowa i imbirowo-cytrynowa rulez :)Teresa Szabłowska edytował(a) ten post dnia 28.01.09 o godzinie 09:20
Piotr K.

Piotr K. Stawiam kroki
milowe, zamaszyste
jak świat

Temat: Marketing szeptany - nasze kampanie

tych poważniejszych to chyba i tak nikt nie ujawni. przynajmniej ja bym się nie odważył

konto usunięte

Temat: Marketing szeptany - nasze kampanie

Dwa virale dla sklepu internetowego RTV, AGD.

http://www.youtube.com/watch?v=G10ogSNZs_w

http://www.youtube.com/watch?v=fXPu2vKuOO0

Efekty: Ponad 170,000 wyświetleń na samym Youtubie, dwóch oburzonych polityków, emisja w TV, odnośnik na stronie głównej Gazety.pl i Interii, 30% wzrost sprzedaży i 30.000 wzrost UU w okresie największego zainteresowania spotem:)
Anna Bosak

Anna Bosak Communication
Specialist,
Streetcom

Temat: Marketing szeptany - nasze kampanie

Kampania Streetcom dla społeczności Ekspertów - Maraton Ekspertów

http://www.maratonekspertow.pl

Ruszają też 3 nowe kampanie, wkrótce więcej szczegółów:

- dla młodych matek
- dla użytkowników telefonów komórkowych
- dla kobiet ceniących dobry smak

http://buzzreporter.pl/?p=639
Bartłomiej Juszczyk

Bartłomiej Juszczyk dyrektor
zarządzający Grupa
Adweb; inwestor,
wykładowca, ...

Temat: Marketing szeptany - nasze kampanie

Tomasz Okulicz:
Dwa virale dla sklepu internetowego RTV, AGD.

http://www.youtube.com/watch?v=G10ogSNZs_w

http://www.youtube.com/watch?v=fXPu2vKuOO0

Efekty: Ponad 170,000 wyświetleń na samym Youtubie, dwóch oburzonych polityków, emisja w TV, odnośnik na stronie głównej Gazety.pl i Interii, 30% wzrost sprzedaży i 30.000 wzrost UU w okresie największego zainteresowania spotem:)

No bez wątpienia Mikołaj wpisał się idealnie i istotnie był "widziany" tu i tam :)

konto usunięte

Temat: Marketing szeptany - nasze kampanie

Jarosław Kozłowski:
GENERATOR KOMIKSÓW

by

podoba się bardzo :)

konto usunięte

Temat: Marketing szeptany - nasze kampanie

Kampanie reklamowe w grach komputerowych

Nowy projekt naszej firmyRobert M. edytował(a) ten post dnia 12.05.09 o godzinie 00:27
Aleksandra Lemańska

Aleksandra Lemańska Epino Polska -
www.epino.net.pl

Temat: Marketing szeptany - nasze kampanie

Nowy produkt na rynku polskim ( EPINO )dla kobiet w ciąży zainteresowanych naturanym porodem.

http://epino.net.plAleksandra Lemańska edytował(a) ten post dnia 11.05.09 o godzinie 10:05

Następna dyskusja:

Marketing szeptany on-line




Wyślij zaproszenie do