konto usunięte

Temat: ZŁY Marketing Sportowy

http://pacuda.blox.pl/2010/08/Marketing-Sportowy.html

czyli jak NIE WYKORZYSTYWAĆ FAKTU SPONSOROWANIA...


Obrazek
Patryk Sawicki

Patryk Sawicki Specjalista ds.
Marketingu

Temat: ZŁY Marketing Sportowy

Michał Pacuda:
http://pacuda.blox.pl/2010/08/Marketing-Sportowy.html

czyli jak NIE WYKORZYSTYWAĆ FAKTU SPONSOROWANIA...


Obrazek

Więc mnie to najbardziej powalił design a może jego brak.
Łukasz Nowak

Łukasz Nowak Marketing sportowy

Temat: ZŁY Marketing Sportowy

hehe rozbawiło mnie to ;) szata graficzna rzeczywiście jest świetna a to BAAAARDZO pomaga ;p

konto usunięte

Temat: ZŁY Marketing Sportowy

nie tylko szata, ale kto to jest ten gość co tam stoi? żółta koszulka i czerwone spodenki? jakiś podpis? jakaś piłka?

katastrofa.

konto usunięte

Temat: ZŁY Marketing Sportowy

Brak podpisu wiąże się z tym iż, to nie jest żaden znany zawodnik tylko mężczyzna "złowiony" przez agencję reklamową z banku twarzy. Reklama w swoim zamyśle ma przekazać komunikat, produkt który jest reklamowany sygnuje sportowiec - koszykarz. Mr X zapewne na co dzień ma wiele wspólnego z koszykówką, ale bardziej jako kibic niż zawodnik. Marketing zwodniczy w fatalnym wykonaniu.

konto usunięte

Temat: ZŁY Marketing Sportowy

nie.

to John Williamson, który rok temu grał w Zniczu Jarosław (ekstraklasa koszykarzy), a firma Marma była sponsorem tej drużyny.

Chyba słabym sponsorem, bo Williamson opuścił drużynę w trakcie sezonu (bo nie płacili) i w ogóle zespół miał spore problemy finansowe i już do nowego sezonu się nie zgłosił (mimo że się utrzymał).

dlatego tym bardziej jest to żenujące.

konto usunięte

Temat: ZŁY Marketing Sportowy

Niebywałe, skoro jest to gracz ekstraklasy (przeciętnemu kibicowi mało znany), to powinni zamieścić jego imię i nazwisko. A czy ta reklama pojawiła się w trakcie współpracy Marmy ze Zniczem ?. Gdyby wykorzystali wizerunek jego po zerwaniu umowy sponsorskiej z uwagi na niedotrzymanie warunków kontraktu to sprawa skierowana winna być do Sądu.

konto usunięte

Temat: ZŁY Marketing Sportowy

dlatego ta reklama jest tak skandaliczna.

swoją drogą moim zdaniem nawet przy Marcinie Gortacie powinno być podpisane kto to, bo niektórzy mogą go nie rozpoznać, ale słyszeli o nim.

konto usunięte

Temat: ZŁY Marketing Sportowy

...tak teraz sobie myślę, jak można zlecić realizację takim amatorom, gdzie wykupuje się całą stronę w gazecie o zasięgu ogólnopolskim ?Piotr Tichy edytował(a) ten post dnia 08.08.10 o godzinie 20:17

konto usunięte

Temat: ZŁY Marketing Sportowy

słuszna uwaga, tylko jedna kwestia - to nie była reklama na całą stronę, tylko może z 1/5 strony - prawy górny róg, dlatego tak widać nazwę gazety i datę.
Paweł D.

Paweł D. Ciszewski Marketing
Sportowy

Temat: ZŁY Marketing Sportowy

Czy mógłby mi ktoś wyjaśnić co ma wspólnego czarnoskóry koszykarz z pierwszym, wiosennym ciepłem? I z foliami grzewczymi?
Stanisław Pogorzelski

Stanisław Pogorzelski Konsultant -
komunikacja,
marketing,
zarządzanie

Temat: ZŁY Marketing Sportowy

Związek prosty: koszykarz jest czarny (czy jak to się teraz mówi) - czyli z Afryki. A jak jest w Afryce? No jak ? Ciepło!
Dorian P.

Dorian P. PR & marketing
sportowy

Temat: ZŁY Marketing Sportowy

O dziżas! :-/

Marma się nie popisała. Normalnie jak reklama małego, regionalnego "sponsorka" sprzed 15 lat... :-(

Następna dyskusja:

ciszewski marketing sportow...




Wyślij zaproszenie do