Temat: Startuje e-DMS - pierwszy w Polsce e-magazyn biznesu...

Wystartował e-DMS - branżowy e-magazyn o biznesie sportowym. Każdego miesiąca na łamach pisma ukazywać się będą materiały kierowane do organizacji sportowych, sponsorów sportu i mediów. Z udziałem ekspertów omawiane będą lokalne i międzynarodowe aspekty marketingu sportowego. Zapraszamy do zapoznania się z pierwszym numerem e-magazynu(dostępny na stronie http://www.dms.sbf.pl)

W numerze 01/2009 e-DMS m.in.:

* Sponsoring sprawdza się w kryzysie - rozmowa z Karen Earl, Prezes Synergy i European Sponsorship Association
* Stabilni i niezależni - rozmowa z Cezarym Zamaną, byłym kolarzem zawodowym, organizatorem Mazovia MTB Marathon
* Jak zmienił się marketing sportowy w 2009 roku?
* Prawo w sporcie: Nowe zasady odpowiedzialności organizatorów meczów piłkarskich za szkody

Na łamach magazynu e-DMS swoimi doświadczeniami i przemyśleniami będą dzielić się eksperci z Polski i zagranicy. Całość redagowana będzie przez Sport & Business Foundation – agencję marketingu sportowego posiadającej głos ekspercki w branży, organizatora Dni Marketingu Sportowego oraz wydawcę siedmiu publikacji podejmujących zagadnienia związane z biznesem sportowym.

Magazyn będzie rozsyłany regularnie drogą elektroniczną do ponad 10.000 osób związanych z klubami i związkami sportowymi, agencjami marketingowymi i PR, firmami – sponsorami sportu oraz instytucjami samorządowymi.Borys Pacanowski edytował(a) ten post dnia 07.10.09 o godzinie 10:53