Katarzyna
Renn
PMP, TSPM, Trener,
Kierownik Projektów
Temat: Marketing precyzyjny - jak znaleźć i uwieść klietna
W imieniu Harvard Business Review Polska i Stowarzyszenia Agencji Reklamowych w Polsce mamy przyjemność zaprosić Państwa do udziału w niezwykłym wydarzeniu:II Forum Marketingu
- jedynej w Polsce konferencji tej rangi, poświęconej najnowszym trendom w komunikacji i strategii marketingowej.
Większość z nas staje dziś przed dylematem jak przyciągnąć uwagę i zdobyć zainteresowanie klienta, który nie jest już odbiorcą przekazu marketingowego, ale chce (i może) sam decydować, czy wejść w interakcję z naszą firmą. Dlatego FORUM MARKETINGU to niepowtarzalna okazja, by posłuchać opinii najlepszych specjalistów na temat nowych strategii, nowych kanałów komunikacji i nowych technologii, które pozwalają nawiązać dialog z klientem i sprawiają, że marketing znów działa!
Szczegóły dotyczące FORUM, które odbędzie się w dniach 22-23 października br. są dostępne na stronie http://marketingforum.pl. Polecamy znajdujące się tam także unikalne materiały:
* Na czym polega skuteczny marketing według prof. Lestera Wundermana - wideowystąpienie twórcy marketingu bezpośredniego, który będzie gościem specjalnym Forum.
* "Jak konkurują marki globalne"- najnowszy, niepublikowanego jeszcze w Harvard Business Review Polska artykuł na temat brandingu.
To naprawdę ważne: weź udział w spotkaniu czołówki polskiego i światowego marketingu!
http://marketingforum.pl