Temat: Sponsoring a działania wspierające sprzedaż

Posiadam ciekawe pytanie idące bezpośrednio z rynku. Coraz częściej spotykam się (właściwie to norma) z zapytaniami o działania sprzedażowe/ wspierające sprzedaż w ramach sponsoringu i są one równie ważne, często ważniejsze, niż wizerunek.

Wierzę, że sponsoring to wspaniała forma reklamy i promocji produktu, lepsza niż standardowa, często nachalna reklama. Wierzę również, że sponsoring znakomicie nadaje się do wykorzystania w sprzedaży i narzędziach pro sprzedażowych.

Stąd moje pytanie. Jakie formy wsparcia sprzedaży widzicie przy sponsoringu? W rachubę wchodzą zarówno eventy, on-line, TV, radio, czy prasa.

Każdy pomysł jest dobry i może naprowadzić czytających na właściwy tor myślenia i dostosowywania pod swój produkt.

Dzięki za pomoc!

Maciek
Paweł D.

Paweł D. Ciszewski Marketing
Sportowy

Temat: Sponsoring a działania wspierające sprzedaż

W dobie zalewających nas promocji tradycyjne nagrody (czajnik, telewizor, nawet samochód) robią się nudne i giną w tłumie.

Marketing sportowy (poza setką innych możliwości wykorzystania) pozwala wygenerować nagrody, o które ludzie będą walczyć chętniej niż o bon do Tesco za 100 zł.

Bilety/wyjazdy na mecze, przejażdżka z kierowcą rajdowym, gadżety z logo klubu, itp. itd.



Wyślij zaproszenie do