Temat: Kampania społeczna wirusem???

Cześć,
Co myślicie o zrobieniu kampanii społecznej - wirusa?

Widzieliście kampanię KREWNIAKÓW?
Może macie jakieś pomysły jak za darmo rozreklamować tę akcję???

konto usunięte

Temat: Kampania społeczna wirusem???

Aleksandra W.:
Cześć,
Co myślicie o zrobieniu kampanii społecznej - wirusa?
Tak się robi rewolucje, przewroty i takie tam różne inne...

Widzieliście kampanię KREWNIAKÓW?
Może macie jakieś pomysły jak za darmo rozreklamować tę akcję???

Temat: Kampania społeczna wirusem???

Rewolucje? chyba lekka przesada...

Chodzi raczej o stworzenie poprzez marketing wirusowy społecznoci nzaangażpowanej w tę akcję.
Od wczoraj w TVP można zobaczć spot http://krwinka.wrzuta.pl/film/nTs24q6YBa/

konto usunięte

Temat: Kampania społeczna wirusem???

Aleksandra W.:
Rewolucje? chyba lekka przesada...
Żadna przesada.

Chodzi raczej o stworzenie poprzez marketing wirusowy społecznoci nzaangażpowanej w tę akcję.
Od wczoraj w TVP można zobaczć spot http://krwinka.wrzuta.pl/film/nTs24q6YBa/
Wdrożyłaby Pani odkrycia polskich badaczy?Grzegorz Rossa. edytował(a) ten post dnia 16.07.07 o godzinie 15:17
Monika Czaplicka

Monika Czaplicka Wobuzz, "Zarządzanie
kryzysem w social
media"
(czaplicka.eu)

Temat: Kampania społeczna wirusem???

Możemy zrobić. tylko kto co i jak?
Mariusz Woźnicki

Mariusz Woźnicki Dyrektor
zarządzający, Harder
& Harder

Temat: Kampania społeczna wirusem???

Można, można i to jak!

Zapraszam do opisów kampanii, które zwyciężyły WOMMIE 2006 - nagrody przyznawane przez WOMMA dla najlepszych kampanii wirusowych, szeptanych, buzzmarketingowych. Znajdziecie je na http://www.womma.org/casestudy/wommies/

3 z 4 zwycięskich reklam to reklamy społeczne...

Takie reklamy łatwiej umieścić a blogu, czy forum, bo nie wzbudzają tak powszechnego odruchu odrzucenia jak klasyczna reklama. Treści dotyczące zdrowia, życia, pomocy innym łatwiej przekazać znajomemu. Najważniejszą motywacją osób polecających coś innym jest chęć pomocy.

Z tymi "odkryciami polskich badaczy" Pana Rossa, to nie wiem, ale tu ważniejsza jest analiza zachowań społecznych, a co nie mniej ważne konsumenckich, ponieważ kampanie wirusowe mają bardziej jednak wymiar wizerunkowy, niż "prosprzedażowy", więc efekty mogą nie być zadowalające dla "massmarketowych" Krewniaków, którzy zbierają na autobus i liczy się ZASIEG kampanii.

Tak się składa, że Krewniacy są Klentami agencji WoM Harder&Harder i miałem dla Nich przyjemność pracować.

Z doświadczenia więc wiem, że mimo iż współczynnik ROI kampanii wirusowej dla NGO-sów jest wysoki, to tego typu kampania powinna być raczej wsparciem dla szerokiej kampanii ATL.Mariusz Woźnicki edytował(a) ten post dnia 19.07.07 o godzinie 19:08



Wyślij zaproszenie do