Temat: Iphone i kiepski wiral???
MALINA W.:
Tomasz Szatański:
Jedynym kryterium oceny działań marketingowych jest ich skuteczność, nie "wrażenie artystyczne".
bzdura totalna.
oceniać kampanię można pod wieloma kątami.
narzędzia, pomysł, wykonanie, skuteczność.
czyż nie?
Ależ nikt Ci tego nie broni. Oceniaj jak chcesz. Pod każdym kątem, jaki przyjdzie Ci tylko do głowy.
Ale kampania nie jest dla Ciebie. Jest po to, żeby iPhone lepiej się sprzedał. I jeśli się lepiej sprzeda, kampania będzie sukcesem.
I nikogo nie będzie interesowało Twoje kręcenie nosem.
Póki co kampania jest sukcesem. Masa ludzi o tym mówi (i to wcale nie mówi źle), pod kolejkami zjawiły się media. Wszyscy o tym mówią.
Jak myślisz, sprzedaż iPhone'ów na tym ucierpi? Wizerunek iPhone'a na tym ucierpi?
I mam jeszcze jedną prośbę. Nie nazywaj totalną bzdurą czegoś, co wykracza poza Twoje pojmowanie świata.
Dziękuję:)