![](https://static.goldenline.pl/user_photo_basic.jpg)
konto usunięte
konto usunięte
Patryk
Sawicki
Specjalista ds.
Marketingu
Paweł
D.
Ciszewski Marketing
Sportowy
Stanisław
Pogorzelski
Konsultant -
komunikacja,
marketing,
zarządzanie
Piotr Tichy:
Może mało kto wie,że Rep. Polski w Psich Zaprzęgach jest najbardziej utytułowaną reprezentacją spośród wszystkich związków sportowych w naszym kraju. Stąd nasuwa się pytanie, jak oszacować wartość marketingową drużyny jeśli są spektakularne wyniki a jak na złość media milczą. Dla informacji dorobek wygląda imponująco 117 medali zdobytych od 2006 do 2009 roku podczas MŚ oraz ME
Patryk
Sawicki
Specjalista ds.
Marketingu
Paweł D.:
Gdyby potencjał sponsorski był efektem wyłącznie wyników sportowych, to futbol w Polsce by nie istniał...
Michał
P.
Wiele różnych
projektów
Stanisław Pogorzelski:
Wartość marketingowa to wartość jaką dyscyplina czy sportowiec może wygenerować dla marki na różnych poziomach: wizerunkowym, zasięgowym i sprzedażowym.
Proszę sobie odpowiedzieć jaka marka może zbudować zasięg angażując się w dyscyplinę tak egzotyczną jak psie zaprzęgi. Odpowiem - nijaki. Wycena również taka zapewne będzie.
Paweł
D.
Ciszewski Marketing
Sportowy
Michał P.:
Karma dla psów a la Red Bull!
konto usunięte
Następna dyskusja: