Mariusz Woźnicki

Mariusz Woźnicki Dyrektor
zarządzający, Harder
& Harder

Temat: Etyka w Marketingu Szeptanym

Chciałbym, abyśmy rozłożyli na "części pierwsze" sprawy etyki w Marketingu Szeptanym.

Jako punkt wyjścia proponuję Kodeks Etyki stworzony przez WOMMA.

http://womma.org/ethics/

Zaczynajmy!

konto usunięte

Temat: Etyka w Marketingu Szeptanym

Mariusz W.:
Chciałbym, abyśmy rozłożyli na "części pierwsze" sprawy etyki w Marketingu Szeptanym.

Jako punkt wyjścia proponuję Kodeks Etyki stworzony przez WOMMA.

http://womma.org/ethics/

Zaczynajmy!


Kodeks jest bardzo porządnie przygotowany moim zdaniem i uważam, że powinien obowiązywać wszystkie firmy prowadzące tego typu działania. Może dodatkowo jeszcze powinno się mocniej zapisać zakaz działań PRZECIWKO markom, bo mnie krew zalewa jak czasem widzę, że jest prowadzony tzw. czarny PR w ten sposób.

U nas jeszcze czasami nie daje się prowadzić działań w całkowicie otwarty sposób, bo ludzie się obrażają, ale mam nadzieję, że to tylko kwestia czasu.
Mariusz Woźnicki

Mariusz Woźnicki Dyrektor
zarządzający, Harder
& Harder

Temat: Etyka w Marketingu Szeptanym

Joanna zgadzam się w 100% z Twoimi słowami.

konto usunięte

Temat: Etyka w Marketingu Szeptanym

Witam,
Polecam rozdział w mojej pracy poświęcony etyce w WOMM.
Opracowanie dostępne pod linkiem
http://zshare.net/download/2645625ba373e6/

Bezpośredni kontakt ze mną adam.urbanowski(at)gmail.com

pozdrawiam

Następna dyskusja:

{KRAKÓW} szukam pracy w ma...




Wyślij zaproszenie do