konto usunięte
Temat: Ustawa hazardowa - ile straci polski sport?
nie jestem pewien czy dobrze myślę, ale wydaje mi się, że np. jeśli chodzi o Kielce to "na klatę" bierze wszystko organizator LM i polscy działacze "umywają ręce". W razie co kary zapłaci federacja międzynarodowa, która te reklamy umiesciła. Tak sobie o tym myślę.Jan Konikiewicz:
Michał F.:
nie jest martwe, w polskich rozgrywkach czy prasie buków nie uświadczysz
Tak, ale wynika to po prostu z przestrzegania prawa przez kluby. To o czym wspomina Michał, czyli np. mecz gwiazd PLK, albo to co dzieje się w Kielcach, też chyba podpada pod ustawę, jednak nic się w tej sprawie nie dzieje - albo dzieje się niewspółmiernie do "wagi" przewinienia w świetle obowiązującego prawa.
Przy grzywnie w wysokości 10 000 pln niejednokrotnie byłoby to i tak opłacalne, ot taki dodatkowy koszt sponsoringu... ;)
A np. mailing jest zabronioną formą promocji, czy nie? Nie mówię tu o newsletterach od firm, w których ludzie są zarejestrowani, ale np. od Betclica czy Betssona nieraz dostałem mejla z zachętą do rejestracji ;)