Dawid Trzeciak

Dawid Trzeciak CEO, Strategy
Manager CodeScalpel

Temat: Abc Marketingu Wirusowego. Jak stworzyć skutecznego wirusa?

http://www.slideshare.net/DawidTrzeciak/abc-marketingu...

Na Virnicku miałem przyjemność mówić o tym, czy jest marketing wirusowy i z czym się go je. Powyżej prezentacja.

Czy zgadzacie się z takim podejściem?

Czy może macie inne przemyślenia?

ps. ktoś wie jak wstawić na goldenline.pl prezentacje z serwisu slideshare.net?Dawid Trzeciak edytował(a) ten post dnia 16.07.09 o godzinie 16:12
Bartłomiej Juszczyk

Bartłomiej Juszczyk dyrektor
zarządzający Grupa
Adweb; inwestor,
wykładowca, ...

Temat: Abc Marketingu Wirusowego. Jak stworzyć skutecznego wirusa?

Sympatyczne, choć video pisane przez W - rozbawiło ;)

Co do virali jeszcze - zaskoczyłeś mnie Dawid z Chevroletem, widziałem filmik, ale jednak nie przypuszczałbym że chodzi o markę samochodu. Obawiam się, że takie filmy nie mają specjalnie sensu, chyba, że post factum wyjawienie celu virala jest w stanie wizerunkowo zadziałać przydajac marce sympatii.

Pozdrowienia
Dawid Trzeciak

Dawid Trzeciak CEO, Strategy
Manager CodeScalpel

Temat: Abc Marketingu Wirusowego. Jak stworzyć skutecznego wirusa?

Bartłomiej Juszczyk:
Sympatyczne, choć video pisane przez W - rozbawiło ;)

Co do virali jeszcze - zaskoczyłeś mnie Dawid z Chevroletem, widziałem filmik, ale jednak nie przypuszczałbym że chodzi o markę samochodu. Obawiam się, że takie filmy nie mają specjalnie sensu, chyba, że post factum wyjawienie celu virala jest w stanie wizerunkowo zadziałać przydajac marce sympatii.

Pozdrowienia

Co do Chevroleta..można polemizować...nie wiem, jakie były efekty reklamy telewizyjnej...ale z tego co wyczytałem, to konsumenci byli pozytywnie zaskoczeni...oglądali tą reklamę w TV i kojarzyli markę Chevrolet...

To samo zrobiła Toyota z wykorzystaniem gry World of Warcraft, dokładnie ten sam mechanizm dystrybucji.

Zasięg został zbudowany...a tak poza tym USA to co innego niż Polska, niektóre rzeczy ciężko porównywać.
Bartłomiej Juszczyk

Bartłomiej Juszczyk dyrektor
zarządzający Grupa
Adweb; inwestor,
wykładowca, ...

Temat: Abc Marketingu Wirusowego. Jak stworzyć skutecznego wirusa?

Dawid Trzeciak:
Bartłomiej Juszczyk:
Sympatyczne, choć video pisane przez W - rozbawiło ;)

Co do virali jeszcze - zaskoczyłeś mnie Dawid z Chevroletem, widziałem filmik, ale jednak nie przypuszczałbym że chodzi o markę samochodu. Obawiam się, że takie filmy nie mają specjalnie sensu, chyba, że post factum wyjawienie celu virala jest w stanie wizerunkowo zadziałać przydajac marce sympatii.

Pozdrowienia

Co do Chevroleta..można polemizować...nie wiem, jakie były efekty reklamy telewizyjnej...ale z tego co wyczytałem, to konsumenci byli pozytywnie zaskoczeni...oglądali tą reklamę w TV i kojarzyli markę Chevrolet...

To samo zrobiła Toyota z wykorzystaniem gry World of Warcraft, dokładnie ten sam mechanizm dystrybucji.

Zasięg został zbudowany...a tak poza tym USA to co innego niż Polska, niektóre rzeczy ciężko porównywać.

Filmik widzialem, marki nie skojarzylem, może to jest kwestia tego, jak w Polsce jest postrzegany Chevrolet.

taaak...
Dawid Trzeciak

Dawid Trzeciak CEO, Strategy
Manager CodeScalpel

Temat: Abc Marketingu Wirusowego. Jak stworzyć skutecznego wirusa?

Bartłomiej Juszczyk:
Dawid Trzeciak:
Bartłomiej Juszczyk:
Sympatyczne, choć video pisane przez W - rozbawiło ;)

Co do virali jeszcze - zaskoczyłeś mnie Dawid z Chevroletem, widziałem filmik, ale jednak nie przypuszczałbym że chodzi o markę samochodu. Obawiam się, że takie filmy nie mają specjalnie sensu, chyba, że post factum wyjawienie celu virala jest w stanie wizerunkowo zadziałać przydajac marce sympatii.

Pozdrowienia

Co do Chevroleta..można polemizować...nie wiem, jakie były efekty reklamy telewizyjnej...ale z tego co wyczytałem, to konsumenci byli pozytywnie zaskoczeni...oglądali tą reklamę w TV i kojarzyli markę Chevrolet...

To samo zrobiła Toyota z wykorzystaniem gry World of Warcraft, dokładnie ten sam mechanizm dystrybucji.

Zasięg został zbudowany...a tak poza tym USA to co innego niż Polska, niektóre rzeczy ciężko porównywać.

Filmik widzialem, marki nie skojarzylem, może to jest kwestia tego, jak w Polsce jest postrzegany Chevrolet.

taaak...


To fakt, ludzie spoza USA nie kojarzyli tego filmiku z Chevroletem...widzieli sam filmik, nie reklamę...pewnie dlatego nie kojarzysz marki Chevrolet. W końcu to było działanie zaplanowane na obszar Ameryki Płn.

Dlatego rozumiem twoje zaskoczenie...

Następna dyskusja:

jak oceniacie rynek marketi...




Wyślij zaproszenie do