Dawid Trzeciak

Dawid Trzeciak CEO, Strategy
Manager CodeScalpel

Temat: Alternate Reality Game - Więcej niż marketing wirusowy

Marketing wirusowy to narzędzie, które może spowodować, że jakiś produkt czy usługa dostanie swoje 5 minut i zdobędzie sławę .

Marketerzy chcąc zwiększyć potencjał marketingu wirusowego stworzyli narzędzie, które realizując ideę wirusa w jeszcze większym stopniu zwiększa zaangażowanie konsumentów.

Tym narzędziem jestem Alternate Reality Game.

Zapraszam do obejrzenia prezentacji o Alternate Reality Game

http://launching.blox.pl/2009/10/Alternate-Reality-Gam...

konto usunięte

Temat: Alternate Reality Game - Więcej niż marketing wirusowy

AGR to świetna sprawa, choć cholernie wymagająca od twórców.
Zdecydowanie jest to przyszłość - ambitna i bardzo ciekawa. Warto o tym porozmawiać, bo w Polsce niewiele kto wie o co w tym chodzi.
Dawid Trzeciak

Dawid Trzeciak CEO, Strategy
Manager CodeScalpel

Temat: Alternate Reality Game - Więcej niż marketing wirusowy

Tomasz Dziedzic:
AGR to świetna sprawa, choć cholernie wymagająca od twórców.
Zdecydowanie jest to przyszłość - ambitna i bardzo ciekawa. Warto o tym porozmawiać, bo w Polsce niewiele kto wie o co w tym chodzi.

Zgadza się, w Polsce nie wiele o tym wiadomo. Ale wiem, że agencja Immersum.pl (http://www.immersum.pl) przygotowywała już takie koncepcje dla klientów z zagranicy, doskonale znają temat, ponieważ mieli w pełni opracowane koncepcje do wdrożenia oraz zespół gotowy do działania.

A taki oto komentarz pojawił się u mnie na blogu, więc jeśli ktoś jest chętny to pewnie Tomek Olejnik pomoże:

Tomasz Olejnik 02.10.2009 / 15:04
Po krótkiej naradzie wewnątrz zespołu Immersum, składam ofertę:

klientom poważnie zainteresowanym przeprowadzeniem ARG w naszym kraju, przygotujemy szczegółową koncepcję gry-kampanii dla danej marki, którą będziemy mogli potem zrealizować w ramach sensownego, dopasowanego do polskich warunków budżetu. Mamy na tym polu doświadczenia (co prawda zagraniczne, ale dzięki temu sprawdzone) i wiemy, jak je dostosować do realiów polskiego rynku. http://www.immersum.pl/
Dawid Trzeciak edytował(a) ten post dnia 02.10.09 o godzinie 22:00

konto usunięte

Temat: Alternate Reality Game - Więcej niż marketing wirusowy

Dobra, mniej reklamy, a więcej faktów:) Może warto opisać kilka przykładów, bo dopiero one obrazują z jak ciekawą sprawą mamy do czynienia.

Jeśli Immersum ma ciekawe przykłady swoich działań, to może jakieś małe Case Studies? Żeby tak sucho nie było.

Następna dyskusja:

halama a marketing wirusowy




Wyślij zaproszenie do