Paweł Nowak Specjalista
Temat: marketing szeptany buzz - szkolenia dla działu marketingu
Buzz marketing zwany potocznie w Polsce marketing internetowy.To kreowanie pozytywnego lub negatywnego wizerunku o osobie, produkcie, firmie, marce itd
Znamy firmy czy ludzi , które działają na zasadzie polecenia. Nie mają strony www, facebooka, wizytówki, nie ogłaszają się w mediach. Są dobrymi fachowcami i można na ich polegać. Pozyskują Klientów na zasadzie polecenia od znajomego, rodziny itp.
Ich Klienci nie patrzą tak bardzo na cenę lecz na ich realizację i zadowolenie, na sumienność, punktualność, talent, fachowość.
Przykład – szukam lekarza specjalisty – dam każde pieniądze aby mnie wyleczył. Powierzysz zdrowie osobie z której nie znasz. Będziesz leczył swoje dziecko u pediatry, który może jest niedouczonym studentem medycyny? Nie. Będziesz szukał opinii.
Również w internecie. To fora, blogi, dyskusje internautów, którzy mieli te same problemy.
To wszystko przenosi się do sieci.
Oczywiście jeśli ktoś “np lekarz’ jest nieudacznikiem, to lepiej aby nie było pozytywnych wypowiedzi o nim w internecie. ale jeśli jest dobry i godny polecenia to ma gwarancje sukcesu od nas
http://www.pgs.org.pl/pozycjonowanie/szkolenia-z-marke...