konto usunięte

Temat: Iphone i kiepski wiral???

http://www.technoblog.pl/blog/1,84943,5609027,12_5_tys...

ci ludzie wyglądają jak statyści:)
co Wy na to?
mi to wygląda na marnie wyreżyserowaną kolejeczkę:-))

mogli zatrudnić Zanussiego, lepiej by wyszło:)
Dominik Koza

Dominik Koza ogarniacz /
rozwijacz, Hand Made

Temat: Iphone i kiepski wiral???

Orange pisał, że zatrudnia statystów. To nie było tajne. Mają zachęcać i pomagać.Dominik Koza edytował(a) ten post dnia 21.08.08 o godzinie 23:07

konto usunięte

Temat: Iphone i kiepski wiral???

no to dobrze się domyśliłam.
ale czemu to ma służyć?
czemu ludzie w tym ... "spocie"?? mówią, że stoją w kolejce, aby kupić to g..wno?

jak dla mnie, totalna porażka:)
Bartek S.

Bartek S. Marketing at Timex
Group Polska /
Digital marketing at
Ti...

Temat: Iphone i kiepski wiral???

Całe to zamieszanie wokół polskiej premiery iphone jest conajmniej śmieszne. A potencjał do wykorzystania buzzmarketingu był ogromny.

Abstrahując - kto naprawdę chciał mieć iphone'a już dawno go ma :)
Marek C.

Marek C. profesjonalny opis

Temat: Iphone i kiepski wiral???

baaardzo słabo im to wyszło. jakaś agencja pewnie oberwie za to..

konto usunięte

Temat: Iphone i kiepski wiral???

Marek Czerniak:
baaardzo słabo im to wyszło. jakaś agencja pewnie oberwie za to..

słabo to mało powiedziane.
wirale mBanku są lepiej wyreżyserowane niż to badziewie:))

konto usunięte

Temat: Iphone i kiepski wiral???

http://www.engadget.com/2008/08/21/orange-paying-actor...

Międzynarodowy PR - bezcenny :)

konto usunięte

Temat: Iphone i kiepski wiral???

pytanie: czy od początku założenie było takie, że całość ma być jawna, czy się komus wymknęło? :)
Tomasz Szatański

Tomasz Szatański Profesjonalne
zarządzanie
projektami

Temat: Iphone i kiepski wiral???

Poczekajmy na dane ze sprzedaży. Jeśli się okaże, że są na poziomie oczekiwanym przez importera, to nie widzę problemu:)

A że na pierwszy rzut oka słabo to wygląda... to zupełnie inna sprawa. Jedynym kryterium oceny działań marketingowych jest ich skuteczność, nie "wrażenie artystyczne". Naturalnie najlepiej, jeśli jedno idzie w parze z drugim.

konto usunięte

Temat: Iphone i kiepski wiral???

Tomasz Szatański:
Jedynym kryterium oceny działań marketingowych jest ich
skuteczność, nie "wrażenie artystyczne".


bzdura totalna.
oceniać kampanię można pod wieloma kątami.
narzędzia, pomysł, wykonanie, skuteczność.
czyż nie?
Tomasz Szatański

Tomasz Szatański Profesjonalne
zarządzanie
projektami

Temat: Iphone i kiepski wiral???

MALINA W.:
Tomasz Szatański:
Jedynym kryterium oceny działań marketingowych jest ich
skuteczność, nie "wrażenie artystyczne".


bzdura totalna.
oceniać kampanię można pod wieloma kątami.
narzędzia, pomysł, wykonanie, skuteczność.
czyż nie?

Ależ nikt Ci tego nie broni. Oceniaj jak chcesz. Pod każdym kątem, jaki przyjdzie Ci tylko do głowy.

Ale kampania nie jest dla Ciebie. Jest po to, żeby iPhone lepiej się sprzedał. I jeśli się lepiej sprzeda, kampania będzie sukcesem.

I nikogo nie będzie interesowało Twoje kręcenie nosem.

Póki co kampania jest sukcesem. Masa ludzi o tym mówi (i to wcale nie mówi źle), pod kolejkami zjawiły się media. Wszyscy o tym mówią.
Jak myślisz, sprzedaż iPhone'ów na tym ucierpi? Wizerunek iPhone'a na tym ucierpi?

I mam jeszcze jedną prośbę. Nie nazywaj totalną bzdurą czegoś, co wykracza poza Twoje pojmowanie świata.

Dziękuję:)

konto usunięte

Temat: Iphone i kiepski wiral???

Tomasz Szatański:
MALINA W.:
Tomasz Szatański:
Jedynym kryterium oceny działań marketingowych jest ich
skuteczność, nie "wrażenie artystyczne".


bzdura totalna.
oceniać kampanię można pod wieloma kątami.
narzędzia, pomysł, wykonanie, skuteczność.
czyż nie?

Ależ nikt Ci tego nie broni. Oceniaj jak chcesz. Pod każdym kątem, jaki przyjdzie Ci tylko do głowy.

Ale kampania nie jest dla Ciebie. Jest po to, żeby iPhone lepiej się sprzedał. I jeśli się lepiej sprzeda, kampania będzie sukcesem.

I nikogo nie będzie interesowało Twoje kręcenie nosem.

Póki co kampania jest sukcesem. Masa ludzi o tym mówi (i to wcale nie mówi źle), pod kolejkami zjawiły się media. Wszyscy o tym mówią.
Jak myślisz, sprzedaż iPhone'ów na tym ucierpi? Wizerunek iPhone'a na tym ucierpi?

I mam jeszcze jedną prośbę. Nie nazywaj totalną bzdurą czegoś, co wykracza poza Twoje pojmowanie świata.

Dziękuję:)

jejku, po co tak agresywnie:)
Szanowny Panie. To nie wykracza poza moje możliwości pojmowania świata.
po prostu: napisane przez Pana zdanie jest nielogiczne.

konto usunięte

Temat: Iphone i kiepski wiral???

Michał S.:
http://www.engadget.com/2008/08/21/orange-paying-actor...

Międzynarodowy PR - bezcenny :)

iście miedzynarodowy ;)

http://www.reuters.com/article/marketsNews/idUSN215519...
Tomasz Szatański

Tomasz Szatański Profesjonalne
zarządzanie
projektami

Temat: Iphone i kiepski wiral???

MALINA W.:
Tomasz Szatański:
MALINA W.:
Tomasz Szatański:
Jedynym kryterium oceny działań marketingowych jest ich
skuteczność, nie "wrażenie artystyczne".


bzdura totalna.
oceniać kampanię można pod wieloma kątami.
narzędzia, pomysł, wykonanie, skuteczność.
czyż nie?

Ależ nikt Ci tego nie broni. Oceniaj jak chcesz. Pod każdym kątem, jaki przyjdzie Ci tylko do głowy.

Ale kampania nie jest dla Ciebie. Jest po to, żeby iPhone lepiej się sprzedał. I jeśli się lepiej sprzeda, kampania będzie sukcesem.

I nikogo nie będzie interesowało Twoje kręcenie nosem.

Póki co kampania jest sukcesem. Masa ludzi o tym mówi (i to wcale nie mówi źle), pod kolejkami zjawiły się media. Wszyscy o tym mówią.
Jak myślisz, sprzedaż iPhone'ów na tym ucierpi? Wizerunek iPhone'a na tym ucierpi?

I mam jeszcze jedną prośbę. Nie nazywaj totalną bzdurą czegoś, co wykracza poza Twoje pojmowanie świata.

Dziękuję:)

jejku, po co tak agresywnie:)
Szanowny Panie. To nie wykracza poza moje możliwości pojmowania świata.
po prostu: napisane przez Pana zdanie jest nielogiczne.

Przyczepiła się Pani jednego mojego zdania, a ja wcześniej wyłuszczyłem brak logiki Pani rozumowania. Liczę więc na merytoryczne odniesienie się do moich argumentów.

A co do mojej agresji. Jak rozumiem określenie czyjegoś zdania mianem "totalnej bzdury" jest szczytem elokwencji, łagodności i dobrych manier?;)

Pozdrawiam czule.

konto usunięte

Temat: Iphone i kiepski wiral???

Tomasz Szatański:
MALINA W.:
Tomasz Szatański:
MALINA W.:
Tomasz Szatański:
Jedynym kryterium oceny działań marketingowych jest ich
skuteczność, nie "wrażenie artystyczne".


bzdura totalna.
oceniać kampanię można pod wieloma kątami.
narzędzia, pomysł, wykonanie, skuteczność.
czyż nie?

Ależ nikt Ci tego nie broni. Oceniaj jak chcesz. Pod każdym kątem, jaki przyjdzie Ci tylko do głowy.

Ale kampania nie jest dla Ciebie. Jest po to, żeby iPhone lepiej się sprzedał. I jeśli się lepiej sprzeda, kampania będzie sukcesem.

I nikogo nie będzie interesowało Twoje kręcenie nosem.

Póki co kampania jest sukcesem. Masa ludzi o tym mówi (i to wcale nie mówi źle), pod kolejkami zjawiły się media. Wszyscy o tym mówią.
Jak myślisz, sprzedaż iPhone'ów na tym ucierpi? Wizerunek iPhone'a na tym ucierpi?

I mam jeszcze jedną prośbę. Nie nazywaj totalną bzdurą czegoś, co wykracza poza Twoje pojmowanie świata.

Dziękuję:)

jejku, po co tak agresywnie:)
Szanowny Panie. To nie wykracza poza moje możliwości pojmowania świata.
po prostu: napisane przez Pana zdanie jest nielogiczne.

Przyczepiła się Pani jednego mojego zdania, a ja wcześniej wyłuszczyłem brak logiki Pani rozumowania. Liczę więc na merytoryczne odniesienie się do moich argumentów.

A co do mojej agresji. Jak rozumiem określenie czyjegoś zdania mianem "totalnej bzdury" jest szczytem elokwencji, łagodności i dobrych manier?;)

Pozdrawiam czule.

nie wiem, czy Pan zauważył.
może objaśnię.
na grupie marketing szeptany, reklama, copywriting i tym podobnych grupach, sporadycznie bardzo rozmawiamy o SPRZEDAŻOWYCH aspektach kampanii i poszczególnych reklam.
nas, jako twórców reklam, bardziej właśnie w tych dyskusjach interesuje ich "wartość artystyczna", jak również kreatywność, spójność kampanii z marką, celność reklama >> target i tym podobnych aspektach.
same cyferki, czyli ile ajfonów się sprzedało - przyzna Pan, mało to podniecające.
Tomasz Szatański

Tomasz Szatański Profesjonalne
zarządzanie
projektami

Temat: Iphone i kiepski wiral???

MALINA W.:

nie wiem, czy Pan zauważył.
może objaśnię.
na grupie marketing szeptany, reklama, copywriting i tym podobnych grupach, sporadycznie bardzo rozmawiamy o SPRZEDAŻOWYCH aspektach kampanii i poszczególnych reklam.
nas, jako twórców reklam, bardziej właśnie w tych dyskusjach interesuje ich "wartość artystyczna", jak również kreatywność, spójność kampanii z marką, celność reklama >> target i tym podobnych aspektach.
same cyferki, czyli ile ajfonów się sprzedało - przyzna Pan, mało to podniecające.

Nie wiem, co Panią podnieca, nie wnikam w to.
Chętnie się dowiem, w jaki sposób "akcja kolejkowa" jest niespójna z marką iPhone i w jaki sposób "akcja kolejkowa" jest niecelna.
Pani uważa, że marketing jest sztuką samą w sobie. Otóż nie jest i jeśli Pani tego nie wie, to fatalnie wróży to Pani ewentualnym klientom.

A że Państwo sporadycznie rozmawiacie tutaj o sprzedażowych aspektach nie oznacza, że marketing szeptany to wyłącznie "wartość artystyczna".
Halo, tu Ziemia:)Tomasz Szatański edytował(a) ten post dnia 22.08.08 o godzinie 13:06
Paweł Nowacki

Paweł Nowacki Digital
transformation
manager, business
development and ...

Temat: Iphone i kiepski wiral???

:))
Ale ładnie mówili ci wynajęcie entuzjaści iPhone'a

http://www.wiadomosci24.pl/artykul/kolejki_po_iphone_a...
Tomasz Szatański

Tomasz Szatański Profesjonalne
zarządzanie
projektami

Temat: Iphone i kiepski wiral???

Paweł Nowacki:
:))
Ale ładnie mówili ci wynajęcie entuzjaści iPhone'a

http://www.wiadomosci24.pl/artykul/kolejki_po_iphone_a...

Najfajniejsze jest to, że wkleił Pan link na stronę, której jest Pan naczelnym. To jest dopiero "wartość artystyczna" marketingu szeptanego, prawda Pani Malino?
;)Tomasz Szatański edytował(a) ten post dnia 22.08.08 o godzinie 13:28

konto usunięte

Temat: Iphone i kiepski wiral???

dla pelnej dokumentacji tego skopanego "virala" wrzucam to:


Obrazek


zwróćcie uwage na jakosc niektorych podbijajacych cene allegrowiczow.;)i na daty odwolanych aukcji.

choć oczywiscie racje ma tez Tomasz, ze wyniki sprzedaży zadecyduja o pelnej ocenie tej kampanii.Anna P. edytował(a) ten post dnia 22.08.08 o godzinie 13:57
Paweł Nowacki

Paweł Nowacki Digital
transformation
manager, business
development and ...

Temat: Iphone i kiepski wiral???

Akcja jest niecelna bo dziś w punktach pustki (w Galerii Mokotów tłumów nie widzialem ani w Erze, ani w punkcie Apple'a). Gdzie te tłumy, gdzie te sprzedażowe zyski?

Tylko media dają się "nabrać" i mają o czym pisać.
Dziękuję za czujność... Owszem ma Pan rację. Marna wartość artystyczna jak i tego virala :))

Następna dyskusja:

Rampenfest - wiral czy nie?




Wyślij zaproszenie do