konto usunięte

Temat: II konferencja marketingu szeptanego - 8.05.2008 r.

Konferencja Word of Mouth - The power of consumers to jedyna okazja do spotkania z Emanuelem Rosenem, wybitnym specjalistą marketingu szeptanego. Głównym celem konferencji jest prezentacja najważniejszych zagadnień w dziedzinie marketingu szeptanego (WOM), który stał się jednym z najbardziej gorących zagadnień w marketingu i najszybciej rozwijającym się segmentem tzw. nowych mediów na świecie.
Co roku w spotkaniu uczestniczą największe autorytety z tej dziedziny marketingu. W tym roku, oprócz Emanuela Rosena, gośćmi konferencji będą między innymi:
• Emmanuel Vivier, współzałożyciel Vanksen Group, autor strategii marketingu i komunikacji dla największych międzynarodowych brandów takich, jak: Sony, Warner Bross, Nokia, LG czy 20th Century Fox.
• John Hlinko, prezes Grassroots, amerykańskiej firmy consultingowej w zakresie nowatorskich rozwiązań internetowych oraz najbardziej skutecznych metod komunikacji z konsumentami. W ostatnich latach Hlinko jest jednym z najbardziej poszukiwanych prelegentów na konferencjach o tematyce aktywności internetowych oraz kreatywnego „buzz building”.

Udział w konferencji można zgłosić na stronie: http://www.streetcom.pl/konferencjawom2008/.

Liczba miejsc ograniczona.

Patronat nad konferencją objęło Międzynarodowe Stowarzyszenie Marketingu Szeptanego (WOMMA).
Aleksander Szulc

Aleksander Szulc ​Business
Development at Dozo
Media

Temat: II konferencja marketingu szeptanego - 8.05.2008 r.

Brzmi ciekawie.
Adam Kwiatkowski

Adam Kwiatkowski szef, Własna
działalność

Temat: II konferencja marketingu szeptanego - 8.05.2008 r.

a jak było??

Następna dyskusja:

zastosowanie marketingu sze...




Wyślij zaproszenie do