konto usunięte

Temat: Wywiad z Tomaszem Redwanem

Nie sądzę, aby wszyscy czytali "sportowe fakty". trafiłem na ten wywiad przypadkowo i wklejam linka:

http://www.sportowefakty.pl/inne/2010/01/31/marketing-...
Kinga S.

Kinga S.
http://www.zmieniamy
otwock.pl/

Temat: Wywiad z Tomaszem Redwanem

Dzięki Michale..

Byłam kiedyś na konferencji Marketingu Sportowego, na której przemawiał T. Redwan, rewelacyjnie się go słucha, jak będziesz jeszcze coś miał to wrzucaj tutaj linki...Kinga S. edytował(a) ten post dnia 04.02.10 o godzinie 11:06
Łukasz Włoch

Łukasz Włoch Menedżer sportu, PR,
Pilot rajdowy

Temat: Wywiad z Tomaszem Redwanem

Tomasz Redwan to jeden z najlepszych fachowców w MS. Myślę że jego fenomen polega na właściwym podejściu do sportu. Wielka zdolność przewidywania. Cieszę się że mogłem się od niego uczyć.
Stanisław Pogorzelski

Stanisław Pogorzelski Konsultant -
komunikacja,
marketing,
zarządzanie

Temat: Wywiad z Tomaszem Redwanem

:)

konto usunięte

Temat: Wywiad z Tomaszem Redwanem

Stanisław Pogorzelski:
:)

:)
Arkadiusz Ż.

Arkadiusz Ż. Ekspert ds.
komunikacji i
marketingu, project
manager pro...

Temat: Wywiad z Tomaszem Redwanem

Maciej Maślak:
Stanisław Pogorzelski:
:)

:)
:D
Łukasz Włoch

Łukasz Włoch Menedżer sportu, PR,
Pilot rajdowy

Temat: Wywiad z Tomaszem Redwanem

Arkadiusz Ż.:
Maciej Maślak:
Stanisław Pogorzelski:
:)

:)
:D

To są śmiechy, czy uśmiechy? Bo nie wiem ?? macie inne zdanie? To proszę podzielcie się ??
Stanisław Pogorzelski

Stanisław Pogorzelski Konsultant -
komunikacja,
marketing,
zarządzanie

Temat: Wywiad z Tomaszem Redwanem

:)

konto usunięte

Temat: Wywiad z Tomaszem Redwanem

:D :) :P

konto usunięte

Temat: Wywiad z Tomaszem Redwanem

:]
Stanisław Pogorzelski

Stanisław Pogorzelski Konsultant -
komunikacja,
marketing,
zarządzanie

Temat: Wywiad z Tomaszem Redwanem

I wszystko jasne...

konto usunięte

Temat: Wywiad z Tomaszem Redwanem

Owszem - jak już mówiłem wcześniej, jest to miejsce do merytorycznej rozmowy o marketingu sportowym

:)

konto usunięte

Temat: Wywiad z Tomaszem Redwanem

.Tomasz Łyscarz edytował(a) ten post dnia 15.07.11 o godzinie 16:36
Stanisław Pogorzelski

Stanisław Pogorzelski Konsultant -
komunikacja,
marketing,
zarządzanie

Temat: Wywiad z Tomaszem Redwanem

Tomasz Łyscarz:
nasze polskie piekiełko...
A co dokładniej chodzi ? Bo trudno dociec do czego komentarz się odnosi.

konto usunięte

Temat: Wywiad z Tomaszem Redwanem

.Tomasz Łyscarz edytował(a) ten post dnia 15.07.11 o godzinie 16:37
Łukasz Włoch

Łukasz Włoch Menedżer sportu, PR,
Pilot rajdowy

Temat: Wywiad z Tomaszem Redwanem

Stanisław Pogorzelski:
Tomasz Łyscarz:
nasze polskie piekiełko...
A co dokładniej chodzi ? Bo trudno dociec do czego komentarz się odnosi.

:-) no właśnie do czego ??
Łukasz Włoch

Łukasz Włoch Menedżer sportu, PR,
Pilot rajdowy

konto usunięte

Temat: Wywiad z Tomaszem Redwanem

Łukasz Włoch:
Stanisław Pogorzelski:
Tomasz Łyscarz:
nasze polskie piekiełko...
A co dokładniej chodzi ? Bo trudno dociec do czego komentarz się odnosi.

:-) no właśnie do czego ??

no właśnie :)
Arkadiusz Ż.

Arkadiusz Ż. Ekspert ds.
komunikacji i
marketingu, project
manager pro...

Temat: Wywiad z Tomaszem Redwanem

Jakie piekiełko?
Ten facet ma dużą wiedzę i ogromne doświadczenie.
A do tego ładnie opowiada... :D
Jakub Kacprzak

Jakub Kacprzak marketing
interaktywny i
sportowy

Temat: Wywiad z Tomaszem Redwanem

to żeby wrócić do dyskusji merytorycznej pozwolę sobie wrzucić fragment wywiadu z Grzegorzem Kita(ą/om?), prezesem zarządu Sport Management Polska:

W związku z wchodzącą w życie ustawą antyhazardową internetowe serwisy bukmacherskie nie będą mogły reklamować się podczas imprez sportowych. Jak duża będzie to strata dla klubów i zawodników?

Muszę szczerze przyznać, że nie płaczę z powodu wycofywania internetowych bukmacherów ze sportu. Ich roczne wsparcie z tytułu sponsoringu jest bowiem szacowane na 30-50 mln zł, podczas gdy obliczana przez Pentagon Research wartość „polskiego sponsoringu sportowego” rozumianego jako wartość ekspozycji marek podczas transmisji i programów sportowych w polskiej telewizji wynosi w ciągu roku ok. 1,7 mld zł. Czyli środki od internetowych bukmacherów stanowią zaledwie 2,5-3 proc. tej sumy, a z kolei zestawiając je z całkowitą wartością branży hazardowej w Polsce – jedynie 0,3 proc. Inaczej to ujmując: wsparcie od tych firm to mniej więcej tyle samo, ile sam Polkomtel wydaje na polską siatkówkę czy ile na sponsoring sportu przeznaczała np. PTC, promując swoją markę Era, czy PKO BP. Kiedy te dwie firmy wycofały się ze wspierania sportowców, jakoś tego nie nagłaśniano. Prawdą jest natomiast, że w obecnej sytuacji, bez środków od internetowych bukmacherów, problemy mogą mieć niektóre, konkretne kluby sportowe.


powiem szczerze, że porównywanie konkretnej kasy od bukmacherów do wirtualnej wartości ekspozycji marek troche nie przystoi profesjonaliscie...

caly wywiad tutaj: http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/w-reklamie-u-spor...

Następna dyskusja:

Profesjonalizm reprezentacj...




Wyślij zaproszenie do