konto usunięte

Temat: Wartość marketingowa sportó w których polacy świętują...

Może mało kto wie,że Rep. Polski w Psich Zaprzęgach jest najbardziej utytułowaną reprezentacją spośród wszystkich związków sportowych w naszym kraju. Stąd nasuwa się pytanie, jak oszacować wartość marketingową drużyny jeśli są spektakularne wyniki a jak na złość media milczą. Dla informacji dorobek wygląda imponująco 117 medali zdobytych od 2006 do 2009 roku podczas MŚ oraz ME
Patryk Sawicki

Patryk Sawicki Specjalista ds.
Marketingu

Temat: Wartość marketingowa sportó w których polacy świętują...

weryfikuje to popularność i tradycja dyscypliny.
u nas raczej jest to nowe zjawisko i moooocno niszowy sport jeśli chodzi o PL (globalnie też-nie znam się) wiec ciężej o sponsora a chyba jeszcze ciężej oszacować wartość w tym przypadku
Paweł D.

Paweł D. Ciszewski Marketing
Sportowy

Temat: Wartość marketingowa sportó w których polacy świętują...

Gdyby potencjał sponsorski był efektem wyłącznie wyników sportowych, to futbol w Polsce by nie istniał...
Stanisław Pogorzelski

Stanisław Pogorzelski Konsultant -
komunikacja,
marketing,
zarządzanie

Temat: Wartość marketingowa sportó w których polacy świętują...

Piotr Tichy:
Może mało kto wie,że Rep. Polski w Psich Zaprzęgach jest najbardziej utytułowaną reprezentacją spośród wszystkich związków sportowych w naszym kraju. Stąd nasuwa się pytanie, jak oszacować wartość marketingową drużyny jeśli są spektakularne wyniki a jak na złość media milczą. Dla informacji dorobek wygląda imponująco 117 medali zdobytych od 2006 do 2009 roku podczas MŚ oraz ME

Wartość marketingowa to wartość jaką dyscyplina czy sportowiec może wygenerować dla marki na różnych poziomach: wizerunkowym, zasięgowym i sprzedażowym.
Proszę sobie odpowiedzieć jaka marka może zbudować zasięg angażując się w dyscyplinę tak egzotyczną jak psie zaprzęgi. Odpowiem - nijaki. Wycena również taka zapewne będzie.
Patryk Sawicki

Patryk Sawicki Specjalista ds.
Marketingu

Temat: Wartość marketingowa sportó w których polacy świętują...

Paweł D.:
Gdyby potencjał sponsorski był efektem wyłącznie wyników sportowych, to futbol w Polsce by nie istniał...

Piłka nożna w Polsce ma chociaż wielkie tradycję
...zaprzęgi hmm no nie ten kraj.
Michał P.

Michał P. Wiele różnych
projektów

Temat: Wartość marketingowa sportó w których polacy świętują...

Stanisław Pogorzelski:

Wartość marketingowa to wartość jaką dyscyplina czy sportowiec może wygenerować dla marki na różnych poziomach: wizerunkowym, zasięgowym i sprzedażowym.
Proszę sobie odpowiedzieć jaka marka może zbudować zasięg angażując się w dyscyplinę tak egzotyczną jak psie zaprzęgi. Odpowiem - nijaki. Wycena również taka zapewne będzie.

Karma dla psów a la Red Bull! :) tylko z tym zasięgiem jest problem...
Paweł D.

Paweł D. Ciszewski Marketing
Sportowy

Temat: Wartość marketingowa sportó w których polacy świętują...

Michał P.:
Karma dla psów a la Red Bull!

Myślę, że producencji karmy dla psów są naturalnymi, a zarazem jedynymi zainteresowanymi. I myślę, że doskonale zdają sobie z tego sprawę, a więc inwestują w wyścigi zaprzęgów, ale bardzo skromne kwoty.

konto usunięte

Temat: Wartość marketingowa sportó w których polacy świętują...

jestem posiadaczem psa i kompletnie nie interesuje mnie jaką karmę jedzą psy haski, które biegną dzień i noc.

moim zdaniem wartość jest minimalna, bo dyscyplina jest nieobecna w mediach - tylko w ewentualnie w mediach branżowych (jeśli takowe w ogóle istnieją).

to tak jak z żeglarstwem. wartość medialna też niewielka, ale Mateusz Kusznierewicz wykreował siebie w mediach, więc obecność w żeglarstwie nie jest opłacalna, ale obecność Kusznierewicza w czymś - to co innego.



Wyślij zaproszenie do