Stanisław
Pogorzelski
Konsultant -
komunikacja,
marketing,
zarządzanie
Temat: Wywiad z Tomaszem Redwanem
Faktycznie to bardzo duży błąd rzeczowy! Nie odnosząc się nawet do wg nie do końca realnych wyliczeń Pentagona, nie można porównywać tych dwóch wartości z jednej, ważnej przyczyny.Kwoty przekazane bezpośrednio klubom w ramach umów sponsorskich są "przekuwane" dopiero w branding sportowców/stadionów etc. i wówczas można próbować wyliczać ekwiwalent reklamowy i porównywać powstałą kwotę.
Prawidłowo kwoty przekazywane przez bukmacherów powinny być odniesione do bezpośrednich kwot przekazywanych przez sponsorów z innych branż na konta podmiotów sportowych. A wówczas bukmacherzy będą w czołówce - i ich brak branża odczuje boleśnie.Stanisław Pogorzelski edytował(a) ten post dnia 20.02.10 o godzinie 12:30